Ik vond het begin ook al niet te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef belsen het volgende:
Hij werd wel in de loop steeds moeilijker.
Nette 1e poging Dagoduckquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie het al moeilijk vondenMaar ik zal een poging wagen
Meen je niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nette 1e poging DagoduckGelijk een 1e plaats
De antwoorden die je me hebt gegeven zijn niet echt schokkend inderdaad. De meeste daarvan had ik van gehoopt dat iedereen ze toch wel zou noteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meen je niet?Ik dacht dat alles wat ik wist wel algemeen bekende nummers waren. Ben blijkbaar nog niet zo mainstream als ik dacht.
Waren er nog wel een handvol waarvan ik ze wel herkende maar de titel/artiest niet wist. De rest weet ik echt niet. Nummer 25 lijkt trouwens heel erg op een nummer dat ik wel ken en volgens mij best vaak luister maar het is niet hetzelfde nummer en kan ook niet meer op de naam komen van dat nummer wat ik vaak luisterquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:52 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
De antwoorden die je me hebt gegeven zijn niet echt schokkend inderdaad. De meeste daarvan had ik van gehoopt dat iedereen ze toch wel zou noteren.
Nummer 25 is niet een van de makkelijke fragmenten. Dat is een albumtrack voor de kenners, of in dit geval meer voor de hipsters van de Y generatie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nummer 25 lijkt trouwens heel erg op een nummer dat ik wel ken en volgens mij best vaak luister maar het is niet hetzelfde nummer en kan ook niet meer op de naam komen van dat nummer wat ik vaak luister
Hmm, ik denk dat ik hem toch bijna weet, puntje van de tongquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:56 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nummer 25 is niet een van de makkelijke fragmenten. Dat is een albumtrack voor de kenners, of in dit geval meer voor de hipsters van de Y generatie.
Die vond ik juist vrij gemakkelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:56 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nummer 25 is niet een van de makkelijke fragmenten. Dat is een albumtrack voor de kenners, of in dit geval meer voor de hipsters van de Y generatie.
In elk geval voorlopig een eerste plaats. Nette inzending.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb sowieso wel meer dan de helft goed, dus ik geloof dat ie dan best makkelijk is
Of misschien omdat het voor m'n gevoel redelijk veel recentere dingetjes van de laatste 5/10 jaar waren
Ik wist al toen je zei 'even downloaden' dat je naar de eerste plaats gingquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb sowieso wel meer dan de helft goed, dus ik geloof dat ie dan best makkelijk is
Of misschien omdat het voor m'n gevoel redelijk veel recentere dingetjes van de laatste 5/10 jaar waren
Gewoon insturen. Als je tien fragmenten goed hebt, doe je al aardig meequote:
Herkenbaar. Vanaf eind jaren '90 heb ik de Top 40 zowat vaarwel gezegd, dus veel nummers die ik wel ken van gehoor maar geen idee hoe ze hetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:58 schreef Berkery het volgende:
Ook opgestuurd. Alleen de inkoppers, ik ben niet zo thuis in de muziek van de laatste 5/10/15 jaar merk ik
voorlopig een 2e plek, goede scorequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Poging gedaan, hoop onbekend spul...
Vanwege de zomervakantie is iedereen nog t/m 31 augustus in de gelegenheid om antwoorden in te sturen per PM. Ik zal zometeen een update doen met de tussenstand (zonder punten).quote:
quote:Sorry... De download is helaas niet meer beschikbaar
He verdorie. Ik zal 'm op een andere manier uploaden.quote:
www.zippyshare.com is een aanraderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:27 schreef Sfeermaker het volgende:
Hieronder een nieuwe link naar de geluidsfragmenten.
Weet niet hoe lang deze actief blijft, we zullen zien.
>>> Raad de plaat 37 <<<
Bedankt, die zal ik de volgende keer gebruiken.quote:
oeh een 3de plek had ik niet verwacht... toch eens proberen die puntjes van de tong er nog uit te vissenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
He verdorie. Ik zal 'm op een andere manier uploaden.
Een weekje maar via WeTransfer is te weinig natuurlijk.
En we hebben een nieuwe tussenstand.
1. Mexicanobakker
2. MadMaster
3. Bosbeetle
4. Dagoduck
5. Berkery
6. ACT-F
7. Ranja / Trashcanman
9. Belsen
10. MyTiredFeet
zoheee komt daar weer een gehenna aangebanjerd die mij van het erepodium schoptquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoheee komt daar weer een gehenna aangebanjerd die mij van het erepodium schopt
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik niet laatste ben.
Ha ha ha.quote:
quote:11 dat kerftminster bandje
die heb je wel goed gerekend toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:15 schreef Sfeermaker het volgende:
De antwoorden
11. Babymetal - Gimme choko!
20 punten trouwensquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
die heb je wel goed gerekend toch?
nouquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:18 schreef Sfeermaker het volgende:
Maare, die kon ik helaas niet goed rekenen
Songfestival gezien? Een leuke act was dat man! Briljant.quote:
Tjaquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:19 schreef Sfeermaker het volgende:
Nu je toch over Babymetal begint
Hoe vet is dit
Is dit niet gewoon Mike & the Mechanics? Kan ook niks vinden over een coverquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:15 schreef Sfeermaker het volgende:
De antwoorden
5. Mark Lenegan Band - Over my shoulder
Ja stond ik ook van te kijken.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon Mike & the Mechanics? Kan ook niks vinden over een cover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |