quote:
oke zie je zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey litle lady, thought I'd hit you up
I just bought me a Chevy
I got a taxi cab on the way
The only question girl is if you ready?
No need for make up don't you make up excuses
You got 10 minutes baby then you gon do this
You got 5 minutes till I pick you up
Lil lady thought I'd hit you up
Dus jij doet wel dat "oh jij bent zo lief en mooi" gedoe?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik.
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik.
Dat zijn de beste chicks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar twee vriendinnen en die zijn net zo vrouwelijk als ik. Wel chill, gewoon samen gamen, nooit gezeik, geen bakvisstruggles, heerlijk
.
Jij kent me dus duidelijk niet hehequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij doet wel dat "oh jij bent zo lief en mooi" gedoe?
spoedig zal je inzien dat ik gelijk hebquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shit![]()
.
Oh wauw ik weet niet of ik dat zou kunnen handlenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol. Mijn beste vriendin is wel een eckte vrouw in het roze en die hele tijd iedereen liefje en schatje en popje noemt enzo. En ze heeft servies waarop een hartje staat en shit![]()
.
Hij leest niet eens je post goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kent me dus duidelijk niet hehe.
beetje onmogelijke opgave ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vraag stel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent meer iemand die er meteen op los traptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
spoedig zal je inzien dat ik gelijk heb![]()
![]()
![]()
![]()
die piquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smoesjes verzinnen om onder een date met LR uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |