quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Faeroer het volgende:
Bredebroer als jij 21% bent, ben ik 35%. Gaat nergens over.
IF lijkt mij helemaal niets, misschien als je suikerziekte lekker vindt op den duur maar goed ik snap er de ballen van. Eten is lekker, hele dag door! Kebab, pizza, BBQ t-bones, mmm.
Dope, dope. Ik ben benieuwd naar de gainzzzzzz.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:13 schreef Cataclyst het volgende:
Voor de geïnteresseerden vandaag 2e lower body dag van de tweede week van candito!
Is wel mooi opgezet, moest werken naar een Max Rep setje tot 10 reps met 117,5kg (warm up en daarna dit setje).
Zodra je x aantal reps haalt doe je back off squats met 112,5. Bij 10 reps is dit 10x3, bij 8-9 doe je 8x3 en bij 7 doe je 5x3. Heb er 8 gehaald dus moest 8x3 doen. Damn die shit is pittig na zo een high Rep set! Voel mn benen heerlijk nu.
Daarna 3 setjes van 8 reps met een deadlift variatie die je in de 6 weken constant houd (naast je normale deadlift), ik heb deficit gekozen. Heerlijke afsluiter en ben gesloopt nu.
Nog een upperbody dag en dan is dat week 2 alweer.
Je kan altijd kijkje nemen op candito zn site voor de excel sheet(helemaal gratis toch). Kan je zien hoe of wat! Is naar mijn mening echt slim in elkaar gezet.
/dagboek
Waarom zei je dan nee? Je kunt toch ook gewoon meegaan en niet drinken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Heb soms best wel spijt dat ik alles heb gegeven voor deze sport de laatste twee jaar. Onafgebroken 5x per week getraind en het heeft zich zeker wel uitbetaald in massa en kracht maar ben toch in een sociaal isolement geraakt buiten de sportschool om omdat ik nooit uitging en als je steeds nee zegt stoppen mensen met vragen en val je steeds meer buiten je vriendengroep.
of gewoon meegaan en wel drinkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom zei je dan nee? Je kunt toch ook gewoon meegaan en niet drinken bijvoorbeeld.
Ik ga ervan uit dat hij nee zei omdat hij niet wilde drinken. Anders zie ik helemaal niet in waarom hij nee zou zeggen.quote:
Of jouw vriendengroep sluit gewoonweg niet aan bij jouw (geestelijke) ontwikkeling.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Heb soms best wel spijt dat ik alles heb gegeven voor deze sport de laatste twee jaar. Onafgebroken 5x per week getraind en het heeft zich zeker wel uitbetaald in massa en kracht maar ben toch in een sociaal isolement geraakt buiten de sportschool om omdat ik nooit uitging en als je steeds nee zegt stoppen mensen met vragen en val je steeds meer buiten je vriendengroep.
Je hebt waarschijnlijk in ieder geval je doelen gehaald.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Ik neem aan dat je vrienden niet alleen maar elk weekend zich lam lopen te zuipen? Het lijkt mij dat er genoeg keren overblijven waarbij je wel mee zou kunnen gaan. Het gaat ook allemaal om balans, tenzij je echt wilt doorbreken in de sport, maar laten we eerlijk zijn - powerlifting is dan niet de juiste sport. Zijn er geen mensen van jouw leeftijd in de gym waarmee je dingen kan gaan doen of zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:10 schreef Henrys het volgende:
Ben benieuwd naar je gains, vind alleen week 6 nogal vaag:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:13 schreef Cataclyst het volgende:
Voor de geïnteresseerden vandaag 2e lower body dag van de tweede week van candito!
Is wel mooi opgezet, moest werken naar een Max Rep setje tot 10 reps met 117,5kg (warm up en daarna dit setje).
Zodra je x aantal reps haalt doe je back off squats met 112,5. Bij 10 reps is dit 10x3, bij 8-9 doe je 8x3 en bij 7 doe je 5x3. Heb er 8 gehaald dus moest 8x3 doen. Damn die shit is pittig na zo een high Rep set! Voel mn benen heerlijk nu.
Daarna 3 setjes van 8 reps met een deadlift variatie die je in de 6 weken constant houd (naast je normale deadlift), ik heb deficit gekozen. Heerlijke afsluiter en ben gesloopt nu.
Nog een upperbody dag en dan is dat week 2 alweer.
Je kan altijd kijkje nemen op candito zn site voor de excel sheet(helemaal gratis toch). Kan je zien hoe of wat! Is naar mijn mening echt slim in elkaar gezet.
/dagboek
Voor je 1 rep max uitgaan van 109% van je 4 rep work weight wordt er bedoeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je gains, vind alleen week 6 nogal vaag:
"1. Skip Week 6. Just use projected one rep max from last week's 1-4 rep set. Start next cycle."
"2. Use projected max for next cycle, but take a deload week (repeat week 1 but skip last upper workout)."
"3. Take this 6th week to actually find your 1 rep max. Then either deload or start new cycle."
En dan met name 'projected max' is:
"Take what you lifted in week 5, and multiply by 1.03 if you completed 2 reps, 1.06 if 3 reps, and 1.09 if 4 reps."
9% increase? damn
wat is dan wel goed?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Calipers zijn niet goed. En daarnaast: van 70 naar 75 met van 15% naar 21% betekent dat je maar een 0,5 kg spier hebt aangezet maar wel 4.5 kg vet. Kan natuurlijk nooit als je goed traint en slaapt.
http://www.bodyrecomposit(...)cular-potential.htmlquote:
Suikerziekte door IF? Dat soort opmerkingen kan je beter in De Gym maken. Sommige studies laten zelf blijken dat het overslaan van ontbijt i.c.m. high fat goed werkt voor diabeten (Mediterraans dieet)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Faeroer het volgende:
Bredebroer als jij 21% bent, ben ik 35%. Gaat nergens over.
IF lijkt mij helemaal niets, misschien als je suikerziekte lekker vindt op den duur maar goed ik snap er de ballen van. Eten is lekker, hele dag door! Kebab, pizza, BBQ t-bones, mmm.
Like I said, ik snap er de ballen van. Weet alleen dat ik nogal rage en vijanden maak als ik tot 2 PM niet eet, laat staan 6 of 8 PM IF tijden. Toch wel symptomen van een verneukt bloedsuiker gehalte dacht ik?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
http://www.bodyrecomposit(...)cular-potential.html
http://www.bodyrecomposit(...)uscle-mass-gain.html
En nog vele andere artikels die ik je kan aanraden staan allemaal op deze site van Lyle McDonald.
[..]
Suikerziekte door IF? Dat soort opmerkingen kan je beter in De Gym maken. Sommige studies laten zelf blijken dat het overslaan van ontbijt i.c.m. high fat goed werkt voor diabeten (Mediterraans dieet)
Normaal gesproken moet je een langere periode zonder eten kunnen terwijl je bloedsuiker op een constant niveau blijft. Is historisch gezien nogal essentieel, omdat eten niet altijd voorhanden was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Faeroer het volgende:
Like I said, ik snap er de ballen van. Weet alleen dat ik nogal rage en vijanden maak als ik tot 2 PM niet eet, laat staan 6 of 8 PM IF tijden. Toch wel symptomen van een verneukt bloedsuiker gehalte dacht ik?
Hoe hield jij je IF vol? Jij deed dat best lang toen je nog die dikke oostblokker was?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijgen we nou elke week het gezeur over IF en dat men niet een paar uur zonder eten kan? Is dat de nieuwe 'welke kwark eet jij'?
Ja, ik deed het best wel lang.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe hield jij je IF vol? Jij deed dat best lang toen je nog die dikke oostblokker was?
Die kipshoarma met liters Yildiz saus iedere keer
ah ik dacht dat je low carb IF deed toen, hoeveel kilo was je daar eigenlijk mee afgevallen in totaal?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik deed het best wel lang.Niet zo heel moeilijk allemaal, vooral niet als je nooit ontbeten hebt. Er is ook een gewenningsperiode, en daarna is het alsof je het altijd hebt gedaan. Moet zeggen dat de IF periode de beste periode is geweest qua focus, scherpheid etc. etc.
Mijn eating window was van 1800-0000. Rond 1700 gingen ik trainen en daarna de hele avond eten. Overdag zat ik op school en had ik geen zin om aan eten te denken. Ondanks de voordelen vind ik het nu chiller. Ik heb nu een goed balans gevonden tussen alles.
Lol, dat was volgens mij niet tijdens IF, maar toen ik een tijdje een PSMF dieet deed.
Geen idee hoeveel van IF alleen, maar ik ben van 100 naar 77,5 kg op mijn laagst gegaan in een jaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ah ik dacht dat je low carb IF deed toen, hoeveel kilo was je daar eigenlijk mee afgevallen in totaal?
Ik krijg echt bonkende koppijn als ik voor 10 uur niet gegeten hebdaarom heb ik IF nooit geprobeerd.
ik bleef tijdens cut vastzitten op 92 vorig jaar. Met low carb IF verder terug naar 87.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ah ik dacht dat je low carb IF deed toen, hoeveel kilo was je daar eigenlijk mee afgevallen in totaal?
Ik krijg echt bonkende koppijn als ik voor 10 uur niet gegeten hebdaarom heb ik IF nooit geprobeerd.
Het is nog altijd het eerste advies als mensen willen afvallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Ethanolic het volgende:
Er zijn toch hoop ik geen mensen die nog zo hun maaltijden verspreiden?
Misschien toch eens proberen mijn volgende cut.
Flyesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:23 schreef Push. het volgende:
Iemand trouwens een gouden tip voor meer chest groei? Hij lacked. Doe een 3 daagse full body met een BB BP, Incline DB BP, en weighted dips.
Dips voer je ook uit als chest dips?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:23 schreef Push. het volgende:
Iemand trouwens een gouden tip voor meer chest groei? Hij lacked. Doe een 3 daagse full body met een BB BP, Incline DB BP, en weighted dips.
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Toch wel symptomen van een verneukt bloedsuiker gehalte dacht ik?
Het ging hier om het cutten, tenzij je Raymond heet cut je denk ik niet met 3700+ kcal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:44 schreef Faeroer het volgende:
07:00 800 kcal shake
10:00 Fruitjes
13:00 Kipsalade 400 kcal
15:00 Nootjes 600 kcal
18:30 Avondeten 1000 kcal
19:30 Trainen
22:00 Avondeten 700 kcal
23:00 Caseïne
Verspreiden, mwah. Gewoon altijd zin om te eten. Werkt prima.
Waarschijnlijk is je meting niet goed gegaan. Als je echt zoveel in vet bent aangekomen eet je veel te veel.quote:
+1 herkenbaar. Het is best lastig als je interesses/werk zover uit elkaar liggen dat de sociale netwerken niet overlappen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk in ieder geval je doelen gehaald.
En ja, je had best uit kunnen gaan, of bij vrienden langs om contact te houden. Maar het is ook wat Faeroer zegt, vrienden komen en gaan. Hoewel ik me je isolement ook wel een beetje voor kan stellen. Ik heb niemand in mijn omgeving die traint, of in ieder geval er niet zoveel tijd in steekt en mee bezig is als ik.
En de mensen waar ik op zich wel contact mee wil die wel trainen kom ik in de gym tegen, maar die zitten altijd net op andere tijden dan ik waardoor het een beetje hallo dag is de hele tijd. Ik voel me dus eigenlijk een beetje andersom geisoleerd.
Alleen dat stukje over cardioquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
niks nieuws onder de zon, maar nice sum up:
http://www.bodybuilding.c(...)ewXgP3s0&irpid=58947
lol idd. dat efficienter worden bedoel je denk? LOLquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Alleen dat stukje over cardiomet name je calorieënverbruik.. dat is echt broscience ten top. De rest lijken me prima punten idd
Het gaat er denk ik om dat bij cardio je extra moet eten om je kcal overschot te houden, terwijl dat niet gedaan wordt (want "lean bulken"). Daarnaast kan het negatieve gevolgen hebben voor herstel, belasting etc. Niet echt "broscience" lijkt me.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Alleen dat stukje over cardiomet name je calorieënverbruik.. dat is echt broscience ten top. De rest lijken me prima punten idd
Euh wat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:49 schreef Dizorn het volgende:
Al geloof ik ook niet zo per se in dat kCal overschot wat je nodig zou hebben; ik heb geprobeerd wetenschappelijke onderbouwing te vinden en in het meest recente artikel wat ingaat op de processen van spierhypertrophy blijkt met name dat hyperaminoacidaemie (eiwitjes in je bloed) en hyperinsulinemie (veel insuline aka koolhydraatjes eten) post-exercise werken voor spiergroei, verder hebben jullie vast ook gehoord van de mogelijke "Leucine-trigger" (aka whey shakes geven waarschijnlijk een extra boost aan spiergroei dankzij deze stof). Er is allang aangetoond in studies dat je ook terwijl je totaal gewicht verliest je spiermassa kan aankomen en sterker kan worden. Ik heb nog nooit vergelijkende studies gezien helaas tussen groepen mensen die krachttrainen en dan hypercalorisch vs hypocalorisch dieet (met genoeg eiwitten), dat zou ik erg interessant vinden zelf![]()
Alleen beginners kunnen dat.quote:Ga zelf ook nog wat meer inlezen hierover, maar ik geloof dat je prima spier kunt aankomen en vet kunt verliezen tegelijkertijd.
Helaas geen access to full article.quote:Effect of two different weight-loss rates on body composition and strength and power-related performance in elite athletes. Garthe et al.
Abstract
When weight loss (WL) is necessary, athletes are advised to accomplish it gradually, at a rate of 0.5-1 kg/wk. However, it is possible that losing 0.5 kg/wk is better than 1 kg/wk in terms of preserving lean body mass (LBM) and performance. The aim of this study was to compare changes in body composition, strength, and power during a weekly body-weight (BW) loss of 0.7% slow reduction (SR) vs. 1.4% fast reduction (FR). We hypothesized that the faster WL regimen would result in more detrimental effects on both LBM and strength-related performance. Twenty-four athletes were randomized to SR (n = 13, 24 ± 3 yr, 71.9 ± 12.7 kg) or FR (n = 11, 22 ± 5 yr, 74.8 ± 11.7 kg). They followed energy-restricted diets promoting the predetermined weekly WL. All athletes included 4 resistance-training sessions/wk in their usual training regimen. The mean times spent in intervention for SR and FR were 8.5 ± 2.2 and 5.3 ± 0.9 wk, respectively (p < .001). BW, body composition (DEXA), 1-repetition-maximum (1RM) tests, 40-m sprint, and countermovement jump were measured before and after intervention. Energy intake was reduced by 19% ± 2% and 30% ± 4% in SR and FR, respectively (p = .003). BW and fat mass decreased in both SR and FR by 5.6% ± 0.8% and 5.5% ± 0.7% (0.7% ± 0.8% vs. 1.0% ± 0.4%/wk) and 31% ± 3% and 21 ± 4%, respectively. LBM increased in SR by 2.1% ± 0.4% (p < .001), whereas it was unchanged in FR (-0.2% ± 0.7%), with significant differences between groups (p < .01). In conclusion, data from this study suggest that athletes who want to gain LBM and increase 1RM strength during a WL period combined with strength training should aim for a weekly BW loss of 0.7%.
Roiders kunnen dat ook heel goed hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Euh wat?
Je hebt niet enkel een kcal overschot nodig, maar dit is wel zeker een essentieel onderdeel om in spiermassa aan te komen...
[..]
Alleen beginners kunnen dat.
Oui. Doe elke training één van de drie oefeningen en pak zo full body mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dips voer je ook uit als chest dips?
Max 20 minuutjes crosstrainer na je krachttraining man. Eventueel 4 intervals van 500 meter op 75% op de loopband met 2 min rust (looptempo). Niet langer. Gewoon de 160 hartslag aantikken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:42 schreef Questular het volgende:
De laatste 2 maanden ben ik ook cardio na de krachttraining aan het doen om te zakken in vet% maar ik merk ook echt dat het aan mn energie vreet, normaal ben ik redelijk moe na het zware trainen maar op het einde van zo een cardio week ben ik echt op...
niks mis met mac post-workout snackquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze dat ook. Direct na de gym naar de Mac om daar met een stoer gezicht kartonnen hamburgers naar binnen te gaan zitten werken. Want van trainen krijg je honger.
Gadver, dat je dat überhaupt wegkrijgt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met mac post-workout snack
Heerlijk manquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gadver, dat je dat überhaupt wegkrijgt.
Heb liever de Burger King of KFC, of een Durum Doner, maar Mac gaat er ook goed in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gadver, dat je dat überhaupt wegkrijgt.
je veranderd je ligaam in een tikkende tijdbomquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe precies hetzelfde, zorg dat ik 100gr eiwit binnen krijg minimaal en verder gewoon IIFYM. Zorg wel dat ik niet 2000kcal aan snoep eet ofzo, probeer wel zoveel mogelijk kwaliteitsvoedsel binnen te krijgen maar ga niet stressen over wat ongezond eten oid.
Het is ook niet dat ik zo geweldig goed op m'n eten let hoor. Ik vind Mac echter gewoon smerig. Die hamburgers zijn gewoon niet lekker en die friet is niet te vreten. Droog en smakeloos.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb liever de Burger King of KFC, of een Durum Doner, maar Mac gaat er ook goed in.
Al dat theoretische gezeik over IF, clean eten enz. enz. is wel leuk, maar het gaat om de praktijk.
Zolang ik boven de 100g eiwitten zit ben ik tevreden, en dat is niet zo moeilijk. Zit in een caloric deficit (alhoewel de laatste maand niet echt meer), progressie op lifts, niet moe, doe ook cardio (hardlopen/fietsen), yoga (vandaag weer een start maken met boksen).
Afgelopen jaar IIFYM gedaan en werkt bij mij goed, en niet meer stressen als ik een keer met vrienden uit eten ga of een nachtje doorzuip. Er zijn ook dagen dat ik voor 2 dagen binge en de dag erop niks qua eten hoef ( IM lol? ). Maarja, dat is met mijn lichaam zo en ik heb al een tijdje kunnen experimenteren met wat werkt en niet werkt. Kipfilet met rijst al in tijden niet gegeten, ligt nog een kilo kip in de koelkast maar dat eet ik liever niet (ondanks sick marinade skills).
Moet je er ook geen hamburgers of friet halen. De nuggets zijn best goed te doen,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik zo geweldig goed op m'n eten let hoor. Ik vind Mac echter gewoon smerig. Die hamburgers zijn gewoon niet lekker en die friet is niet te vreten. Droog en smakeloos.
Ik woon gelukkig in België. Er zijn hier overal frietkoten met de meest heerlijke friet en hamburgers, naar de Mac hoef ik dus nooit. Eigenlijk moet ik 'helaas' zeggen, want het is wel verleidelijk om die iets te vaak te gaan halen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet je er ook geen hamburgers of friet halen. De nuggets zijn best goed te doen,
Nederlandse mayonaise is vies. Alsof je een klodder vet vermengd met suiker in zit weg te werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind patat sowieso ranzig. Liever lekker krokant gebakken aardappelen met knoflook en rozemarijn en Zaanse mayonaise.
Je doet wel je uiterste best om me boos te krijgen. Zaanse is namelijk echt de koning onder de mayo's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nederlandse mayonaise is vies. Alsof je een klodder vet vermengd met suiker in zit weg te werken.
De grote innovatie van de Nederlandse cuisine is om alle ingrediënten in één pot te gooien en het tot een brij te stampen. Ik denk dat dat genoeg zegt over alles wat je moet weten over Nederlands eten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je doet wel je uiterste best om me boos te krijgen. Zaanse is namelijk echt de koning onder de mayo's.
Waar heb je me zien beweren dat de Nederlandse keuken goed is? Ik heb het enkel over één product.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De grote innovatie van de Nederlandse cuisine is om alle ingrediënten in één pot te gooien en het tot een brij te stampen. Ik denk dat dat genoeg zegt over alles wat je moet weten over Nederlands eten...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind patat sowieso ranzig. Liever lekker krokant gebakken aardappelen met knoflook en rozemarijn en Zaanse mayonaise.
Maakt geen ruk uit, het gaat erom dat het goed gebakken is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon patat eten man, uit een zak met mayonaise. Aardappelen met rozemarijn is te high class voor me.
Beter goed gejat dan..... Welke cabaretier was t ook al weer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De grote innovatie van de Nederlandse cuisine is om alle ingrediënten in één pot te gooien en het tot een brij te stampen. Ik denk dat dat genoeg zegt over alles wat je moet weten over Nederlands eten...
Is het verstandig om tijdens de cut puur hypertrophy te trainen? Dus tot failure gaan enzo op lager gewicht, of nog steeds proberen kracht gains te maken met 5x5?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Verbosity het volgende:
Hou mijn carbs nooit bij specifiek bij, maar weet dat ik gemiddeld 250-300 gram aan koolhydraten binnenkrijg. Is ook best simpel bij te houden wat mijn targets zijn: minimaal 1,5x mijn lichaamsgewicht in eiwit wil binnenkrijgen (is 100 gram). Vet altijd rond de ~100 of meer en carbs is de rest. Komt samen op 1300 kcals uit als minimum voor eiwit en vet.
belgische mayoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je doet wel je uiterste best om me boos te krijgen. Zaanse is namelijk echt de koning onder de mayo's.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:05 schreef Weissman het volgende:
De Dieetclub is een paar GROTE deuren verder jongens
Ligt puur aan je doel. Als powerlifter wil je zoveel mogelijk intensiteit behouden maar je volume verlagen om weinig te verliezen qua kracht. Een bodybuilder heeft andere doelen voor ogen en wil zoveel mogelijk hypertrofie behouden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is het verstandig om tijdens de cut puur hypertrophy te trainen? Dus tot failure gaan enzo op lager gewicht, of nog steeds proberen kracht gains te maken met 5x5?
Diegene waar hij naar linkt geeft per 100 gram zo'n 33,3 gram aan Leucine, waarbij er bv in Whey Perfection van B&F per 100 gram aan whey zo'n 10,67 gram aan Leucine in zit. Als ik de prijzen tussen die twee vergelijk, puur op Leucine, krijg je voor elke ¤ aan whey 8.084,84g Leucine en voor elke ¤ aan EAA 6.779,32g Leucine. Dus tenzij m'n berekening niet klopt, is het zoiezo niet echt de moeite waard als men puur naar de kosten van Leucine kijkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef Dizorn het volgende:
Als hij nou even zou zeggen welke "essential amino acids" je nodig hebt en bladibla. Geen idee of hij nu weet waar hij het over heeft. Ik krijg nog altijd bij veel mensen de indruk dat ze denken omdat het "essential" heet dat je er zoveel mogelijk van nodig hebt. 1 schep whey heeft genoeg leucine om je een extra boost te geven wat betreft spiergroei anyway.
Ik zou je eerder op17% schatten chief. Traps en erectors komen er al aardig in in je rug :-Dquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is het verstandig om tijdens de cut puur hypertrophy te trainen? Dus tot failure gaan enzo op lager gewicht, of nog steeds proberen kracht gains te maken met 5x5?
Tussen de 55 en 60%. Dat is ca 700 gram geloof ik. 'k kijk eigenlijk alleen naar 55% carb, vetten en eiwwitten varieert dan een beetje tussen de20 en 25%. Maar wel altijd minimaal 2 gram per kg de eiwittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef MrGuma het volgende:
Om lichtelijk aan te haken maar wel serieus verder te gaan:
Hoeveel carbs proberen jullie per dag binnen te krijgen? Ik zit nu op 250 met 2k kcal (ben al een poos niet wezen sporten). Ik ben alleen benieuwd wat jullie aanhouden?
Ik kijk alleen naar kcals, eiwitten (1.5-2x bw) en vet (80-100g). Carbs boeien me minder, ligt er maar net aan wat ik eet 's avonds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:58 schreef MrGuma het volgende:
Om lichtelijk aan te haken maar wel serieus verder te gaan:
Hoeveel carbs proberen jullie per dag binnen te krijgen? Ik zit nu op 250 met 2k kcal (ben al een poos niet wezen sporten). Ik ben alleen benieuwd wat jullie aanhouden?
Pics van brede broeder?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zou je eerder op17% schatten chief. Traps en erectors komen er al aardig in in je rug :-D
Net geen abs zegmaar.
21%. Zou je veel meer buik moeten hebben.
Ik zou iig niet te diep gaan cutten maar een korte recomp als je dat nodig vind zodat je weer wat hoodruimte hebt om te groeien
Hhah, ja hij stuurde me dm. ;-).quote:
Haha ik dm'de jou dat eerder ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah, ja hij stuurde me dm. ;-).
Hij had tijdje terug ook gepost pics in bb
En vaak form vids doet i![]()
Ah oke, naja 17-18% danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zou je eerder op17% schatten chief. Traps en erectors komen er al aardig in in je rug :-D
Net geen abs zegmaar.
21%. Zou je veel meer buik moeten hebben.
Ik zou iig niet te diep gaan cutten maar een korte recomp als je dat nodig vind zodat je weer wat hoodruimte hebt om te groeien
Mja mijn mentale/lichamelijke status is ook erg beinvloedbaar middels eten. Maar 700gr, klinkt als zoveel haha. Niet verbazingwekkend met jouw lichaam and all, maar toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Tussen de 55 en 60%. Dat is ca 700 gram geloof ik. 'k kijk eigenlijk alleen naar 55% carb, vetten en eiwwitten varieert dan een beetje tussen de20 en 25%. Maar wel altijd minimaal 2 gram per kg de eiwitten
Als ik minder carbs doe begin ik na een paar dagen trainen echt soort van leeg te lopen lol. Biceps en quads zie je het het meest aan lol. Kan ook veel moeilijker/niet een pomp krijgen met trainen dan, minder energie overdag, en om mn sets af te maken . Voel me gewoon 100x beter op high carb.
Nu weer paar weken aan het bulken, maar nu pas eigenlijk weer helemaal vol.
Glycogenwise bedoel ik.
Ik vind (lees: voor m'n gevoel geen onderbouwing) vet nog aardig hoog zitten, heeft dat een reden? Of komt het omdat je veel (moet) eet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:58 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar kcals, eiwitten (1.5-2x bw) en vet (80-100g). Carbs boeien me minder, ligt er maar net aan wat ik eet 's avonds.
Holy mother of god.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef Snakey het volgende:
Wauw, Benedikt heeft zijn eigen wereldrecord verbroken, 461 kilo (1.016,33 pound) DL.
https://www.facebook.com/giantslive
Ben benieuwd waar Andy nu voor gaat.
Hij staat daar wel mooi vlak voor zn lift. Die houding in het begin is altijd heelsnel verzurend, maar hij rolt die bar een eind naar voren om te leunen zonder hopeloos krom te staan, rolt hem terug en BAM lift.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef Snakey het volgende:
Wauw, Benedikt heeft zijn eigen wereldrecord verbroken, 461 kilo (1.016,33 pound) DL.
Ze mogen wel straps gebruiken bij deze competitie, maar dan nog.quote:
Ik zou echt eens gewoon op een locatie waar ze strongman trainen trainenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:08 schreef Snakey het volgende:
Hmm, dat is wel minder. Zal wel geen officieel record zijn denk ik?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze mogen wel straps gebruiken bij deze competitie, maar dan nog.![]()
Hij komt echt snel van de grond, pas halvewege vertraagd hij.
Zoek maar eens filmpjes van zijn DL, zo lift hij altijd. Andy gaat eerst 3x door zijn knieen met een ruk aan de bar (nadat hij door zijn coach een paar keer in zijn gezicht is geslagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hij staat daar wel mooi vlak voor zn lift. Die houding in het begin is altijd verzurend, maar hij rold die bar een eind naar voren om te leunen zonder hopeloos krom te staan, rold hem terug en BAM lift.
Interessant
Ze moesten bieden erg wennen aan straps, maar het is toegestaan dus gebruiken ze ze. Ik weet niet of dit dan een officiele lift is, het is wel de zwaarste ooit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel minder. Zal wel geen officieel record zijn denk ik?
Ook mooi dat Haftor in beeld komt.
Dat zou wel cool zijn ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou echt eens gewoon op een locatie waar ze strongman trainen trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |