Morgen Eindje - Tilburg in een C5quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef Viezze het volgende:
Weer niks voor morgen, begin me ondertussen toch stierlijk te vervelenBen blij als ik volgende week vrijdag in het vliegtuig stap
Amerika, ga er een semester studeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En wat ga je laat op vakantie dan of is het geen vakantie?
Ik heb morgen V70 en Megane dus wel redelijk prima.
Dat is de moeite ook niet waardquote:
Ach moet weer 147 euro verdienen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
Amerika, ga er een semester studeren.
V70
[..]
Dat is de moeite ook niet waard
Dus? Keiweek blijft tof. Ik ga vanavond misschien ook nog even stappen, morgen toch vrij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef underground1009 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, loop zelf de Keiweek niet, dan was ik sowieso gaan stappenTweedejaars rechtenstudent hier
Alle kleine beetjes helpenquote:
Same here.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen
Over de KEI-week, als ik alle beelden zie krijg ik toch een beetje heimwee, en tegelijkertijd voel ik me stokoud want het is vijf jaar geleden dat ik daar stond
Preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen
Over de KEI-week, als ik alle beelden zie krijg ik toch een beetje heimwee, en tegelijkertijd voel ik me stokoud want het is vijf jaar geleden dat ik daar stond
Ja totaal uit proportiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies
Wel flinke smak geld voor zo'n overtreding.
Ach laten we 't van de zonnige kant bekijken, ik had m'n gordel ook niet om voor die 500 meter. Dat is ook 140 euro maar dat had hij gelukkig niet gezien.quote:
Ik zou een oude Nokia 3310 pakken en die vol trots showen. 'Sorry maat, geen camera'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:03 schreef QuiCk01 het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin dat je een foto moet maken van de kilometerstand en laten zien bij de balie in Meerkerk?
Maar dat je wel een schets hebt gemaakt van het dashboard en dat hij mag zeggen of je de goede stand hebt opgeschrevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou een oude Nokia 3310 pakken en die vol trots showen. 'Sorry maat, geen camera'.
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Viezze het volgende:
Wacht even, je rijdt 500m van je huis tegen de richting in? Dus of het is opzettelijk, of je bent gewoon echt heel dom
Het is een winkelstraat (eigenlijk fietsstraat), ik ben daar echt nog nooit met de auto geweest. En met de fiets let ik daar nooit op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef Viezze het volgende:
Nee ik ken de plek niet. Ben niet zo bekend in Eindhoven, maar een jaar gewoond en dat was daar een eind vandaan. Edit: ken het trouwens wel, maar amper geweest dus ken de situatie qua richting niet.
Maar ik bedoel meer, je weet in een straal van 500m rond je huis toch wel waar je wel en niet mag rijden.
Ook op de fiets is het de bedoeling dat je op de borden let.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is een winkelstraat (eigenlijk fietsstraat), ik ben daar echt nog nooit met de auto geweest. En met de fiets let ik daar nooit op.
Die opmerking hebben we vaker van jou gehoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef Amoeba het volgende:
Nuja, valt nu toch niks meer aan te doen.
Het is toch zo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Die opmerking hebben we vaker van jou gehoord.![]()
Nog nooit bekeurd! Zelfs nog nooit een snelheidsboete gehad!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:23 schreef Amoeba het volgende:
Anyway, bekeuringen horen er wel een beetje bij. Had er ondertussen wel recht op eentje.
Dat was echt m'n aller aller aller eerste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nog nooit bekeurd! Zelfs nog nooit een snelheidsboete gehad!![]()
Zelfs nog nooit eentje voor fietsen zonder licht ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |