Ik heb vooral Excelsior en Twente voor de eerste twee rondesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Vandaag toevallig een FOK!-voetbalmanager team gemaakt. Enkel spelers met Haagse afkomst/verleden gekozen (Exclusief Nick)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sof, die is ook wat jonger, daar kun je wat langer mee door
Hmm, misschien heb ik dat niet goed onthouden dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik niks van, of ik was toen al weg
Waaraan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb deze maand zó vele geld uitgegeven![]()
![]()
![]()
Zonder huur en andere vaste lasten heb ik deze maand 600 euro uitgegeven![]()
![]()
![]()
Heb geen flauw idee hoe de voorbereiding bij anderen is verlopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax-Vitesse word echt een kutpot denk ik
Zie ook wel eens op FB dat langskomen van vrouwen van 25 hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, nee hoor. Misschien pubermeisjes van 13 of zo. Maar ik ben sowieso niet zo'n bakvisje.
Ik kies weer het wiel van Zwollequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vooral Excelsior en Twente voor de eerste twee rondes
madame_poanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd met wie ik gekoppeld wordt dan.
Jij bent voor Groningen toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee hoe de voorbereiding bij anderen is verlopen
16 augustus is op een zaterdagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
sof je bent vanaf nu een koppel met lr
jullie eerste date is op vrijdag 16 augustus bij gekke gerrit in nijmegen
Dat soort mensen mijd ik normaal gesproken. Maar ik heb sowieso meer mannelijke vrienden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie ook wel eens op FB dat langskomen van vrouwen van 25 hoor
Aanstellers allemaal
Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden dus hoop dat ze de 0 houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kies weer het wiel van Zwolle
Terecht wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort mensen mijd ik normaal gesproken. Maar ik heb sowieso meer mannelijke vrienden.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vooral Excelsior en Twente voor de eerste twee rondes
Je bent in ieder geval doelgerichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
sof je bent vanaf nu een koppel met lr
jullie eerste date is op vrijdag 16 augustus bij gekke gerrit in nijmegen
Tegen wie moeten ze dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden dus hoop dat ze de 0 houden
15 augustus danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
16 augustus is op een zaterdag
en dan heb ik al verjaardag van jc
Hey litle lady, thought I'd hit you upquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
16 augustus is op een zaterdag
en dan heb ik al verjaardag van jc
dan moet ik werkenquote:
Ja, heel erg verdeeld.. Maar komt gewoon door vakantiequote:
quote:
oke zie je zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey litle lady, thought I'd hit you up
I just bought me a Chevy
I got a taxi cab on the way
The only question girl is if you ready?
No need for make up don't you make up excuses
You got 10 minutes baby then you gon do this
You got 5 minutes till I pick you up
Lil lady thought I'd hit you up
Dus jij doet wel dat "oh jij bent zo lief en mooi" gedoe?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik.
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik.
Dat zijn de beste chicks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik. Wel chill, gewoon samen gamen, nooit gezeik, geen bakvisstruggles, heerlijk
.
Jij kent me dus duidelijk niet hehequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij doet wel dat "oh jij bent zo lief en mooi" gedoe?
spoedig zal je inzien dat ik gelijk hebquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shit![]()
.
Oh wauw ik weet niet of ik dat zou kunnen handlenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shit![]()
.
Hij leest niet eens je post goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kent me dus duidelijk niet hehe.
beetje onmogelijke opgave ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vraag stel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent meer iemand die er meteen op los traptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
spoedig zal je inzien dat ik gelijk heb![]()
![]()
![]()
![]()
die piquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smoesjes verzinnen om onder een date met LR uit te komen.
word vast gekke tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
Gekke verjaardag wordt dat met Sof JR en Rens
LEKKER RELLEN MET RENSquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
wat voor ankersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
ik heb een hipster tshirt gekocht met van die ankers![]()
![]()
![]()
Ik heb er toch geen last van dat zij van roze houdt en van opmaken en hartjes? Haar karakter is niet aanstellerig of verwijfd dat ze gaat gillen bij sommige shit of heel erg giechelt of dat ze geen nagel wil breken of van alles een probleem maakt en dat soort shit.. Maar ze houdt gewoon van vrouwelijke dingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wauw ik weet niet of ik dat zou kunnen handlen.
komen zij ook danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
ik zal foto dm'enquote:
Die post had ik toen nog niet gelezen, ik verwachtte dat ze dus wel zo'n type wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen last van dat zij van roze houdt en van opmaken en hartjes? Haar karakter is niet aanstellerig of verwijfd dat ze gaat gillen bij sommige shit of heel erg giechelt of dat ze geen nagel wil breken of van alles een probleem maakt en dat soort shit.. Maar ze houdt gewoon van vrouwelijke dingen.
Manwijven vind ik zo vies hèquote:
Nee gek, dat kan ik ook niet aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die post had ik toen nog niet gelezen, ik verwachtte dat ze dus wel zo'n type was. Maar zo is ook wel leuk eigenlijk, wel het vrouwelijke, niet alle drama.
Wie gaan er meeten dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Wanneer is de volgende meet weer trouwens?
echt?quote:
2 augustusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Wanneer is de volgende meet weer trouwens?
is je familie er ook enzo en vrienden?quote:
Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Flippiee het volgende:
Verjaardag met FOK!kers. Wat een toppunt.
i got a taxi cab on the wayquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
ik denk niet dat inso mijn shirt leuk vindt
durf je dat welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jou wel ontmoeten toch![]()
En Janceesgod en Rensch
Gewoon 3 feestjes geven. Een voor vrienden, een voor familie en een voor je FOK!mattiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.
weet ik niet. Word altijd depressief van jarig zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
is je familie er ook enzo en vrienden?
Ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie wil er op mijn partijtje komen
word ik thuisgebracht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie wil er op mijn partijtje komen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet. Word altijd depressief van jarig zijn
wat wil je hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet. Word altijd depressief van jarig zijn
Ja door JanCees, dus ik hoop dat je binnen een halfuur van mijn huis woont.quote:
Hehe, goed idee, dat zijn inderdaad groepen die gescheiden moeten blijvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 3 feestjes geven. Een voor vrienden, een voor familie en een voor je FOK!matties
Heb best een aantal goede contacten aan FOK! overgehouden die ik ook buiten het forum spreek, ik zou inderdaad niet weten waarom die dan niet mogen komen omdat het toevallig "mensen van een forum" zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan me best voorstellen een paar fokkers uit te nodigen die je al paar keer hebt gezien enzo want gewoon leuk.. maar een meet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |