Te Vrede > Antoniaquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou, ksst! Je hok weer in!
[ afbeelding ]Groningen
Ha! Danny Makkelie. Dat die knuppel nog een fluit mag vasthouden zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Godver weer keihard besloten door Feyenoord. Of moet ik door de scheids zeggen?
Precies, niet eens rood geven aan die Meijerquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ha! Danny Makkelie. Dat die knuppel nog een fluit mag vasthouden zeg.
Ik weet niet wat ik lachwekkender vond, zijn optreden tijdens de wedstrijd of zijn reactie voor de camera's na afloop van de wedstrijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ha! Danny Makkelie. Dat die knuppel nog een fluit mag vasthouden zeg.
Meijer was rood, Manu ook. Wegsturen van Schet was erg kinderachtig. En sowieso moeten beslissingen wat betreft kaarten nooit afhangen van de assistenten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, niet eens rood geven aan die Meijer
Verder uitstekend gefloten.
Haha inderdaad! Hoe lullig ook; hij is verantwoordelijk, maar hij probeerde nog even ze assistenten te naaien omdat hij niet op de goede positie stond. Wat een lafaard.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik lachwekkender vond, zijn optreden tijdens de wedstrijd of zijn reactie voor de camera's na afloop van de wedstrijd
Hoewel hij dan wel weer toegaf dat die overtreding van Manu donkerrood had moeten zijn, vond hij dat die situatie niet geheel aan hem te verwijten viel, maar aan het gehele team. Zijn assistenten hadden hem erop moeten wijzen dat het een rode kaart was![]()
Ff rustig hè Joppie! Vorig jaar 2x gewonnen van Groningen en eindigen in linkerrijtje en dit jaar gewoon weer prima meedraaien, daar zorgt deze held wel voor:quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja. De struggles van een degradatiekandidaat
Dit.quote:
Die bestellingenzooi. Beetje op je nummertje gaan zitten wachtenquote:
Vond het ook zwaar tegenvallen duurde langer als gewoon normaal bestellenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die bestellingenzooi. Beetje op je nummertje gaan zitten wachten
Morgen Eindje - Oosterhesselen - Nieuwegein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |