Denk dat niemand het een prettig idee vond om zich over de urn te ontfermen ... Aard van de familie denk ik ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... dat is wel onpersoonlijk inderdaad, had dat een reden?
ah... ja dat kan, iedereen is anders natuurlijk, de urn met as stond al die tijd gewoonquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat niemand het een prettig idee vond om zich over de urn te ontfermen ... Aard van de familie denk ik ...
Nou ja, zo was het voor jullie misschien ook gewoon goed, dus da's oké toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
Wij hadden van te voren al min of meer besloten om het per vliegtuig uit te laten strooien ... Zoiets gebeurd dan meestal na een half jaar of een jaar of zo.. mocht iemand zich alsnog bedenken ..
Is het zo erg met die zonnestraling ... ? Ik heb ook nog wel wat oude overtrekken als je tekort komt ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, zo was het voor jullie misschien ook gewoon goed, dus da's oké toch?
Ik ben nu oude dekbedovertrekken aan het verzamelennet een mail naar de familie
gestuurd dus zal wel goed komen, is om mijn balkon af te schermen.
jah... gaat niet meer zo, ik heb ook al special folie op de ramen, kreeg ik gelukkigquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het zo erg met die zonnestraling ... ? Ik heb ook nog wel wat oude overtrekken als je tekort komt ...
Ja,da's wel gezelligquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
Wou ... Eens kijken of ik nog iets met bloemetjes heb
mwa voordeel van een grote familie, dekbedovertrekken zullen er toch wel komen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik beloof je niets , maar weer eens tijd om de linnenkast uit te mesten
Maar OK uitmesten moet sowieso gebeurenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa voordeel van een grote familie, dekbedovertrekken zullen er toch wel komen...
Tja, dat moet zo af en toe ook gebeuren natuurlijk, da's dan wel weer waar natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar OK uitmesten moet sowieso gebeuren
Als ik iets leuks tegenkom hou ik het ff apart OK ... Laters en dikkequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, dat moet zo af en toe ook gebeuren natuurlijk, da's dan wel weer waar natuurlijk.![]()
Verder heb ik niet veel te vertellen dus ik ga er weer van tussen...
see you later Chuf!
dan is mij dat kennelijk ontgaan maar desalniettemin gemeendquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
Was volgens mij al een tijdje terug... Die bloemen te water weet ik niet ...
Wordt ook vast wel zo gewaardeerd door FANNquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dan is mij dat kennelijk ontgaan maar desalniettemin gemeend
Thanks Sas, was inderdaad in februari alweer, niet vlak na het Rijks maarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dan is mij dat kennelijk ontgaan maar desalniettemin gemeend
Is hier ook best vaak, vroeger hadden we KPN maar dat was volgens mij nog slechterquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
UPC bagger kwaliteit vanaf dat ik thuis kwam al geen verbinding meer.. Begon vrijdag al met haperende lijn.....
Ik ga morgen kijken... Ik heb het ticketnumber...quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Is hier ook best vaak, vroeger hadden we KPN maar dat was volgens mij nog slechter
Mijn account "kankerclown" ging niet zo lang mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgtopic voor je Piet:
FB / Minder K*****
Gehackt door Bassie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn account "kankerclown" ging niet zo lang mee.
Doe eens een lijstje, dan kunnen we gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:32 schreef sacha het volgende:
ik heb problemen met bepaalde gebruikersnamen
*Arcee belt*quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een lijstje, dan kunnen we gaan vergelijken.
Op zijn lijstjes staan wij dan wel..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Arcee staat niet op mijn lijstje met gebruikersnamen waar ik een probleem mee heb.
Wij kijken niet op een paar jaar. Er komt van alles langs hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie hebben er een nieuwe aanwinst bij, Choco is 40 geworden
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie hebben er een nieuwe aanwinst bij, Choco is 40 geworden
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]kom op choco
we weten dat je meeleest
Wie is dat, dan zal ik me even braaf melden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef sacha het volgende:
eerst melden bij de rollator politie die Choco
dat is chufi, onze huis dominee, als je vrouwelijk en vrijgezel bent mag je gewoon doorlopen na de bandenspanning's check en laat hij de ballotage commissie meestal achterwegequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie is dat, dan zal ik me even braaf melden.
Oh chufi, dan moet dat wel goed komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is chufi, onze huis dominee, als je vrouwelijk en vrijgezel bent mag je gewoon doorlopen na de bandenspanning's check en laat hij de ballotage commissie meestal achterwege
NL3, docu over sluikreclame.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit ff NL2 te kijken, mooi concert daar.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat een actie ineens hier op dit tijdstip.
Straks gaan ze je nachtelijke YT-sessie nog verstoren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
ja sorry, ik ga weer terug naar de Bingoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zou ik deze nemen.
[ afbeelding ]
Kun je daar wel weg dan? En zo laat nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja sorry, ik ga weer terug naar de Bingo
Dat is wel te hopen voor ze.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mensen gaan ook wat eerder aan de kant dan.
Bingo in Panamaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je daar wel weg dan? En zo laat nog?
Ik grijp mijn kans nu het weer rustig is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Straks gaan ze je nachtelijke YT-sessie nog verstoren.
Gefeliciteerd Chocoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Loeder.
Hallo ik ben choco en ja ik ben 40.
Nachtje doorgegaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Ook al weer vroeg op
Ik geloof het wel ja, die is ook nog wakker volgens mij.quote:
Dat je uitgerust deze heugelijk dag straks mag voortzettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nu i.i.g. nog even proberen te slapen.
Fijne dag verder allemaal.![]()
Jij slijmt ook werkelijk waar met alles dat vrouwelijk is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je uitgerust deze heugelijk dag straks mag voortzetten
Dat deed ik al met choco, voordat ze 40 is gewordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij slijmt ook werkelijk waar met alles dat vrouwelijk is.
Ik loop wat meer achter de feiten aan waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik al met choco, voordat ze 40 is geworden
We missen omaNijn nogquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:51 schreef FANN het volgende:
Wow, de hele Utopia Clan bijna compleet!
Maar welkom ChocoFan
Ze is inderdaad al oma, maar verder dan Utopia komt ze volgens mij niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zal wel niet lang duren dan als ze écht Oma is
Nou ja, de helft is er al, dus de rest volgt vanzelf wel denk ik, al weet ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is inderdaad al oma, maar verder dan Utopia komt ze volgens mij niet.
Ik begrijp het in ieder geval welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, de helft is er al, dus de rest volgt vanzelf wel denk ik, al weet ik niet
of het nog iets uitmaakt dáár of hier, want de meeste van hier zitten ook dáár, dus.....
oké klinkt een beetje verwarrend, maar je snapt het wel denk ik
'We' hebben gewoon een leeftijd waarbij je te veel tijd hebt om onzinnige dingen te doen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, de helft is er al, dus de rest volgt vanzelf wel denk ik, al weet ik niet
of het nog iets uitmaakt dáár of hier, want de meeste van hier zitten ook dáár, dus.....
oké klinkt een beetje verwarrend, maar je snapt het wel denk ik
Dat dacht is wel...quote:
Ja jij zit daar ook al tegenwoordig zag ik en PP ook... ik ga niet hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'We' hebben gewoon een leeftijd waarbij je te veel tijd hebt om onzinnige dingen te doen...
Balletje-balletje spelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:43 schreef FANN het volgende:
Maar ik doe weer andere onzinnige dingen dat wel
Las net dat het al een hele tijd verboden is....je mag ook niets meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]ja was een béétje dom maar ja wist ik veel
Zelf geen broodje eten op zondagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Las net dat het al een hele tijd verboden is....je mag ook niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |