Inderdaad een mooie kickstartquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ah kijk! Topics openen helpt goed
Het aantal zichtbare topics gaat standaard 1 maand terug op basis van de laatste reactie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:39 schreef Scriptascripta het volgende:
Ik ben een trouwe Fok!-lurker in een heleboel subfora. Ik vind en vond TRU altijd topics bevatten die ik geweldig vind om te lezen (ben niet zo'n poster helaas 😉).
Ik vraag me vanuit het lurk oogpunt wel iets af. Het is een beetje een technische vraag maar het kan misschien ook bij TRU helpen wat meer activiteit te genereren.
Ik lees in vele subfora en het valt me op dat, via de Ipad, als ik op bijvoorbeeld KLB klik, de lijst met Topics veel langer is dan bij TRU. Hoe lang blijven topics eigenlijk zichtbaar en vanaf wanneer moet je met de zoekfunctie aan de slag? Ik weet dat het niet gewenst is om stokoude topics te kicken, maar als geplaatste topics wat langer zichtbaar blijven als je op het subforum (in dit geval TRU) klikt, er misschien toch users zijn die toch nog op een topic reageren wat ze niet eerder hebben gezien. Bijvoorbeeld wegens tijdgebrek e.d.
Ik heb oude topics na een kick soms op een leuke manier zien opleven en als topics wat langer zichtbaar zijn is dat in TRU misschien ook mogelijk.
Maw een lang verhaal, maar weet iemand hier antwoord op en kan iemand hier wat mee? Zou het heel jammer vinden als TRU er niet meer zou zijn, want de onderwerpen hebben zeker mijn interesse!
Ik klaag niet, maar een truth gerelateerd onderwerp laat zich niet afdwingen. Tenzij je een forum vol met linkjes wil (waar ik dus niks mee heb). Ik denk dat er momenteel weinig animo van de kant van de "truth-gevoeligen" is omdat er heel wat andere dingen spelen, dat is in mijn geval zo. Things to do. Ik zou graag een topic openen met als onderwerp "lichtgidsen" maar ik heb er nu gewoon de tijd en energie niet voor en dat zal voor veel mensen zoals ik zo zijn. Het is te onrustig en als "we" dan ook nog op moeten boksen tegen de sceptici.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als alle mensen die zich hier hebben beklaagd over het lot van TRU nu eens een handje helpen door te posten en topics te openen, dan hebben we de toko zo weer op poten..
Dan hoop ik dat je meer tijd en animo zult krijgen. Het lijkt me nl. een interessant onderwerp. Als je liever ervaringen uitwisselt dan dat je mening verdedigt, kun je dat atlijd in de OP vermelden, natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar een truth gerelateerd onderwerp laat zich niet afdwingen. Tenzij je een forum vol met linkjes wil (waar ik dus niks mee heb). Ik denk dat er momenteel weinig animo van de kant van de "truth-gevoeligen" is omdat er heel wat andere dingen spelen, dat is in mijn geval zo. Things to do. Ik zou graag een topic openen met als onderwerp "lichtgidsen" maar ik heb er nu gewoon de tijd en energie niet voor en dat zal voor veel mensen zoals ik zo zijn. Het is te onrustig en als "we" dan ook nog op moeten boksen tegen de sceptici.
Alrighty, ik ga m'n best doen !quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als alle mensen die zich hier hebben beklaagd over het lot van TRU nu eens een handje helpen door te posten en topics te openen, dan hebben we de toko zo weer op poten..
Of dát nou zo begerenswaardig is, weet ik niet.. Maar over het aantal views hoeven we dan niet meer in te zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef R0N1N het volgende:
Aah, de vrijdagmiddagrel komt weer terug
Hmmm... volgens mij zijn z'n vaste discussiepartners stuk voor stuk ex-truthers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Of dát nou zo begerenswaardig is, weet ik niet.. Maar over het aantal views hoeven we dan niet meer in te zitten.
quote:Op maandag 1 september 2014 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als er mensen zijn die bronnen weten te vinden met TRU gerelateerd nieuws, post ze hier, asjeblieft.
Of als mensen zich geroepen voelen topics te openen, heel graag!
TRU is enigszins uit het slop gekomen, zoals hieronder te zien is, maar we zijn er nog lang niet.
[ afbeelding ]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/ en die gegevens per jaar opvragen en dan in excel plempen en een grafiekje in elkaar flansenquote:Op dinsdag 2 september 2014 04:44 schreef theguyver het volgende:
[..]mooi grafiekje, btw waar haal je die vandaan?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:39 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/ en die gegevens per jaar opvragen en dan in excel plempen en een grafiekje in elkaar flansen.
Mja maar het probleem is wel deels dat men weg blijft omdat het niet goed aanvoelt, in ieder geval is het 'knusse' van tru nu gewoon helemaal voorbij (grootte van FOK!) en is het inderdaad beter om het over algemene zaken te hebben zonder het naar het persoonlijke te trekken. Dan hoeft niemand zich aangevallen te voelen en blijft het hier toch interessant.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:26 schreef theguyver het volgende:
Thanks en wat E_O al zei hierboven, veel oud users hebben lopen posten in alleen dit topic maar er buiten heb ik er op een paar na weinig gezien!
IPV tru aanpassen helpt het meer om gewoon weer wat inhoudelijk in andere topics te posten
Nee dat heb ik niet echt ik zit ook al jaren op TRU want dit was in het begin het enige forum in nederland waar dit soort zaken besproken werd, Ik reageer alleen nu meer als toen, maar het klopt wel een beetje dat toen ik hier begon ik merkte dat er een vast clubje was waar je niet makkelijk in kwam, terwijl ik dat juist nu wel meer zie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja maar het probleem is wel deels dat men weg blijft omdat het niet goed aanvoelt, in ieder geval is het 'knusse' van tru nu gewoon helemaal voorbij (grootte van FOK!) en is het inderdaad beter om het over algemene zaken te hebben zonder het naar het persoonlijke te trekken. Dan hoeft niemand zich aangevallen te voelen en blijft het hier toch interessant.
Wat het 'knusse' betreft was het in 2003 al aan de minderende hand hoor en het loopt omgekeerd evenredig met de grootte van FOK! Hoe groter/anoniemer FOK! wordt hoe minder ruimte voor openhartige persoonlijke 'zweefteverij' men heeft zonder gekscherende anonieme medefok!ers over hun heen te krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet echt ik zit ook al jaren op TRU want dit was in het begin het enige forum in nederland waar dit soort zaken besproken werd, Ik reageer alleen nu meer als toen, maar het klopt wel een beetje dat toen ik hier begon ik merkte dat er een vast clubje was waar je niet makkelijk in kwam, terwijl ik dat juist nu wel meer zie.
TRU is leuk en zeer interressant toen en nu dus ik blijf en ik hoop TRU zelf ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |