quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant, maar bij mij komt meteen de vraag "wat voorspelde ze vorig jaar"?
quote:6 maart 2013
"Vilhena is mijn favoriete speler", vertelt De Mos. "Ik heb een lijstje gemaakt van 25 jongens uit de Eredivisie, die geboren zijn in 1991 of later. Jordy Clasie, Ricardo van Rhijn en Jean-Paul Boėtius zijn prima spelers, maar Vilhena steekt er boven uit. Het gevoel dat hij in zijn linker been heeft, bezitten heel weinig voetballers."
Vilhena wordt vergeleken met oud-international Edgar Davids. "Hij heeft de drive van Davids, Hij is sterk in duels, heeft een goed lichaam, bezit scorend vermogen en weet tactisch precies wat hij doet. Als Miquel Nelom of Boėtius op links een actie maken, dekt Vilhena meteen de ruimte af, puur op intuļtief. Er is geen trainer die hem wat verteld heeft. Alles wat in de top gevraagd wordt heeft hij al van nature, Vilhena is veruit het grootste talent van Nederland."
Huh, er was toch vorig jaar een team dat exact hetzelfde had gedaan als Legia en alleen een boete kreeg van 20.000 euro?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:05 schreef hhh38 het volgende:
Celtic toch door in de CL omdat Legia Warschau een niet speelgerechtigde speler had ingebracht.
Waarom heeft Besiktas dat niet gedaan?
Nou, laten we hopen dat dat er dit jaar uit komtquote:
Misschien waren die uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Huh, er was toch vorig jaar een team dat exact hetzelfde had gedaan als Legia en alleen een boete kreeg van 20.000 euro?
Nee, het gaat om Debrecen in 2010.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien waren die uitgeschakeld?
Als ik Legia was zou ik zwaar pissig zijn. Die speler deed ook maar 4 minuten mee.quote:However, in 2010, Uefa fined Debrecen £15,000 but rejected a protest from opponents Litex Lovech, who wanted the Hungarian side kicked out of the tournament for fielding an ineligible player.
Debrecen argued that they fielded Peter Mate in good faith as a substitute in Bulgaria when they were leading 4-1 on aggregate.
Uefa ruled that Debrecen had "no interest in fielding this player for the three last minutes of additional time, when the score was so clearly in its favour".
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28693855
Bartosz Bereszynski only played 2 mins whilst his team were 6-1 up on aggregrate
Zullen in beroep gaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, het gaat om Debrecen in 2010.
[..]
Als ik Legia was zou ik zwaar pissig zijn. Die speler deed ook maar 4 minuten mee.
Lijkt me wel. Weet even niet wat voor gevolgen dit heeft voor de loting, aangezien Legia nu meedoet aan de Europa League loting.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zullen in beroep gaan neem ik aan?
14 augustus moet je je spelerslijst opgeven las ik hier ergens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:11 schreef ace_eleven het volgende:
. Zullen we eerst nog maar even afwachten wie we loten en hoe de selectie er 20 augustus voor staat?
11 augustusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef Luni het volgende:
[..]
14 augustus moet je je spelerslijst opgeven las ik hier ergens.
Welke ploeg is dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
11 augustus
de roemeense ploeg die we kunnen loten heeft overigens 1x verloren in zijn laatste 30 wedstrijden.
Als we van die Ijslandse club niet winnen, dan kun je de boel beter direct opdoeken ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:34 schreef Calciumdude het volgende:
dit feyenoord wint niet zomaar van geen van deze ploegen
Yupquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als we van die Ijslandse club niet winnen, dan kun je de boel beter direct opdoeken ..
Hij is net terug na een weekje zonnen in Italie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:42 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegveld Rotterdam, een uur terug. Hij gaat dus even een spits ophalen hoop ik.
Wat heeft die vent toch een geweldige baanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:42 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegveld Rotterdam, een uur terug. Hij gaat dus even een spits ophalen hoop ik.
Naar Portugal lees ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:42 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef Luni het volgende:
[..]
14 augustus moet je je spelerslijst opgeven las ik hier ergens.
En je mag tot 24 uur voor de wedstrijd nog 1 speler in je selectie wijzigen. Dat is dus tot ergens begin van de avond op 20 augustusquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:30 schreef Cara het volgende:
[..]
11 augustus
de roemeense kroatische ploeg die we kunnen loten heeft overigens 1x verloren in zijn laatste 30 wedstrijden.
Dacht ik ook gelijk aan, maar het is op zich natuurlijk vreemd om als verkopend TD te moeten reizen. Dan zou de aankopend TD van Porto (oid) toch naar Rotterdam komen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |