16 augustus is op een zaterdagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
sof je bent vanaf nu een koppel met lr
jullie eerste date is op vrijdag 16 augustus bij gekke gerrit in nijmegen
Dat soort mensen mijd ik normaal gesproken. Maar ik heb sowieso meer mannelijke vrienden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie ook wel eens op FB dat langskomen van vrouwen van 25 hoor
Aanstellers allemaal
Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden dus hoop dat ze de 0 houdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kies weer het wiel van Zwolle
Terecht wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort mensen mijd ik normaal gesproken. Maar ik heb sowieso meer mannelijke vrienden.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vooral Excelsior en Twente voor de eerste twee rondes
Je bent in ieder geval doelgerichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
sof je bent vanaf nu een koppel met lr
jullie eerste date is op vrijdag 16 augustus bij gekke gerrit in nijmegen
Tegen wie moeten ze dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excelsior heeft twee relatief makkelijke wedstrijden dus hoop dat ze de 0 houden
15 augustus danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
16 augustus is op een zaterdag
en dan heb ik al verjaardag van jc
Hey litle lady, thought I'd hit you upquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
16 augustus is op een zaterdag
en dan heb ik al verjaardag van jc
dan moet ik werkenquote:
Ja, heel erg verdeeld.. Maar komt gewoon door vakantiequote:
quote:
oke zie je zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey litle lady, thought I'd hit you up
I just bought me a Chevy
I got a taxi cab on the way
The only question girl is if you ready?
No need for make up don't you make up excuses
You got 10 minutes baby then you gon do this
You got 5 minutes till I pick you up
Lil lady thought I'd hit you up
Dus jij doet wel dat "oh jij bent zo lief en mooi" gedoe?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik.
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik.
Dat zijn de beste chicks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik. Wel chill, gewoon samen gamen, nooit gezeik, geen bakvisstruggles, heerlijk
.
Jij kent me dus duidelijk niet hehequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij doet wel dat "oh jij bent zo lief en mooi" gedoe?
spoedig zal je inzien dat ik gelijk hebquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shit![]()
.
Oh wauw ik weet niet of ik dat zou kunnen handlenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shit![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |