abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:09:40 #152
70532 loveli
N
pi_143243643
Wat mij betreft is het een welkome aanvulling op het assortiment frisdranken en sappen, ook al zit het in een pak. Als je het invriest kun je er heel goed slush puppies van maken.
crap in = crap out
pi_143245348
Ik ben in Groningen, nog tips :P?
Worry is a misuse of imagination
pi_143245676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:57 schreef Probability het volgende:
Ik ben in Groningen, nog tips :P?
Ai! Dat is voor mij te lang geleden :)

Ohw en dan alsnog de foto bij de *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_143245691
Vandaag balance en veel gefietst, dit is m'n lijstje:

Capuchinno magere melk
Quinoa salade (ah)
Magere kwark met 1 banaan

Banaan frapuchino met slagroom
Quinoa salade (ah)
Naturel chips
Studenten haver

Patatje joppie saus
Wortels met hummus dip
Komkommer salade (ah)
Witte wijn

Oesters
Cava
Worry is a misuse of imagination
pi_143245706
De spelling van capuchinno wil er toch niet helemaal in :+
Worry is a misuse of imagination
pi_143246431
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Voetballers zijn dan ook de echte bikkels hè ;) wij hockeyers zijn mietjes..
Yup :+
Alleen jammer dat de goede voetballers al vroeg als prinsesjes worden behandeld en je bij de profs dus een stel mietjes overhoud :{

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 09-08-2014 23:47:07 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143247144
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:57 schreef Probability het volgende:
Ik ben in Groningen, nog tips :P?
De toeter. Slaap je ook hier? In Groningen dus?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143247201
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef Californium het volgende:

[..]

De toeter. Slaap je ook hier? In Groningen dus?
Ja :P maar ga zo al slapen, ben moe
/mietje

O wacht misschien gaan we wel als het leuk is :D wat is er te doen ?
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:58:39 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143247381
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef Danter het volgende:
Gisteren ondanks weekend weg super goed gegeten

O: havermout met mango
T: rijstwafel met pindakaas
L: omelet met 200 gr groente en 3 eieren
T: mini wrap met gerookte kip
D: uiteten, voor geitenkaassalade zonder dressing en als hoofdgerecht gestoomde witvis als toetje vers fruit

Daarbij ook nog 5k hardgelopen.. *tots*

Vandaag dag twee en al n stuk slechter.. maargoed wel n rondje Ameland gefietst dus kwa kcal kom ik vast gelijk uit haha
Kijk dat doe je heel erg slim qua uit eten, wat ik dus ook doe
Voorgerecht of hoofdgerecht met/zonder dressing maar dan wel apart en vers fruit als nagerecht staat vaak allemaal niet op de kaart maar als je vraagt dat kna je het meestal we krijgen.

Gewooon vragen dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143247412
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja :P maar ga zo al slapen, ben moe
/mietje

O wacht misschien gaan we wel als het leuk is :D wat is er te doen ?
Indrinkcompetitie voor rondje nieuwstad :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143247585
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Indrinkcompetitie voor rondje nieuwstad :')
Haha he?
Worry is a misuse of imagination
pi_143247628
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup :+
Alleen jammer dat de goede voetballers al vroeg als prinsesjes worden behandeld en je bij de profs dus een stel mietjes overhoud :{
Haha inderdaad. Dat is bij de hockeyers dan weer andersom ;)
  zondag 10 augustus 2014 @ 00:16:39 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143247901
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:57 schreef Probability het volgende:
Ik ben in Groningen, nog tips :P?
Hier langskomen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 10 augustus 2014 @ 00:20:58 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143248022
D was
speklap, kipsate, sjaslick, stokbrood, huzarensalade, kriudenboteter, toch nog groenten , gehaktballetjes, hamburger, worst, gegrilde ananas verdronken in passoa :9
Owwww en veel bier :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143248272
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha he?
Nieuwstad is de alternatieve vismarkt van Grunn :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143254852
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hier langskomen
Waar zit jij dan?
Worry is a misuse of imagination
pi_143254875
Zo! de laatste foute nutella opgemaakt. Ik heb ene recpet gevonden voor gezonde nutella. Die ga ik volgende week maar eens proberen :9

Zo dadelijk op pad om met een grafisch ontwerper de huisstijl voor mijn bedrijf te bedenken. Zin in *O*

Wat is het stil hier. Allemaal in afwachting van het stormachtige weer?
pi_143254899
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar zit jij dan?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143255126
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:46 schreef An24 het volgende:
Zo! de laatste foute nutella opgemaakt. Ik heb ene recpet gevonden voor gezonde nutella. Die ga ik volgende week maar eens proberen :9

Zo dadelijk op pad om met een grafisch ontwerper de huisstijl voor mijn bedrijf te bedenken. Zin in *O*

Wat is het stil hier. Allemaal in afwachting van het stormachtige weer?
Gezonde Nutella? Enlighten me!!

Ik verveel me dood, over 2.5 uur komen mn ouders weer thuis en kan ik op pad met de auto om boodschappen te gaan doen voor 130 hongerige kinderen en 25 leiders.. en dan hopen dat het allemaal in de auto past!
  Vis een optie? zondag 10 augustus 2014 @ 11:57:49 #171
70532 loveli
N
pi_143255181
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:46 schreef An24 het volgende:
Zo! de laatste foute nutella opgemaakt. Ik heb ene recpet gevonden voor gezonde nutella. Die ga ik volgende week maar eens proberen posten :9
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 10 augustus 2014 @ 11:58:14 #172
70532 loveli
N
pi_143255193
Hoewel, doe maar niet.
crap in = crap out
pi_143255304
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:57 schreef loveli het volgende:

[..]

})

2 cups hazelnuts
1/2 cup water
1/2 cup maple syrup
3 tablespoons raw cacao

bake hazelnuts 180C, ten minutes, let them cool
once cool, place in foodprocessor untul competely broken down, about ten minutes
Add cacao and maple syrup en blend again, before gradually adding water

Zou ongeveer hetzelfde moeten smaken, maar ik ben benieuwd :P
pi_143256120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:08 schreef Probability het volgende:
Vandaag balance en veel gefietst, dit is m'n lijstje:

Capuchinno magere melk
Quinoa salade (ah)
Magere kwark met 1 banaan

Banaan frapuchino met slagroom
Quinoa salade (ah)
Naturel chips
Studenten haver

Patatje joppie saus
Wortels met hummus dip
Komkommer salade (ah)
Witte wijn

Oesters
Cava
Ik vergeet de bulletproof chai!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 10 augustus 2014 @ 12:31:04 #175
70532 loveli
N
pi_143256142
Al het spul is in da house.. behalve dan maple syrup, maar die valt bij mij in de categorie agavesiroop/suiker/is toch geen goed alternatief voor te vinden.

Misschien toch eens kijken of ik er wat mee kan :')
crap in = crap out
pi_143256456
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:31 schreef loveli het volgende:
Al het spul is in da house.. behalve dan maple syrup, maar die valt bij mij in de categorie agavesiroop/suiker/is toch geen goed alternatief voor te vinden.

Misschien toch eens kijken of ik er wat mee kan :')
Haha, succes!
pi_143257316
Vanochtend lekker yoga gedaan en daarna sauna, geluncht met een broodje forelfilet. :9
pi_143259376
Ik was vanmorgen op de weegschaal toch wat ontevreden. Vorige week zaterdag 56.4 kilo en 26.5% vet, vanmorgen 56.4 kilo en 27% vet. Terwijl ik de hele week best goed heb gegeten en alleen vrijdagavond twee bolletjes ijs als toetje heb gehad, terwijl ik de weken ervoor vrijwel elke avond een toetje had en dan ook grotere hoeveelheden (halve bak tiramisu, halve bak ijs etc). En verder ook minder goed at dan de laatste week, dus ook niet dat t aantal kcal in totaal alsnog lager was in de weken ervoor. Nu weet ik ook wel dat dat niet meteen in 1 week groot verschil maakt, maar niks afvallen en alleen maar hoger vet% motiveert ook niet echt om de lekkere toetjes te laten staan en mn best te doen netjes te eten..

Maargoed, hopelijk komende drie dagen redelijk wat eraf door combinatie gezond eten en de hele dag door matige activiteit (zal hele dag aan het rondlopen zijn, dingen klaarzetten en weer opruimen etcetera. Niet heel zwaar maar wel 8 uur per dag matige activiteit). En dan daarna dat zo houden.

Ik moet ook echt weer even mn sport ritme krijgen. Over 2 weken begint hockey weer maar is onduidelijk of ik dan al mag hockeyen ivm pols, en nu heb ik er heel erg moeite mee om regelmatig wat te doen. Als ik ben geweest vind ik het wel fijn, maar heb van tevoren geen zin dus ga ik meestal niet. Zit ook beetje in de stress omdat ik voor mn baantje als onderzoeksassistent nog heel veel moet doen komende maand, en ik daar eigenlijk nog maar 7 werkdagen de tijd voor heb. En de dingen die ik moet doen kunnen ook wel in die tijd, maar dan moet ik wel echt heel hard doorwerken anders lukt het niet. Het voelt een beetje alsof die stress me een beetje 'plat legt' als het ware, dat ik alleen maar minder gedaan krijg.

Eerst maar eens lekker 3 dagen verstand op 0 vanaf morgen en dan vanaf donderdag hopelijk met hernieuwde moed aan het werken, gezond eten en sporten!
pi_143259769
Bulletproof Coffee (had chai thee gebruikt ipv koffie) is echt veel lekkerder dan ik dacht

http://www.bulletproofexec.com/bulletproof-coffee-recipe/



Geloof niet in het afvallen, wel dat het gezond is.
Worry is a misuse of imagination
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:14:50 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143260138
Vlak bij Groningen Prob :D

Vlinder, die 1 procent vet is ook maar een getalletje waar je niet blind op moet staren.
Trouwens, slecht eten zie je pas wat later dus als het goed is dan is het volgende week weer helemaal goed :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143260727
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Vlak bij Groningen Prob :D

Vlinder, die 1 procent vet is ook maar een getalletje waar je niet blind op moet staren.
Trouwens, slecht eten zie je pas wat later dus als het goed is dan is het volgende week weer helemaal goed :Y
Ik was gister borrelen bijna in Haren, is het daar?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 10 augustus 2014 @ 14:33:07 #182
70532 loveli
N
pi_143260997
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was vanmorgen op de weegschaal toch wat ontevreden. Vorige week zaterdag 56.4 kilo en 26.5% vet, vanmorgen 56.4 kilo en 27% vet. Terwijl ik de hele week best goed heb gegeten en alleen vrijdagavond twee bolletjes ijs als toetje heb gehad, terwijl ik de weken ervoor vrijwel elke avond een toetje had en dan ook grotere hoeveelheden (halve bak tiramisu, halve bak ijs etc). En verder ook minder goed at dan de laatste week, dus ook niet dat t aantal kcal in totaal alsnog lager was in de weken ervoor. Nu weet ik ook wel dat dat niet meteen in 1 week groot verschil maakt, maar niks afvallen en alleen maar hoger vet% motiveert ook niet echt om de lekkere toetjes te laten staan en mn best te doen netjes te eten..
Hoe nauwkeurig denk je dat die weegschaal is (drink een halve liter water en meet nog eens) en hoe snel denk je dat je vet kwijtraakt/aankomt als je goed/slecht eet?

Bij mij duurt het minimaal 3 weken voor ik iets merk. Soms is het effect van crap eten pas 3 maanden te zien. En vet is lekker, als het op de juiste plekken zit :9

Hoeveel centimeter ben je aangekomen afgevallen in die week?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 10 augustus 2014 @ 14:34:06 #183
70532 loveli
N
pi_143261048
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef loveli het volgende:
Soms is het effect van crap eten pas 3 maanden te zien
Best onhandig, als het bikinitijd is :')
crap in = crap out
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:48:13 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143261575
Haha, ben Keuringsdienst van Waarde over kaas aan het terugkijken, wat een onzin! Wat een rare kaassnollie :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143261868
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, ben Keuringsdienst van Waarde over kaas aan het terugkijken, wat een onzin! Wat een rare kaassnollie :')
Is even fietsen naar jou maar heb een fiets :')
Worry is a misuse of imagination
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:57:35 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143261912
Lijst:
O: Boterham aardbeien en suiker, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T: granny smith
L: boterham kaas, gekookt ei
T's: 2 nectarines, paar dropjes, schaal aardbeien, 3 kommen kippenbouillong met bosui, champignons
L: Bloemkool, halve kip uit de oven met een opperdoeze rond
T: kwark, vla en aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143263963
Hoi! Wat leuk dat er nieuwen bij zijn gekomen :)
En ik zat even terug te lezen en nog een fietfieuw voor de foto van Cali :)

En net vandaag terug van vakantie, heb echt een toptijd gehad. Vanalles gedaan, steden bekeken, lekker op t strand gelegen, gesurft, festival meegepakt, uitgegaan in exclusieve tent in Milaan echt vanalles :) En misschien iets teveel geslet :@ Maar zo ben ik wel die club binnengekomen :P
pi_143265133
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Wat leuk dat er nieuwen bij zijn gekomen :)
En ik zat even terug te lezen en nog een fietfieuw voor de foto van Cali :)

En net vandaag terug van vakantie, heb echt een toptijd gehad. Vanalles gedaan, steden bekeken, lekker op t strand gelegen, gesurft, festival meegepakt, uitgegaan in exclusieve tent in Milaan echt vanalles :) En misschien iets teveel geslet :@ Maar zo ben ik wel die club binnengekomen :P
Emancipatie next level :P
Worry is a misuse of imagination
pi_143265246
Ondertussen ben ik alweer bijna in Hoogeveen met de snelbus :D!

Ga in september nog wel een weekendje naar Groningen (wellicht alleen? Tot rust komen :'))

Dus wie weet mini meet?!
Worry is a misuse of imagination
pi_143265608
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef Probability het volgende:
Ondertussen ben ik alweer bijna in Hoogeveen met de snelbus :D!

Ga in september nog wel een weekendje naar Groningen (wellicht alleen? Tot rust komen :'))

Dus wie weet mini meet?!
Woont alleen maar tuig daar in Hoogeveen :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143265772
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe nauwkeurig denk je dat die weegschaal is (drink een halve liter water en meet nog eens) en hoe snel denk je dat je vet kwijtraakt/aankomt als je goed/slecht eet?

Bij mij duurt het minimaal 3 weken voor ik iets merk. Soms is het effect van crap eten pas 3 maanden te zien. En vet is lekker, als het op de juiste plekken zit :9

Hoeveel centimeter ben je aangekomen afgevallen in die week?
Ja ik weet eigenlijk rationeel gezien ook wel dat ik niet kan verwachten dat na een week ik al meteen verschil zie. Ik weeg wel altijd 's ochtends net na het opstaan, na eerste toiletbezoek en voor ontbijt. Mijn vet zit helaas niet op de plekken waar ik het wil hebben haha.
Afgelopen week geen centimeters kwijt en geen erbij (bij zowel taille als beide bovenbenen).

Thanks viz en loveli, goede moed nog maar even vasthouden en dan ga ik het uiteindelijk heus wel zien in kilo's of hopelijk vooral centimeters :)
pi_143265818
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Emancipatie next level :P
Haha inderdaad. Was niet eens echt de bedoeling. Ik kwam een meisje tegen in een Italiaanse strandtent. De dag erna zou ik naar milaan gaan en het was puur toeval dat zij uit Milaan kwam. Met haar kon ik op de guestlist komen. Wel echt duur man, 1 biertje kostte 20e :o maar was wel eens grappig om binnen te kijken bij zoiets. Veel modellen daar maar allemaal zo nep, het is puur zien en gezien worden..
pi_143265982
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef V1z0R het volgende:

Woont alleen maar tuig daar in Hoogeveen :{
#livingthetuglife *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143266313
Pfff ik ben gisteravond beetje ingestort. Energietekort ofzo, heb 12 uur als een blok geslapen en daarna nog niet fris :O Net ook weer even liggen pitten op de bank. Het lijkt een beetje het gevolg van paar weken keihard werken op werk ivm normale drukte & vakantiebezetting (lees: minimale hoeveelheid personeel). leuke dingen in het weekend doen en doordeweeks ook gewoon nog even lekker tussendoor sporten. Ben de afgelopen 6 weken dan ook bijna niet thuis geweest. Ben gelukkig morgen ook vrij en heb komend weekend ook weer 3 dagen vrij.

O: bananapancakes (2 eieren, 2 kleine bananen) met kwark en bramen. 2 kleine stukjes noten/vruchtenbrood.
S: Bootcamp
L: Wheyshake, 2 volkoren boterhammen pure hagelslag.
D: Pasta met snijbiet en halloumi.
pi_143266340
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Woont alleen maar tuig daar in Hoogeveen :{
Woonde jij daar niet :P? Of MC?

Ben er al eens eerder geweest, ook gewerkt een weekend daar dus ook geslapen! Maar moet nu alleen maar overstappen op de trein!
Worry is a misuse of imagination
pi_143266376
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

#livingthetuglife *)
Wist dat jij daar woonde *)
Worry is a misuse of imagination
pi_143266408
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja ik weet eigenlijk rationeel gezien ook wel dat ik niet kan verwachten dat na een week ik al meteen verschil zie. Ik weeg wel altijd 's ochtends net na het opstaan, na eerste toiletbezoek en voor ontbijt. Mijn vet zit helaas niet op de plekken waar ik het wil hebben haha.
Afgelopen week geen centimeters kwijt en geen erbij (bij zowel taille als beide bovenbenen).

Thanks viz en loveli, goede moed nog maar even vasthouden en dan ga ik het uiteindelijk heus wel zien in kilo's of hopelijk vooral centimeters :)
Wilde nog zeggen: dat ding is helemaal niet nauwkeurig
Worry is a misuse of imagination
pi_143266789
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Woonde jij daar niet :P? Of MC?

Ben er al eens eerder geweest, ook gewerkt een weekend daar dus ook geslapen! Maar moet nu alleen maar overstappen op de trein!
Viz woont daar, al kom ik van oorsprong ook ongeveer uit die hoek. Maar nu woon ik in utrecht O+

Edit: he je was laatst toch aan het daten? Heb ik daarvan de update gemist? Of woont ie in Hoogeveen :)
pi_143267286
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Viz woont daar, al kom ik van oorsprong ook ongeveer uit die hoek. Maar nu woon ik in utrecht O+

Edit: he je was laatst toch aan het daten? Heb ik daarvan de update gemist? Of woont ie in Hoogeveen :)
De update is heel kort: gillend naar huis, gierende banden. Geblokkeerd en verwijderd.

Heb niets te zoeken in Hoogeveen behalve een overstap :)
Worry is a misuse of imagination
pi_143267617
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Probability het volgende:

[..]

De update is heel kort: gillend naar huis, gierende banden. Geblokkeerd en verwijderd.

Heb niets te zoeken in Hoogeveen behalve een overstap :)
Perfecte omschrijving :D
pi_143267827
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

#livingthetuglife *)
Jeweet!
:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143267862
quote:
o

m

g
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143268151
Ik zag deze: http://www.dx.com/p/weigh(...)-300640#.U-d-xmMY5MI

Want heb 'n giftcard gewonnen voor die site, dus ik goedkope prullaria struinen... Maar.. heb 1337 (ofzo) Kcal verbrand daarnet met rennen. Dus ik heb maar wat anders besteld...
Ja doei.
pi_143268288
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zag deze: http://www.dx.com/p/weigh(...)-300640#.U-d-xmMY5MI

Want heb 'n giftcard gewonnen voor die site, dus ik goedkope prullaria struinen... Maar.. heb 1337 (ofzo) Kcal verbrand daarnet met rennen. Dus ik heb maar wat anders besteld...

Sexy :9
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:33:59 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143268704
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Probability het volgende:

[..]

De update is heel kort: gillend naar huis, gierende banden. Geblokkeerd en verwijderd.

Heb niets te zoeken in Hoogeveen behalve een overstap :)
Nou ben ik wel heel benieuwd wat hij heeft gedaan :D . zo erg?

Ben ook weer terug van vakantie. Zelfde regio en soort vakantie als mc, maar dan zonder sletten en dure club. Wel veel sport (fietsen, kayakken, wandelen). Slechts 4 x de auto gepakt in 3 weken: heen en terugreis, stedenbezoek en berg beklommen. Verder alles per fiets, boot of te voet gedaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143268936
:D nu ook juist nieuwsgierig...
Wat heeft de hobbit geflikt, Billy?
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

o

m

g
Straight uit de ghetto die De Weide is :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143268973
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou ben ik wel heel benieuwd wat hij heeft gedaan :D . zo erg?

Ben ook weer terug van vakantie. Zelfde regio en soort vakantie als mc, maar dan zonder sletten en dure club. Wel veel sport (fietsen, kayakken, wandelen). Slechts 4 x de auto gepakt in 3 weken: heen en terugreis, stedenbezoek en berg beklommen. Verder alles per fiets, boot of te voet gedaan.
Haha nou.. Heb het goed weten af te kappen met mentale steun van conleche :D!
Brrrr rillingen

Klinkt als een leuke vakantie O+
Worry is a misuse of imagination
pi_143268998
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef Probability het volgende:
Bulletproof Coffee (had chai thee gebruikt ipv koffie) is echt veel lekkerder dan ik dacht

http://www.bulletproofexec.com/bulletproof-coffee-recipe/

[ afbeelding ]

Geloof niet in het afvallen, wel dat het gezond is.
Had wel commentaar verwacht op m'n nieuwe drankje
Worry is a misuse of imagination
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:43:12 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143269088
quote:
6s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Had wel commentaar verwacht op m'n nieuwe drankje
Heb het even doorgenomen. Verbaas me wat over de keuze voor de boter. Is hier lidl-huismerk en staat niet echt als heel goed bekend. Al met al lijkt het me wel drinkbaar eigenlijk. Ga het misschien wel eens proberen, maar dan zonder de snobistische koffie en speciale boter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143269089
quote:
6s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Had wel commentaar verwacht op m'n nieuwe drankje
Het klinkt vies. En die hario filters vind ik juist duur, gebruiken wij ook (of chemex, net wat er voorhanden is)
pi_143269311
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb het even doorgenomen. Verbaas me wat over de keuze voor de boter. Is hier lidl-huismerk en staat niet echt als heel goed bekend. Al met al lijkt het me wel drinkbaar eigenlijk. Ga het misschien wel eens proberen, maar dan zonder de snobistische koffie en speciale boter.
Ik heb het gemaakt van zwarte chai thee van Simon levelt en bio boter van Ekoplaza (kan ook bio boter van de Turk of zo)

Verder geen toevoegingen
Worry is a misuse of imagination
pi_143269329
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het klinkt vies. En die hario filters vind ik juist duur, gebruiken wij ook (of chemex, net wat er voorhanden is)
Hario filters heb ik even overheen gelezen geloof ik?
Worry is a misuse of imagination
pi_143269389
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Hario filters heb ik even overheen gelezen geloof ik?
Als je koffie wil maken. Ze vinden 10 dollar voor een pak filters goedkoop. Die mellita zooi kost 2 euro of wat. :')

We maken gehakttaart trouwens, op verzoek van vriendje. Samen met de regen en donker buiten voelt het nu net als winter :D morgen moet ik ook weer beginnen, dus dat is dan echt het eind van m'n vakantie.
pi_143270102
Hier gevulde portobello's met gehakt, peterselie en brie :9
pi_143270696
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou ben ik wel heel benieuwd wat hij heeft gedaan :D . zo erg?

Ben ook weer terug van vakantie. Zelfde regio en soort vakantie als mc, maar dan zonder sletten en dure club. Wel veel sport (fietsen, kayakken, wandelen). Slechts 4 x de auto gepakt in 3 weken: heen en terugreis, stedenbezoek en berg beklommen. Verder alles per fiets, boot of te voet gedaan.
Was je in ligurie of toscane geweest?
We hebben wel best veel gereden, ook in genua, levanto, lucca en livorno geweest. Druk programma :p
Maar de heen en terugreis niet in een keer gereden, tussenstop in zurich heen en dusseldorf terug. Al had vanaf milaan terug wel in 1 dag gekund.
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:33:57 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143273079
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef the85mc het volgende:

[..]

Was je in ligurie of toscane geweest?
We hebben wel best veel gereden, ook in genua, levanto, lucca en livorno geweest. Druk programma :p
Maar de heen en terugreis niet in een keer gereden, tussenstop in zurich heen en dusseldorf terug. Al had vanaf milaan terug wel in 1 dag gekund.
Trentino. Heen hebben wij in twee etappes gedaan, terug zouden we in een ruk doen. Is uiteindelijk 24 uur rijden en hazenslaapjes geworden. Ben best moe nu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143274304
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Trentino. Heen hebben wij in twee etappes gedaan, terug zouden we in een ruk doen. Is uiteindelijk 24 uur rijden en hazenslaapjes geworden. Ben best moe nu.
Ah ok, jullie waren met caravan ofzo? We hadden we relaxte auto die makkelijk snel rijdt, de hele tijd 160-170 rijden schiet wel lekker op.
Ik zit nu ook in te kakken, gister was het ook nog laat geworden in dusseldorf. Zometeen maar op tijd mn bed in.
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:04:59 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143274545
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ah ok, jullie waren met caravan ofzo? We hadden we relaxte auto die makkelijk snel rijdt, de hele tijd 160-170 rijden schiet wel lekker op.
Ik zit nu ook in te kakken, gister was het ook nog laat geworden in dusseldorf. Zometeen maar op tijd mn bed in.
Ja, voor het eerst. Normaal gingen we altijd met een grote tent.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143275555
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, voor het eerst. Normaal gingen we altijd met een grote tent.
Ah zo. En is het goed bevallen?
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:28:00 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143275594
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ah zo. En is het goed bevallen?
Ja, ondanks dat het natuurlijk wel erg truttig is. We hadden nogal heftig weer dit jaar en ik was blij dat ik niet in mijn tentje lag. Heel veel zware onweersbuien. Wel mooi om te zien en te horen, midden in de bergen.
Hoe was het zuidelijker?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143276613
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, ondanks dat het natuurlijk wel erg truttig is. We hadden nogal heftig weer dit jaar en ik was blij dat ik niet in mijn tentje lag. Heel veel zware onweersbuien. Wel mooi om te zien en te horen, midden in de bergen.
Hoe was het zuidelijker?
Kan ik me voorstellen. Haha het is zo truttig als je het zelf maakt :) Het weer was erg lekker, maar ik was daar pas vanaf maandag. Ik geloof dat het slechte weer net daarvoor was. Eén dag surfen en keihard verbrand..
We hadden een tent mee en ook gekampeerd, we wisselden camping af met hostels/hotels. En 1 nacht bij een meisje in zurich geslapen :@
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:57:17 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143276731
Klinkt goed. Deze week was inderdaad mooi ja. En Zurich is tof! De stad lijkt vreselijk 'bieder' en ouderwets, maar als je even verder kijkt kom je tot de ontdekking dat het er stiekem eigenlijk heel erg hip is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143276973
Ja, een vriend van me woont er en ik had wat verhalen gehoord, hij vindt de Zwitsers best gesloten. Zaterdag was er streetparade en dan is ineens alles anders. Soort Koninginnedag gevoel. Wel echt mooie en leuke stad :)
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:31:37 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143278304
Heb op vakantie overigens heel erg eenzijdig gegeten. Dit was het zo ongeveer, iedere dag (uitzonderingen daargelaten).

o. ciabatta met boter en jam / kaas + koffie met melk + calciumbruistablet
t. druiven/nectarine + ciabatta met boter en jam /kaas
l. pasta met rode saus (soms met gehakt) / gnocchi-achtig iets met boter / chili-con-carne
t. bruschetta met tomaat, knoflook, anjovis en veel olie + koffie met een paar koekjes
d. gegrilde vis / gegrild vlees / wat sla / pizza / bruschetta met tomaat, knoflook, anjovis en veel olie + koffie met koekjes
t. 2 bolletjes ijs + glas wijn + wat chips

Schade: halve kilo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143278926
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Heb op vakantie overigens heel erg eenzijdig gegeten. Dit was het zo ongeveer, iedere dag (uitzonderingen daargelaten).

o. ciabatta met boter en jam / kaas + koffie met melk + calciumbruistablet
t. druiven/nectarine + ciabatta met boter en jam /kaas
l. pasta met rode saus (soms met gehakt) / gnocchi-achtig iets met boter / chili-con-carne
t. bruschetta met tomaat, knoflook, anjovis en veel olie + koffie met een paar koekjes
d. gegrilde vis / gegrild vlees / wat sla / pizza / bruschetta met tomaat, knoflook, anjovis en veel olie + koffie met koekjes
t. 2 bolletjes ijs + glas wijn + wat chips

Schade: halve kilo.
Klinkt wel erg lekker!
Ik heb geen flauw idee of ik aan ben gekomen of afgevallen. Echt veel gegeten, ook veel verse vis gerechten aan de kust, maar ook met pasta on the side bijna iedere dag.. En bijna iedere dag s avonds wat biertjes of wijntjes. Maar ook redelijk veel bewogen. Dus geen flauw idee.
Vanaf donderdag keek ik echt er naar uit om weer te sporten :)
  zondag 10 augustus 2014 @ 22:36:21 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143281832
110 euro gewonnen in staats.. lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 11 augustus 2014 @ 06:39:28 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143291535
Gefeliciteerd uniek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143292780
Oeh lekker Uniek!

Gisteren mn "cheat day" gehad..

O: Havermout met vruchten, half pistoletje met ei en een half pistolet met oude kaas
T: Kindersuprise (vind ik zooo lekker haha)
L: Rundvlees burger met friet
T: Appel
A: Tomatensoep met soepstengels, turksbrood, kruidenboter & een twister ijsje
T: bakje chips

Het was heerlijk!
Deze week ga ik een kleine challenge met mezelf aan.. de hele week proberen om echt geen chips,snoep,koekjes oid te eten.. ook niet "eentje of een klein handje" zoals ik nu vaak doe..

Planning voor vandaag

O: Brinta/havermout mengsel met stukjes mango en een hardgekookt ei
T: Rijstwafel met pindakaas
L: Salade met linzen, zwarte bonen en kikkererwten en avocado
T: Rijstwafel met pindakaas
D: Kipfilet met gegrilde groente en aardappel
pi_143294423
Ola! Probeer iig genoeg eiwit te rten, dat is voor vrouwen vaak een valkuil. Van eiwitten zit je langer vol dus dan is het niet snoepen makkelijker vol te houden.

Misschien wat kaas, huttenkase, kwark of stukjes vlees als snack ipv de rijstwafel met pindakaas?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_143294600
Ik heb een cheat weekend gehad, jaarlijkse kermis met elke avond feest.. Ben beter bezig geweest dan dat ik normaal doe met die feestavonden, maar helemaal gezond is t ook niet.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef Danter het volgende:

Deze week ga ik een kleine challenge met mezelf aan.. de hele week proberen om echt geen chips,snoep,koekjes oid te eten.. ook niet "eentje of een klein handje" zoals ik nu vaak doe..

Ik doe mee!

De lijst van vandaag;

O: Havermout, blauwe bessen, rozijnen, melk
S: KT & cardio
T: Kwark met kiwi en lijnzaad
L: 2 volkoren crackers met een gekookt ei en kipfilet en cottage cheese
T: Sla, gerookte kipreepjes, tomaatje, paprika en pijnboompitten
D: Kipfilet, broccoli met walnoten
T: Proteïne Pannenkoekjes
pi_143294911
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Probeer iig genoeg eiwit te rten, dat is voor vrouwen vaak een valkuil. Van eiwitten zit je langer vol dus dan is het niet snoepen makkelijker vol te houden.

Misschien wat kaas, huttenkase, kwark of stukjes vlees als snack ipv de rijstwafel met pindakaas?
Zit toch redelijk goed met mijn eiwitten vandaag?

Ei --> 12.9
Kipfilet (300 gr) --> 90
Linzen --> 10
Kikker erwten --> 10
Zwarte bonen --> 9
Pindakaas 2x --> 8


gewicht 72 kg en voor zo ver ik het even weet zou je ongeveer 2 gram eiwitten per kg gewicht moeten eten = 144

vandaag --> 139

dus ok ok kom 5 gram te kort die evt nog wel in de rest zit die ik eet toch?

Of maak ik ergens een rekenfout/ heb je VEEL meer eiwitten nodig :)?

edit: oh over het niet snoepen heeft overigens niets te maken met honger/trek.. t is meer vanwege mijn werk.. daar ligt het om mij heen en "proef" ik ondanks dat ik helemaal geen trek heb.. t is een gewoonte die er uit moet..!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 11:04:50 ]
pi_143294958
-dubbelpost-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 11:05:03 ]
  Vis een optie? maandag 11 augustus 2014 @ 11:06:44 #233
70532 loveli
N
pi_143295029
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef Danter het volgende:
Deze week ga ik een kleine challenge met mezelf aan.. de hele week proberen om echt geen chips,snoep,koekjes oid te eten.. ook niet "eentje of een klein handje" zoals ik nu vaak doe..
3 weken challenge doen, dan ben je van je verslaving af.
crap in = crap out
pi_143295705
Zo! Boven is het poetsen klaar. Beneden nog wat opruimen, stofzuigen en dweilen. Laat dan de funda fotograaf maar komen *O*

Maar nu eerst de gezonde nutella maken. De hazelnoten staan in de oven, ik ben benieuwd :9
pi_143298061
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:25 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Het ziet er heerlijk uit,, nu de hamvraag... is het ook lekkerr??
pi_143298811
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef Californium het volgende:
Net mijn pilletje gehad en ben nu kotsmisselijk :X ;( vorige week ook al een keer last van. Toen uiteindelijk de huisartsen post gebeld ;(.

Blughhh
Moet je die op lege maag innemen? Zo niet; innemen met/vlak na wat vast voedsel. Mijn pillen maken me op lege maag ook doodziek, maar als ze standaard direct na ontbijt/lunch gaan dan vallen ze heel prima, al worden ze wel wat langzamer opgenomen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef empa1010 het volgende:
Heeft iemand misschien nog een echt goed alternatief voor het drinken van Coca Cola? Ik heb al het 1 en ander geprobeerd, zoals onlangs van Karvan Cevitam de perzik ijsthee die je aanlengt met water, is echt lekker maar ook wel zoet en de drang om een colaatje te pakken (ik drink het thuis altijd met ijsklontjes en citroen :9 ) is immens groot. Kreeg laatst al advies voor Sprite Light maar ik vind Light drankjes niet te zuipen.... Heb de Sprite nog niet geprobeerd maar Coca Cola O+ ik hou er echt van. Hopeloos ben ik in dat opzicht, dat is echt m'n enige échte verslaving in het leven....
Doet water met munt en citroensap genoeg? (voor mij niet: zit geen prik in en ik heb een cola light verslaving die me in het weekend koppijn bezorgt)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 11 augustus 2014 @ 13:18:54 #238
70532 loveli
N
pi_143298965
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:25 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Hoe is het qua consistentie? In standaard notenpasta zit olie, hierin niet, ben benieuwd hoeveel dat uitmaakt.
crap in = crap out
pi_143299082
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Moet je die op lege maag innemen? Zo niet; innemen met/vlak na wat vast voedsel. Mijn pillen maken me op lege maag ook doodziek, maar als ze standaard direct na ontbijt/lunch gaan dan vallen ze heel prima, al worden ze wel wat langzamer opgenomen.

Ik doe het altijd om dezelfde tijd. Bedtijd! Dat ik er echt misselijk van wordt gebeurd zelden gelukkig.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143300532
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe is het qua consistentie? In standaard notenpasta zit olie, hierin niet, ben benieuwd hoeveel dat uitmaakt.
Doordat je de noten eerst bakt, komen de vetten van de noten vrij. En ze moeten vrij lang in de processor. Als de noten, het cacao en de siroop eenmaal goed gemengd zijn, langzaam het water erbij. Dan komt de consistentie redelijk overeen.

En hij is lekker Danter! Misschien volgende keer nog iets zoeter maken met stevia of zo. Maar woensdag gaat hij lekker op mijn zelf gebakken speltbrood :9
pi_143300574
Lijstje voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met bosvruchten
L: broccoli met restje kokos/tomaat/tamarind/kipcurry
T: banaan
T: 1 gekookt eitje
B: 40 minuutjes yoga
D: fajiiiiiiitas :9
Ja doei.
pi_143301361
Hoi! Ook weer tijd om weer normaal te eten..

Lijstje:
O boterham pindakaas
T banaan
L 4 bth, 2 met ei, 2 met kaas/kip
Sporten, ik twijfel tussen sportschool en mountainbiken, Ik ben al tijden niet meer in de gym geweest en ik zie nu echt dat ik wat minder 'sportschoolspieren' krijgen, het echte bolle gaat er van af.
D nasi met veel groenten en kip
T noten
T Kwark

En vanochtend gewogen: 85 kg. Ik weet allleen niet meer hoeveel ik woog voor vakantie maar volgens mij valt het mee

En iets anders, ik was dus met wat vrienden op vakantie en het valt me op hoeveel het verschilt per persoon hoeveel slaap iemand nodig heeft. Ik kan prima met 6 uur slapen doen, terwijl wat anderen liever 8-9 uur slapen, ook nog veel slapen in de auto/strand en dan ook nog klagen dat ze moe zijn.. Slaap ik nou zou weinig of anderen zo veel?
pi_143302205
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef the85mc het volgende:
En iets anders, ik was dus met wat vrienden op vakantie en het valt me op hoeveel het verschilt per persoon hoeveel slaap iemand nodig heeft. Ik kan prima met 6 uur slapen doen, terwijl wat anderen liever 8-9 uur slapen, ook nog veel slapen in de auto/strand en dan ook nog klagen dat ze moe zijn.. Slaap ik nou zou weinig of anderen zo veel?
Goede vraag, ik slaap laat en ben altijd vroeg wakker. Ook zo'n 6u per nacht. Zelfs als ik na het stappen om 4/5u thuis kom, wordt ik om 9u wakker en voel ik me niet moe. (Oké, als ik na het stappen zo vroeg wakker ben, ben ik zondag avond vroeg moe, maar vind het vreemd dat ik me 's ochtends zo goed en lekker wakker voel)
  maandag 11 augustus 2014 @ 14:48:11 #244
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_143302225
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Ook weer tijd om weer normaal te eten..

Lijstje:
O boterham pindakaas
T banaan
L 4 bth, 2 met ei, 2 met kaas/kip
Sporten, ik twijfel tussen sportschool en mountainbiken, Ik ben al tijden niet meer in de gym geweest en ik zie nu echt dat ik wat minder 'sportschoolspieren' krijgen, het echte bolle gaat er van af.
D nasi met veel groenten en kip
T noten
T Kwark

En vanochtend gewogen: 85 kg. Ik weet allleen niet meer hoeveel ik woog voor vakantie maar volgens mij valt het mee

En iets anders, ik was dus met wat vrienden op vakantie en het valt me op hoeveel het verschilt per persoon hoeveel slaap iemand nodig heeft. Ik kan prima met 6 uur slapen doen, terwijl wat anderen liever 8-9 uur slapen, ook nog veel slapen in de auto/strand en dan ook nog klagen dat ze moe zijn.. Slaap ik nou zou weinig of anderen zo veel?
Ik kan zelf in ieder geval niet met 6 uur slapen toe :P Ja, een of 2 nachten en daarna moet ik wel even bijtanken. Als ik geen wekker zet, slaap ik elke nacht zo'n 8 - 9 uur. Maar omdat er helaas doordeweeks wel een wekker staat, slaap ik zo'n 7 uur per nacht. Maar dan slaap ik in het weekend vaak wat langer 'ter compensatie'.
Maar 8-9 uur per nacht slapen, en dan nog in de auto etc. is wel vrij veel ja. Als je daarna klaagt dat je nog steeds moe bent, dan ben je gewoon lamlendig van het niks doen in de vakantie denk ik :P
pi_143302228
8 uur minimaal om enigszins uitgerust wakker te worden.
Ik red het echter alleen op de zaterdagen, zo'n nachtrust ;(
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 11 augustus 2014 @ 14:56:59 #246
70532 loveli
N
pi_143302519
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
8 uur minimaal om enigszins uitgerust wakker te worden.
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 11 augustus 2014 @ 14:57:43 #247
70532 loveli
N
pi_143302549
Vrouwen hebben meer slaap nodig dan mannelijke tieners.
crap in = crap out
pi_143302609
Elke nacht exact 8,5 uur. Maar zoals mijn arts zegt: mijn lijf loopt elke dag een marathon in energie vanwege de EDS.

Ik denk een kwestie van inleven in de leefsituatie van anderen MC!
pi_143302666
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:57 schreef loveli het volgende:
Vrouwen hebben meer slaap nodig dan mannelijke tieners.
haha :D

Ik heb altijd het gevoel dat het ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook. Mijn vrienden zijn allemaal ongeveer even oud en ze sporten ook redelijk veel, dus daaraan kan het niet liggen. Ik veroordeel niks, het viel me alleen op. Misschien ben ik dan wel een freak of nature ;)
  Vis een optie? maandag 11 augustus 2014 @ 15:05:07 #250
70532 loveli
N
pi_143302810
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef the85mc het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat het ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook.
Was het maar waar. Die redenering is een beetje hetzelfde als die van de spriet die alles kan eten die tegen een molliger typje zegt dat afvallen zo makkelijk is.

Hier buiten is een kind aan het janken en dreinen. Ik kan best tegen huilen, maar na aanhoren van de zalvende woorden van pappie ben ik voorstander van een ouderwets pak billenkoek. Dan heeft het tenminste een goede reden om te huilen.
/onverdraagzaam
crap in = crap out
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:42:25 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143304093
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

haha :D

Ik heb altijd het gevoel dat het ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook. Mijn vrienden zijn allemaal ongeveer even oud en ze sporten ook redelijk veel, dus daaraan kan het niet liggen. Ik veroordeel niks, het viel me alleen op. Misschien ben ik dan wel een freak of nature ;)
Helaas niet. Toen ik 20 - 30 jaar was, sloeg ik regelmatig een nachtje over (zonder drugs). Dus eerst school, dan stappen, dan werken en dan weer school. Aan het einde van de middag een uurtje slapen en dan weer stappen. Geen probleem.

Tijdens de autorit terug uit Italie werd ik na 16 uur rijden zo moe, dat ik haast kokhalzend achter het stuur zat. En geloof me, ik had de wil om door te rijden.

Tegenwoordig kom ik altijd tijd te kort en zou het geweldig vinden om korter te slapen. Dat lukt me in de zomer ook prima. Een uur of 6 per nacht is voldoende. In de winter slaap ik echter makkelijk 9 uur en moet ik minimaal een nacht per week om 20.00 uur naar bed (ga er dan wel gewoon om 6 uur uit). Ook dit heeft weinig te maken met de wil om wakker te blijven.

Ergo: slaapbehoefte verschilt van persoon tot persoon en kan ook veranderen over de jaren. Het hoeft dus geen luiheid of gebrek aan wilskracht te zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143305721
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef the85mc het volgende:
ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook. Mijn vrienden zijn allemaal ongeveer even oud en ze sporten ook redelijk veel, dus daaraan kan het niet liggen. Ik veroordeel niks, het viel me alleen op. Misschien ben
Het kan ook dat ze net als ik in de vakantie ineens moeten bijslapen.. ik loop maanden op 5/6 uur slaap per nacht en voel mij dan echt prima.. ook in het weekend hop na 6 uurtjes slaap er uit..

maar als ik dan vakantie heb.. dan slaap ik de eerste 4 dagen echt super veel (lees 12 uur ofzo) en de andere dagen ook meer dan gebruikelijk.. om vervolgens weer lekker weinig te slapen.. heel gezond ik weet het.. maar ik kan gewoon niet anders haha
pi_143306069
Ik ben olympisch kampioen slapen, echt :'). Maar dat komt ook door mn oogafwijking vrees ik, ben gewoon wat sneller moe. Heb een periode gehad na stage 7 jaar geleden dat ik zo bekaf was dat ik een paar dagen van 16 uur slaap heb meegemaakt :').
Nu red ik het op 8-9slaap per dag en in weekend/vakanties wat extra 'bij'slapen.
  Vis een optie? maandag 11 augustus 2014 @ 17:29:08 #254
70532 loveli
N
pi_143307600
Whoa, precies de voordeur bereikt terwijl de eerste dropkens van de Regenbui des Doods ter aarde vielen.
/lief dagboek
crap in = crap out
pi_143307928
Ah. Die regenbui hadden wij hier gisteren.
Ja doei.
pi_143307935
Toen was ik aan het hardlopen. In die regenbui. Best nat.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 11 augustus 2014 @ 17:40:17 #257
70532 loveli
N
pi_143307973
Het was vrij rap weer over, best een deceptie.
crap in = crap out
pi_143308258
Oh, dan was het niet dezelfde. Die van mij hield het minimaal 3 uur vol :')
Ja doei.
pi_143308694
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef V1z0R het volgende:
:D nu ook juist nieuwsgierig...
Wat heeft de hobbit geflikt, Billy?

[..]

Straight uit de ghetto die De Weide is :7
Hij was mega obsessed echt verschrikkelijk
Worry is a misuse of imagination
pi_143309073
Vandaag is beetje prut qua eten en heb echt geen idee wat ik zo wil eten :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_143310206
Lijstje:

O: smoothie verse jus, banaan, aardbeien en spirulina
B: veel opruimen, poetsen etc
L: harcots verts met pesto en twee gevulde eitjes
T: theelepel nep nutella, thee met melk
S: 20 min yoga incl coretraining
D: broccoli, volkoren pasta, ham, kaas, creme fraiche rode peper en ketchup. Een ranja
T: een waterijsje, thee

[ Bericht 2% gewijzigd door An24 op 11-08-2014 20:52:54 ]
  maandag 11 augustus 2014 @ 19:01:45 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143310596
Lijstje
o. havermout
t. duits broodje met italiaanse boter en appelstroop italiaanse boter smaakt totaal anders. naar zoete melk ofzo + perzik + ministukje chocolade + bakje diepvriesframbozen
l. prei-aardappelstamppot met gehaktbal en jus + calippo cola
t. appel + 2 dropjes + pruim
d. ciabatta met veel olijfolie uit de oven + tomatenstukjes en knoflook
t. heb nog trek, dus nog maar wat verzinnen. zin in yoghurt, maar dat heb ik niet in huis en zelf maken duurt te lang. wortels met kant-en-klare zaziki

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkepink op 11-08-2014 19:10:59 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143314032
Ik vind ribkarbonade eigenlijk veel minder lekker dan schouderkarbonade..
Worry is a misuse of imagination
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:43:30 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143315307
Een lekkere dikke ribkarbonade vd slager, gebakken in roomboter en dan de rib helemaal afkluiven O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143316794
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een lekkere dikke ribkarbonade vd slager, gebakken in roomboter en dan de rib helemaal afkluiven O+
Ik vond ze ze droog
Ja heb ik gedaan, gebakken in roomboter en afgekloven :P
Worry is a misuse of imagination
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:03:59 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143319490
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vond ze ze droog
Ja heb ik gedaan, gebakken in roomboter en afgekloven :P
Niemand kan ze zo lekker maken als mijn moeder maar die doet er dan ook een heel pakje boter in :')

En nu ga ik oldschool Sepultura opzetten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143320067
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
B fiets -> werk
T appel
L cup a soup, 2 dubbele boterhammen gebraden gehakt + komkommer
T pakje optimeldrink
B teruggefietst
D bloemkoolcurry met kip en rijst
T handje gedroogde banaantjes
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:17:41 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143320078
V1!!
www.bruinebonen.eu

Had verse gekregen van schoonpa, deze week maar eens wat leuks mee verzinnen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143320621
Nog een slankie baby!
Worry is a misuse of imagination
pi_143322375
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
V1!!
www.bruinebonen.eu

Had verse gekregen van schoonpa, deze week maar eens wat leuks mee verzinnen
Eet smakelijk! ;)

:D Sepultura op een doordeweekse dag? Leuk voor de buren :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:12:00 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143323051
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eet smakelijk! ;)

:D Sepultura op een doordeweekse dag? Leuk voor de buren :P
Dank je

En dat vond ik ook sneu voor de buren dus heb ik maar Slayer opgezet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143323368
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dank je

En dat vond ik ook sneu voor de buren dus heb ik maar Slayer opgezet
Lief O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:24:34 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143323842
Zo ben ik!
Hebben zo ook niet zoveel last van het onweer iig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143324475
Hey ik ben nieuw!
21 jaar, 1.75 en ergens begin 60 kg.

Heb op zich wel een goed figuur, wel strak en platte buik, maar ik wil wel gezond eten en ik sport wel veel.
Ik een eigen paard dus daar ben ik een aantal dagen in de week en daarnaast nog hardlopen en binnenkort wil ik gaan mountainbiken (ipv hardlopen)

Vandaag eten:
O: bakje melk met cruesli
L: 2 boterhammen met salade
A: Roti en als toetje een Magnum (ja niet zo gezond :p )
T: suikerwafel bij de koffie (eet normaal bijna nooit iets savonds na het avondeten, maar er was visite)
pi_143329623
Hoi!
Het komt op mij als een beetje weinig over (vooral als ik de wafel die je normaal gesproken niet zou eten niet mee reken), maar ik weet natuurlijk niet hoe veel je van alles eet en wat er precies in zit :)

Ik heb mn eerste dag hockeykampje overleefd, op naar dag 2! Ben nu al moe... haha!
pi_143330179
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Niene het volgende:
Hey ik ben nieuw!
21 jaar, 1.75 en ergens begin 60 kg.

Heb op zich wel een goed figuur, wel strak en platte buik, maar ik wil wel gezond eten en ik sport wel veel.
Ik een eigen paard dus daar ben ik een aantal dagen in de week en daarnaast nog hardlopen en binnenkort wil ik gaan mountainbiken (ipv hardlopen)

Vandaag eten:
O: bakje melk met cruesli
L: 2 boterhammen met salade
A: Roti en als toetje een Magnum (ja niet zo gezond :p )
T: suikerwafel bij de koffie (eet normaal bijna nooit iets savonds na het avondeten, maar er was visite)
Waar zijn je eiwitten? (als in: bonen/vlees/ei etc). Je eetpatroon lijkt een beetje op het mijne: gebaseerd op suiker (en andere koolhydraten) en eenzijdig qua voedingsstoffen. Met meer variatie en eiwitbronnen heb je minder hongergevoel en wordt eten 'leuker'.

Dat gezegd hebbende, eerste maand van mn nieuwe werk overleefd, dus nu is het wel een mooi moment om weer te kijken naar mijn eet- en bewegingspatroon en weer wat routines invoeren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_143331629
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 07:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoi!
Het komt op mij als een beetje weinig over (vooral als ik de wafel die je normaal gesproken niet zou eten niet mee reken), maar ik weet natuurlijk niet hoe veel je van alles eet en wat er precies in zit :)

Ik heb mn eerste dag hockeykampje overleefd, op naar dag 2! Ben nu al moe... haha!
Ja het is misschien ook niet helemaal genoeg, want merk dat ik er mee afval en langzaam een beetje aan de dunne kant wordt dus ik moet wel een beetje opletten. Maar ik heb er voor mijn gevoel genoeg aan, geen honger dus heb vaak geen zin om meer te eten. Vaak eet ik wel wat fruit tussendoor.

Leuk een hockeykamp! Veel plezier vlindertje89!
pi_143331739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar zijn je eiwitten? (als in: bonen/vlees/ei etc). Je eetpatroon lijkt een beetje op het mijne: gebaseerd op suiker (en andere koolhydraten) en eenzijdig qua voedingsstoffen. Met meer variatie en eiwitbronnen heb je minder hongergevoel en wordt eten 'leuker'.

Dat gezegd hebbende, eerste maand van mn nieuwe werk overleefd, dus nu is het wel een mooi moment om weer te kijken naar mijn eet- en bewegingspatroon en weer wat routines invoeren.
Bij m'n avondeten krijg ik wel eiwitten binnen, want ik eet bijna altijd wel vlees en veel groente. Sochtends eet ik vaak melk, yoghurt of kwark bij cruesli of muesli of havermout.
Suiker en koolhydraten heb ik verder ook wel nodig omdat ik veel beweeg en sport, maar verder snoep ik nauwelijks.

Verder is m'n hongergevoel juist een probleem, heb juist bijna nooit honger waardoor ik snel te weinig eet.

Hoe vind je je nieuwe werk? Al een idee hoe je je patroon gaat aanpakken? :)
pi_143332513
Heyhoi :)

Als het goed is, wil ik hier weer meeposten en kijken of ik handige tips mee kan krijgen van jullie :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:04:22 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143332865
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi :)

Als het goed is, wil ik hier weer meeposten en kijken of ik handige tips mee kan krijgen van jullie :)
Hoe gaat het met je eetpatroon? Ben je 'gezond' verklaard? Jij was toch in behandeling, of verwar ik je nu met een ander?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143332904
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi :)

Als het goed is, wil ik hier weer meeposten en kijken of ik handige tips mee kan krijgen van jullie :)
Tip 1: Je eten binnenhouden.
Ja doei.
pi_143333450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je eetpatroon? Ben je 'gezond' verklaard? Jij was toch in behandeling, of verwar ik je nu met een ander?
Eten gaat helemaal goed :) eet ruim voldoende
Nog wel in behandeling, maar dat is puur op de achterliggende problemen gericht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_143333461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tip 1: Je eten binnenhouden.
Klopt, werkt erg goed ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:30:18 #284
70532 loveli
N
pi_143333484
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef Niene het volgende:

[..]

Bij m'n avondeten krijg ik wel eiwitten binnen, want ik eet bijna altijd wel vlees en veel groente. Sochtends eet ik vaak melk, yoghurt of kwark bij cruesli of muesli of havermout.
Suiker en koolhydraten heb ik verder ook wel nodig omdat ik veel beweeg en sport, maar verder snoep ik nauwelijks.

Verder is m'n hongergevoel juist een probleem, heb juist bijna nooit honger waardoor ik snel te weinig eet.

Hoe vind je je nieuwe werk? Al een idee hoe je je patroon gaat aanpakken? :)
De gemiddelde mens eet zoveel koolhydraten, dat 'ie echt geen extra's nodig heeft om te sporten.
/koolhydraatpolitie
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:30:31 #285
70532 loveli
N
pi_143333488
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je eetpatroon? Ben je 'gezond' verklaard? Jij was toch in behandeling, of verwar ik je nu met een ander?
Dat!
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:32:34 #286
70532 loveli
N
pi_143333536
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Eten gaat helemaal goed :) eet ruim voldoende
Nog wel in behandeling, maar dat is puur op de achterliggende problemen gericht
In een ander topic las ik dat je 15 jaar lang eetproblemen hebt gehad, dus ik ben voorzichtig met aannemen dat je genezen bent.
crap in = crap out
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:32:57 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143333550
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat!
Cycloop-smiley-icoon? :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_143333656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef loveli het volgende:

[..]

In een ander topic las ik dat je 15 jaar lang eetproblemen hebt gehad, dus ik ben voorzichtig met aannemen dat je genezen bent.
Klopt. Alleen het gedrag is weg. Ik eet normaal, sport normaal, snoep soms... Zoals ieder ander. Als ik daaraan zou twijfelen zou ik hier niet gaan posten en lezen. Zoals ik zei, is ben nog niet uitbehandeld, maar dat ik gericht op andere dingen dan eetgedrag :)

Als jullie het niet willen doe ik het niet, ik weet dat ik op zijn zachts gezegd onuitstaanbaar deed, dus ik begrijp het dan en het spijt me ook. Alleen ik hoop dat het wel mag, gezien ik dit toch inspirerend vind op de goede manier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_143335430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

De gemiddelde mens eet zoveel koolhydraten, dat 'ie echt geen extra's nodig heeft om te sporten.
/koolhydraatpolitie
Klopt, maar ik eet ook niks extra's in m'n normale eetpatroon.
Ik snoep bijna niet en probeer gezond te eten. Ik vind het alleen qua hoeveelheden echt lastig, want ik eet wel snel te weinig. Ik heb in het verleden anorexia gehad, 7 jaar lang en behoorlijk heftig waar ik veel hulp voor heb gehad. Nu ben ik zo goed als genezen, alleen soms vind ik het wel lastig omdat ik vaak geen hongergevoel heb en als ik geen honger heb eet ik liever ook niet. Ik probeer nu gewoon 3 maaltijden per dag aan te houden en soms een tussendoortje.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:39:35 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143335740
Cots en Niene (en ook nog een paar anderen): wat ik me altijd afvraag... Waarom posten jullie in een topic als dit topic als jullie een eetprobleem hebben? Zijn jullie niet bang getriggerd te worden om te weinig te eten en/of te veel met voedsel bezig te zijn?

Zowat ieder meisje dat een eetprobleem (en dan vooral de neiging heeft te weinig te eten) heeft lijkt wel minder goed dan beter te gaan eten als ze hier een tijdje meeleest.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143335953
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Niene het volgende:
Hey ik ben nieuw!
21 jaar, 1.75 en ergens begin 60 kg.

Heb op zich wel een goed figuur, wel strak en platte buik, maar ik wil wel gezond eten en ik sport wel veel.
Ik een eigen paard dus daar ben ik een aantal dagen in de week en daarnaast nog hardlopen en binnenkort wil ik gaan mountainbiken (ipv hardlopen)

Vandaag eten:
O: bakje melk met cruesli
L: 2 boterhammen met salade
A: Roti en als toetje een Magnum (ja niet zo gezond :p )
T: suikerwafel bij de koffie (eet normaal bijna nooit iets savonds na het avondeten, maar er was visite)
Nav dit en je daarop volgende posts.

Ga met je O op minder suiker plus meer vet zitten dus muesli met volle kwark bijv.
Doe naast je L nog een salade erbij
Probeer stug tussendoor wat te eten. Op een gegeven moment krijg je dan vanzelf honger. En als je anorexia hebt gehad is dit misschien niet een goede plek maar ga naar een diëtist.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:46:01 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143335966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
Cots en Niene (en ook nog een paar anderen): wat ik me altijd afvraag... Waarom posten jullie in een topic als dit topic als jullie een eetprobleem hebben? Zijn jullie niet bang getriggerd te worden om te weinig te eten en/of te veel met voedsel bezig te zijn?

Zowat ieder meisje dat een eetprobleem (en dan vooral de neiging heeft te weinig te eten) heeft lijkt wel minder goed dan beter te gaan eten als ze hier een tijdje meeleest.
Oui, vooral omdat hier 20.000 visies en meningen en eetplannen door elkaar lopen. Van low carb tot intermittend fasting tot hyperbiologisch tot voedingscentrum tot etcetera.

An sich niks mis mee (interessant juist!), maar als je er mentaal gevoelig voor bent lijkt dat me tricky!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_143336024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
Cots en Niene (en ook nog een paar anderen): wat ik me altijd afvraag... Waarom posten jullie in een topic als dit topic als jullie een eetprobleem hebben? Zijn jullie niet bang getriggerd te worden om te weinig te eten en/of te veel met voedsel bezig te zijn?

Zowat ieder meisje dat een eetprobleem (en dan vooral de neiging heeft te weinig te eten) heeft lijkt wel minder goed dan beter te gaan eten als ze hier een tijdje meeleest.
Ik snap je punt, maar ik ben al een paar jaartjes genezen en wil nu juist goed met eten en mijn gewicht omgaan.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:49:41 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143336080
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Niene het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar ik ben al een paar jaartjes genezen en wil nu juist goed met eten en mijn gewicht omgaan.
Dat snap ik. Maar als ik je excuses zie voor de suikerwafel en de magnum vraag ik me af of je wel genezen bent en ik ben bang zo bang dat je je door de verkeerde eetlijstjes laat inspireren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143336116
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Niene het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar ik ben al een paar jaartjes genezen en wil nu juist goed met eten en mijn gewicht omgaan.
Je spreekt jezelf tegen. Als je genezen bent zou je toch al beter met je gezond en gewicht moeten kunnen omgaan? Ga naar een diëtist.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143336120
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef Californium het volgende:

[..]

Nav dit en je daarop volgende posts.

Ga met je O op minder suiker plus meer vet zitten dus muesli met volle kwark bijv.
Doe naast je L nog een salade erbij
Probeer stug tussendoor wat te eten. Op een gegeven moment krijg je dan vanzelf honger. En als je anorexia hebt gehad is dit misschien niet een goede plek maar ga naar een diëtist.
Qua O ben ik de laatste tijd overgestapt op havermout. Denk dat dat beter is?
En verder bedankt voor de tips, zal kijken of ik er iets mee kan.

Verder zou ik het fijn vinden als jullie mij gewoon als 'gezond mens' bekijken. Want ik ben genezen en wil juist nu gewoon goed met voeding omgaan.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:52:36 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143336190
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef Niene het volgende:

[..]

Qua O ben ik de laatste tijd overgestapt op havermout. Denk dat dat beter is?
En verder bedankt voor de tips, zal kijken of ik er iets mee kan.

Verder zou ik het fijn vinden als jullie mij gewoon als 'gezond mens' bekijken. Want ik ben genezen en wil juist nu gewoon goed met voeding omgaan.
Vind ik lastig, als ik eerlijk mag zijn. Zie ook mijn post voor deze.
Ik vind het altijd een beetje eng als mensen helemaal doorschieten in het 'gezonde'. Maar goed, wie ben ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143336194
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef Californium het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Als je genezen bent zou je toch al beter met je gezond en gewicht moeten kunnen omgaan? Ga naar een diëtist.
Ik heb heel lang bij een diëtist gezeten ;)
En verder is het vooral lastig qua honger gevoel. Maar ik vind met zelf niet te dik meer en heb ik geen moeite met eten. Ik zou me nu graag willen richten op een fit en gezond lichaam.
pi_143336283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind ik lastig, als ik eerlijk mag zijn. Zie ook mijn post voor deze.
Ik vind het altijd een beetje eng als mensen helemaal doorschieten in het 'gezonde'. Maar goed, wie ben ik.
Dat snap ik, maar er wordt wel goed op me gelet hoor (op een fijne manier)
Ik woon samen met mijn vriend en we proberen samen veel te sporten en het qua eten ook goed en gezond te houden.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:57:21 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143336372
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef Niene het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar er wordt wel goed op me gelet hoor (op een fijne manier)
Ik woon samen met mijn vriend en we proberen samen veel te sporten en het qua eten ook goed en gezond te houden.
HEt is meer dat we hier een historie hebben met meisjes waarbij het verkeerd ging. En stuk voor stuk gaven ze aan:
1. op een normale manier met eten om te gaan / gezond te zijn
2. gewoon gezonder te willen eten
3. nauwelijks hongergevoel te hebben
4. dat er op ze gelet wordt door door vrienden/familie
5. al wel slank te zijn, maar graag nog strakker te willen worden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_143336409
+
6. 'beter'/'genezen waren.
Ja doei.
pi_143336421
Oh, fuck. Dicht.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')