quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die bestellingenzooi. Beetje op je nummertje gaan zitten wachten
Morgen Eindje - Oosterhesselen - Nieuwegein
Selfservice dusquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die bestellingenzooi. Beetje op je nummertje gaan zitten wachten
Morgen Eindje - Oosterhesselen - Nieuwegein
Ik meestal ook niet, maar had nu gewoon honger en was pas over 3 uur in Eindhoven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef joppie_saus het volgende:
Gelukkig kom ik nooit bij de Mac, heb je daar ook geen last van.
Ach, de 308 zou op de snelweg ook 1:17 moeten lopen en binnen beb. kom 1:14. Ik haal, met 75% snelweg en hooguit 10% binnen bebouwde kom gemiddeld 1:14.5 als ik zuinig rijd(120 op snelweg etc.)quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef joppie_saus het volgende:
Overigens. Octavia zou 1 op 17 moeten lopen buiten bebouwde kom. Ik er mee Deventer heen en weer dus gisteren. Kom ik terug, heeft dat ding 1 op 13 gemiddeld gelopen. Zal er wel mee te maken hebben dat die fucking opa er niet mee het dorp uit kwam, dus alles zal wel dicht zitten. Vrijdag knallen we er mee naar Duitsland, dan gaan we maar eens even stoken en wat dingen losbranden
Ja, maar die heeft nog geen eens de helft van mijn cilinderinhoud en weegt ook zeker zo'n 1200kg minder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik haal met mijn 600SS wel 1 op 22-25 denk ik.
Nee, 1.6 SR. SR staat voor 'Schaltsaugrohr' en betekent 'omschakelbaar inlaatspruitstuk' (Saugrohr betekent inlaatspruitstuk).quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1.6 16V zit er in die Octaaf toch? De 1.4 en 1.6 16V uit die tijd zopen nogal; de 1.4 16V die in de Ibiza zat deed 1:11 op gas, Ik denk 1:13 op benzine als je zuinig rijd.![]()
Ah,quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, 1.6 SR. SR staat voor 'Schaltsaugrohr' en betekent 'omschakelbaar inlaatspruitstuk' (Saugrohr betekent inlaatspruitstuk).
Het is een systeem van kleppen waarmee de lengte van het inlaatspruitstuk kan worden verkort naarmate het toerental toeneemt. Dit heeft een positief effect op het maximum koppel dat bij verschillende toerentallen kan worden geleverd.
En toch mag je mijn kentekenplaat bewonderen bij een stoplicht race.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft nog geen eens de helft van mijn cilinderinhoud en weegt ook zeker zo'n 1200kg minder.
DM?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef QuiCk01 het volgende:
Sinds die ongein met Amoeba toch maar ff m'n tekst weggehaald.![]()
Zo zuinig? No way!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft nog geen eens de helft van mijn cilinderinhoud en weegt ook zeker zo'n 1200kg minder.
Geknepen vermogen he. 25 kW, en op de lesmotor vind ik 120 al kut. Ik weeg 49kg, de wind nakt mij hard. Gelukkig heeft mijn motor een ruitje.quote:
maar goed dat stoplichtraces lang niet zo leuk zijn als bochten..quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En toch mag je mijn kentekenplaat bewonderen bij een stoplicht race.
Daar denken 90% van de motorrijders heel anders over volgens mij. Hier in de buurt zijn paar mooie bochten waar je met behoorlijke snelheid doorheen kunt bij het opgaan of verlaten van de snelweg maar bijna nooit dat een motorrijder daar doorheen knalt. In tegenstelling tot bij het stoplicht...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 06:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
maar goed dat stoplichtraces lang niet zo leuk zijn als bochten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |