Nee, alles ging naar Oost Europa, 50% daarvan naar Rusland.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verdeel en heers, bepaalde landen ontzien, zodat die landen geen sancties meer willen treffen en dwars gaan liggen bij de andere Europese landen.
[..]
50% van zijn omzet was Oostblok, niet alleen Rusland.
80 % Oost-Europa, waarvan 50 % Rusland. Moeilijk he, luisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee, alles ging naar Oost Europa, 50% daarvan naar Rusland.
Volgens mij niet, of sprak hij zo onduidelijk?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee, alles ging naar Oost Europa, 50% daarvan naar Rusland.
Precies, zeg het ze Wauke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
80 % Oost-Europa, waarvan 50 % Rusland. Moeilijk he, luisteren.
Het wordt straks gelijk weer herhaald. Kun je terugkijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens mij niet, of sprak hij zo onduidelijk?
Nou nou nouquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Niet getest op apen, dat doen ze in afrika dus nu alsnog
verpakt in banaantjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij is ze iets van halfbloed/indisch met een flink tint. Dat blonde is niet haar eigen kleur. En ze woont zowat onder de evenaar, dus ja dat helpt ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Is dat zonnebankbruin of negerbruin?
#ongepastquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mooie krullen heeft ze he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is ze iets van halfbloed/indisch met een flink tint. Dat blonde is niet haar eigen kleur. En ze woont zowat onder de evenaar, dus ja dat helpt ook.
Is dat niet professor Kwaku Gdongo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef tralalala het volgende:
Die neger achter haar dacht dat KvdB een opleiding duiken was.
Terechtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef empa1010 het volgende:
De hele tijd die Knevel met gezucht en gesteun nu die vrouw aan het woord is
dit aids op met je ebolaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef Mansjester het volgende:
Het is al 23:47. Rob krijgt echt weinig tijd, dit item duurt vast ook nog wel even![]()
Flopshow
Rob moet je ook niet langer dan 10 minuten laten praten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef Mansjester het volgende:
Het is al 23:47. Rob krijgt echt weinig tijd, dit item duurt vast ook nog wel even![]()
Flopshow
Haha jij kijkt Raymannquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Is dat niet professor Kwaku Gdongo?
Hopelijk wat nieuw materiaal van RmV, maar het liep sowieso al uit dus ze zullen wel langer doorgaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef Mansjester het volgende:
Flopshow
5 minuten lijkt me meer dan genoegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef Mansjester het volgende:
Flopshow
Ja, teveel gasten, te weinig tijd. Zonde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef Mansjester het volgende:
Flopshow
haten op rob geusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
5 minuten lijkt me meer dan genoeg
En dat is maar goed ook. Praten over de MH17, Russische boycot en ebola is toch echt belangrijker dan de vakantiebelevenissen van Rob Geus in Spanje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef Mansjester het volgende:
Flopshow
Tegen wie praat jij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef Againzender het volgende:
Om op eerder verzoek voor beelden terug te komen: de beelden van mn pa bij van Gewest tot Gewest kan ik zo snel niet vinden .... hij is nog eerder een keer op TV geweest in zn bedrijf bij TELEAC volgens mij.
Morgen is hij hier bij mij, zal het er tijdens de koffie eens over hebben, We gaan de tuin doen morgen
Volgende keer gewoon Rob als solo gastquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja, teveel gasten, te weinig tijd. Zonde.
Al die andere items boeide me niet en hadden ook weinig nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Praten over de MH17, Russische boycot en ebola is toch echt belangrijker dan de vakantiebelevenissen van Rob Geus in Spanje.
Ja maar het is Rob.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Praten over de MH17, Russische boycot en ebola is toch echt belangrijker dan de vakantiebelevenissen van Rob Geus in Spanje.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef Againzender het volgende:
Om op eerder verzoek voor beelden terug te komen: de beelden van mn pa bij van Gewest tot Gewest kan ik zo snel niet vinden .... hij is nog eerder een keer op TV geweest in zn bedrijf bij TELEAC volgens mij.
Morgen is hij hier bij mij, zal het er tijdens de koffie eens over hebben, We gaan de tuin doen morgen
hij adviseert ook Tijs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
De kledingstijl van Rob is om te janken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:54 schreef Starm het volgende:
Paella op 33 graden, dat dit kan in Nederland Spanje !
Met zijn rapeface.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:54 schreef hhh38 het volgende:
"Ik prik hem overal in als ik de kans krijg"
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:54 schreef hhh38 het volgende:
"Ik prik hem overal in als ik de kans krijg"
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij deze problemen verbleekt echt alles, MH-17, chrysantenboycot, Ebola...
voor zijn hoofd of voor zijn schaamhaar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoeveel potten gel zou Rob per maand verslijten?
Ja die heb ik ook gezien. Ik kijk ook al jaren niet meer hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb alleen de aflevering met Doutzen gezien.
een ander vergelijkbaar iets dan. Kom op de mensen bij rmv zijn meestal paupersquote:
Je hebt 100% gelijk. Maar die willen voor 250,- de hoofdprijs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
een ander vergelijkbaar iets dan. Kom op de mensen bij rmv zijn meestal paupers
Ooit in spanje geweest? Zitten er genoegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef appelen het volgende:
hoezo in spanje uitzenden alsof je als spanjaard in spanje op vakantie gaat
Dat kan natuurlijk ook. Ik lees meerdere reviews als het moetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk. Maar die willen voor 250,- de hoofdprijs.
Daarom; tripadvisor
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Die reacties hier. Net VBL'ers met Derksen.![]()
Helaas was Rob er veels te kortquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij prikt altijd eerst die temperatuurmeter erin.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
Zijn vriendin bekijkt hij ook altijd eerst even met zijn spermalamp.
Verdomde hygiëne! Een beetje sperma in je bed, wat is daar nu mis mee!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nederlanders zijn gewoon verziekt met hun hygiëne.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
De relevantie van het laatste onderwerp: 10.
Dit zijn nog wel lieverdjes in vergelijking met VBL.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dit zijn nog wel lieverdjes in vergelijking met VBL.
De avond daarvoor waren die meisjes gewoon zelf losgegaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verdomde hygiëne! Een beetje sperma in je bed, wat is daar nu mis mee!
Alsof FOK!kers daar ooit last van hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
aaahwquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat VBL met Derksen heeft, heeft TVSC met Rob, KOOOOSSSS, en Alberto
Best triest wel eigenlijk, dat soort debielen adoreren![]()
Ik weet niet wat ik erger vind, tubgirl of peertenpr0n.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Precies... zolang het geen liters zijn, boeit het toch niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
waterreus.gifquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
SV zonder Waterreus![]()
![]()
Niemand gaat kijken.
Dat doen wij alleen in FMTquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik mis een 'TV HOOLIGANS' als TT. Daar kan jij wel iets aan doen.
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De avond daarvoor waren die meisjes gewoon zelf losgegaan.
Zolang het maar is opgedroogd...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies... zolang het geen liters zijn, boeit het toch niet?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik mis een 'TV HOOLIGANS' als TT. Daar kan jij wel iets aan doen.
Hehequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij prikt altijd eerst die temperatuurmeter erin.
bemoei je niet in een discussie met mijzelfquote:
Gewoon Tjaptjoepquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, tubgirl of peertenpr0n.
Dat is ons kleine slowchatzusje, we mogen elkaar niet zoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is een FMT?
[..]
Karinagodin.
het lijkt alsof ze veel topics hebben maar ze gaan van 450 naar 2x de helftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is ons kleine slowchatzusje, we mogen elkaar niet zo
TV / [FMT SLOWCHAT] #12521 - Flawless victory
How fuck wacht hoe komen ze aan 12521quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef appelen het volgende:
[..]
het lijkt alsof ze veel topics hebben maar ze gaan van 450 naar 2x de helft
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jeugdsentiment!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
ik heb de rel geopendquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
How fuck wacht hoe komen ze aan 12521
Ik vraag mij nog steeds af hoe ik die slowchat gewoon een paar jaar niet gezien heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beetje wat VBL met GC had/heeft.
daar is een forum voorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef AF_ het volgende:
[..], we kwamen langs, moesten een vragenlijstje invullen en toen werden we boos 'aangekeken' . Toen was het oorlog
Dit was echt nog niks als je met VBL rellen hebt gehad volgens mij. Maar die heb ik niet meegemaaktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef AF_ het volgende:
[..], we kwamen langs, moesten een vragenlijstje invullen en toen werden we boos 'aangekeken' . Toen was het oorlog
Maar wij rellen niet. Dat is het verschilquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was echt nog niks als je met VBL rellen hebt gehad volgens mij. Maar die heb ik niet meegemaakt
VBL zijn godenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was echt nog niks als je met VBL rellen hebt gehad volgens mij. Maar die heb ik niet meegemaakt
VBL komt nog wel eens langs toch, beetje gamen met zequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
VBL is wel eens op bezoek geweest in TV SC hoor, maar wij hapten niet dus toen dropen ze weer af.
Na zo'n VBL rel bleef er niemand meer over door alle bans.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
VBL is wel eens op bezoek geweest in TV SC hoor, maar wij hapten niet dus toen dropen ze weer af.
Dan scheelt het een heel kwartierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef empa1010 het volgende:
Alleen jammer dat het zo verrekte laat is altijd. 22:00 uur zou ook laat zat zijn. Of net na Nieuwsuur.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan scheelt het een heel kwartier.
die laat dr tetters zien zo. Zal wel iets met boycot zijnquote:
Dan is WW III niet ver weg meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die laat dr tetters zien zo. Zal wel iets met boycot zijn
zou me niks verbazenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan is WW III niet ver weg meer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
als dat mokkel dr scheur opentrekt![]()
die kun je toch niet serieus nemen
okequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Zal dit topic maar weer eens uit het slop halen.
Bek als een scheermes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Omdat ze een accent heeft?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik wou net zeggen, dat accent, godver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Amsterdamsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat accent, godver.
Ja op tv hoor je normaliter alleen Randstad accenten en zuidelijke accenten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat accent, godver.
daarnaast de manier waarop ze het zegt. Bovendien heeft ze nooit wat zinnigs te meldenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja op tv hoor je normaliter alleen Randstad accenten en zuidelijke accenten.
Ja OK ik ben het niet gewend dat kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja op tv hoor je normaliter alleen Randstad accenten en zuidelijke accenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |