SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door chufi op 02-08-2014 18:31:38 ]
Ga je die dan eten ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:28 schreef sacha het volgende:
het is weer blauw en de tuin is nat!
nu op slakken jacht
Ik lust ze wel.quote:
Niet echt mn ding... Ooit wel eens in SPanje geprobeerd, maar vind het niet echt lekker en smakelijkquote:
Heerlijk met knoflook boter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt mn ding... Ooit wel eens in SPanje geprobeerd, maar vind het niet echt lekker en smakelijk
Nee ik pluk ze niet rauw uit de struikenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan gaat het je dus om de knoflookboter, zonder zou je ze niet eten ...
Denk ook niet dat ze bij je op het balkon groeien ... En om in het Vondelpark op zoek te gaan zie ik je idd niet doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik pluk ze niet rauw uit de struiken
Dankzij enkele brandweerslangen aan boord van schepen, super soakers en de plensbui rond 5 uur toch nog wel een nat pak gehaald, maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks MMNiet al te nat geworden mag ik hopen
Slaap lekker zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij enkele brandweerslangen aan boord van schepen, super soakers en de plensbui rond 5 uur toch nog wel een nat pak gehaald, maar dat mocht de pret niet drukken.
Vanavond heerlijk aan de Surinaamse hap gezeten bij Kwaku.
Ben wel blij dat ik straks een douche en mijn bed kan opzoeken...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ? In een raam/balkon .. of op de fotos van MM?
Lijkt ze veel op je? Ik dacht vanmiddag echt even dat ik iemand zag in een balkon/raam opening.. Maar ik weet niet of je zus aan de Prinsengracht woont ...quote:
Die woont in Portugal met die keeper....beetje opletten chufi!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt ze veel op je? Ik dacht vanmiddag echt even dat ik iemand zag in een balkon/raam opening.. Maar ik weet niet of je zus aan de Prinsengracht woont ...
Weet jij hoeveel zussen ze heeft?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die woont in Portugal met die keeper....beetje opletten chufi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |