Nachtje doorgegaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan.. Ook al weer vroeg op
Ik geloof het wel ja, die is ook nog wakker volgens mij.quote:
Dat je uitgerust deze heugelijk dag straks mag voortzettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nu i.i.g. nog even proberen te slapen.
Fijne dag verder allemaal.![]()
Jij slijmt ook werkelijk waar met alles dat vrouwelijk is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je uitgerust deze heugelijk dag straks mag voortzetten
Dat deed ik al met choco, voordat ze 40 is gewordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij slijmt ook werkelijk waar met alles dat vrouwelijk is.
Ik loop wat meer achter de feiten aan waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik al met choco, voordat ze 40 is geworden
We missen omaNijn nogquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:51 schreef FANN het volgende:
Wow, de hele Utopia Clan bijna compleet!
Maar welkom ChocoFan
Ze is inderdaad al oma, maar verder dan Utopia komt ze volgens mij niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zal wel niet lang duren dan als ze écht Oma is
Nou ja, de helft is er al, dus de rest volgt vanzelf wel denk ik, al weet ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is inderdaad al oma, maar verder dan Utopia komt ze volgens mij niet.
Ik begrijp het in ieder geval welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, de helft is er al, dus de rest volgt vanzelf wel denk ik, al weet ik niet
of het nog iets uitmaakt dáár of hier, want de meeste van hier zitten ook dáár, dus.....
oké klinkt een beetje verwarrend, maar je snapt het wel denk ik
'We' hebben gewoon een leeftijd waarbij je te veel tijd hebt om onzinnige dingen te doen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, de helft is er al, dus de rest volgt vanzelf wel denk ik, al weet ik niet
of het nog iets uitmaakt dáár of hier, want de meeste van hier zitten ook dáár, dus.....
oké klinkt een beetje verwarrend, maar je snapt het wel denk ik
Dat dacht is wel...quote:
Ja jij zit daar ook al tegenwoordig zag ik en PP ook... ik ga niet hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'We' hebben gewoon een leeftijd waarbij je te veel tijd hebt om onzinnige dingen te doen...
Balletje-balletje spelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:43 schreef FANN het volgende:
Maar ik doe weer andere onzinnige dingen dat wel
Las net dat het al een hele tijd verboden is....je mag ook niets meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]ja was een béétje dom maar ja wist ik veel
Zelf geen broodje eten op zondagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Las net dat het al een hele tijd verboden is....je mag ook niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |