quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een idee hoe het kan dat AL die getuigenissen "fout" waren.
[...]
De getuigen zijn pas later gehoord en kunnen zich makkelijk 1 dagje vergissen. De uren kunnen dan wel correct zijn (de tijdlijn is logisch), alleen de dag niet. De "oude" getuigenissen waren voor maandag 31 maart.
Oh ja, die lunch. Daar was ook lang onduidelijkheid over toch. Zou wel of niet op dag van verdwijning zijn geweest. Maar uiteindelijk toch de dag ervoor?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- ochtend -> vrijwilligerswerk zou beginnen, ging helaas niet door tot GROTE frustratie van Lisanne (die daarover zelfs met thuis communiceerde)
- erna -> tours boeken met Feliciano
- lunch -> met 2 jongens? Geen idee
- middag -> eerst per ongeluk de Alto Lino oplopen en erna alle getuigenissen, die dus 1 dag off waren, ze zijn maar tot het begin van El Pianista geweest, niet op de Mirador (dat was pas op dinsdag 13:00)
Jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is een YT kopie van de goede Telemetro video idd. Staat gelinkt in de OP.
Wordt helaas niet gezegd hoe lang het lopen is tussen de 2 quebradas.
Dat is de suggestie die tijdens/na de persco van gister werd gedaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:09 schreef Physsic het volgende:
Ach, kijk. Nieuws.nl heeft het mysterie al opgelost. xD
http://www.nieuws.nl/alge(...)hten-met-flitscamera
Nee, die zijn helaas (nog) niet vrijgegeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:16 schreef Basxt het volgende:
OK, kan je ergens die fotoś zien die zijn gemaakt van de takken etc?
Heeft iemand al eprobeerd brightness en conctrast omhoog te gooien?
Zie de datum. Deze publicatie is van VOOR de EenVandaag uitzending die maandag 04-08 om 18:15 was. Dit artikel is van maandag 04-08 10:47 (laatste update).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:09 schreef Physsic het volgende:
Ach, kijk. Nieuws.nl heeft het mysterie al opgelost. xD
http://www.nieuws.nl/alge(...)hten-met-flitscamera
Maar de titel doet -onterecht- vermoeden alsof het al zeker is, vond ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:18 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is de suggestie die tijdens/na de persco van gister werd geopperd.
Lijkt me de enige mogelijkheid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Oh ja, die lunch. Daar was ook lang onduidelijkheid over toch. Zou wel of niet op dag van verdwijning zijn geweest. Maar uiteindelijk toch de dag ervoor?
Dan hebben ze denk ik de tijd op de website verkeerd staan of achteraf zitten rommelen met de publicatiedatum ;-)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie de datum. Deze publicatie is van VOOR de EenVandaag uitzending die maandag 04-08 om 18:15 was. Dit artikel is van maandag 04-08 10:47 (laatste update).
Ja daar zijn sommige bronnen goed inquote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar de titel doet -onterecht- vermoeden alsof het al zeker is, vond ik.
Het is in mijn ogen zeker een mogelijkheid al weten we natuurlijk niet welke kleren ze aan hadden die maandag en of dat eventueel wel overeen zou komen met de getuigenverklaringen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me de enige mogelijkheid.
Wie een betere verklaring heeft mag het zeggen hoor, ik sta open voor nieuwe ideeen. Maar ik denk dat het best logisch is zo.
Met name de getuigen die zeggen dat "Lisanne er ziek uitzag". Nee; ze was niet ziek, ze was pissed off dat haar werk niet doorging. De volgende dag was ze daar helemaal overheen (acceptatie) en staat ze vrolijk op de Mirador.
Mij ook, en de twee jongens die met hen kwamen praten waren de NL jongens die idd de dag voor hun vermissing vertrokken en hen nog even gedag kwamen zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me de enige mogelijkheid.
Wie een betere verklaring heeft mag het zeggen hoor, ik sta open voor nieuwe ideeen. Maar ik denk dat het best logisch is zo.
Volgens mij weten ze uit call logs uit de telefoons dat er pogingen gedaan zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:37 schreef Za het volgende:
Ik begrijp iets niet, er is nog voor de persco van de ouders gezegd (en daarna door diverse media) dat Kris en Lisanne tevergeefs hebben geprobeert 911 te bellen.
Na 2 maanden kun je dit wel met zekerheid zeggen lijkt me.
Waarom vindt er dan op dit moment een expertise plaats aangaande de noodoproepen en wordt verwacht dat 911 de inkomende danwel uitgaande gesprekken zal bevestigen?
http://www.prensa.com/uho(...)utm_term=%23NOTICIAS
Was dat alleen wat praten of ook een ontbijt of lunch dat je weet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:39 schreef Za het volgende:
[..]
Mij ook, en de twee jongens die met hen kwamen praten waren de NL jongens die idd de dag voor hun vermissing vertrokken en hen nog even gedag kwamen zeggen.
Daarin kun je toch ook zien of er verbinding is gemaakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:39 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens mij weten ze uit call logs uit de telefoons dat er pogingen gedaan zijn.
Nu pas? Dat is toch merkwaardig.quote:Nu gaan ze kijken bij 911 centrale of er daar ook en registratie (en dus verbinding?) van is.
Althans, zo begrijp ik het
Ze waren (volgens ooggetuigen) aan het lunchen en "werden benaderd" door 2 mannen die ze leken te kennen zo ging het verhaal. Later bleken het die 2 NL jongens te zijn met wie ze veel zijn opgetrokken gedurende hun verblijf daar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:40 schreef Stupidisco het volgende:
Was dat alleen wat praten of ook een ontbijt of lunch dat je weet?
Echt? Zijn die Cornelis en Van Lieshout met de meiden meegereisd vanaf Bocas naar Boquete? Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ze waren (volgens ooggetuigen) aan het lunchen en "werden benaderd" door 2 mannen die ze leken te kennen zo ging het verhaal. Later bleken het die 2 NL jongens te zijn met wie ze veel zijn opgetrokken gedurende hun verblijf daar.
Dat lijkt mij ook maar anders begrijp ik het ook niet. Kan zijn dat die data op een of andere manier corrupt is ivm beschadiging telefoons.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:41 schreef Za het volgende:
[..]
Daarin kun je toch ook zien of er verbinding is gemaakt?
[..]
UPDATE: Wednesday, April 9th, 2014 /23:15 CETquote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
Echt? Zijn die Cornelis en Van Lieshout met de meiden meegereisd vanaf Bocas naar Boquete? Dat wist ik niet.
heb je een bronnetje?
Ok dank je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:50 schreef Za het volgende:
[..]
UPDATE: Wednesday, April 9th, 2014 /23:15 CET
*** RECTIFICATION *** URGENT REQUEST FOR INFORMATION!
The Panamanian police urgently require information as follows:
It appears now that both Lisanne Froon and Kris Kremers had lunch at “Restaurante Nelvis” in Boquete around noon on Monday, March 31st. While at the restaurant, the girls were approached by two unknown young men who started a conversation with them.
The police urgently request information about the identity of these two young men. If you have any information or knowledge about their identity please send this information to info@lisannekris.com.
Thank you very much for your help.
---------------------------------------------------------------------------
*** RECTIFICACIÓN *** SOLICITUD URGENTE DE INFORMACIÓN
La policía Panameña necesita información urgente sobre los siguientes hechos:
El pasado lunes 31 de marzo, alrededor del medio, día las señoritas Lisanne Froon y Kris Kremers estaban comiendo en el Restaurante Nelvis de Boquete. Mientras estaban en el restaurante, se acercaron a ellas dos hombres jóvenes con quienes entablaron conversación.
La policía solicita urgentemente información sobre la identidad de estos dos jóvenes. En caso de que usted tenga alguna información sobre este hecho o sobre la identidad de estos jóvenes, le rogamos la comunique urgentemente a la siguiente dirección de correo: info@lisannekris.com.
Les agradecemos enormemente su ayuda y colaboración.
Thanksquote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ze waren (volgens ooggetuigen) aan het lunchen en "werden benaderd" door 2 mannen die ze leken te kennen zo ging het verhaal. Later bleken het die 2 NL jongens te zijn met wie ze veel zijn opgetrokken gedurende hun verblijf daar.
Wat ik me herinner waren de twee jongens ook backpackers en Europees, aangezien die Cor en Bas die dag vertrokken was ik in de veronderstelling dat zij Kris en Lisanne gedag kwamen zeggen, maar ik lees nu dat het onbekend is wie die twee waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:52 schreef El_Matador het volgende:
Ok dank je.
Maar dit zijn dus niet de 2 jongens Cornelis en Van Lieshout die ondervraagd zijn? Die jongens zitten ze mee te kaarten in Bocas del Toro (eilanden) toch?
Ja, volgens mij waren dat die jongens in Bocas, niet in Boquete. Maar het zou kunnen dat zij ook naar Boquete gereisd zijn (dan waarschijnlijk met Kris en Lisanne).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:00 schreef Za het volgende:
[..]
Wat ik me herinner waren de twee jongens ook backpackers en Europees, aangezien die Cor en Bas die dag vertrokken was ik in de veronderstelling dat zij Kris en Lisanne gedag kwamen zeggen, maar ik lees nu dat het onbekend is wie die twee waren.
Overigens was eerst het verhaal dat de 2 (lunchmannen) de laaste 2 waren die hen zouden hebben gezien, maar die ontmoeting was de dag ervoor, en de identiteit onbekend blijkbaar.
De foto's die de Panamese media wekenlang heeft geplaatst van de "onbekende mannen die Kris en Lisanne voor het laatst zagen' waren trouwens van Cor en Bas (Bas was het toch?) vandaar mijn veronderstelling.
Het is niet helemaal duidelijk, in de media staat dat de twee Nederlandse jongens Kris en Lisanne de dag voor hun vertrek nog hebben gesproken, wanneer je dat optelt bij de omschrijving van de jongens die hen aanspraken tijdens de lunch, en de foto's op de Panamese sites (quien son estas hombres etc etc) waarin je Cor en Edwin ziet met een rode cirkel om hun hoofd dan zou je concluderen dat zij het waren, gewoon om gedag te zeggen, dat was mijn conclusie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren dat die jongens in Bocas, niet in Boquete. Maar het zou kunnen dat zij ook naar Boquete gereisd zijn (dan waarschijnlijk met Kris en Lisanne).
Er is nogal wat verwarring, lees ook WS, waar ene MarcusG mij links stuurt van Telegraaf en Elsevier.
• De taalschool op Bocas Eilanden = dezelfde als die in Boquete, alleen andere dependance
• Ingrid Lommers woont in Bocas, niet in Boquete
• Het is onduidelijk met welke 2 jongens Kris en Lisanne hebben geluncht (moet dan op zondag 30 of maandag 31 maart zijn geweest) in het Restaurant Nevis wat jij net postte
• Die jongens zijn volgens mij nooit opgespoord/ondervraagd
Als ik fout zit, corrigeer me alsjeblieft, want dit heb ik niet in detail nageplozen.
Ik geloof ook niet in die 2 rugzakken. Dat je een telefoon of camera van rugzak switcht onderweg, ok, dat kan nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar dan? Waar is de bron hiervoor??
[..]
De maker van de foto is waarschijnlijk Lisanne. Waarom zou het niet Kris haar rugzak zijn als ie voor haar neus ligt? Het is toch heel logisch haar rugzak neer te zetten?
[..]
Dat is natuurlijk niet de redenering. Ja, de spullen zaten allemaal in 1 rugzak (toen ie gevonden werd). dat wil niet zeggen dat er geen 2 rugzakken waren.
[..]
Logica is er ook in onlogische situaties.
Stel er zijn 2 rugzakken en je vriendin is kwijt. Wat doe jij?
- je neemt je eigen rugzak mee en stopt daar de spullen in uit de andere rugzak
- anders, namelijk...
als ze redelijk dicht bij de rivier zijn gebleven en daar na een ommetje ook weer uitkomt dan kan dat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:47 schreef ioko het volgende:
El_Matador, wat ik nog onlogisch vind aan je scenario is hoe de dames elkaar weer gevonden hebben, terwijl Lisanne al was overleden (volgens je scenario). Hoeveel toeval is er wel niet nodig om iemand die zich niet kenbaar kan maken te vinden in de jungle? Iets wat niet lukte in alle dagen daarvoor, toen ze nog wel leefde?
Aandacht?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:49 schreef Yaaar het volgende:
Overigens: waarom gaan ze nu opeens vechten met het OM van Panama? En ook nog eens via de media?!
Oh, het ligt wel wat genuanceerd. Ik lees echt nooit meer via nu.nl, de koppen zijn zo misleidend en anders dan bedoeldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:44 schreef Marrije het volgende:
Advocaat familie Kremers noemt OM Panama niet capabel via @NUnl - Advocaat familie Kremers noemt OM Panama niet capabel http://nu.nl/buitenland/3(...)ma-niet-capabel.html via @NUnl
Een telefoon die na een week ineens weer foto's gaat maken is wel vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:55 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oh, het ligt wel wat genuanceerd. Ik lees echt nooit meer via nu.nl, de koppen zijn zo misleidend en anders dan bedoeld.
Overigens vind ik het vreemd dat de ouders van opzet uitgaan, dat betekent dus dat ze denken dat er een derde in het spel was. Niet erg logisch, alle feiten wijzen op verdwalen.
Dat kan onlogisch klinken, maar er zitten 3 dagen tussen de laatste oproepen en de "foto's". Bovendien ligt het langs de rivier, een logisch pad voor Kris om te volgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:47 schreef ioko het volgende:
El_Matador, wat ik nog onlogisch vind aan je scenario is hoe de dames elkaar weer gevonden hebben, terwijl Lisanne al was overleden (volgens je scenario). Hoeveel toeval is er wel niet nodig om iemand die zich niet kenbaar kan maken te vinden in de jungle? Iets wat niet lukte in alle dagen daarvoor, toen ze nog wel leefde?
Nee, want beide telefoons had Lisanne, die de rugzak had. Er was geen mogelijkheid Kris te bereiken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:49 schreef Yaaar het volgende:
Als ze elkaar kwijt waren geraakt, hadden ze eerst elkaar wel gebeld ipv het noodnummer.
Een logisch verhaal, maar:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:52 schreef kuil het volgende:
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan:
1 april 's middags: een ongeluk, verdwaling of het feit dat de vrouwen elkaar kwijt raken is de aanleiding om rond 16:00 voor het eerst 911 te bellen. Ze zien op dat moment zelf geen mogelijkheid om voor de nacht nog terug te komen in Boquete. Maar omdat er geen hulp kan worden bereikt besluiten ze een schuilplek te zoeken en het de dag erop opnieuw te proberen.
2 april en de dagen erna: Kris en Lisanne kunnen nog steeds de weg naar de Mirador niet meer terugvinden en beginnen rondjes te lopen. Ze raken zodoende almaar verder verdwaald. Op een gegeven moment komen ze dan uit bij de rivier. Paniek gaat overheersen omdat ze geen idee hebben hoe ze zelf ooit terug moeten komen. Ze besluiten weer meerdere noodoproepen te doen maar dat wil natuurlijk niet lukken. Uiteindelijk bedenken ze dan dat het verstandiger is om op één plek te blijven en niet verder weg te lopen van de bewoonde wereld. Iets in de trant van: voor je weet ben je nog verder van huis en door te blijven waar je bent kan je het in ieder geval niet erger maken dan het al is.
Aangezien mensen (waaronder hun gastmoeder) ervan op de hoogte waren van het feit dat ze Pianista Trail zijn gaan lopen, gaan ze er die eerste dagen waarschijnlijk vanuit dat ze nog ruim op tijd gevonden zouden worden, ondanks de mislukte noodoproepen. Ze bedenken op het moment dat ze niet meer verder lopen waarschijnlijk ook dat ze slechts 15-20 km van Boquete af zijn en dat er heus wel in dit gebied naar hen gezocht zal gaan worden. Ze hebben voldoende vertrouwen in capabelheid van de politie/reddingsdienst, want dat doen Nederlanders die westerse gang van zaken gewend zijn nou eenmaal snel. Ze zullen dan ook de komende dagen voldoende hoop blijven houden op een goede afloop, en het komt niet bij hun op om een (voorlopige) afscheidsboodschap achter te laten. Al die dagen en nachten is er echter geen spoortje van hulp en hun gezondheid gaat beetje bij beetje achteruit.
8 april 's nachts: precies een week verder. De vrouwen zijn al in grote mate verzwakt en beginnen de hoop te verliezen dat ze nog gevonden gaan worden. Er vliegt die nacht een helikopter/vliegtuig over de jungle en ze besluiten de camera te gebruiken om te seinen, in de hoop toch nog opgemerkt te worden. Dit mislukt jammerlijk, maar dit levert wel de donkere foto's op die later worden teruggevonden. Na die nacht is de batterij leeg.
11 april: laatste pogingen van Kris en/of Lisanne om de hulpdiensten te bereiken. Vrij snel daarna zijn beide telefoons leeg en wordt er niets meer vastgelegd. Binnen enkele dagen komen ze beiden te overlijden.
Waarom zonder reden batterij leegmaken aan foto's?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een logisch verhaal, maar:
- hoe verklaar je de afwezigheid van foto's tussen 1 en 8 april?
Camera. Van de telefoons hebben we geen data en weten we niet of er uberhaupt foto's mee gemaakt zijn (moet haast wel, niet veel, om de batterij te sparen, maar toch, het kan).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een telefoon die na een week ineens weer foto's gaat maken is wel vreemd natuurlijk.
Niet "leegmaken". 1 of 2 foto's is al genoeg, waarom 0?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zonder reden batterij leegmaken aan foto's?
En dat wijst dan op opzet? Want iemand met kwade bedoelingen maakt even 90 foto's midden in de nacht in de jungle?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een telefoon die na een week ineens weer foto's gaat maken is wel vreemd natuurlijk.
Was met een iPhone toch? Dat gaat heel snel, 90 foto's achter elkaar klikken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "leegmaken". 1 of 2 foto's is al genoeg, waarom 0?
Blijkbaar was de camera wel in staat 3 uur lang "foto's" te maken op 8 april, waarom echt geen enkele foto tussen die tijd?
Waarom zou je 1 of 2 foto's maken? Ja, dat had jij wel fijn gevonden om in je debiele verhaaltjes te verwerken, maar verder is er geen enkele reden te bedenken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "leegmaken". 1 of 2 foto's is al genoeg, waarom 0?
Blijkbaar was de camera wel in staat 3 uur lang "foto's" te maken op 8 april, waarom echt geen enkele foto tussen die tijd?
Jaja. En als jij 8 dagen in de jungle zwerft dan word je langzamerhand toch wel een beetje gek. En dan kun je vreemde dingen doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je 1 of 2 foto's maken? Ja, dat had jij wel fijn gevonden om in je debiele verhaaltjes te verwerken, maar verder is er geen enkele reden te bedenken.
Als mijn telefoon of camera bijna leeg is dan doe ik er niks mee want je ziet de batterij teruglopen. Als je dan ook nog in een situatie op leven en dood zit en je weet dat het mogelijk de enige manier is om jezelf te redden, dan gaat toch niemand foto's zitten makenNee, je zet dat ding uit om er gebruik van te maken als het echt nodig is.
En wat zijn dan die vreemde dingen die ze gedaan hebben? Volgens mij hebben ze niks vreemds gedaan namelijk. De camera stond uit, op dag 8 of 11 of wat het ook was hoorden ze een heli oid en hebben geprobeerd met de flitser de aandacht te trekken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:19 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Jaja. En als jij 8 dagen in de jungle zwerft dan word je langzamerhand toch wel een beetje gek. En dan kun je vreemde dingen doen.
Volkomen terecht natuurlijk:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:49 schreef Yaaar het volgende:
Overigens: waarom gaan ze nu opeens vechten met het OM van Panama? En ook nog eens via de media?!
Die 90 foto's zijn toch met een camera gemaakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:15 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Was met een iPhone toch? Dat gaat heel snel, 90 foto's achter elkaar klikken.
Ja en niet heel snel maar over een periode van een paar uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die 90 foto's zijn toch met een camera gemaakt?
- Ja, heel raadselachtig. Heb ik geen sluitende verklaring voor. Met de dichte knoop vind ik het nog steeds niet logisch dat Kris die uit zou hebben gedaan. Maar als ze het broekje al die tijd gedragen zou hebben dan zouden er in de buurt waarschijnlijk wel botresten zijn gevonden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een logisch verhaal, maar:
- hoe verklaar je het spijkerbroekje?
- hoe verklaar je de afwezigheid van foto's tussen 1 en 8 april?
Dit soort gruwelijke details winden jou echt op he? Even een fapje zetten nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen terecht natuurlijk:
- de ouders waren nota bene in Boquete op het moment dat hun arme dochter(s) door de wildernis zworven, op slechts 15-20 km van hen vandaan
- de ouders is onthouden door de Panamese Prutsers:
Ik heb niet gezegd dat ze iets vreemds hebben gedaan. Ik weet alleen zeker dat je na 8 dagen dwalen in de jungle langzamerhand toch wel gek wordt. Je wordt zwakker, afgezonderd, je bent maar met z'n twee etc.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En wat zijn dan die vreemde dingen die ze gedaan hebben? Volgens mij hebben ze niks vreemds gedaan namelijk. De camera stond uit, op dag 8 of 11 of wat het ook was hoorden ze een heli oid en hebben geprobeerd met de flitser de aandacht te trekken.
Oke. Nog makkelijker en sneller toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die 90 foto's zijn toch met een camera gemaakt?
90 foto's in een periode van drie uur. Valt wel mee toch. Wat wil je eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:27 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oke. Nog makkelijker en sneller toch?
Zijn over een periode van een paar uur gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:27 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oke. Nog makkelijker en sneller toch?
Uh, oke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:26 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze iets vreemds hebben gedaan. Ik weet alleen zeker dat je na 8 dagen dwalen in de jungle langzamerhand toch wel gek wordt. Je wordt zwakker, afgezonderd, je bent maar met z'n twee etc.
Oh. Is er nu opeens bekend dat er een helikopter boven vloog midden in de nacht of is het speculatie?
Volgens mij weet ze dat zelf ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
90 foto's in een periode van drie uur. Valt wel mee toch. Wat wil je eigenlijk zeggen?
quote:
wees eens creatief, ijsbeer:quote:verder is er geen enkele reden te bedenken.
het gaat nu alleen om de camera. Van de telefoons hebben we geen data.quote:Nee, je zet dat ding uit om er gebruik van te maken als het echt nodig is.
Is het speculatie van jou of zijn het nieuwe feiten?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn over een periode van een paar uur gemaakt.
[..]
Uh, oke.
Doe normaal man, debiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit soort gruwelijke details winden jou echt op he? Even een fapje zetten nu?
Maar als je 8 dagen lang ronddwaalt, dan is het toch niet bijzonder raar dat je steeds een beetje gekker/wanhopiger wordt en uit paniek iets raars doet? In dit geval dus 90 foto's? Of misschien was het wel effectief.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
wees eens creatief, ijsbeer:
- je bent in nood
- er komen eerder ook al vliegtuigen over
- je moet de weg terugvinden naar een schuilplaats en eten scoren
- op een gegeven moment denk je iets te herkennen, daa maak je 1 foto van (nee, niet je hele batterij leegmaken)
[..]
het gaat nu alleen om de camera. Van de telefoons hebben we geen data.
Een camera staat standaard uit. 1 foto maken kost hel weinig stroom.
Er is NIET EEN foto gemaakt. Dat is het vreemde. 90 foto's in 3 uur is vreemd, 0 foto's in 156 uur is nog vreemder.
Ik geloof dus niet dat je dagen in de jungle gaat wachten voor hulp en niets gaat ondernemen, want ze hadden dus helemaal geen bereik en dus niet doorgegeven dat ze daar waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef kuil het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga denken dat ze waarschijnlijk minstens een week lang stérke hoop hebben gehouden gered te worden. Wat ook betekent dat Kris en Lisanne de meeste dagen niet geprobeerd hebben om op eigen kracht terug te komen naar de bewoonde wereld. Pas toen ze beseften dat de hulp misschien toch te laat zou komen, hebben ze zeer verzwakt een uiterste poging gedaan om zelf nog terug te komen. Met de weinige kracht die er toen nog over was een hopeloze poging...
Je hebt nu al een aantal keer in hoofd en bold dit soort dingen naar voren gehaald, verder is je obsessie met deze zaak ook nogal ziekelijk. Vaak zit daar een onderliggende sekuele motivatie achter.quote:
Zou kunnen als dat gebeurde nadat alle batterijen leeg waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef kuil het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga denken dat ze waarschijnlijk minstens een week lang stérke hoop hebben gehouden gered te worden. Wat ook betekent dat Kris en Lisanne de meeste dagen niet geprobeerd hebben om op eigen kracht terug te komen naar de bewoonde wereld. Pas toen ze beseften dat de hulp misschien toch te laat zou komen, hebben ze zeer verzwakt een uiterste poging gedaan om zelf nog terug te komen. Met de weinige kracht die er toen nog over was een hopeloze poging...
Ja, omdat het zo bizar en dramatisch is. En met name omdat die meiden makkelijk gered konden worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nu al een aantal keer in hoofd en bold dit soort dingen naar voren gehaald, verder is je obsessie met deze zaak ook nogal ziekelijk. Vaak zit daar een onderliggende sekuele motivatie achter.
In jouw geval zou me dat niks verbazen. Alles wijst er op dat jij wel een erg zieke geest bezit. Gelukkig woon je aan de overkant van de plas, je zou toch niet willen dat dit vrij op straat rond kan lopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, omdat het zo bizar en dramatisch is. En met name omdat die meiden makkelijk gered konden worden.
Geen enkele seksuele motivatie, 0. De feiten zijn ernstig genoeg.
Of geil ik ook op vliegtuigen vanwege MH370?
Says who. Je somt zelf ook vreemde speculaties op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In jouw geval zou me dat niks verbazen. Alles wijst er op dat jij wel een erg zieke geest bezit. Gelukkig woon je aan de overkant van de plas, je zou toch niet willen dat dit vrij op straat rond kan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |