dat is chufi, onze huis dominee, als je vrouwelijk en vrijgezel bent mag je gewoon doorlopen na de bandenspanning's check en laat hij de ballotage commissie meestal achterwegequote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie is dat, dan zal ik me even braaf melden.
Oh chufi, dan moet dat wel goed komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is chufi, onze huis dominee, als je vrouwelijk en vrijgezel bent mag je gewoon doorlopen na de bandenspanning's check en laat hij de ballotage commissie meestal achterwege
NL3, docu over sluikreclame.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit ff NL2 te kijken, mooi concert daar.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat een actie ineens hier op dit tijdstip.
Straks gaan ze je nachtelijke YT-sessie nog verstoren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
ja sorry, ik ga weer terug naar de Bingoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan zou ik deze nemen.
[ afbeelding ]
Kun je daar wel weg dan? En zo laat nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja sorry, ik ga weer terug naar de Bingo
Dat is wel te hopen voor ze.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mensen gaan ook wat eerder aan de kant dan.
Bingo in Panamaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je daar wel weg dan? En zo laat nog?
Ik grijp mijn kans nu het weer rustig is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Straks gaan ze je nachtelijke YT-sessie nog verstoren.
Gefeliciteerd Chocoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Loeder.
Hallo ik ben choco en ja ik ben 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |