VBL zijn godenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was echt nog niks als je met VBL rellen hebt gehad volgens mij. Maar die heb ik niet meegemaakt
VBL komt nog wel eens langs toch, beetje gamen met zequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
VBL is wel eens op bezoek geweest in TV SC hoor, maar wij hapten niet dus toen dropen ze weer af.
Na zo'n VBL rel bleef er niemand meer over door alle bans.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was echt nog niks als je met VBL rellen hebt gehad volgens mij. Maar die heb ik niet meegemaakt
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef tralalala het volgende:
VBL is wel eens op bezoek geweest in TV SC hoor, maar wij hapten niet dus toen dropen ze weer af.
Dan scheelt het een heel kwartierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef empa1010 het volgende:
Alleen jammer dat het zo verrekte laat is altijd. 22:00 uur zou ook laat zat zijn. Of net na Nieuwsuur.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan scheelt het een heel kwartier.
die laat dr tetters zien zo. Zal wel iets met boycot zijnquote:
Dan is WW III niet ver weg meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die laat dr tetters zien zo. Zal wel iets met boycot zijn
zou me niks verbazenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan is WW III niet ver weg meer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
als dat mokkel dr scheur opentrekt![]()
die kun je toch niet serieus nemen
okequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Zal dit topic maar weer eens uit het slop halen.
Bek als een scheermes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Omdat ze een accent heeft?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik wou net zeggen, dat accent, godver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Amsterdamsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat accent, godver.
Ja op tv hoor je normaliter alleen Randstad accenten en zuidelijke accenten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat accent, godver.
daarnaast de manier waarop ze het zegt. Bovendien heeft ze nooit wat zinnigs te meldenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja op tv hoor je normaliter alleen Randstad accenten en zuidelijke accenten.
Ja OK ik ben het niet gewend dat kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja op tv hoor je normaliter alleen Randstad accenten en zuidelijke accenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |