Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Flippiee het volgende:
Verjaardag met FOK!kers. Wat een toppunt.
i got a taxi cab on the wayquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
ik denk niet dat inso mijn shirt leuk vindt
durf je dat welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jou wel ontmoeten toch![]()
En Janceesgod en Rensch
Gewoon 3 feestjes geven. Een voor vrienden, een voor familie en een voor je FOK!mattiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.
weet ik niet. Word altijd depressief van jarig zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
is je familie er ook enzo en vrienden?
Ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie wil er op mijn partijtje komen
word ik thuisgebracht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie wil er op mijn partijtje komen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet. Word altijd depressief van jarig zijn
wat wil je hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet ik niet. Word altijd depressief van jarig zijn
Ja door JanCees, dus ik hoop dat je binnen een halfuur van mijn huis woont.quote:
Hehe, goed idee, dat zijn inderdaad groepen die gescheiden moeten blijvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 3 feestjes geven. Een voor vrienden, een voor familie en een voor je FOK!matties
Heb best een aantal goede contacten aan FOK! overgehouden die ik ook buiten het forum spreek, ik zou inderdaad niet weten waarom die dan niet mogen komen omdat het toevallig "mensen van een forum" zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan me best voorstellen een paar fokkers uit te nodigen die je al paar keer hebt gezien enzo want gewoon leuk.. maar een meet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |