Ik wel, ik lig in een deuk hier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik had deze onder mijn knop
[..]
Jij hier?!
Ik had mijn post al geëdit, want ik wist niet of je het leuk vond als ik je post van daar hier quotte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, ik lig in een deuk hier.
En dat zonder streams...
Geen probleem, ik lul soms mee zonder dat ik enig idee heb wat er allemaal gebeurt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mijn post al geëdit, want ik wist niet of je het leuk vond als ik je post van daar hier quotte.
Als ik COS COS ik ook zonder streams
Maar wat zijn die lui fanatiek hè.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, ik lul soms mee zonder dat ik enig idee heb wat er allemaal gebeurt.
Kan makkelijk...
De BB tijd heb ik hier gemist, wat best wel jammer is, want BB was, in tegenstelling tot Utopia, wel vaak leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de BB tijd meegemaakt hier en het doet me wel een beetje aan die tijd denken. Ik vind dit alleen niet boeiend genoeg...
De TT snap je nu wel?
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel paar kisten overrijpe tomaten in de aanbieding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
Morgen Canal Pride in Amsterdam, vanaf 13:30 met Conchita Worst op boot 29 ....
Succes MM Ja dat onweer kwam de laastste keer (dat ik er was) ook pas achteraf ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet morgen al om 7.00 uur op pad om met de boot vanuit Oostzaan naar de Korte Prinsengracht te varen over het IJ. Daar moeten we om 10.00 uur uiterlijk zijn.
Ik hoop dat de regen en het onweer pas na 17.00 uur losbarst...
Fingers crossed, op open water is dat geen succes...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat het onweer morgen wel meevalt in het Westen.
Ik keek net op Buienradar en daar hebben ze een andere mening dan ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fingers crossed, op open water is dat geen succes...
Kwakoe ben ik vaak geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Na afloop moet ik nog door naar Kwakoe, dus van mij mag de regen helemaal weg blijven...
Ik kom er sinds 1978, toen het nog een voetbalfeest was met 3 eettentjes, illegaal gokken en pronken met je vogeltje in een kooitje...quote:
Rond 18.00 uur pas rond Amsterdam, dat is op zich wel te doen qua Canal Parade. Kwakoe heeft genoeg tenten om eventueel te schuilen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keek net op Buienradar en daar hebben ze een andere mening dan ik
Gewoon eens doen. Lekker eten en goede sfeer...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit geweest ..
Geloof ik best ... Wie weet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon eens doen. Lekker eten en goede sfeer...
In 1985 was het nog niet veel groter, wel een muziektent erbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom er sinds 1978, toen het nog een voetbalfeest was met 3 eettentjes, illegaal gokken en pronken met je vogeltje in een kooitje...
Het is ook aardig eind fietsen naar de Bijlmer, Ruigoord is dichterbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit geweest ..
Ik neem wel de metroquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook aardig eind fietsen naar de Bijlmer, Ruigoord is dichterbij.
Ik wel en zelfs voor bezoekers ..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb niet zo'n OV kaart daarvoor.
En ga je er dit jaar nog naar toe?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb niet zo'n OV kaart daarvoor.
Het blijft hier onveilig zoals je zelf wel weetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar Kwakoe? Nee al jaren niet meer, kom sowieso niet zo vaak in A'dam meer.
Mwah dat valt wel mee maar het parkeren daar is hopeloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft hier onveilig zoals je zelf wel weet
OV PP soms zo makkelijk ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah dat valt wel mee maar het parkeren daar is hopeloos.
Jawel soms de trein, bus en metro.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij sinds zeg je 20ste nog nooit gebruik gemaakt van enige vorm van .. OV
Hoef je niet te sproeienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:57 schreef sacha het volgende:
eindelijk een mini buitje hier, héérlijk!
Bij mij zou de tuin nat genoeg zijn ... Er groeit ook niet veel ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
voor de tuin heb ik veel meer regen nodig
Bij mij al uren vroegerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door chufi op 02-08-2014 18:31:38 ]
Ga je die dan eten ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef sacha het volgende:
het is weer blauw en de tuin is nat!
nu op slakken jacht
Ik lust ze wel.quote:
Niet echt mn ding... Ooit wel eens in SPanje geprobeerd, maar vind het niet echt lekker en smakelijkquote:
Heerlijk met knoflook boter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt mn ding... Ooit wel eens in SPanje geprobeerd, maar vind het niet echt lekker en smakelijk
Nee ik pluk ze niet rauw uit de struikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan gaat het je dus om de knoflookboter, zonder zou je ze niet eten ...
Denk ook niet dat ze bij je op het balkon groeien ... En om in het Vondelpark op zoek te gaan zie ik je idd niet doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik pluk ze niet rauw uit de struiken
Dankzij enkele brandweerslangen aan boord van schepen, super soakers en de plensbui rond 5 uur toch nog wel een nat pak gehaald, maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks MMNiet al te nat geworden mag ik hopen
Slaap lekker zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij enkele brandweerslangen aan boord van schepen, super soakers en de plensbui rond 5 uur toch nog wel een nat pak gehaald, maar dat mocht de pret niet drukken.
Vanavond heerlijk aan de Surinaamse hap gezeten bij Kwaku.
Ben wel blij dat ik straks een douche en mijn bed kan opzoeken...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ? In een raam/balkon .. of op de fotos van MM?
Lijkt ze veel op je? Ik dacht vanmiddag echt even dat ik iemand zag in een balkon/raam opening.. Maar ik weet niet of je zus aan de Prinsengracht woont ...quote:
Die woont in Portugal met die keeper....beetje opletten chufi!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt ze veel op je? Ik dacht vanmiddag echt even dat ik iemand zag in een balkon/raam opening.. Maar ik weet niet of je zus aan de Prinsengracht woont ...
Weet jij hoeveel zussen ze heeft?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die woont in Portugal met die keeper....beetje opletten chufi!
onze familie is als een circus optocht, geen familiaire gelijkenissenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt ze veel op je? Ik dacht vanmiddag echt even dat ik iemand zag in een balkon/raam opening.. Maar ik weet niet of je zus aan de Prinsengracht woont ...
Dan was je het zelfquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
onze familie is als een circus optocht, geen familiaire gelijkenissen
Heb ik met mn broer op Vlieland of nie ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:02 schreef sacha het volgende:
en ik weet niet eens of ze nu in Nederland is
die is hier hoor, we hebben het al de hele avond over jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik met mn broer op Vlieland of nie ...
Veel plezier dan ... Fijn onderwerp ... Hij belt me geneens voor mn verjaardag ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
die is hier hoor, we hebben het al de hele avond over jou
is dat belangrijk dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
... Hij belt me geneens voor mn verjaardag ...
Nee niet echt want mn verjaardag boeit me niet echt ... Maar als jullie het dan de hele avond over mij hebben ,,, Wie vertelt wie wat ?quote:
ik krijg alleen maar tandenpoets les...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt want mn verjaardag boeit me niet echt ... Maar als jullie het dan de hele avond over mij hebben ,,, Wie vertelt wie wat ?
Das dan een duidelijk teken dat je minder vuilpraat moet gebruikenquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar tandenpoets les...
Mooiquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook een leuke foto van het water..
Dit was de as van mijn moeder. we hebben haar laten zwemmen, vond ze altijd lekker![]()
[ afbeelding ]
ai... ja was ook zo...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi
Gisteren lagen er ook een hoop in de Amsterdamse grachten ter nagedachtenis van alle AIDS wetenschappers in MH17 ....
Ja, was erg mooi hier en daar een traantje maar toch heel gezellig en ik kon mee metquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Mooi Fann! Ik hoop dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden, maar volgens mij wel.
Gingen jullie ook met de boot het water op?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
Mijn vader is uitgestrooid op zee voor Terschelling ...
Nee .. we waren er niet bij ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Gingen jullie ook met de boot het water op?
Onpersoonlijk vliegtuig service van de uitvaart branche... We hebben de urn ook nooit in huis gehad ...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... wie heeft de as dan verstrooid?
ah.... dat is wel onpersoonlijk inderdaad, had dat een reden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Onpersoonlijk vliegtuig service van de uitvaart branche... We hebben de urn ook nooit in huis gehad ...
Wat fijn dat je erbij kon zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ai... ja was ook zo...
[..]
Ja, was erg mooi hier en daar een traantje maar toch heel gezellig en ik kon mee met
speciale kleding en een UV parapluwas allemaal erg mooi geregeld en niet echt een
droevige bedoening gelukkig...
en drankjes en hapjes, was écht mooiquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat je erbij kon zijn.
Zo'n afscheid hoeft ook niet verdrietig te zijn, zoiets kan ook met een lach en traan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |