Tegen wie praat jij?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef Againzender het volgende:
Om op eerder verzoek voor beelden terug te komen: de beelden van mn pa bij van Gewest tot Gewest kan ik zo snel niet vinden .... hij is nog eerder een keer op TV geweest in zn bedrijf bij TELEAC volgens mij.
Morgen is hij hier bij mij, zal het er tijdens de koffie eens over hebben, We gaan de tuin doen morgen
Volgende keer gewoon Rob als solo gastquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja, teveel gasten, te weinig tijd. Zonde.
Al die andere items boeide me niet en hadden ook weinig nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Praten over de MH17, Russische boycot en ebola is toch echt belangrijker dan de vakantiebelevenissen van Rob Geus in Spanje.
Ja maar het is Rob.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Praten over de MH17, Russische boycot en ebola is toch echt belangrijker dan de vakantiebelevenissen van Rob Geus in Spanje.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef Againzender het volgende:
Om op eerder verzoek voor beelden terug te komen: de beelden van mn pa bij van Gewest tot Gewest kan ik zo snel niet vinden .... hij is nog eerder een keer op TV geweest in zn bedrijf bij TELEAC volgens mij.
Morgen is hij hier bij mij, zal het er tijdens de koffie eens over hebben, We gaan de tuin doen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |