Geloof ik best ... Wie weet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon eens doen. Lekker eten en goede sfeer...
In 1985 was het nog niet veel groter, wel een muziektent erbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom er sinds 1978, toen het nog een voetbalfeest was met 3 eettentjes, illegaal gokken en pronken met je vogeltje in een kooitje...
Het is ook aardig eind fietsen naar de Bijlmer, Ruigoord is dichterbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit geweest ..
Ik neem wel de metroquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook aardig eind fietsen naar de Bijlmer, Ruigoord is dichterbij.
Ik wel en zelfs voor bezoekers ..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb niet zo'n OV kaart daarvoor.
En ga je er dit jaar nog naar toe?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb niet zo'n OV kaart daarvoor.
Het blijft hier onveilig zoals je zelf wel weetquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar Kwakoe? Nee al jaren niet meer, kom sowieso niet zo vaak in A'dam meer.
Mwah dat valt wel mee maar het parkeren daar is hopeloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft hier onveilig zoals je zelf wel weet
OV PP soms zo makkelijk ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah dat valt wel mee maar het parkeren daar is hopeloos.
Jawel soms de trein, bus en metro.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij sinds zeg je 20ste nog nooit gebruik gemaakt van enige vorm van .. OV
Hoef je niet te sproeienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:57 schreef sacha het volgende:
eindelijk een mini buitje hier, héérlijk!
Bij mij zou de tuin nat genoeg zijn ... Er groeit ook niet veel ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
voor de tuin heb ik veel meer regen nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |