Helaas niet. Toen ik 20 - 30 jaar was, sloeg ik regelmatig een nachtje over (zonder drugs). Dus eerst school, dan stappen, dan werken en dan weer school. Aan het einde van de middag een uurtje slapen en dan weer stappen. Geen probleem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha
Ik heb altijd het gevoel dat het ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook. Mijn vrienden zijn allemaal ongeveer even oud en ze sporten ook redelijk veel, dus daaraan kan het niet liggen. Ik veroordeel niks, het viel me alleen op. Misschien ben ik dan wel een freak of nature
Het kan ook dat ze net als ik in de vakantie ineens moeten bijslapen.. ik loop maanden op 5/6 uur slaap per nacht en voel mij dan echt prima.. ook in het weekend hop na 6 uurtjes slaap er uit..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef the85mc het volgende:
ook voor een groot deel mindset is. Als je denkt dat je moe bent dan wordt je het ook. Mijn vrienden zijn allemaal ongeveer even oud en ze sporten ook redelijk veel, dus daaraan kan het niet liggen. Ik veroordeel niks, het viel me alleen op. Misschien ben
Hij was mega obsessed echt verschrikkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef V1z0R het volgende:
nu ook juist nieuwsgierig...
Wat heeft de hobbit geflikt, Billy?
[..]
Straight uit de ghetto die De Weide is
Ik vond ze ze droogquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een lekkere dikke ribkarbonade vd slager, gebakken in roomboter en dan de rib helemaal afkluiven
Niemand kan ze zo lekker maken als mijn moeder maar die doet er dan ook een heel pakje boter inquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vond ze ze droog
Ja heb ik gedaan, gebakken in roomboter en afgekloven
Eet smakelijk!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
V1!!
www.bruinebonen.eu
Had verse gekregen van schoonpa, deze week maar eens wat leuks mee verzinnen
Dank jequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eet smakelijk!Sepultura op een doordeweekse dag? Leuk voor de buren
Liefquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank je
En dat vond ik ook sneu voor de buren dus heb ik maar Slayer opgezet
| Forum Opties | |
|---|---|