whut hoe doe je dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Al 1000 kcal verbrand in de sportschool.. jeeeeej.
Wow, ik ben jaloers!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Al 1000 kcal verbrand in de sportschool.. jeeeeej.
Ruim 8km in een half uur? Weet je het zeker want dat is 17km per uur. Dat is toch super snel..?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Beide. Wat ik wel doe is doorzetten, dus totaal geen rust geven op 1 dag na. Ik begon met 4km in 20 minuten afgelopen week en was echt kapotmaar dat is nu al iets verbeterd. Vorig jaar liep ruim 8km in 30 minuten en ben toen gestopt omdat het zomervakantie was, uiteindelijk 0 motivatie meer en niet meer begonnen tot afgelopen week. Veel spijt van.
Dan zal het wel sneller gaan jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
cardio. Ik ben 117 kg he.. dan gaat t iets sneller.. toen ik 138 kg woog nog sneller!!
Ja volgens mijn meet ding meet ie dat, maar ik zie geen snelheid erbij dus ik heb geen idee of het klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ruim 8km in een half uur? Weet je het zeker want dat is 17km per uur. Dat is toch super snel..?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik heb dus wel eens geprobeerd om overdag weinig te eten, maar dan heb ik echt te veel honger en word ik duizelig. Misschien is het een kwestie van wennen dan. Ik vind het fijner om gewoon elke dag een tekort van 500 te hebben denk ik.Whatever works.
Waarschijnlijk heb je het al een paar keer uitgelegd maar ik ben wel benieuwd naar dat vasten. Hoe doe je dat precies? Hoeveel dagen en eet je dan helemaal niks en hoelang? Wat doe je dan qua kcal op de dagen dat je niet vast?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar gek genoeg is het dus bij mij echt zo dat ik op een vast-dag veel minder met eten bezig ben dan op een normale dag.![]()
Ik zit nu achter mijn enirme bak aarbeien en kwark en ik heb mezelf er een extra handje bessen in kado gedaan. Whooptidooo!
Crosstrainer en roeien jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan zal het wel sneller gaan jaDoe je veel crosstrainer? merkte wel dat het dna best hard gaat. Al weet ik nooit zo hoe goed ik die apparaten moet geloven.
Ik heb nooit in ehv gewoond, alleen gewerktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oh dan schelenw e niet zo veel nee haha. Jammer dat je niet meer in ehv woont. Anders hadden we een keer samen kunnen lopen.
Jillian is ook maar vrij kort toch, 20-25 min of zo met weinig cardio/spring stukken? Volgens mijn Runkeeper zou ik gisteren met fietsen ook zo'n 300 kcal verbrand hebben. Weet eigenlijk niet of dat veel of weinig is. Maar we reden niet echt heel hard, 16 km per uur of zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow, ik ben jaloers!
Met 35 Jillian verbrand je maar 150kcal las ik ergens en hoepelen is minder intensief dus ik kom met 1,5 uur sporten maar aan 300kcal.
Dan zou ze net zo snel gelopen hebben als ik gefietst gisterquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ruim 8km in een half uur? Weet je het zeker want dat is 17km per uur. Dat is toch super snel..?
Deze Jillian is 35 min en zo'n 8 min cardio, 12 min kracht, 5 min buikspieren en de rest warming up en cooling down.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jillian is ook maar vrij kort toch, 20-25 min of zo met weinig cardio/spring stukken? Volgens mijn Runkeeper zou ik gisteren met fietsen ook zo'n 300 kcal verbrand hebben. Weet eigenlijk niet of dat veel of weinig is. Maar we reden niet echt heel hard, 16 km per uur of zo.
Dan zou die 150 best kunnen kloppen denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze Jillian is 35 min en zo'n 8 min cardio, 12 min kracht, 5 min buikspieren en de rest warming up en cooling down.
Werken, wonen maakt niet uit hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nooit in ehv gewoond, alleen gewerktMaar samen lopen had mij ook wel leuk geleken
Een paar posts terug:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:54 schreef BananaPancake het volgende:
Waarschijnlijk heb je het al een paar keer uitgelegd maar ik ben wel benieuwd naar dat vasten. Hoe doe je dat precies? Hoeveel dagen en eet je dan helemaal niks en hoelang? Wat doe je dan qua kcal op de dagen dat je niet vast?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vast ook, maar dan volgens de 5:2 methode. 5 dagen in de week eet je gewoon normaal, rond de 2000kcal en 2 dagen in de week eet je niet meer dan 500kcal verdeeld over de hele periode.
Mijn vast is vanaf gisterenavond tot morgenochtend en op zo'n dag eet ik als volgt:
L: 200gr aardbeien en 200gr Senoble kwark
D: groentecurry met 50 gr kip, of zoals vanavond een zak pittige thaise soep (Jumbo) of iets anders in de richting van 300kcals
Bij elkaar opgeteld kom ik dan op een dag van 500kcals uit en morgen eet ik gewoon weer normaal.
Okay, ik was zwak.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef Myraela het volgende:
Stoofvlees staat al een paar uurtjes te pruttelen, ruikt lekker. Altijd zo'n dag dat ik de hele dag met trek rondloop.Toch maar proberen om niet teveel te gaan eten.
Planning:
O: 2 volkoren boterhammen met 30+ oude kaas
L: 2 volkoren boterhammen met kipfilet en mosterd
T: schaaltje yoghurt
T: volkoren cracker pindakaas
A: Stoofvlees (runderlappen, rode wijn, wortelen, ui, champignons) met bloemkool.
Ik vind zoveel dingen fijn aan Jillianquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zou die 150 best kunnen kloppen denk ik
Maar Jillian is juist zo fijn doordat er die kracht en buikspieren in zitten toch?
Hou jij dat hoepelen trouwens een hele Grey's aflevering vol? Lijkt me echt zo vermoeiend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |