Was met een iPhone toch? Dat gaat heel snel, 90 foto's achter elkaar klikken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "leegmaken". 1 of 2 foto's is al genoeg, waarom 0?
Blijkbaar was de camera wel in staat 3 uur lang "foto's" te maken op 8 april, waarom echt geen enkele foto tussen die tijd?
Waarom zou je 1 of 2 foto's maken? Ja, dat had jij wel fijn gevonden om in je debiele verhaaltjes te verwerken, maar verder is er geen enkele reden te bedenken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "leegmaken". 1 of 2 foto's is al genoeg, waarom 0?
Blijkbaar was de camera wel in staat 3 uur lang "foto's" te maken op 8 april, waarom echt geen enkele foto tussen die tijd?
Jaja. En als jij 8 dagen in de jungle zwerft dan word je langzamerhand toch wel een beetje gek. En dan kun je vreemde dingen doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je 1 of 2 foto's maken? Ja, dat had jij wel fijn gevonden om in je debiele verhaaltjes te verwerken, maar verder is er geen enkele reden te bedenken.
Als mijn telefoon of camera bijna leeg is dan doe ik er niks mee want je ziet de batterij teruglopen. Als je dan ook nog in een situatie op leven en dood zit en je weet dat het mogelijk de enige manier is om jezelf te redden, dan gaat toch niemand foto's zitten makenNee, je zet dat ding uit om er gebruik van te maken als het echt nodig is.
En wat zijn dan die vreemde dingen die ze gedaan hebben? Volgens mij hebben ze niks vreemds gedaan namelijk. De camera stond uit, op dag 8 of 11 of wat het ook was hoorden ze een heli oid en hebben geprobeerd met de flitser de aandacht te trekken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:19 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Jaja. En als jij 8 dagen in de jungle zwerft dan word je langzamerhand toch wel een beetje gek. En dan kun je vreemde dingen doen.
Volkomen terecht natuurlijk:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:49 schreef Yaaar het volgende:
Overigens: waarom gaan ze nu opeens vechten met het OM van Panama? En ook nog eens via de media?!
Die 90 foto's zijn toch met een camera gemaakt?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:15 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Was met een iPhone toch? Dat gaat heel snel, 90 foto's achter elkaar klikken.
Ja en niet heel snel maar over een periode van een paar uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die 90 foto's zijn toch met een camera gemaakt?
- Ja, heel raadselachtig. Heb ik geen sluitende verklaring voor. Met de dichte knoop vind ik het nog steeds niet logisch dat Kris die uit zou hebben gedaan. Maar als ze het broekje al die tijd gedragen zou hebben dan zouden er in de buurt waarschijnlijk wel botresten zijn gevonden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een logisch verhaal, maar:
- hoe verklaar je het spijkerbroekje?
- hoe verklaar je de afwezigheid van foto's tussen 1 en 8 april?
Dit soort gruwelijke details winden jou echt op he? Even een fapje zetten nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volkomen terecht natuurlijk:
- de ouders waren nota bene in Boquete op het moment dat hun arme dochter(s) door de wildernis zworven, op slechts 15-20 km van hen vandaan
- de ouders is onthouden door de Panamese Prutsers:
Ik heb niet gezegd dat ze iets vreemds hebben gedaan. Ik weet alleen zeker dat je na 8 dagen dwalen in de jungle langzamerhand toch wel gek wordt. Je wordt zwakker, afgezonderd, je bent maar met z'n twee etc.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En wat zijn dan die vreemde dingen die ze gedaan hebben? Volgens mij hebben ze niks vreemds gedaan namelijk. De camera stond uit, op dag 8 of 11 of wat het ook was hoorden ze een heli oid en hebben geprobeerd met de flitser de aandacht te trekken.
Oke. Nog makkelijker en sneller toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die 90 foto's zijn toch met een camera gemaakt?
90 foto's in een periode van drie uur. Valt wel mee toch. Wat wil je eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:27 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oke. Nog makkelijker en sneller toch?
Zijn over een periode van een paar uur gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:27 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oke. Nog makkelijker en sneller toch?
Uh, oke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:26 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze iets vreemds hebben gedaan. Ik weet alleen zeker dat je na 8 dagen dwalen in de jungle langzamerhand toch wel gek wordt. Je wordt zwakker, afgezonderd, je bent maar met z'n twee etc.
Oh. Is er nu opeens bekend dat er een helikopter boven vloog midden in de nacht of is het speculatie?
Volgens mij weet ze dat zelf ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
90 foto's in een periode van drie uur. Valt wel mee toch. Wat wil je eigenlijk zeggen?
quote:
wees eens creatief, ijsbeer:quote:verder is er geen enkele reden te bedenken.
het gaat nu alleen om de camera. Van de telefoons hebben we geen data.quote:Nee, je zet dat ding uit om er gebruik van te maken als het echt nodig is.
Is het speculatie van jou of zijn het nieuwe feiten?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn over een periode van een paar uur gemaakt.
[..]
Uh, oke.
Doe normaal man, debiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit soort gruwelijke details winden jou echt op he? Even een fapje zetten nu?
Maar als je 8 dagen lang ronddwaalt, dan is het toch niet bijzonder raar dat je steeds een beetje gekker/wanhopiger wordt en uit paniek iets raars doet? In dit geval dus 90 foto's? Of misschien was het wel effectief.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
wees eens creatief, ijsbeer:
- je bent in nood
- er komen eerder ook al vliegtuigen over
- je moet de weg terugvinden naar een schuilplaats en eten scoren
- op een gegeven moment denk je iets te herkennen, daa maak je 1 foto van (nee, niet je hele batterij leegmaken)
[..]
het gaat nu alleen om de camera. Van de telefoons hebben we geen data.
Een camera staat standaard uit. 1 foto maken kost hel weinig stroom.
Er is NIET EEN foto gemaakt. Dat is het vreemde. 90 foto's in 3 uur is vreemd, 0 foto's in 156 uur is nog vreemder.
Ik geloof dus niet dat je dagen in de jungle gaat wachten voor hulp en niets gaat ondernemen, want ze hadden dus helemaal geen bereik en dus niet doorgegeven dat ze daar waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef kuil het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga denken dat ze waarschijnlijk minstens een week lang stérke hoop hebben gehouden gered te worden. Wat ook betekent dat Kris en Lisanne de meeste dagen niet geprobeerd hebben om op eigen kracht terug te komen naar de bewoonde wereld. Pas toen ze beseften dat de hulp misschien toch te laat zou komen, hebben ze zeer verzwakt een uiterste poging gedaan om zelf nog terug te komen. Met de weinige kracht die er toen nog over was een hopeloze poging...
Je hebt nu al een aantal keer in hoofd en bold dit soort dingen naar voren gehaald, verder is je obsessie met deze zaak ook nogal ziekelijk. Vaak zit daar een onderliggende sekuele motivatie achter.quote:
Zou kunnen als dat gebeurde nadat alle batterijen leeg waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:29 schreef kuil het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga denken dat ze waarschijnlijk minstens een week lang stérke hoop hebben gehouden gered te worden. Wat ook betekent dat Kris en Lisanne de meeste dagen niet geprobeerd hebben om op eigen kracht terug te komen naar de bewoonde wereld. Pas toen ze beseften dat de hulp misschien toch te laat zou komen, hebben ze zeer verzwakt een uiterste poging gedaan om zelf nog terug te komen. Met de weinige kracht die er toen nog over was een hopeloze poging...
Ja, omdat het zo bizar en dramatisch is. En met name omdat die meiden makkelijk gered konden worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nu al een aantal keer in hoofd en bold dit soort dingen naar voren gehaald, verder is je obsessie met deze zaak ook nogal ziekelijk. Vaak zit daar een onderliggende sekuele motivatie achter.
In jouw geval zou me dat niks verbazen. Alles wijst er op dat jij wel een erg zieke geest bezit. Gelukkig woon je aan de overkant van de plas, je zou toch niet willen dat dit vrij op straat rond kan lopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, omdat het zo bizar en dramatisch is. En met name omdat die meiden makkelijk gered konden worden.
Geen enkele seksuele motivatie, 0. De feiten zijn ernstig genoeg.
Of geil ik ook op vliegtuigen vanwege MH370?
Says who. Je somt zelf ook vreemde speculaties op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In jouw geval zou me dat niks verbazen. Alles wijst er op dat jij wel een erg zieke geest bezit. Gelukkig woon je aan de overkant van de plas, je zou toch niet willen dat dit vrij op straat rond kan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |