abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143113416
We beschikken niet over alle informatie dus hoe wat waar wie wanneer waarom blijft voorlopig onbeantwoord.
pi_143113418
Ach, kijk. Nieuws.nl heeft het mysterie al opgelost. xD

http://www.nieuws.nl/alge(...)hten-met-flitscamera
  woensdag 6 augustus 2014 @ 04:10:08 #78
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143113419
quote:
4s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 03:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een idee hoe het kan dat AL die getuigenissen "fout" waren.

[...]

De getuigen zijn pas later gehoord en kunnen zich makkelijk 1 dagje vergissen. De uren kunnen dan wel correct zijn (de tijdlijn is logisch), alleen de dag niet. De "oude" getuigenissen waren voor maandag 31 maart.
_O_
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143113435
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- ochtend -> vrijwilligerswerk zou beginnen, ging helaas niet door tot GROTE frustratie van Lisanne (die daarover zelfs met thuis communiceerde)
- erna -> tours boeken met Feliciano
- lunch -> met 2 jongens? Geen idee
- middag -> eerst per ongeluk de Alto Lino oplopen en erna alle getuigenissen, die dus 1 dag off waren, ze zijn maar tot het begin van El Pianista geweest, niet op de Mirador (dat was pas op dinsdag 13:00)
Oh ja, die lunch. Daar was ook lang onduidelijkheid over toch. Zou wel of niet op dag van verdwijning zijn geweest. Maar uiteindelijk toch de dag ervoor?
pi_143113444
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is een YT kopie van de goede Telemetro video idd. Staat gelinkt in de OP.

Wordt helaas niet gezegd hoe lang het lopen is tussen de 2 quebradas.
Jammer
  woensdag 6 augustus 2014 @ 04:16:10 #81
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_143113445
OK, kan je ergens die fotoś zien die zijn gemaakt van de takken etc?

Heeft iemand al eprobeerd brightness en conctrast omhoog te gooien?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_143113452
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:09 schreef Physsic het volgende:

Dat is de suggestie die tijdens/na de persco van gister werd gedaan
pi_143113454
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:16 schreef Basxt het volgende:
OK, kan je ergens die fotoś zien die zijn gemaakt van de takken etc?

Heeft iemand al eprobeerd brightness en conctrast omhoog te gooien?
Nee, die zijn helaas (nog) niet vrijgegeven.
pi_143113467
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:09 schreef Physsic het volgende:

Zie de datum. Deze publicatie is van VOOR de EenVandaag uitzending die maandag 04-08 om 18:15 was. Dit artikel is van maandag 04-08 10:47 (laatste update).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143113471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:18 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dat is de suggestie die tijdens/na de persco van gister werd geopperd.
Maar de titel doet -onterecht- vermoeden alsof het al zeker is, vond ik. :)
pi_143113476
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:14 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Oh ja, die lunch. Daar was ook lang onduidelijkheid over toch. Zou wel of niet op dag van verdwijning zijn geweest. Maar uiteindelijk toch de dag ervoor?
Lijkt me de enige mogelijkheid.

Wie een betere verklaring heeft mag het zeggen hoor, ik sta open voor nieuwe ideeen. Maar ik denk dat het best logisch is zo.

Met name de getuigen die zeggen dat "Lisanne er ziek uitzag". Nee; ze was niet ziek, ze was pissed off dat haar werk niet doorging. De volgende dag was ze daar helemaal overheen (acceptatie) en staat ze vrolijk op de Mirador.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143113491
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie de datum. Deze publicatie is van VOOR de EenVandaag uitzending die maandag 04-08 om 18:15 was. Dit artikel is van maandag 04-08 10:47 (laatste update).
Dan hebben ze denk ik de tijd op de website verkeerd staan of achteraf zitten rommelen met de publicatiedatum ;-)

Ik was in de veronderstelling dat EenVandaag s' middags met hun radio uitzending de eerste bron was die deze info naar buiten bracht.

Damn, toch deze site in de toekomst dan maar gaan volgen voor al het laatste nieuws ;-)
pi_143113499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar de titel doet -onterecht- vermoeden alsof het al zeker is, vond ik. :)
Ja daar zijn sommige bronnen goed in
pi_143113520
Ik begrijp iets niet, er is nog voor de persco van de ouders gezegd (en daarna door diverse media) dat Kris en Lisanne tevergeefs hebben geprobeert 911 te bellen.
Na 2 maanden kun je dit wel met zekerheid zeggen lijkt me.

Waarom vindt er dan op dit moment een expertise plaats aangaande de noodoproepen en wordt verwacht dat 911 de inkomende danwel uitgaande gesprekken zal bevestigen?

http://www.prensa.com/uho(...)utm_term=%23NOTICIAS
pi_143113521
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie een betere verklaring heeft mag het zeggen hoor, ik sta open voor nieuwe ideeen. Maar ik denk dat het best logisch is zo.

Met name de getuigen die zeggen dat "Lisanne er ziek uitzag". Nee; ze was niet ziek, ze was pissed off dat haar werk niet doorging. De volgende dag was ze daar helemaal overheen (acceptatie) en staat ze vrolijk op de Mirador.
Het is in mijn ogen zeker een mogelijkheid al weten we natuurlijk niet welke kleren ze aan hadden die maandag en of dat eventueel wel overeen zou komen met de getuigenverklaringen.

Ik blijf ook nog steeds sterk rekening houden met de mogelijkheid dat de getuigenissen die er nu liggen gewoon op een zeer onbetrouwbare manier (slechte/suggestieve vraagstelling, foute communicatie etc.) tot stand zijn gekomen en het dus ook niet zo gek is dat daar nu (nu we meer weten) niets van klopt.

En dat er in dat geval dus ook helemaal geen vergissing in dag geweest hoeft te zijn om de getuigenissen kloppend te krijgen.

Maar goed, kan alsnog interessant zijn om nog eens onder de loep te nemen.
pi_143113532
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:

Mij ook, en de twee jongens die met hen kwamen praten waren de NL jongens die idd de dag voor hun vermissing vertrokken en hen nog even gedag kwamen zeggen.
pi_143113536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:37 schreef Za het volgende:
Ik begrijp iets niet, er is nog voor de persco van de ouders gezegd (en daarna door diverse media) dat Kris en Lisanne tevergeefs hebben geprobeert 911 te bellen.
Na 2 maanden kun je dit wel met zekerheid zeggen lijkt me.

Waarom vindt er dan op dit moment een expertise plaats aangaande de noodoproepen en wordt verwacht dat 911 de inkomende danwel uitgaande gesprekken zal bevestigen?

http://www.prensa.com/uho(...)utm_term=%23NOTICIAS
Volgens mij weten ze uit call logs uit de telefoons dat er pogingen gedaan zijn.

Nu gaan ze kijken bij 911 centrale of er daar ook een registratie (en dus verbinding?) van is.

Althans, zo begrijp ik het
pi_143113539
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:39 schreef Za het volgende:

[..]

Mij ook, en de twee jongens die met hen kwamen praten waren de NL jongens die idd de dag voor hun vermissing vertrokken en hen nog even gedag kwamen zeggen.
Was dat alleen wat praten of ook een ontbijt of lunch dat je weet?
pi_143113543
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:39 schreef Stupidisco het volgende:

Volgens mij weten ze uit call logs uit de telefoons dat er pogingen gedaan zijn.
Daarin kun je toch ook zien of er verbinding is gemaakt?

quote:
Nu gaan ze kijken bij 911 centrale of er daar ook en registratie (en dus verbinding?) van is.

Althans, zo begrijp ik het
Nu pas? Dat is toch merkwaardig.
pi_143113549
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:40 schreef Stupidisco het volgende:

Was dat alleen wat praten of ook een ontbijt of lunch dat je weet?
Ze waren (volgens ooggetuigen) aan het lunchen en "werden benaderd" door 2 mannen die ze leken te kennen zo ging het verhaal. Later bleken het die 2 NL jongens te zijn met wie ze veel zijn opgetrokken gedurende hun verblijf daar.
pi_143113567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:43 schreef Za het volgende:

[..]

Ze waren (volgens ooggetuigen) aan het lunchen en "werden benaderd" door 2 mannen die ze leken te kennen zo ging het verhaal. Later bleken het die 2 NL jongens te zijn met wie ze veel zijn opgetrokken gedurende hun verblijf daar.
Echt? Zijn die Cornelis en Van Lieshout met de meiden meegereisd vanaf Bocas naar Boquete? Dat wist ik niet. :)

heb je een bronnetje?

pi_143113571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:41 schreef Za het volgende:

[..]

Daarin kun je toch ook zien of er verbinding is gemaakt?

[..]

Dat lijkt mij ook maar anders begrijp ik het ook niet. Kan zijn dat die data op een of andere manier corrupt is ivm beschadiging telefoons.

Of de telefoons geven wel aan dat er op enig moment verbinding is geweest maar ze kunnen dar vooralsnog nergens terugvinden in hun eigen registratiesystemen. Tja, ik kijk nergens meer van op.

Duurt allemaal ook wel erg lang.
pi_143113577
quote:
12s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:

Echt? Zijn die Cornelis en Van Lieshout met de meiden meegereisd vanaf Bocas naar Boquete? Dat wist ik niet. :)

heb je een bronnetje?
UPDATE: Wednesday, April 9th, 2014 /23:15 CET

*** RECTIFICATION *** URGENT REQUEST FOR INFORMATION!

The Panamanian police urgently require information as follows:

It appears now that both Lisanne Froon and Kris Kremers had lunch at “Restaurante Nelvis” in Boquete around noon on Monday, March 31st. While at the restaurant, the girls were approached by two unknown young men who started a conversation with them.

The police urgently request information about the identity of these two young men. If you have any information or knowledge about their identity please send this information to info@lisannekris.com.

Thank you very much for your help.
---------------------------------------------------------------------------
*** RECTIFICACIÓN *** SOLICITUD URGENTE DE INFORMACIÓN

La policía Panameña necesita información urgente sobre los siguientes hechos:

El pasado lunes 31 de marzo, alrededor del medio, día las señoritas Lisanne Froon y Kris Kremers estaban comiendo en el Restaurante Nelvis de Boquete. Mientras estaban en el restaurante, se acercaron a ellas dos hombres jóvenes con quienes entablaron conversación.

La policía solicita urgentemente información sobre la identidad de estos dos jóvenes. En caso de que usted tenga alguna información sobre este hecho o sobre la identidad de estos jóvenes, le rogamos la comunique urgentemente a la siguiente dirección de correo: info@lisannekris.com.

Les agradecemos enormemente su ayuda y colaboración.
pi_143113589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:50 schreef Za het volgende:

[..]

UPDATE: Wednesday, April 9th, 2014 /23:15 CET

*** RECTIFICATION *** URGENT REQUEST FOR INFORMATION!

The Panamanian police urgently require information as follows:

It appears now that both Lisanne Froon and Kris Kremers had lunch at “Restaurante Nelvis” in Boquete around noon on Monday, March 31st. While at the restaurant, the girls were approached by two unknown young men who started a conversation with them.

The police urgently request information about the identity of these two young men. If you have any information or knowledge about their identity please send this information to info@lisannekris.com.

Thank you very much for your help.
---------------------------------------------------------------------------
*** RECTIFICACIÓN *** SOLICITUD URGENTE DE INFORMACIÓN

La policía Panameña necesita información urgente sobre los siguientes hechos:

El pasado lunes 31 de marzo, alrededor del medio, día las señoritas Lisanne Froon y Kris Kremers estaban comiendo en el Restaurante Nelvis de Boquete. Mientras estaban en el restaurante, se acercaron a ellas dos hombres jóvenes con quienes entablaron conversación.

La policía solicita urgentemente información sobre la identidad de estos dos jóvenes. En caso de que usted tenga alguna información sobre este hecho o sobre la identidad de estos jóvenes, le rogamos la comunique urgentemente a la siguiente dirección de correo: info@lisannekris.com.

Les agradecemos enormemente su ayuda y colaboración.
Ok dank je.

Maar dit zijn dus niet de 2 jongens Cornelis en Van Lieshout die ondervraagd zijn? Die jongens zitten ze mee te kaarten in Bocas del Toro (eilanden) toch?

pi_143113592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 04:43 schreef Za het volgende:

[..]

Thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')