Ai! Dat is voor mij te lang geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yupquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Voetballers zijn dan ook de echte bikkels hèwij hockeyers zijn mietjes..
De toeter. Slaap je ook hier? In Groningen dus?quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
De toeter. Slaap je ook hier? In Groningen dus?
Kijk dat doe je heel erg slim qua uit eten, wat ik dus ook doequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef Danter het volgende:
Gisteren ondanks weekend weg super goed gegeten
O: havermout met mango
T: rijstwafel met pindakaas
L: omelet met 200 gr groente en 3 eieren
T: mini wrap met gerookte kip
D: uiteten, voor geitenkaassalade zonder dressing en als hoofdgerecht gestoomde witvis als toetje vers fruit
Daarbij ook nog 5k hardgelopen.. *tots*
Vandaag dag twee en al n stuk slechter.. maargoed wel n rondje Ameland gefietst dus kwa kcal kom ik vast gelijk uit haha
Indrinkcompetitie voor rondje nieuwstadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Jamaar ga zo al slapen, ben moe
/mietje
O wacht misschien gaan we wel als het leuk iswat is er te doen ?
Haha he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Indrinkcompetitie voor rondje nieuwstad
Haha inderdaad. Dat is bij de hockeyers dan weer andersomquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup
Alleen jammer dat de goede voetballers al vroeg als prinsesjes worden behandeld en je bij de profs dus een stel mietjes overhoud
Hier langskomenquote:
Nieuwstad is de alternatieve vismarkt van Grunnquote:
quote:
Gezonde Nutella? Enlighten me!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:46 schreef An24 het volgende:
Zo! de laatste foute nutella opgemaakt. Ik heb ene recpet gevonden voor gezonde nutella. Die ga ik volgende week maar eens proberen![]()
Zo dadelijk op pad om met een grafisch ontwerper de huisstijl voor mijn bedrijf te bedenken. Zin in![]()
Wat is het stil hier. Allemaal in afwachting van het stormachtige weer?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:46 schreef An24 het volgende:
Zo! de laatste foute nutella opgemaakt. Ik heb ene recpet gevonden voor gezonde nutella. Die ga ik volgende week maar eens proberen posten![]()
quote:
Ik vergeet de bulletproof chai!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:08 schreef Probability het volgende:
Vandaag balance en veel gefietst, dit is m'n lijstje:
Capuchinno magere melk
Quinoa salade (ah)
Magere kwark met 1 banaan
Banaan frapuchino met slagroom
Quinoa salade (ah)
Naturel chips
Studenten haver
Patatje joppie saus
Wortels met hummus dip
Komkommer salade (ah)
Witte wijn