Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug in Nederland na bijna drie weken door Europa gereden te hebben met een Sprinter. Ik moet zeggen dat 6000 km in zo'n apparaat me prima is bevallen Toen ik terugkwam en in mijn ouders auto stapte voelde het als een kart
En voor morgen ook alweer werk gekregen, Zwolle - A'dam en Hoorn - Ede. Vakantie terugverdienen, was een behoorlijke smak geld.
Weet iemand of de loonsverhoging bij EW direct vanaf de eerste ingaat in de maand dat je jarig bent? Ben op de 23e jarig maar als het nu al in zou gaan zou dat een mooie meevaller zijn, want de stap van 22 naar 23 is vrij groot
Op zondag 3 augustus 2014 10:42 schreef joppie_saus het volgende: Anyway, Skoda Octavia dus. Flink poetsen, achterklep laten spuiten en dan is de auto weer als nieuw. Knakker reed er nog geen 8000km per jaar mee...
Op maandag 4 augustus 2014 12:40 schreef trolley het volgende: Werd om 11:20 al gebeld door EW voor werk voor morgen. Dacht eerst dat ze nog een spoedje voor vandaag hadden, maar niet dus.
Sneek - Meerkerk (snelweglocatie) in een Astra en Nieuwegein - Almere in een Nissan Qashqai.
Rijdt dat een beetje, zo'n Qashqai? Nog nooit gereden namelijk. Sowieso nog nooit Nissan gereden voor EW, dus primeurtje morgen
De nieuwe heb ik nog nooit in gereden, maar de oude Qashqai vond ik verschrikkelijk. Dramatische wegligging, totaal geen gevoel in de besturing....
Nieuwe is op zich wel prima, al heb ik alleen een Nissan demo model gereden die volgeladen was met van alles en nog wat. Maar is niet een auto waar ik voor om zou lopen.
De nieuwe heb ik nog nooit in gereden, maar de oude Qashqai vond ik verschrikkelijk. Dramatische wegligging, totaal geen gevoel in de besturing....
quote:
Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Panthera. het volgende: Nieuwe is op zich wel prima, al heb ik alleen een Nissan demo model gereden die volgeladen was met van alles en nog wat. Maar is niet een auto waar ik voor om zou lopen.
Ah, oke
't is gelukkig maar een rit van 45 kilometer
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op maandag 4 augustus 2014 15:08 schreef Marco001 het volgende: Ik kwam er net achter dat Android zelf ook GPS Spoofing mogelijkheden heeft. Leuk voor als de app straks verplicht word.
Tweede rit van vandaag was een Peugeot 206+ uit 2010. Had niet echt verwacht ooit nog een 206 te rijden voor EW, maar ik vind het wel prima. Leuke wagentjes, misschien minder verfijnd dan de 207 en 208, maar stiekem wel leuker om te rijden (vind ik dan).
En morgen een Skoda Superb uit mei 2014. Eerst de sleutels ophalen bij een bedrijf, daarna met het ov naar de auto reizen, 70 kilometer verderop. Waarom de sleutels niet op dezelfde locatie zijn als de auto is me nog niet duidelijk, maar daar kom ik morgen ongetwijfeld wel achter.
Vandaag was lachen, reed vanochtend met een collega weg vanuit Zwolle, beide een Transporter naar A'dam. Nog even een praatje gemaakt in het OV, ik naar Hoorn en hij naar Egmond. Verder niet besproken waar we heen moesten. Zie ik hem op de A1 een stukje voorbij A'dam mij ineens inhalen (taxibusje naar Ede, nog meer mensen vandaag? Was druk daar)
Op maandag 4 augustus 2014 18:07 schreef S-RS het volgende: Goffetomme, zit je de hele dag te wachten tot dat ze je bellen.... Staat m'n beschikbaarheid op niet beschikbaar.
Jij gaat toch zuipen vanavond dus aan een ritje heb je toch niks
Vanmiddag nog onverwacht een ritje Eindhoven-Leiden gedaan, toch nog even wat uren maken. En voor morgen een monsterrit, Eindhoven-Valkenswaard en pas ophalen om 15 uur. Ik ga woensdag weer op vakantie dus maar een halve dag werk is niet zo erg, maar had m toch liever in de ochtend gehad.
Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef Viezze het volgende: Vandaag was lachen, reed vanochtend met een collega weg vanuit Zwolle, beide een Transporter naar A'dam. Nog even een praatje gemaakt in het OV, ik naar Hoorn en hij naar Egmond. Verder niet besproken waar we heen moesten. Zie ik hem op de A1 een stukje voorbij A'dam mij ineens inhalen (taxibusje naar Ede, nog meer mensen vandaag? Was druk daar)
Nee vandaag niet. Vorige week wel zo'n busje daarheen moeten brengen. Toen stonden er ook al drie hikers bij de bushalte daar zo.
Op dinsdag 5 augustus 2014 08:47 schreef TommieAH het volgende: Heb je geen nette schoenen? Tijdens het rijden mogen wij zo iets (officieel) ook niet aan.
Op dinsdag 5 augustus 2014 09:41 schreef DrSnuggle het volgende: Een blouse is toch ook een mannen kledingstuk? Een soort van casual overhemd. Vroeger zei ik altijd 'blouse', tegenwoordig 'overhemd'.
Nee. Bij een blouse zijn de knopen andersom, dat maakt het een vrouwenkledingstuk.
Groningers, hoeveel werk hebben jullie tijdens de zomervakantie gekregen tot nu toe? Ga vanaf 10 augustus ook weer werken. Als er niks of nauwelijks wat is, ga ik weer naar Duitsland toe
Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende: Groningers, hoeveel werk hebben jullie tijdens de zomervakantie gekregen tot nu toe? Ga vanaf 10 augustus ook weer werken. Als er niks of nauwelijks wat is, ga ik weer naar Duitsland toe
Op dinsdag 5 augustus 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende: Groningers, hoeveel werk hebben jullie tijdens de zomervakantie gekregen tot nu toe? Ga vanaf 10 augustus ook weer werken. Als er niks of nauwelijks wat is, ga ik weer naar Duitsland toe
Tot nu toe 1 dag niet gebeld terwijl ik beschikbaar was. En ben altijd 4 dagen in de week beschikbaar
Ik zou graag willen gaan werken als hiker bij Easyway in Nijmegen, gezien het me een leuke bijbaan lijkt. Is het aanbod qua ritten in Nijmegen voldoende om regelmatig ritten te maken als nieuwe hiker?
Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef DeensZweet het volgende: Ik zou graag willen gaan werken als hiker bij Easyway in Nijmegen, gezien het me een leuke bijbaan lijkt. Is het aanbod qua ritten in Nijmegen voldoende om regelmatig ritten te maken als nieuwe hiker?
Als je aangenomen wordt wel. De tering, lees de OP eens.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 15:35:10 ]
Als je aangenomen wordt wel. De tering, lees de OP eens.
Ik begrijp wat je bedoelt. Er wordt gezegd dat de regio, tijd etc. invloed hebben op het aantal ritten. Wat ik graag zou willen weten: is de regio Nijmegen een drukke regio om vanuit te hiken?
Ik begrijp wat je bedoelt. Er wordt gezegd dat de regio, tijd etc. invloed hebben op het aantal ritten. Wat ik graag zou willen weten: is de regio Nijmegen een drukke regio om vanuit te hiken?
Was inderdaad een geile bijbaan toen ik een keer per ongeluk op een HOP gestopt was.
Over die bus nog. Ik moest overstappen van de 41 op de 40 om 11:13 op de Kruislaan in Zuidoost, dus toen er om 11:13 een bus naar Muiderpoort Station kwam pakte ik die vol overtuiging. Was dat weer de 41.
Schade: 9 cent en 10 minuten terug wandelen vanaf de volgende halte.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 16:10:38 ]
Wat een avonturen weer Mis het hiken een beetje, sinds vakantie-OV is ingegaan niet meer gewerkt. Straks maar weer aan de slag met een nette salarisverhoging (van 7nogwat naar 8,50). Blijft weinig, maar een aardige stijging
Geen zin in voorschieten. Ik ben pas 16 augustus weer beschikbaar. Kreeg vorige week (en vandaag) een sms van Easyway, dat ze nog wat ritten hebben staan vanuit Groningen.
Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef QuiCk01 het volgende: Die 107 van vanmorgen had in 2 jaar 130.000km gelopen. Was met waarschijnlijk 15.000 verschillende bestuurders echt compleet afgeschreven...
Je zou maar eens 65k per jaar in zo'n ding moeten rijden..
Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef QuiCk01 het volgende: Die 107 van vanmorgen had in 2 jaar 130.000km gelopen. Die heeft waarschijnlijk 15.000 verschillende bestuurders echt compleet afgeschreven.
Op woensdag 6 augustus 2014 19:00 schreef Amoeba het volgende: Ik heb een wisselrit Den Haag gescoord. Mag weer 170 euro terug verdienen, duikmasker verloren.
Ik bben vol geflitst op de Autobahn 120 waar ik 100 mocht. Bordje niet gezien...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Afgelopen maand 3000km afgelegd met een Chevy Trans Sport, heerlijke auto voor een roadtrip (wie geïnteresseerd is: hij staat te koop ).
Kwam zonet een bekende tegen op de snelweg, ik er naast rijden en seinen, maar hij herkende me niet. Sprak 'm net en hij dacht al wtf moest die kerel .
Morgen Nunspeet - A'dam en Lisse - Zwolle Zal geen lang dagje worden. Eerste om 10.00 ophalen en laatste voor 14.00 afleveren dus geen tijd voor pauzes.
Pff 10,5 uur gemaakt vandaag. Laatste rit was echt een drama; niemand was aanwezig op het adres dus uiteindelijk de busjes achtergelaten op het (betaalde)parkeerterrein en sleutels door de brievenbus gegooid...
Ik had laatst een normale Sprinter mee, 8 persoons met automaat en volgens mij ook die motor. Dat ding trok als een malle. Zal me niet verbazen als die 0-100 in onder 9 seconden deed.
Ik werd vanochtend om 09:15 gebeld door 'Anoniem', doorgaans EW. Ik lag nog in m'n nest, neem de telefoon op in de veronderstelling en hoop dat het EW is met een spoedritje, is het zo'n zeikwijf van een random reclamebureau. ''Bel ik gelegen?'' Op dat moment was ik al behoorlijk gefrustreerd dat het EW niet was, dus antwoordde ik: ''Nee, ik lig nog in m'n nest, want ik heb vakantie. U belt wel heel vroeg hè!'
''Oh sorry meneer, ik bel later op de dag wel terug.'' Haar toen nog maar even duidelijk gemaakt dat ze dat niet meer hoefde te proberen.
Ik dacht 'laat ik de ramen even opendoen' toen ik pauze aan het houden was, ging het raam aan de passagierszijde niet meer omhoog Super irritant als je nog een uur snelweg moet
Ik werd er een keer niet wakker van. Ik was van 06:00 - 07:30 al op om Irritatie100 naar het vliegveld te brengen. Maar als het om die app gaat bellen ze altijd met een ander nummer, dus het was niet de planning. M.a.w. waarschijnlijk om door te geven dat het in de app gezet is.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef trolley het volgende: Ik werd vanochtend om 09:15 gebeld door 'Anoniem', doorgaans EW. Ik lag nog in m'n nest, neem de telefoon op in de veronderstelling en hoop dat het EW is met een spoedritje, is het zo'n zeikwijf van een random reclamebureau. ''Bel ik gelegen?'' Op dat moment was ik al behoorlijk gefrustreerd dat het EW niet was, dus antwoordde ik: ''Nee, ik lig nog in m'n nest, want ik heb vakantie. U belt wel heel vroeg hè!'
''Oh sorry meneer, ik bel later op de dag wel terug.'' Haar toen nog maar even duidelijk gemaakt dat ze dat niet meer hoefde te proberen.
Bellen die tegenwoordig ook al mobiel? Ik heb er nooit last van.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef yosander het volgende: Ik dacht 'laat ik de ramen even opendoen' toen ik pauze aan het houden was, ging het raam aan de passagierszijde niet meer omhoog Super irritant als je nog een uur snelweg moet
Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef Sarasi het volgende: Mystery car was een Opel Meriva. Prima wagen. Alleen is Apeldoorn echt een kakstad waar het 't OV betreft zeg.
Je had toch ook gewoon eigenwijs kunnen doen, en op Apeldoorn CS de trein naar Zwolle ri Groningen kunnen pakken?
Alleen zou je dan wel langer onderweg zijn geweest, I guess, gezien 9292 vrijwel altijd de kortste route neemt
Die gaf 9292 niet en zag ik ook niet op de borden staan. Anders moest ik via Deventer ofzo, had ik ook niet zoveel zin in. Maar ik was de enige in de bus, dus het was uiteindelijk wel gezellig met de chauffeur.
Tussen mijn vier weken full time werken bij mijn andere bijbaan (pakketdienst) door heb ik voor zondag nog een ritje gekregen vanaf een voetbalstadion naar huisadres. Kom je aan, met je goede gedrag strak in pak tussen de gekke voetbalsupporters door.
Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef DrSnuggle het volgende: Tussen mijn vier weken full time werken bij mijn andere bijbaan (pakketdienst) door heb ik voor zondag nog een ritje gekregen vanaf een voetbalstadion naar huisadres. Kom je aan, met je goede gedrag strak in pak tussen de gekke voetbalsupporters door.
Zullen we het niet gaan hebben over Feyenoord? Leuk dat 7 spelers van ze mee waren naar het WK, maar dat zijn nu geen Feyenoorders meer.
Goed ook dat ze verdedigende ervaring gehaald hebben. Want een eigen doelpunt en balverlies als verdediger op het middenveld kan je alleen overkomen als je ervaring hebt
Zullen we het niet gaan hebben over Feyenoord? Leuk dat 7 spelers van ze mee waren naar het WK, maar dat zijn nu geen Feyenoorders meer.
Goed ook dat ze verdedigende ervaring gehaald hebben. Want een eigen doelpunt en balverlies als verdediger op het middenveld kan je alleen overkomen als je ervaring hebt
Tegen spitsen als Hoesen wordt dat soort slordigheid toch niet afgestraft, dus voor de eredivisie is dit prima.
Hoe kun je in godsnaam blij zijn met een gestolen overwinning, te danken aan een scheidsrechter die net zo goed een Feyenoord shirtje aan had kunnen trekken.
Hoe kun je in godsnaam blij zijn met een gestolen overwinning, te danken aan een scheidsrechter die net zo goed een Feyenoord shirtje aan had kunnen trekken.
Gewoon uitstekende overwinning, al tijden niet meer daar gewonnen
En volgens mij waren alle kaarten wel terecht en had die Meijers van hun eigenlijk ook nog rood moeten hebben
Gewoon uitstekende overwinning, al tijden niet meer daar gewonnen
En volgens mij waren alle kaarten wel terecht en had die Meijers van hun eigenlijk ook nog rood moeten hebben
Die smerige overtreding van Manu vergeten? Dat was ook diep donkerrood. Maar goed, dat zal jouw Feyenoord-brilletje wel zijn, dat je daar niet over begint
Was je in het stadion, of op tv gezien? Ik heb het op tv gezien, maar zeker 4 van de 13 gele kaarten had hij wel op zak kunnen houden. Wat een aanfluiting zeg, die Makkelie
Maar bon, hopelijk hebben we volgende week een Kuipers als scheidsrechter, wanneer wij op bezoek komen in de Kuip. Eens kijken hoe Feyenoord het er dan van af brengt
Die smerige overtreding van Manu vergeten? Dat was ook diep donkerrood. Maar goed, dat zal jouw Feyenoord-brilletje wel zijn, dat je daar niet over begint
Was je in het stadion, of op tv gezien? Ik heb het op tv gezien, maar zeker 4 van de 13 gele kaarten had hij wel op zak kunnen houden. Wat een aanfluiting zeg, die Makkelie
Maar bon, hopelijk hebben we volgende week een Kuipers als scheidsrechter, wanneer wij op bezoek komen in de Kuip. Eens kijken hoe Feyenoord het er dan van af brengt
Ik heb het helemaal niet gezien want ik ben in Litouwen
Dus ik moest een, ik gok, 50-jarige klant naar huis brengen van een voorheen eredivisie club, was in een bmw 3gt. Zet hij vrijwel meteen muziek aan met de vraag of ik het erg vind dat het geluid hard gaat, "Geen probleem" zeg ik dus. Zet hij Headhunters keihard aan. ik moest echt op het gaspedaal letten... ^^ Was wel een lekker geluidje, speakers van Harman en Kardon.
Ha! Danny Makkelie. Dat die knuppel nog een fluit mag vasthouden zeg.
Ik weet niet wat ik lachwekkender vond, zijn optreden tijdens de wedstrijd of zijn reactie voor de camera's na afloop van de wedstrijd
Hoewel hij dan wel weer toegaf dat die overtreding van Manu donkerrood had moeten zijn, vond hij dat die situatie niet geheel aan hem te verwijten viel, maar aan het gehele team. Zijn assistenten hadden hem erop moeten wijzen dat het een rode kaart was
Meijer was rood, Manu ook. Wegsturen van Schet was erg kinderachtig. En sowieso moeten beslissingen wat betreft kaarten nooit afhangen van de assistenten.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik weet niet wat ik lachwekkender vond, zijn optreden tijdens de wedstrijd of zijn reactie voor de camera's na afloop van de wedstrijd
Hoewel hij dan wel weer toegaf dat die overtreding van Manu donkerrood had moeten zijn, vond hij dat die situatie niet geheel aan hem te verwijten viel, maar aan het gehele team. Zijn assistenten hadden hem erop moeten wijzen dat het een rode kaart was
Haha inderdaad! Hoe lullig ook; hij is verantwoordelijk, maar hij probeerde nog even ze assistenten te naaien omdat hij niet op de goede positie stond. Wat een lafaard.
Ff rustig hè Joppie! Vorig jaar 2x gewonnen van Groningen en eindigen in linkerrijtje en dit jaar gewoon weer prima meedraaien, daar zorgt deze held wel voor:
Moet straks naar de afdeling Remarketing (Mercedes LM) op de Logistiekweg in Oosterhout. Is dat gewoon melden bij die chauffeursbalie op het grote parkeerterrein?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2014 11:46:20 ]
Overigens. Octavia zou 1 op 17 moeten lopen buiten bebouwde kom. Ik er mee Deventer heen en weer dus gisteren. Kom ik terug, heeft dat ding 1 op 13 gemiddeld gelopen . Zal er wel mee te maken hebben dat die fucking opa er niet mee het dorp uit kwam, dus alles zal wel dicht zitten. Vrijdag knallen we er mee naar Duitsland, dan gaan we maar eens even stoken en wat dingen losbranden
Morgen Ritje A'dam - Breda - A'dam in een X1 en een Golf, prima!
Ondanks de uurtjes vind ik het wel lekker om alleen 2x de straat over te steken tussen de 2 ritten in plaats van 2 uur reizen van afleveradres naar ophaaladres.
Het rijdt wel fijn, alleen boven de 100 mist het net wat acceleratie. Iets wat je bij de 1.9TDI pompverstuiver voor mijn gevoel niet had, meer koppel misschien?
Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef joppie_saus het volgende: Overigens. Octavia zou 1 op 17 moeten lopen buiten bebouwde kom. Ik er mee Deventer heen en weer dus gisteren. Kom ik terug, heeft dat ding 1 op 13 gemiddeld gelopen . Zal er wel mee te maken hebben dat die fucking opa er niet mee het dorp uit kwam, dus alles zal wel dicht zitten. Vrijdag knallen we er mee naar Duitsland, dan gaan we maar eens even stoken en wat dingen losbranden
Ach, de 308 zou op de snelweg ook 1:17 moeten lopen en binnen beb. kom 1:14. Ik haal, met 75% snelweg en hooguit 10% binnen bebouwde kom gemiddeld 1:14.5 als ik zuinig rijd(120 op snelweg etc.) 1.6 16V zit er in die Octaaf toch? De 1.4 en 1.6 16V uit die tijd zopen nogal; de 1.4 16V die in de Ibiza zat deed 1:11 op gas, Ik denk 1:13 op benzine als je zuinig rijd.
1.6 16V zit er in die Octaaf toch? De 1.4 en 1.6 16V uit die tijd zopen nogal; de 1.4 16V die in de Ibiza zat deed 1:11 op gas, Ik denk 1:13 op benzine als je zuinig rijd.
Nee, 1.6 SR. SR staat voor 'Schaltsaugrohr' en betekent 'omschakelbaar inlaatspruitstuk' (Saugrohr betekent inlaatspruitstuk).
Het is een systeem van kleppen waarmee de lengte van het inlaatspruitstuk kan worden verkort naarmate het toerental toeneemt. Dit heeft een positief effect op het maximum koppel dat bij verschillende toerentallen kan worden geleverd.
Nee, 1.6 SR. SR staat voor 'Schaltsaugrohr' en betekent 'omschakelbaar inlaatspruitstuk' (Saugrohr betekent inlaatspruitstuk).
Het is een systeem van kleppen waarmee de lengte van het inlaatspruitstuk kan worden verkort naarmate het toerental toeneemt. Dit heeft een positief effect op het maximum koppel dat bij verschillende toerentallen kan worden geleverd.
Ah, Nouja, volgens mij hebben ze allemaal 1 ding samen; ze vreten bobine's(Bij mij moesten er elke 25.000km wel 1 of 2 nieuwe bobine's in.
maar goed dat stoplichtraces lang niet zo leuk zijn als bochten..
Daar denken 90% van de motorrijders heel anders over volgens mij. Hier in de buurt zijn paar mooie bochten waar je met behoorlijke snelheid doorheen kunt bij het opgaan of verlaten van de snelweg maar bijna nooit dat een motorrijder daar doorheen knalt. In tegenstelling tot bij het stoplicht...
Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef joppie_saus het volgende: Overigens. Octavia zou 1 op 17 moeten lopen buiten bebouwde kom. Ik er mee Deventer heen en weer dus gisteren. Kom ik terug, heeft dat ding 1 op 13 gemiddeld gelopen . Zal er wel mee te maken hebben dat die fucking opa er niet mee het dorp uit kwam, dus alles zal wel dicht zitten. Vrijdag knallen we er mee naar Duitsland, dan gaan we maar eens even stoken en wat dingen losbranden
Jonge miepie, dat is een hardstikke normaal verbruik voor zo'n ding. Als je verwacht dat zo'n apparaat 1 op 17 rijdt heb je er niet veel kaas van gegeten. Dat zijn diesel waarden waar je met een bezine welke is ontwikkeld in de vorige eeuw alleen maar van kunt dromen.
Spoedritje Grunn - Leeuwarden gekregen, een Mondeo van de vogelklant. Hiervoor moet het AR-innameformulier gebruikt worden toch? M'n eerste rit voor AR is her namelijk
Moet je de auto ophalen bij een vestiging van de vogelhuur? Dan krijg je daar namelijk een vooringevuld formulier mee en hoef je alleen de eindkilometerstand in te vullen. Geen AR formulier in dat geval.
Ik ben Utrecht net ontvlucht, ook 3 keer van perron moeten wisselen om in de goede sprinter naar Houten te komen. Spoedrit Houten - Den haag in Insignia.
Op dinsdag 12 augustus 2014 14:00 schreef jurgenov het volgende: Ik ben Utrecht net ontvlucht, ook 3 keer van perron moeten wisselen om in de goede sprinter naar Houten te komen. Spoedrit Houten - Den haag in Insignia.
Die Sprinter naar Breda toch?
Ik stond op het perron daar. Vlakbij dat enorm lekkere wijf met dat hoedje.
Die mongool met z'n koffers net voordat de trein wegreed.
Op dinsdag 12 augustus 2014 14:08 schreef jurgenov het volgende: Haha nice stonden op hetzelfde perron dan, 14. En idd, die conducteur ook pissig worden haha, zat er vlakbij.
Zo, eerste ritje gehad, reed niet verkeerd zo'n Ford Mondeo. Beetje jammer wel dat het schadeherstelbedrijf ook niet echt wist hoe de procedure was, gelukkig was dit met een snel belletje naar AR opgelost
Op dinsdag 12 augustus 2014 16:03 schreef QuiCk01 het volgende: Wat is dat nou weer voor onzin dat je een foto moet maken van de kilometerstand en laten zien bij de balie in Meerkerk?
Werden te vaak de dag KM standen opgeschreven i.p.v totale KM stand. Beetje dom..
Op dinsdag 12 augustus 2014 16:03 schreef QuiCk01 het volgende: Wat is dat nou weer voor onzin dat je een foto moet maken van de kilometerstand en laten zien bij de balie in Meerkerk?
Blijkbaar zijn er echte mongolen die dagstanden doorgeven ipv totaal
Kruisstraat man. Ik wist oprecht niet dat dat eenrichting was. Reed vanaf de kerk binnen, dus mooi om dat pleintje heen, vol rechtdoor. 'T was een beetje druk en ik zat recht achter twee scooterboa's
Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef Viezze het volgende: Weer niks voor morgen, begin me ondertussen toch stierlijk te vervelen Ben blij als ik volgende week vrijdag in het vliegtuig stap
Waar ga je heen? En wat ga je laat op vakantie dan of is het geen vakantie?
Ik heb morgen V70 en Megane dus wel redelijk prima.
Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef Viezze het volgende: Weer niks voor morgen, begin me ondertussen toch stierlijk te vervelen Ben blij als ik volgende week vrijdag in het vliegtuig stap
Ben gisteren terug gekomen uit Duitsland, vandaag werk gekregen, en voor morgen ook alweer. Ook half uurtje extra gemaakt door brandende trein bij Groningen Europaport(oid).
Was iemand van jullie in de trein van Ede naar Nijmegen zo rond 12 uur?
Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef underground1009 het volgende: Even voor de duidelijkheid, loop zelf de Keiweek niet, dan was ik sowieso gaan stappen Tweedejaars rechtenstudent hier
Dus? Keiweek blijft tof. Ik ga vanavond misschien ook nog even stappen, morgen toch vrij.
Over de KEI-week, als ik alle beelden zie krijg ik toch een beetje heimwee, en tegelijkertijd voel ik me stokoud want het is vijf jaar geleden dat ik daar stond
Over de KEI-week, als ik alle beelden zie krijg ik toch een beetje heimwee, en tegelijkertijd voel ik me stokoud want het is vijf jaar geleden dat ik daar stond
Same here. Al is het bij mij pas drie jaar geleden.
Ach laten we 't van de zonnige kant bekijken, ik had m'n gordel ook niet om voor die 500 meter. Dat is ook 140 euro maar dat had hij gelukkig niet gezien. Ik moest vanaf mijn huis even naar 't postkantoor (dus de plaatselijke Bruna) om een pakket af te gooien. Duur ritje
Ik zou een oude Nokia 3310 pakken en die vol trots showen. 'Sorry maat, geen camera'.
Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Viezze het volgende: Wacht even, je rijdt 500m van je huis tegen de richting in? Dus of het is opzettelijk, of je bent gewoon echt heel dom
Nee.
Je kent de Kruisstraat toch? Ik ging vanaf rondweg (noord) de Woenselse Markt op, dus bij de Albert Heijn. Daarna keurig naar rechts een rondje om die parkeerplaats, dus langs de Lidl af. Maar 't was daar zo fucking druk met fietsers dat ik die twee éénrichtingsborden totaal niet had gezien. Ze staan er echt heel duidelijk, was later nog even teruggefietst.
Moest bij de Bruna zijn, dus denk dat ik echt maximaal 50-75 tegen het verkeer inreed. Maar wat is 'tegen', zo erg valt dat niet op op de Kruisstraat.
Nee ik ken de plek niet. Ben niet zo bekend in Eindhoven, maar een jaar gewoond en dat was daar een eind vandaan. Edit: ken het trouwens wel, maar amper geweest dus ken de situatie qua richting niet.
Maar ik bedoel meer, je weet in een straal van 500m rond je huis toch wel waar je wel en niet mag rijden.
Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef Viezze het volgende: Nee ik ken de plek niet. Ben niet zo bekend in Eindhoven, maar een jaar gewoond en dat was daar een eind vandaan. Edit: ken het trouwens wel, maar amper geweest dus ken de situatie qua richting niet.
Maar ik bedoel meer, je weet in een straal van 500m rond je huis toch wel waar je wel en niet mag rijden.
Het is een winkelstraat (eigenlijk fietsstraat), ik ben daar echt nog nooit met de auto geweest. En met de fiets let ik daar nooit op.
Maar fuck it. Terechte boete, alleen een beetje duur.
Op dinsdag 12 augustus 2014 22:23 schreef Amoeba het volgende: Anyway, bekeuringen horen er wel een beetje bij. Had er ondertussen wel recht op eentje.
Nog nooit bekeurd! Zelfs nog nooit een snelheidsboete gehad!
Zelfs nog nooit eentje voor fietsen zonder licht ofzo.
Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Viezze het volgende: Ik denk dat je daarmee impliceert dat je ze per maand telt. Dan wordt het inderdaad behoorlijk kritisch
Ik tel ze per week, Irritatie per maand. Maar nog steeds maak ik mezelf van kant bij 14 punten.
Overigens heeft mijn broertje een kamer gevonden! Twee straten van mij vandaan. Misschien dat ik hem nog zo ver krijg om ook bij AR/EW te solliciteren, als hij een beetje een chill rooster krijgt.
Maar nog steeds, Baltische Staten Allereerste vakantie waar ik geen vrienden mee heb kunnen krijgen en die ik dus compleet in m'n eentje doe, maar ondanks dat en het feit dat ik nog lang niet halverwege ben tot zover de beste vakantie ooit
Vorig jaar in Scandinavië geweest en die hebben het stereotype, maar de vrouwen hier: Dus Sarasi, over anderhalve week heb ik weer 0 pandapunten, kan niet anders
Op woensdag 13 augustus 2014 02:23 schreef Irritatie100 het volgende: Maar nog steeds, Baltische Staten Allereerste vakantie waar ik geen vrienden mee heb kunnen krijgen en die ik dus compleet in m'n eentje doe, maar ondanks dat en het feit dat ik nog lang niet halverwege ben tot zover de beste vakantie ooit
Vorig jaar in Scandinavië geweest en die hebben het stereotype, maar de vrouwen hier: Dus Sarasi, over anderhalve week heb ik weer 0 pandapunten, kan niet anders
Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Viezze het volgende: Ik denk dat je daarmee impliceert dat je ze per maand telt. Dan wordt het inderdaad behoorlijk kritisch
EW'ers: ik sprak laatst met een aantal collega's en die gaven aan dat je ook je OV declaraties (die van ov-chipkaart.nl) nog per post moest nasturen. Maar als ik de handleiding op de site zo lees lijkt het erop dat hem bij de digitale ritbon doen voldoende is. Iemand die uitsluitsel kan bieden?
Nasturen lijkt me redelijk onzinnig aangezien ik hetzelfde uitprint als wat ik ze per ritbon stuur..
Zo, straks een spoedje, Groningen - Oosternijkerk Auto onbekend, het zal mij benieuwen of het wat is en of/hoe ik met het OV uit een Noord-Fries afgelegen dorpje kom...