Helaas niet. Toen ik 20 - 30 jaar was, sloeg ik regelmatig een nachtje over (zonder drugs). Dus eerst school, dan stappen, dan werken en dan weer school. Aan het einde van de middag een uurtje slapen en dan weer stappen. Geen probleem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha
Ik heb altijd het gevoel dat het ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook. Mijn vrienden zijn allemaal ongeveer even oud en ze sporten ook redelijk veel, dus daaraan kan het niet liggen. Ik veroordeel niks, het viel me alleen op. Misschien ben ik dan wel een freak of nature
Het kan ook dat ze net als ik in de vakantie ineens moeten bijslapen.. ik loop maanden op 5/6 uur slaap per nacht en voel mij dan echt prima.. ook in het weekend hop na 6 uurtjes slaap er uit..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef the85mc het volgende:
ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook. Mijn vrienden zijn allemaal ongeveer even oud en ze sporten ook redelijk veel, dus daaraan kan het niet liggen. Ik veroordeel niks, het viel me alleen op. Misschien ben
Hij was mega obsessed echt verschrikkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef V1z0R het volgende:
nu ook juist nieuwsgierig...
Wat heeft de hobbit geflikt, Billy?
[..]
Straight uit de ghetto die De Weide is
Ik vond ze ze droogquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een lekkere dikke ribkarbonade vd slager, gebakken in roomboter en dan de rib helemaal afkluiven
Niemand kan ze zo lekker maken als mijn moeder maar die doet er dan ook een heel pakje boter inquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond ze ze droog
Ja heb ik gedaan, gebakken in roomboter en afgekloven
Eet smakelijk!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
V1!!
www.bruinebonen.eu
Had verse gekregen van schoonpa, deze week maar eens wat leuks mee verzinnen
Dank jequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eet smakelijk!Sepultura op een doordeweekse dag? Leuk voor de buren
Liefquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank je
En dat vond ik ook sneu voor de buren dus heb ik maar Slayer opgezet
Waar zijn je eiwitten? (als in: bonen/vlees/ei etc). Je eetpatroon lijkt een beetje op het mijne: gebaseerd op suiker (en andere koolhydraten) en eenzijdig qua voedingsstoffen. Met meer variatie en eiwitbronnen heb je minder hongergevoel en wordt eten 'leuker'.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Niene het volgende:
Hey ik ben nieuw!
21 jaar, 1.75 en ergens begin 60 kg.
Heb op zich wel een goed figuur, wel strak en platte buik, maar ik wil wel gezond eten en ik sport wel veel.
Ik een eigen paard dus daar ben ik een aantal dagen in de week en daarnaast nog hardlopen en binnenkort wil ik gaan mountainbiken (ipv hardlopen)
Vandaag eten:
O: bakje melk met cruesli
L: 2 boterhammen met salade
A: Roti en als toetje een Magnum (ja niet zo gezond :p )
T: suikerwafel bij de koffie (eet normaal bijna nooit iets savonds na het avondeten, maar er was visite)
Ja het is misschien ook niet helemaal genoeg, want merk dat ik er mee afval en langzaam een beetje aan de dunne kant wordt dus ik moet wel een beetje opletten. Maar ik heb er voor mijn gevoel genoeg aan, geen honger dus heb vaak geen zin om meer te eten. Vaak eet ik wel wat fruit tussendoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoi!
Het komt op mij als een beetje weinig over (vooral als ik de wafel die je normaal gesproken niet zou eten niet mee reken), maar ik weet natuurlijk niet hoe veel je van alles eet en wat er precies in zit
Ik heb mn eerste dag hockeykampje overleefd, op naar dag 2! Ben nu al moe... haha!
Bij m'n avondeten krijg ik wel eiwitten binnen, want ik eet bijna altijd wel vlees en veel groente. Sochtends eet ik vaak melk, yoghurt of kwark bij cruesli of muesli of havermout.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar zijn je eiwitten? (als in: bonen/vlees/ei etc). Je eetpatroon lijkt een beetje op het mijne: gebaseerd op suiker (en andere koolhydraten) en eenzijdig qua voedingsstoffen. Met meer variatie en eiwitbronnen heb je minder hongergevoel en wordt eten 'leuker'.
Dat gezegd hebbende, eerste maand van mn nieuwe werk overleefd, dus nu is het wel een mooi moment om weer te kijken naar mijn eet- en bewegingspatroon en weer wat routines invoeren.
Hoe gaat het met je eetpatroon? Ben je 'gezond' verklaard? Jij was toch in behandeling, of verwar ik je nu met een ander?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi![]()
Als het goed is, wil ik hier weer meeposten en kijken of ik handige tips mee kan krijgen van jullie
Tip 1: Je eten binnenhouden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi![]()
Als het goed is, wil ik hier weer meeposten en kijken of ik handige tips mee kan krijgen van jullie
Eten gaat helemaal goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eetpatroon? Ben je 'gezond' verklaard? Jij was toch in behandeling, of verwar ik je nu met een ander?
Klopt, werkt erg goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip 1: Je eten binnenhouden.
De gemiddelde mens eet zoveel koolhydraten, dat 'ie echt geen extra's nodig heeft om te sporten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef Niene het volgende:
[..]
Bij m'n avondeten krijg ik wel eiwitten binnen, want ik eet bijna altijd wel vlees en veel groente. Sochtends eet ik vaak melk, yoghurt of kwark bij cruesli of muesli of havermout.
Suiker en koolhydraten heb ik verder ook wel nodig omdat ik veel beweeg en sport, maar verder snoep ik nauwelijks.
Verder is m'n hongergevoel juist een probleem, heb juist bijna nooit honger waardoor ik snel te weinig eet.
Hoe vind je je nieuwe werk? Al een idee hoe je je patroon gaat aanpakken?
Dat!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eetpatroon? Ben je 'gezond' verklaard? Jij was toch in behandeling, of verwar ik je nu met een ander?
In een ander topic las ik dat je 15 jaar lang eetproblemen hebt gehad, dus ik ben voorzichtig met aannemen dat je genezen bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eten gaat helemaal goedeet ruim voldoende
Nog wel in behandeling, maar dat is puur op de achterliggende problemen gericht
Klopt. Alleen het gedrag is weg. Ik eet normaal, sport normaal, snoep soms... Zoals ieder ander. Als ik daaraan zou twijfelen zou ik hier niet gaan posten en lezen. Zoals ik zei, is ben nog niet uitbehandeld, maar dat ik gericht op andere dingen dan eetgedragquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
In een ander topic las ik dat je 15 jaar lang eetproblemen hebt gehad, dus ik ben voorzichtig met aannemen dat je genezen bent.
Klopt, maar ik eet ook niks extra's in m'n normale eetpatroon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
De gemiddelde mens eet zoveel koolhydraten, dat 'ie echt geen extra's nodig heeft om te sporten.
/koolhydraatpolitie
Nav dit en je daarop volgende posts.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef Niene het volgende:
Hey ik ben nieuw!
21 jaar, 1.75 en ergens begin 60 kg.
Heb op zich wel een goed figuur, wel strak en platte buik, maar ik wil wel gezond eten en ik sport wel veel.
Ik een eigen paard dus daar ben ik een aantal dagen in de week en daarnaast nog hardlopen en binnenkort wil ik gaan mountainbiken (ipv hardlopen)
Vandaag eten:
O: bakje melk met cruesli
L: 2 boterhammen met salade
A: Roti en als toetje een Magnum (ja niet zo gezond :p )
T: suikerwafel bij de koffie (eet normaal bijna nooit iets savonds na het avondeten, maar er was visite)
Oui, vooral omdat hier 20.000 visies en meningen en eetplannen door elkaar lopen. Van low carb tot intermittend fasting tot hyperbiologisch tot voedingscentrum tot etcetera.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
Cots en Niene (en ook nog een paar anderen): wat ik me altijd afvraag... Waarom posten jullie in een topic als dit topic als jullie een eetprobleem hebben? Zijn jullie niet bang getriggerd te worden om te weinig te eten en/of te veel met voedsel bezig te zijn?
Zowat ieder meisje dat een eetprobleem (en dan vooral de neiging heeft te weinig te eten) heeft lijkt wel minder goed dan beter te gaan eten als ze hier een tijdje meeleest.
Ik snap je punt, maar ik ben al een paar jaartjes genezen en wil nu juist goed met eten en mijn gewicht omgaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
Cots en Niene (en ook nog een paar anderen): wat ik me altijd afvraag... Waarom posten jullie in een topic als dit topic als jullie een eetprobleem hebben? Zijn jullie niet bang getriggerd te worden om te weinig te eten en/of te veel met voedsel bezig te zijn?
Zowat ieder meisje dat een eetprobleem (en dan vooral de neiging heeft te weinig te eten) heeft lijkt wel minder goed dan beter te gaan eten als ze hier een tijdje meeleest.
Dat snap ik. Maar als ik je excuses zie voor de suikerwafel en de magnum vraag ik me af of je wel genezen bent en ik ben bang zo bang dat je je door de verkeerde eetlijstjes laat inspireren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Niene het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik ben al een paar jaartjes genezen en wil nu juist goed met eten en mijn gewicht omgaan.
Je spreekt jezelf tegen. Als je genezen bent zou je toch al beter met je gezond en gewicht moeten kunnen omgaan? Ga naar een diėtist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Niene het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik ben al een paar jaartjes genezen en wil nu juist goed met eten en mijn gewicht omgaan.
Qua O ben ik de laatste tijd overgestapt op havermout. Denk dat dat beter is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Nav dit en je daarop volgende posts.
Ga met je O op minder suiker plus meer vet zitten dus muesli met volle kwark bijv.
Doe naast je L nog een salade erbij
Probeer stug tussendoor wat te eten. Op een gegeven moment krijg je dan vanzelf honger. En als je anorexia hebt gehad is dit misschien niet een goede plek maar ga naar een diėtist.
Vind ik lastig, als ik eerlijk mag zijn. Zie ook mijn post voor deze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef Niene het volgende:
[..]
Qua O ben ik de laatste tijd overgestapt op havermout. Denk dat dat beter is?
En verder bedankt voor de tips, zal kijken of ik er iets mee kan.
Verder zou ik het fijn vinden als jullie mij gewoon als 'gezond mens' bekijken. Want ik ben genezen en wil juist nu gewoon goed met voeding omgaan.
Ik heb heel lang bij een diėtist gezetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Als je genezen bent zou je toch al beter met je gezond en gewicht moeten kunnen omgaan? Ga naar een diėtist.
Dat snap ik, maar er wordt wel goed op me gelet hoor (op een fijne manier)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik lastig, als ik eerlijk mag zijn. Zie ook mijn post voor deze.
Ik vind het altijd een beetje eng als mensen helemaal doorschieten in het 'gezonde'. Maar goed, wie ben ik.
HEt is meer dat we hier een historie hebben met meisjes waarbij het verkeerd ging. En stuk voor stuk gaven ze aan:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef Niene het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er wordt wel goed op me gelet hoor (op een fijne manier)
Ik woon samen met mijn vriend en we proberen samen veel te sporten en het qua eten ook goed en gezond te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |