word vast gekke tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
Gekke verjaardag wordt dat met Sof JR en Rens
LEKKER RELLEN MET RENSquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
wat voor ankersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
ik heb een hipster tshirt gekocht met van die ankers![]()
![]()
![]()
Ik heb er toch geen last van dat zij van roze houdt en van opmaken en hartjes? Haar karakter is niet aanstellerig of verwijfd dat ze gaat gillen bij sommige shit of heel erg giechelt of dat ze geen nagel wil breken of van alles een probleem maakt en dat soort shit.. Maar ze houdt gewoon van vrouwelijke dingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wauw ik weet niet of ik dat zou kunnen handlen.
komen zij ook danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
ik zal foto dm'enquote:
Die post had ik toen nog niet gelezen, ik verwachtte dat ze dus wel zo'n type wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen last van dat zij van roze houdt en van opmaken en hartjes? Haar karakter is niet aanstellerig of verwijfd dat ze gaat gillen bij sommige shit of heel erg giechelt of dat ze geen nagel wil breken of van alles een probleem maakt en dat soort shit.. Maar ze houdt gewoon van vrouwelijke dingen.
Manwijven vind ik zo vies hèquote:
Nee gek, dat kan ik ook niet aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die post had ik toen nog niet gelezen, ik verwachtte dat ze dus wel zo'n type was. Maar zo is ook wel leuk eigenlijk, wel het vrouwelijke, niet alle drama.
Wie gaan er meeten dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Wanneer is de volgende meet weer trouwens?
echt?quote:
2 augustusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Wanneer is de volgende meet weer trouwens?
is je familie er ook enzo en vrienden?quote:
Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Flippiee het volgende:
Verjaardag met FOK!kers. Wat een toppunt.
i got a taxi cab on the wayquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
ik denk niet dat inso mijn shirt leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |