Dé LM in Amersfoort? Waarvan Amoeba en ondergetekende zich afvroegen of ze nog wel gebruik maken van de diensten van EW/AR?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef wtr12 het volgende:
Ben ik weer
Morgen drie ritjes:
Apeldoorn - Noordwijk
Lisserbroek - Almere
Almere - Amersfoort
Zekersteweten!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef trolley het volgende:
[..]
Dé LM in Amersfoort? Waarvan Amoeba en ondergetekende zich afvroegen of ze nog wel gebruik maken van de diensten van EW/AR?
Toevalligquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, Arriva rijdt daar inderdaad
Ik moest in de Rietlanden zijn
Kerel dat is maximaal 30 euro.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik bben vol geflitst op de Autobahn 120 waar ik 100 mocht. Bordje niet gezien...
Ik weet dat het vroeg is maar: wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:45 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb ooit bij een maatje z'n buren een auto afgegooid.
Nou een vriend van mij woont in Nuenen en ik moest ooit bij zijn buren een leaseauto afleveren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:19 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik weet dat het vroeg is maar: wat?
Eindjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:34 schreef Viezze het volgende:
Ook geen spoedje, dan maar even op en neer naar Eindhoven vandaag. Moest toch nog
A4quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef MG_13 het volgende:
Net last minute nog 3 ritten gekregen
Amsterdam - Meerkerk in een Audi A4
Meerkerk - Ermelo in een Volvo V50
Hengelo - Almere in een Skoda Octavia
Prima dagje
Ik heb de afgelopen twee keer weinig geluk gehad met mystery carsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een mystery car naar Apeldoorn rijden.
Ik ben weer levend teruggekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |