Ik had laatst een normale Sprinter mee, 8 persoons met automaat en volgens mij ook die motor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Viezze het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de 190 pk motor daar in ligt
Ik werd er een keer niet wakker van. Ik was van 06:00 - 07:30 al op om Irritatie100 naar het vliegveld te brengen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zou een boze e-mail opstellen.
Bellen die tegenwoordig ook al mobiel? Ik heb er nooit last van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef trolley het volgende:
Ik werd vanochtend om 09:15 gebeld door 'Anoniem', doorgaans EW. Ik lag nog in m'n nest, neem de telefoon op in de veronderstelling en hoop dat het EW is met een spoedritje, is het zo'n zeikwijf van een random reclamebureau. ''Bel ik gelegen?'' Op dat moment was ik al behoorlijk gefrustreerd dat het EW niet was, dus antwoordde ik: ''Nee, ik lig nog in m'n nest, want ik heb vakantie. U belt wel heel vroeg hè!'
''Oh sorry meneer, ik bel later op de dag wel terug.'' Haar toen nog maar even duidelijk gemaakt dat ze dat niet meer hoefde te proberen.
Passagierszijde valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:31 schreef yosander het volgende:
Ik dacht 'laat ik de ramen even opendoen' toen ik pauze aan het houden was, ging het raam aan de passagierszijde niet meer omhoog
Super irritant als je nog een uur snelweg moet
Qua wind wel, maar het geluid was nogal aanwezigquote:
Better let, as net!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Amoeba het volgende:
Ook maar eens aan mijn werkdag beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Hoezo? Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:20 schreef Sarasi het volgende:
Mystery car was een Opel Meriva. Prima wagen. Alleen is Apeldoorn echt een kakstad waar het 't OV betreft zeg.
Afleveradres was in the middle of nowhere en vanaf Apeldoorn CS moest ik met de bus naar Zwolle om daar eindelijk in een trein te mogen stappen.quote:
Je had toch ook gewoon eigenwijs kunnen doen, en op Apeldoorn CS de trein naar Zwolle ri Groningen kunnen pakken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Afleveradres was in the middle of nowhere en vanaf Apeldoorn CS moest ik met de bus naar Zwolle om daar eindelijk in een trein te mogen stappen.
Die gaf 9292 niet en zag ik ook niet op de borden staan. Anders moest ik via Deventer ofzo, had ik ook niet zoveel zin in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef trolley het volgende:
[..]
Je had toch ook gewoon eigenwijs kunnen doen, en op Apeldoorn CS de trein naar Zwolle ri Groningen kunnen pakken?
Alleen zou je dan wel langer onderweg zijn geweest, I guess, gezien 9292 vrijwel altijd de kortste route neemt
Je moet toch vast bij de business class zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:43 schreef DrSnuggle het volgende:
Tussen mijn vier weken full time werken bij mijn andere bijbaan (pakketdienst) door heb ik voor zondag nog een ritje gekregen vanaf een voetbalstadion naar huisadres.
Kom je aan, met je goede gedrag strak in pak tussen de gekke voetbalsupporters door.
Ik vind het vet. Wil ik ook. Helaas onmogelijk met de Tsjechische vlagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef Fiorano het volgende:
Even de 2e automobiel van m´n schoonouders opgepimpt als kadootje voor schoonmam´s:
[ afbeelding ]
Italiaans streepje van voor naar achter, maakt hem een stuk minder saaaaai
Baas!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:01 schreef S-RS het volgende:
Morgen weer met 1600/1700kg aan de haak mee slepen
Je kan bij je vriendin ook gewoon haar handje vasthouden hoor...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:01 schreef S-RS het volgende:
Morgen weer met 1600/1700kg aan de haak mee slepen
Tja ze wou afvallen. Kon niets effectievers verzinnen dan met een touw aan de trekhaak. Na 1km al flink wat kilo's verdwenen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:49 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je kan bij je vriendin ook gewoon haar handje vasthouden hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |