Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Er zijn zo veel docu's op het net te vinden waar Joden in Israel zich uitspreken over de doden die dagelijks in Gaza vallen. Hoe het ze niks kan schelen etc. Echt walgelijk.quote:
En zo voeden ze hun kinderen op. ''Palestijnen neerschieten is goed''quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joden in Israel die genieten van de raketten die op Gaza vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Palestijnen weer met stenen gooien naar de Joden is goed. Dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
En zo voeden ze hun kinderen op. ''Palestijnen neerschieten is goed''
Het was een reactie op sylvesterrr die zegt dat het alleen om machthebbers gaat en die doet alsof alle burgers hier het slachtoffer van zijn en voor vrede zijn. Sorry hoor maar dan moet je toch even je roze bril afdoen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze foto had je ook andersom. Palestijnen die keken. Ik zie hier trouwens geen genieters?
Is hetzelfde als Irak nu. Wanneer soennieten dood gaan lachen sjiieten. Wanneer sjiieten dood gaan lachen soennieten. Ik vind het erg hoor, maar achter alles zit een verhaal achter. Is niet zo zwart wit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn zo veel docu's op het net te vinden waar Joden in Israel zich uitspreken over de doden die dagelijks in Gaza vallen. Hoe het ze niks kan schelen etc. Echt walgelijk.
Neuh. Sommigen die trekken zich af bij het idee dat er een Palestijns kindje is gestorvenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was een reactie op sylvesterrr die zegt dat dit alleen om de machthebbers gaat en doet alsof alle burgers hier het slachtoffer van zijn en voor vrede zijn. Sorry hoor maar dan moet je toch even je roze bril afdoen.
''Het beeld van een dode arabier maakt me blij'' - 12-ish jarig jongetje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En Palestijnen weer met stenen gooien naar de Joden is goed. Dus?
Niet alleen een 'paar' jammer genoeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh. Sommigen die trekken zich af bij het idee dat er een Palestijns kindje is gestorven
Overal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is hetzelfde als Irak nu. Wanneer soennieten dood gaan lachen sjiieten. Wanneer sjiieten dood gaan lachen soennieten. Ik vind het erg hoor, maar achter alles zit een verhaal achter. Is niet zo zwart wit.
Doe niet zo 2 faced Crip. Ik kan films posten met moslims die dit zeggen over joden, maar bespaar mij ajb de tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
''Het beeld van een dode arabier maakt me blij'' - 12-ish jarig jongetje.
Ja dat weet ik. Maar dat probeer ik je te zeggen. De bevolking heeft blijkbaar zoveel meegemaakt dat ze op een punt zijn gekomen dat ze zo iets als dit goed kunnen praten. Ik vind het moeilijk om ze te kunnen veroordelen vanuit Nederland.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Overal.
Maar punt is dat het niet alleen om de machthebbers gaat. Er is genoeg steun voor deze machthebbers vanuit het volk.
Klopt. Maar ze kunnen alles ook kappen en een oplossing gaan zoeken. Dit vechten, bombarderen helpt gewoonweg niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Aan Palestijnse kant zijn ze ook niet altijd welwillend geweest voor een oplossing, maar dat is meer begrijpelijk dan het geval is bij de Israëliërs. Maar sommigen doen net of het een gelijkwaardige strijd is, maar dat is het uiteraard niet. Een Israëlische minister van landbouw maakte ooit de vergelijking Sovjet-Unie (Israëliërs) tegen Luxemburg (Palestijnen) wat betreft economische en militaire kracht.
''Precisie''bombardementen van Israël...
https://www.facebook.com/photo.php?v=915117348502291
Ik heb ook 'Geen enkel weldenkend mens in Israël wil onschuldige burgers doden' gezegd. Daar lees je even vrolijk over heen. Machthebbers en extremisten hebben baat bij een conflict, maar dat zijn niet de enige 'niet weldendende mensen'.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens in Israël wil onschuldige burgers doden, laat staan kinderen. Het zijn gewoon de vieze gore machthebbers en extremisten die baat hebben bij een conflict. En die mensen noem ik geen mensen.
Die zijn er ja. Het gaat hier om de post dat de normale joden het IDF niet steunen bij hun daden. Want daar is dienstplicht en ze steunen ze 100%. Het ging niet om wie elkaar meer haat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe niet zo 2 faced Crip. Ik kan films posten met moslims die dit zeggen over joden, maar bespaar mij ajb de tijd.
Ga naar een willekeurige allochtonenbuurt in Amsterdam en vraag een 10-jarige jongen wat ie van joden vindt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
''Het beeld van een dode arabier maakt me blij'' - 12-ish jarig jongetje.
Ik zag vorig jaar een keer een docu over deze zionisten. Een van de burgers zei dat ze moesten aanvallen om hun eigen kinderen te beschermen. Toen de docu maakster vroeg hoe het zat met de Palestijnse kinderen, zei die vrouw 'wat kan mij dat nou schelen, ik geef toch ook niet om Chinese kinderen, waarom zou ik om hun kinderen geven'quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
En zo voeden ze hun kinderen op. ''Palestijnen neerschieten is goed''
Of Irak(Sadam) tegen Koerdenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Aan Palestijnse kant zijn ze ook niet altijd welwillend geweest voor een oplossing, maar dat is meer begrijpelijk dan het geval is bij de Israëliërs. Maar sommigen doen net of het een gelijkwaardige strijd is, maar dat is het uiteraard niet. Een Israëlische minister van landbouw maakte ooit de vergelijking Sovjet-Unie (Israëliërs) tegen Luxemburg (Palestijnen) wat betreft economische en militaire kracht.
''Precisie''bombardementen van Israël...
https://www.facebook.com/photo.php?v=915117348502291
Zionisten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag vorig jaar een keer een docu over deze zionisten. Een van de burgers zei dat ze moesten aanvallen om hun eigen kinderen te beschermen. Toen de docu maakster vroeg hoe het zat met de Palestijnse kinderen, zei die vrouw 'wat kan mij dat nou schelen, ik geef toch ook niet om Chinese kinderen, waarom zou ik om hun kinderen geven'
Ehm misschien omdat jij vindt dat ze gebombardeerd moeten worden?Echt er zijn gewoon te veel van dit soort mensen daar.
Doe niet zo achterlijk. Je spreekt over machthebbers en weldenkende mensen, het is overduidelijk dat je verwijst naar het gewone volk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook 'Geen enkel weldenkend mens in Israël wil onschuldige burgers doden' gezegd. Daar lees je even vrolijk over heen. Machthebbers en extremisten hebben baat bij een conflict, maar dat zijn niet de enige 'niet weldendende mensen'.
Maar goed, ik zal mijn denkbeeldige roze bril wel afdoen voor je.
Dan schaam je je toch dood.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige allochtonenbuurt in Amsterdam en vraag een 10-jarige jongen wat ie van joden vindt.
Lees mijn oorspronkelijke post, daar staat ook gewoon machthebbers en extremisten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk. Je spreekt over machthebbers en weldenkende mensen, het is overduidelijk dat je verwijst naar het gewone volk.
Nu is het opeens 'machthebbers en extremisten'.
En daar heb je ook gelijk in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees mijn oorspronkelijke post, daar staat ook gewoon machthebbers en extremisten.
Je generaliseert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Die zijn er ja. Het gaat hier om de post dat de normale joden het IDF niet steunen bij hun daden. Want daar is dienstplicht en ze steunen ze 100%. Het ging niet om wie elkaar meer haat.
Flikker toch op joh. Als je zo gaat beginnen kun je net zo goed zeggen dat half Israel 'extremist' is. Wat heeft het woord 'extremist' nog voor waarde wanneer een aanzienlijk deel van Israel recentelijk uit andere landen naar Israel is geemigreerd om bezette gebieden te bewonen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees mijn oorspronkelijke post, daar staat ook gewoon machthebbers en extremisten.
Joden doen iets wat moslims niet kunnen, namelijk lobbyen. Verder is Israël dom bezig door buitenproportioneel geweld in te zetten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En daar heb je ook gelijk in.
Maar waarom geven mensen om alle problemen de schuld aan de joden?
Zelfs isis geven ze nu Israël de schuld.
Je kan er niet zo makkelijk onderuit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is een feit dat elke jood die 18 wordt diensplicht heeft en dus het IDF steunt.
Als ISIS jou gaat dwingen om mee te vechten wat doe je dan liever vermoord worden of meevechten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan er niet zo makkelijk onderuit.
M
En waarom kunnen moslims dat niet, denk je?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Joden doen iets wat moslims niet kunnen, namelijk lobbyen. Verder is Israël dom bezig door buitenproportioneel geweld in te zetten.
Joden hebben ook 1 ander ding wat wij moslims niet hebben en dat is eenheid. Zij werken met elkaar samen en helpen elkaar. Die twee competenties kennen moslims niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Joden doen iets wat moslims niet kunnen, namelijk lobbyen. Verder is Israël dom bezig door buitenproportioneel geweld in te zetten.
Ah, het gaat opeens over het aloude Gaza-conflict en niet meer over of men graag kinderen doodt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Flikker toch op joh. Als je zo gaat beginnen kun je net zo goed zeggen dat half Israel 'extremist' is. Wat heeft het woord 'extremist' nog voor waarde wanneer een aanzienlijk deel van Israel recentelijk uit andere landen naar Israel is geemigreerd om bezette gebieden te bewonen?
Bedoel je met steun anticiperen of ze accepteren en aanmoedigen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is een feit dat elke jood die 18 wordt diensplicht heeft en dus het IDF steunt.
Of schijnheiligen zoals Turkije die zaken doet met Israel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ehm ja, en verder hebben Joden de Westerse wereld/Amerika die ze steunt door dik en dun. Klein verschilletje maar.
co-partnerschap? Jij de weekenden, zarGon doordeweeks?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we t hebben over hoe we Julis gaan delen.
Je wordt niet vermoord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ISIS jou gaat dwingen om mee te vechten wat doe je dan liever vermoord worden of meevechten?
Het gaat veel verder. Het woord extremisten heeft weinig nut wanneer men spreekt over Israel aangezien een groot deel, if not iedereen, zionist is, illegale nederzettingen steunt en daarmee ook steunen dat Palestijnen uit hun huizen worden verdreven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, het gaat opeens over het aloude Gaza-conflict en niet meer over of men graag kinderen doodt.
In plaats van dat je zegt dat ik moet opflikkeren had je ook gewoon kunnen zeggen dat je 'en extremisten' bewust dan wel onbewust hebt gemist.
Maar Erdogan is dan ook sowieso het schoothondje van Amerika.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of schijnheiligen zoals Turkije die zaken doet met Israel.
Echte Turk jij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat veel verder. Het woord extremisten heeft weinig nut wanneer men spreekt over Israel aangezien een groot deel, if not iedereen, zionist is, illegale nederzettingen steunt en daarmee ook steunen dat Palestijnen uit hun huizen worden verdreven.
Plus dictatoriale, incompetente regimes in de islamitische wereld, op zijn tijd geïnstalleerd en/of gesteund door het Westen, die enige oppositie in eigen land de kop in drukken, maar die het onderling ook niet met elkaar kunnen vinden. De Jom Kipoeroorlog was echt een zware afgang en heeft de incompetentie van de Arabieren goed aangetoond. Israël kreeg daarna haast vrij spel om haar invloed uit te breiden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ehm ja, en verder hebben Joden de Westerse wereld/Amerika die ze steunt door dik en dun. Klein verschilletje maar.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plus dictatoriale, incompetente regimes in de islamitische wereld, op zijn tijd geïnstalleerd en/of gesteund door het Westen, die enige oppositie in eigen land de kop in drukken, maar die het onderling ook niet met elkaar kunnen vinden. De Jom Kipoeroorlog was echt een zware afgang en heeft de incompetentie van de Arabieren goed aangetoond. Israël kreeg daarna haast vrij spel om haar invloed uit te breiden.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat veel verder. Het woord extremisten heeft weinig nut wanneer men spreekt over Israel aangezien een groot deel, if not iedereen, zionist is, illegale nederzettingen steunt en daarmee ook steunen dat Palestijnen uit hun huizen worden verdreven.
Ik snap iets niet he.quote:
Ik heb geen jodenhaat. De haat in mijn comment is heel duidelijk tegen zionisten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet op tegen jouw jodenhaat.
Was dat de zes dagen oorlog?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plus dictatoriale, incompetente regimes in de islamitische wereld, op zijn tijd geïnstalleerd en/of gesteund door het Westen, die enige oppositie in eigen land de kop in drukken, maar die het onderling ook niet met elkaar kunnen vinden. De Jom Kipoeroorlog was echt een zware afgang en heeft de incompetentie van de Arabieren goed aangetoond. Israël kreeg daarna haast vrij spel om haar invloed uit te breiden.
Vraag je dit aan mij?! Heb dit nooit begrepen sws. Stel schijnheiligen..quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he.
Als je Palestina vervangt met de Koerden en Israël met Turkije dan heb je toch precies dezelfde situatie? Waarom hebben ze daarin een andere mening?
Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom kunnen moslims dat niet, denk je?
Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he.
Als je Palestina vervangt met de Koerden en Israël met Turkije dan heb je toch precies dezelfde situatie? Waarom hebben ze daarin een andere mening?
Vertel t verschil maar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.
Is ook allemaal BS. Zijn maar paar honderd mensen die door een imam worden opgeroepen om dat te doen. Vaak hebben ze de cartoons niet eens gezien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik.
Omdat de Turken de Palestijnen steunen vanwege religie. Niet omdat ze Palestijnen lief vinden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he.
uhuhquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen jodenhaat. De haat in mijn comment is heel duidelijk tegen zionisten.
Goh, tuurlijk heb je geen problemen met joden als volk op zich, want er bestaan alleen maar zionisten volgens jou.quote:Met Joden als volk op zich heb ik geen problemen. Hey, guess what, heb zelf hoogstwaarschijnlijk Joods bloed.
iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.
je begint als weissman te klinken, ga je ooit nog eens serieus reageren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik.
O wacht, de Jom Kipoeroorlog was in de jaren '70, zie ik. Ik bedoelde inderdaad de Zesdaagse Oorlog eind jaren '60.quote:
Hij is mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
je begint als weissman te klinken, ga je ooit nog eens serieus reageren?
Al de argumenten die jij hebt om toch achter de overheid en de leger te staan, zijn precies dezelfde argumenten die de Israëlische bevolking hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is de Koerden groot onrecht aan gedaan? Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap iets niet he.
Waarom reageer je alleen op het (gechargeerde) voorbeeld dat ik benoem?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook allemaal BS. Zijn maar paar honderd mensen die door een imam worden opgeroepen om dat te doen. Vaak hebben ze de cartoons niet eens gezien.
Ben jij nou echt zo dom of doe jij alsof? Deze discussie is begonnen met mijn reactie op jou waar jij het het over de Joden in ISRAEL. Niet over Joden als volk op zich.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
uhuh
[..]
Goh, tuurlijk heb je geen problemen met joden als volk op zich, want er bestaan alleen maar zionisten volgens jou.
Ben jij eigenlijk -nog- moslim? Nofi, maar ik zie je eik alleen extremiteiten bekritiseren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat een teken van non moslim zijn of?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk -nog- moslim? Nofi, maar ik zie je eik alleen extremiteiten bekritiseren.
Jep. Toen kon je dit echt zien:quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O wacht, de Jom Kipoeroorlog was in de jaren '70, zie ik. Ik bedoelde inderdaad de Zesdaagse Oorlog eind jaren '60.
Blijkbaar. Je mag je "eigen volk" blijkbaar niet bekritiseren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dat een teken van non moslim zijn of?
Nee, alleen jij bent een niet-moslim.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is dat een teken van non moslim zijn of?
Omdat ik bij de rest jou gelijk geef? Heb ik al paar keer gezegd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom reageer je alleen op het (gechargeerde) voorbeeld dat ik benoem?
Leg mij het verschil dan uit? Ik wil best bijleren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is de Koerden groot onrecht aan gedaan? Ja.
Is het eenzelfde situatie? Nee, dan moet je toch echt beter kijken en vergelijken.
Je UI helpt je wel ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je mag je "eigen volk" blijkbaar niet bekritiseren.
Koerden zijn niet uit hun huizen verdreven en er is geen land afgepakt waar zij niet mogen wonen. Koerden worden verder ook geen huizen, land en weet ik veel wat nog meer afgepakt. Er zijn helemaal geen Koerdische steden in Turkije waar Turken heen kunnen om extra geld op te vangen. Er zijn misschien uitzonderingen gemaakt voor ambtenaren aangezien het Oosten van Turkije de minst favoriete plek is om te wonen voor de meeste Turkse ambtenaren. Maar voor het gewone volk is er nooit zo'n regeling geweest.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al de argumenten die jij hebt om toch achter de overheid en de leger te staan, zijn precies dezelfde argumenten die de Israëlische bevolking hebt.
Genoeg Koerdische steden waar Turken grond en geld mee kregen om te gaan wonen.
Alles is bijna 1 op 1.
Hmm, duidelijk dat het niet aan Borte ligt, 'lafi gotten anlamak' is een terugkerend symptoom bij jou begrijp ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je mag je "eigen volk" blijkbaar niet bekritiseren.
Er zijn Koerdische dorpen afgefikt, niet onterecht, maar wel gebeurd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koerden zijn niet uit hun huizen verdreven en er is geen land afgepakt waar zij niet mogen wonen. Koerden worden verder ook geen huizen, land en weet ik veel wat nog meer afgepakt. Er zijn helemaal geen Koerdische steden in Turkije waar Turken heen kunnen om extra geld op te vangen. Er zijn misschien uitzonderingen gemaakt voor ambtenaren aangezien het Oosten van Turkije de minst favoriete plek is om te wonen voor de meeste Turkse ambtenaren. Maar voor het gewone volk is er nooit zo'n regeling geweest.
Dat Koerden in het verleden onrecht is aangedaan wat betreft taal, cultuur, identiteit ontken ik niet.
De Koerden is geen land/identiteit afgepakt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koerden zijn niet uit hun huizen verdreven en er is geen land afgepakt waar zij niet mogen wonen. Koerden worden verder ook geen huizen, land en weet ik veel wat nog meer afgepakt. Er zijn helemaal geen Koerdische steden in Turkije waar Turken heen kunnen om extra geld op te vangen. Er zijn misschien uitzonderingen gemaakt voor ambtenaren aangezien het Oosten van Turkije de minst favoriete plek is om te wonen voor de meeste Turkse ambtenaren. Maar voor het gewone volk is er nooit zo'n regeling geweest.
Dat Koerden in het verleden onrecht is aangedaan wat betreft taal, cultuur, identiteit ontken ik niet.
Even los van het onrecht dat Koerden is aangedaan, konden Koerden altijd al posities van minister, premier of president bereiken en hebben ze dat ook gedaan. Ook is ze nooit een strobreed in de weg gelegd op economisch gebied, vooral niet onder de regering van Özal, toen ze landbouwsubsidies kregen maar besloten te investeren in hotels aan de kust.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is de Koerden groot onrecht aan gedaan? Ja.
Is het eenzelfde situatie? Nee, dan moet je toch echt beter kijken en vergelijken.
In het eerste stuk gaat het over materialistische zaken. En dat wordt al duidelijk wanneer je het laatste stukje ziet waar ik duidelijk zeg dat de Koerden onrecht is aangedaan m.b.t. taal/cultuur en identiteit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Koerden is geen land/identiteit afgepakt?
Dat stukje mag wel uitgebreider dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In het eerste stuk gaat het over materialistische zaken. En dat wordt al duidelijk wanneer je het laatste stukje ziet waar ik duidelijk zeg dat de Koerden onrecht is aangedaan m.b.t. taal/cultuur en identiteit.
Dit dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, duidelijk dat het niet aan Borte ligt, 'lafi gotten anlamak' is een terugkerend symptoom bij jou begrijp ik.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stukje mag wel uitgebreider dan.
Er worden ook dagelijks PKK Koerden in de bergen afgemaakt. Dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn Koerdische dorpen afgefikt, niet onterecht, maar wel gebeurd.
Is er in het Turks-Koerdische conflict een situatie waarin miljoenen Turken die in 2000 jaar geen voet op Turkse bodem "meer" hebben gezet en al 2000 jaar in Europa, voormalige Sovjet-Unie, diep in Azie en Noord-Afrika tot Ethiopie wonen allemaal in één keer verhuizen naar Oost-Turkije om de lokale Koerdische inwoners weg te trappen en hun land in te nemen "omdat G'd het ons beloofd heeft en we een eigen thuis moeten hebben" (dit is dé zionistische gedachte bij uitstek namelijk die ontstaan van Israel heeft veroorzaakt)?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Leg mij het verschil dan uit? Ik wil best bijleren.
Ja, weggemoffeld. Zoals jij vaker doet bij onrecht van Turken. Je uitgebreide posts over de o zo boze Israel zijn dat wel. Typisch hoor.quote:
Je hebt gelijk. Verdreven niet. Gewoon gedood of in gevangenis gezet. Maar heb genoeg bronnen om mijn bovenstaande punten te verdedigen. Maar dat zal ik doen wanneer ik achter mijn laptop zit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jou kan ik ook nooit meer serieus nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn Koerdische dorpen afgefikt, niet onterecht, maar wel gebeurd.
Er zijn in het verleden ook veel Turken onterecht in de gevangenis gezet, opgehangen en wat nog meer. Turkije kent veel corruptie en heeft veel corruptie gekend, maar dit is in de meeste gevallen niet racistisch van aard geweest.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Verdreven niet. Gewoon gedood of in gevangenis gezet. Maar heb genoeg bronnen om mijn bovenstaande punten te verdedigen. Maar dat zal ik doen wanneer ik achter mijn laptop zit.
Nogmaals, ik heb nooit beweerd dat het altijd koek en ei is geweest tussen de Koerden en de Turkse regering. Mijn punt is dat de vergelijking Gaza/Palestina-Koerden gewoon niet opgaat.quote:Probleem is dat jij niet onder de regime hebt geleefd die zogenaamd ons niets heeft aangedaan. Ik heb genoeg mensen om heen die het wel
mee hebben gemaakt en die geloof ik. En ik heb zelf genoeg meegemaakt daar(Turkije), dat ik ze daarom gewoon gelijk kan geven.
Nee, jij bent serieus bezig door Palestina met Turkije / Koerden te vergelijkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jou kan ik ook nooit meer serieus nemen.
Het is helemaal niet weggemoffeld. Het staat er luid en duidelijk. Verder was de discussie een Koerden-Palestijnen vergelijking. Het was een hele gepaste reactie op deze discussie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, weggemoffeld. Zoals jij vaker doet bij onrecht van Turken. Je uitgebreide posts over de o zo boze Israel zijn dat wel. Typisch hoor.
Voordat zij Palestina kregen woonden er genoeg 'joden'. En die periode verkochten veel Palestijnen aan joden want toen waren ze al rijk. Dus toen de transactie plaats vond waren veel gronden al aan hun verkocht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is er in het Turks-Koerdische conflict een situatie waarin miljoenen Turken die in 2000 jaar geen voet op Turkse bodem "meer" hebben gezet en al 2000 jaar in Europa, voormalige Sovjet-Unie, diep in Azie en Noord-Afrika tot Ethiopie wonen allemaal in één keer verhuizen naar Oost-Turkije om de lokale Koerdische inwoners weg te trappen en hun land in te nemen "omdat G'd het ons beloofd heeft en we een eigen thuis moeten hebben" (dit is dé zionistische gedachte bij uitstek namelijk die ontstaan van Israel heeft veroorzaakt)?
Is er in het Turks-Koerdische conflict een situatie waarin Turkije nog steeds dagelijks nieuwe Turken wereldwijd uit de hele wereld laat overvliegen om na "2000 jaar terug te gaan naar hun land" en hen woningen te geven in gebieden die niet tot Turks grondgebied behoren en ten koste van de lokale bewoners?
Is er in het Turks-Koerdische conflict een situatie waarin men 500.000 gestoorde kolonisten heeft wonen tot diep in Oost-Koerdistan die worden beschermt door het Turkse leger, alleen zij wapens mogen dragen, de lokale Koerdische inwoners niet bij hen in de buurt mogen komen tot een cirkel van 250 meter enkel en alleen omdat de van het buitenland ingevlogen "rasturken het recht hebben hun door G'd gegeven land te bewonen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Niet Palestina. Israël Palestina conflict.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, jij bent serieus bezig door Palestina met Turkije / Koerden te vergelijken
Ik weet niet of je wel eens gelezen hebt over de jaren '70 en '80 in Turkije, maar het land stond sowieso aan de rand van burgeroorlog. Ik verdedig het onrecht dat Koerden is aangedaan niet, maar de Turken zelf hebben net zo geleden in die jaren waarin totale chaos heerste. Rechtse en linkse groepen gingen dagelijks op de vuist, ASALA pleegde in binnen- en buitenland aanslagen op Turkse diplomaten en daarnaast werd de PKK opgericht. Na de staatsgreep van 1980 heeft overigens iedere groep ervan langs gekregen, rechts, links, Koerd of Turk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Verdreven niet. Gewoon gedood of in gevangenis gezet. Maar heb genoeg bronnen om mijn bovenstaande punten te verdedigen. Maar dat zal ik doen wanneer ik achter mijn laptop zit.
Probleem is dat jij niet onder de regime hebt geleefd die zogenaamd ons niets heeft aangedaan. Ik heb genoeg mensen om heen die het wel
mee hebben gemaakt en die geloof ik. En ik heb zelf genoeg meegemaakt daar(Turkije), dat ik ze daarom gewoon gelijk kan geven.
Wat heb ik gedeeld met Yvonne?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik, je hebt al keer gedeeld met Yvonne enzo, nu wil ik ook zien
Wat is "genoeg" joden? Kom eens met een betrouwbaar cijfer? Ik garandeer je dat het verwaarloosbaar is op de hele bevolking. Het waren er stukken minder (procentueel) dan dat er nu Palestijnen binnen Israel nog wonen. En dat is circa 20% vandaag de dag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef mrstylo het volgende:
Voordat zij Palestina kregen woonden er genoeg 'joden'.
Hoeveel grond denk je? 50% wil je zeggenquote:En die periode verkochten veel Palestijnen aan joden want toen waren ze al rijk. Dus toen de transactie plaats vond waren veel gronden al aan hun verkocht.
Dat weet ik. En daarvoor stuurden ze Turken, die in de regio woonden en buren van Koerden zijn. In Israel sturen ze een joodse Levshenko uit Sovjet-Unie die in 2000 jaar geen voet heeft gezet in het hele Midden-Oosten. En die "komt zijn land terughalen wat hem door G'd is gegeven".quote:Tweede stuk gebeurde onder het CHP regime ook. Ze wilden steden als Diyarbakir minder 'Koerdisch maken'.
Erg, maar was mijn punt niet. Mijn punt was nederzettingen waar 500.000 kolonistengekkies wonen op grond waarvan algemeen geaccepteerd is dat het hun land niet is. Kan je mij voorbeelden daarvan geven in het Turks-Koerdische conflict? Laten we nog erbuiten dat Israel nog steeds in 2014 graag doorkoloniseert, en het dus niet iets van het verleden is maar het heden. Ik weet niet of Erdogan nog steeds in 2014 nederzettingen neerplempt in Oost-Turkije waar alleen etnische Turken mogen wonen "omdat het hun land is"?quote:En derde punt gebeurde ook. Je mocht zelfs ongestraft Koerden doden:
Ik heb geen foto's gedeeld met Yvonnequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Foto van je gezicht? Maar meerderen hadden het gezien van de modjes dacht ik.
Chips. Ik ben gefoptquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's gedeeld met Yvonne
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar ik mag gewoon vier vrouwen houden :pquote:
Gynie, niet gamie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar ik mag gewoon vier vrouwen houden :p
Ik voel me nu een idioot. Thanksquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polygynie
Duh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meen je deze ook nog eens.
Sry, mag maar 1 man.quote:
Echt kut dacht ik alleen mobiel ben nu, daarom zal ik simpel antwoorden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat is "genoeg" joden? Kom eens met een betrouwbaar cijfer? Ik garandeer je dat het verwaarloosbaar is op de hele bevolking. Het waren er stukken minder (procentueel) dan dat er nu Palestijnen binnen Israel nog wonen. En dat is circa 20% vandaag de dag.
Hoeveel procent van de Israelische joden denk jij dat allochtoon is volgens hun CBS? Dus dat mama of papa nog uit een ander land ver weg van Israel vandaan kwamen? En hoeveel procent van de Palestijnen denk jij dat autochtoon is en totaal niet uit de omgeving komt?
[..]
Hoeveel grond denk je? 50% wil je zeggen
[..]
Dat weet ik. En daarvoor stuurden ze Turken, die in de regio woonden en buren van Koerden zijn. In Israel sturen ze een joodse Levshenko uit Sovjet-Unie die in 2000 jaar geen voet heeft gezet in het hele Midden-Oosten. En die "komt zijn land terughalen wat hem door G'd is gegeven".
Vergelijk het eerder met een oud inmiddels bijna vergaan volk wat in Turks-Koerdistan woonde ooit (Assyriers?) waarvan hun nazaten in Amerika, Europa en Sovjet-Unie na 2500 jaar "teruggaan" om de lokale Koerden eruit te trappen want in hun eigen ideologie is het hun "door God gegeven land" en Europeanen hebben ze vergasd dus verdienen ze nu een eigen land....ten koste van een volk wat niets met die vergassing te maken had.
[..]
Erg, maar was mijn punt niet. Mijn punt was nederzettingen waar 500.000 kolonistengekkies wonen op grond waarvan algemeen geaccepteerd is dat het hun land niet is. Kan je mij voorbeelden daarvan geven in het Turks-Koerdische conflict? Laten we nog erbuiten dat Israel nog steeds in 2014 graag doorkoloniseert, en het dus niet iets van het verleden is maar het heden. Ik weet niet of Erdogan nog steeds in 2014 nederzettingen neerplempt in Oost-Turkije waar alleen etnische Turken mogen wonen "omdat het hun land is"?
Jij trok een vergelijking die niet opgaat. Ik erkende eerder al dat Koerden groot onrecht is aangedaan, als dat je punt was om te bewijzen waren we al snel klaar met die erkenning van mijn kant. Wil je toch blijven vergelijken dan gaan we door want de vergelijking gaat gewoon niet op met Israelisch-Palestijnse conflict. Het grootste bewijs daarvoor is dat wat Erdogan's regering nu aan Koerden toekomt totaal anders is dan Israel wat nog steeds nederzettingen doorbouwt en bevolkt met etnische joden. Om het verschil te illustreren tussen en welke ideologie wel en juist niet in staat is tot bepaalde hervormingen.
11 toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar ik mag gewoon vier vrouwen houden :p
Ik vind jou op sommige momenten erg simpel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Checken hoe impulsief men reageert.
Ik zal je vanavond ff een pm sturen. Dus geen DM.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond ff een pm sturen. Dus geen DM.
Wonen ze allebei bij hem dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn NL buurman heeft twee Chinese vrouwen. Heb ik dat ooit gemeld? Hij heeft kinderen bij allebei de vrouwen.
Dus een Assyrische (etnisch gezien) staat op Oost-Turks grondgebied omdat dat ooit hun rijk was 2500 jaar geleden zou jij accepteren? Waarbij men de lokale aanwezige Koerden natuurlijk ergens anders moet dumpen want anders is de Assyrische (equivalent naar joodse) staat niet meer in de meerderheid etnisch Assyrisch. Hier ligt het hele probleem en nogal grote verschil naar mijn mening.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
En als Assyriërs het zouden terug vragen dan zou het mij niet uitmaken. Ben zelf ook niet volledig Koerdisch en heb de verhalen van mijn opa meegekregen hoe zij uit hun huizen zijn uitgezet, dus zou het snappen en accepteren.
Jesssss..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wonen ze allebei bij hem dan?
Wow.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Omg ik zojuist mijn droogshampoo uitgeprobeerd. Perfecttt. Nu kan ik een viespeuk zijn en er nog schoon uitzien ook.
Droogshampoo.
Heb je weleens droogshampoo geprobeerd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
Morgen weer mn haar wassen. Zie er al tegen op
Nee kan mn haar niet kammen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je weleens droogshampoo geprobeerd?
We hebben dan andere informatie. . Mijn opa was 70/80 jaar geleden gevlucht uit Turkije toen zijn dorp werd uitgemoord en verbrand. Dus ik weet niet over welke Assyriërs je hebt van 2500 jaar geleden. Misschien zat daar de miscommunicatie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dus een Assyrische (etnisch gezien) staat op Oost-Turks grondgebied omdat dat ooit hun rijk was 2500 jaar geleden zou jij accepteren? Waarbij men de lokale aanwezige Koerden natuurlijk ergens anders moet dumpen want anders is de Assyrische (equivalent naar joodse) staat niet meer in de meerderheid etnisch Assyrisch. Hier ligt het hele probleem en nogal grote verschil naar mijn mening.
Denk dat het puntje bij paaltje toch wat anders ligt.
Ik houd het kort ivm mobieltje
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was mn haar 2 max 3 x per week... gereksiz
Ik doe ook om de 2/3 dagen. Maar wil 4 doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was mn haar 2 max 3 x per week... gereksiz
Nee alles. Zelf kijken is al haram.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn honden haram? Je mag geen hond in huis hebben bedoel je.
Hoe douche je dan? Met zo'n haar kapje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet vies. Heb droog haar en krullen was je om de 2 of 3 dagen.
Haar als knot? Niet te hoog hangen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe douche je dan? Met zo'n haar kapje?
Doe maar. Maak gelijk foto's.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar als knot? Niet te hoog hangen.
Wil je een diy guide met uitleg?
ik zag die reclameborden ook, heb toen online gekeken en toch maar hollands nieuwe gehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een abo aangesloten via youfone en ik hoor net van iemand dat dat een kut provider is. Heb ik een fout gemaakt? Iemand ervaring.
Shit heb die helemaal niet gecheckt. Even kijken of ik ben geflasht..quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik zag die reclameborden ook, heb toen online gekeken en toch maar hollands nieuwe gehaald.
550 belminuten voor 12 euro
Welke netwerk gebruiken ze?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een abo aangesloten via youfone en ik hoor net van iemand dat dat een kut provider is. Heb ik een fout gemaakt? Iemand ervaring.
Welke abbo heb je afgesloten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee, de abo die ik wil kon ik sowieso niet via Hollandse nieuwe afsluiten. pfiew.
Dan is het toch goed? KPN heeft de beste netwerk. Helemaal waar jij woont.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
KPN volgens mij.
[..]
Simonly. 100 belminuten + 1000 MB.
Je kan ook +1000 MB nemen naast regulier belminuten bij Hollands nieuwe?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
KPN volgens mij.
[..]
Simonly. 100 belminuten + 1000 MB.
En die 275 kan je ook nog als mb gebruiken. Maar Hollands nieuwe is Vodafone. Is dat ook goed in Limburg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je kan ook +1000 MB nemen naast regulier belminuten bij Hollands nieuwe?
http://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only?CD=12
Sim only 275 + 1000 MB
15,50
I dunno, ik heb er iig geen problemen mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En die 275 kan je ook nog als mb gebruiken. Maar Hollands nieuwe is Vodafone. Is dat ook goed in Limburg?
Oh damn dat is wel goedkoper dan. Ik betaal nu per maand 14 euro voor 100 belminuten en 1000 mb. Maar goed, ik bel amper nog dus zo'n ramp is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je kan ook +1000 MB nemen naast regulier belminuten bij Hollands nieuwe?
http://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only?CD=12
Sim only 275 + 1000 MB
15,50
Gelukkig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan is het toch goed? KPN heeft de beste netwerk. Helemaal waar jij woont.
Hoeveel betaal je?
Ik wist niet eens dat er verschil was per stad/regio.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En die 275 kan je ook nog als mb gebruiken. Maar Hollands nieuwe is Vodafone. Is dat ook goed in Limburg?
Ik heb al 2x extra opgewaardeerd deze maandquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel goedkoper dan. Ik betaal nu per maand 14 euro voor 100 belminuten en 1000 mb. Maar goed, ik bel amper nog dus zo'n ramp is het nou ook weer niet.
[..]
Gelukkig.
Waarom gebruik je zo veel minuten als er veel goedkopere opties zijn?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb al 2x extra opgewaardeerd deze maandik kom niet eens toe met mijn 550.
Zoals?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo veel minuten als er veel goedkopere opties zijn?
Vodafone, tmobile en KPN heb je overal in Nederland daar niet van, maar er is veel kwaliteit verschil. Met KPN heb je gewoon zekerheid dar je overal bereik hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er verschil was per stad/regio.
Viberquote:
Oh mooi om te weten dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vodafone, tmobile en KPN heb je overal in Nederland daar niet van, maar er is veel kwaliteit verschil. Met KPN heb je gewoon zekerheid dar je overal bereik hebt.
Moet degene aan de andere kant ook niet die dingen hebben en moet ik dan niet op een internetverbinding zitten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Why?
Oh ja en je hebt ook nog Viber ja.
Die krijgen toegang tot je hele tel. Heb dat om die reden oa eraf gehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Why?
Oh ja en je hebt ook nog Viber ja.
Op een oude fiets moet je het leren?quote:
Wat leren?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren?
Ik app bijna alleen maar. Heb bellen nooit fijn gevonden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die krijgen toegang tot je hele tel. Heb dat om die reden oa eraf gehaald.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren?
Heb gelogen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
en jij bent maar 9 jaar ouder. Je doet alsof je 40 bent.
Hoe je doucht zonder je haren nat te maken.quote:
Introverte psycho.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik app bijna alleen maar. Heb bellen nooit fijn gevonden.
Helaas... dat is niet het geval. Hoe is 3g skypen eigenlijk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ja oke, maar ik ga er altijd vanuit dat iedereen een smartphone heeft.
En verder heb je op de meeste plekken wifi, en waar je geen wifi hebt kun je je eigen bundel gebruiken.. Maar whatever floats your boat.
Al mijn familie in Koerdistan hebben smartphone. Zelfs mijn tante van 65.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ja oke, maar ik ga er altijd vanuit dat iedereen een smartphone heeft.
En verder heb je op de meeste plekken wifi, en waar je geen wifi hebt kun je je eigen bundel gebruiken.. Maar whatever floats your boat.
Tot je de juiste persoon vindtquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik app bijna alleen maar. Heb bellen nooit fijn gevonden.
Dunnow gebruik geen Skype.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:24 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Helaas... dat is niet het geval. Hoe is 3g skypen eigenlijk?
Toegang tot je hele tel? Gewoon tot je contactpersonen, zoals met alle vergelijkbare apps. Wat anders?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die krijgen toegang tot je hele tel. Heb dat om die reden oa eraf gehaald.
Mijn oude stage begeleiders was ook zo ongeveer. Pfffquote:
Welok.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:24 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Helaas... dat is niet het geval. Hoe is 3g skypen eigenlijk?
Zie jij niet waarvoor je ze toestemming geeft of lul je nu maar iets.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toegang tot je hele tel? Gewoon tot je contactpersonen, zoals met alle vergelijkbare apps. Wat anders?
Hmm.quote:
? Thanks I guess. :/quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn oude stage begeleiders was ook zo ongeveer. Pfff
Ik zeg maar niets.
wat wat ben je turkquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hmm.
Weten jullie toevallig hoe het is om gewoon een simkaartje met databundel te halen in Turkije zonder je telefoon daar te unlocken ofzo?
Doen. Voor 30 eur ofzo haal je kaart met internet. Zonder te unlocken. Kan geloof ik 6 weken mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hmm.
Weten jullie toevallig hoe het is om gewoon een simkaartje met databundel te halen in Turkije zonder je telefoon daar te unlocken ofzo?
Genoeg aantrekkelijke vrouwen rond die leeftijd.quote:
Thanksquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doen. Voor 30 eur ofzo haal je kaart met internet. Zonder te unlocken. Kan geloof ik 6 weken mee.
Ben geen 43.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg aantrekkelijke vrouwen rond die leeftijd.
Yo, chill! Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie jij niet waarvoor je ze toestemming geeft of lul je nu maar iets.
Foto's, contactpersonen, telefoonoproepen, camera, microfoon, app geschiedenis etc etcquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yo, chill! Wat nog meer dan?
Deel je foto's van 6 jarige meisjes aan borte? Tfoequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen 43.
Gezien mn buurmeisje van 6 mij elke dag dit zegt: ablaaaaa ne olur kom buitenspelen ablaaaa... Valt t wel mee. Borte weer beter. Die heeft een pic gezien.
MN COLLEGA AT VANDAAG SMAKKEND EEN DROPJEquote:nuOp donderdag 31 juli 2014 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
Dat moment wanneer je moe bent maar slapen niet lukt. Zo hatelijk.
Even een goed ASMR filmpje zoeken. Tegenwoordig hebben ze allemaal van die extended microfoons waardoor ik die mond/smak geluiden steeds beter hoor.![]()
![]()
Dichter bij de nul..quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deel je foto's van 6 jarige meisjes aan borte? Tfoe
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MN COLLEGA AT VANDAAG SMAKKEND EEN DROPJE
Feel you...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een moord pleeg he, dan komt het omdat iemand te hard heeft zitten smakken. I tell you.
Zijn mensen zoals jij een bepaalt type soort vrouw?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een moord pleeg he, dan komt het omdat iemand te hard heeft zitten smakken. I tell you.
Achja, ik ben minder achterdochtig dan jij wat dat betreft, denk ik. Heb toch niets bijzonders op mijn tel staan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Foto's, contactpersonen, telefoonoproepen, camera, microfoon, app geschiedenis etc etc
Haar willen paaien en tegelijkertijd vergelijken met je zus. Not cool brahquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn mensen zoals jij een bepaalt type soort vrouw?
Je lijkt 1 op 1 op mijn zus en een andere meisje die ik ken.
Bepaalde mensen mogen bijvoorbeeld niet om hun heen kauwgom kauwen en etc.
Weet je wat t ergste is. Kaakgeluiden. Wil dan zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinaasappel geur?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat t ergste is. Kaakgeluiden. Wil dan zelfmoord plegen.
Of neusgaten ademhaling iets.
Ik sla mensen echt als ze in mijn buurt durven te kauwen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
hnnnnnnnnnnnnnghhhhhhhquote:
Dit heb ik bij mn broer. Ik loop dan weg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sla mensen echt als ze in mijn buurt durven te kauwen.![]()
Soms loop ik gewoon eerder weg uit de kantine omdat iemand in mijn buurt aan het smakken is. En dan kijken mensen mij vaag aan van 'nu al?'. JA NU AL. Ga liever werken dan dat gesmak aan te horen.
Ik bij mijn hele familie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit heb ik bij mn broer. Ik loop dan weg.
Hahaha ik vind dit serieus zo leuk, want ik verbeeld me alles met hun gezicht nu.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik sla mensen echt als ze in mijn buurt durven te kauwen.![]()
Soms loop ik gewoon eerder weg uit de kantine omdat iemand in mijn buurt aan het smakken is. En dan kijken mensen mij vaag aan van 'nu al?'. JA NU AL. Ga liever werken dan dat gesmak aan te horen.
Ik kan hierdoor juist niet slapen.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik kan hierdoor juist niet slapen.wat is deze.
Het is wel een challenge, ja, maar als je het overleeft, is Jannah wel gegarandeerd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
Nou wees eens eerlijk, met mij valt toch niet samen te leven? Kan gewoon niet.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is wel een challenge, ja, maar als je het overleeft, is Jannah wel gegarandeerd.
Beetje casino. Hoge inzet, weinig winkans, maar als je wintquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
Haar stemquote:
Ik kan er goed mee omgaan, maar ik heb wel soms dat ik het helemaal zat ben. Je past je helemaal aan. Je kan niet alles zeggen. Je kan niet alles eten. En wanneer je eet moet je ook oppassen dat lepel of vork je tanden niet aanraakt. Etc etc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
Appel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
Komkommer mag ik ook niet dichtbij haar eten.
Moet voor mij echt stil zijnquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Sommige mensen hebben ook echt een cursus chips eten nodig. Niemand kan dat. Hoe moeilijk kan het zijn, echt...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb een keer iemand zijn tanden met een knijptang eruit gerukt toen die smakte als straf
#sharia4holland
Oh toen Lily heel hard ging kauwen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
Er was een aflevering van How I Met Your Mother waar alle eetgeluiden harder waren gemaakt.
Hoe was dat Borte?
#delevenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Als het regent is het wel heerlijk slapen, met mijn balkondeur open en een frisse wind die naar binnen komt en de regengeur binnenbrengt.
Mn voormalige bff at borrelnootjes dodelijk. Wilde haar dan iets aan doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Sommige mensen hebben ook echt een cursus chips eten nodig. Niemand kan dat. Hoe moeilijk kan het zijn, echt...
Ja. Hahahahahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh toen Lily heel hard ging kauwen?
THE ASMER EFFECT.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef Stimorol- het volgende:
Borte dat gewisper doet iets met me bu ne lan
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn voormalige bff at borrelnootjes dodelijk. Wilde haar dan iets aan doen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh toen Lily heel hard ging kauwen?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Als het regent is het wel heerlijk slapen, met mijn balkondeur open en een frisse wind die naar binnen komt en de regengeur binnenbrengt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ken je klassiekersquote:
Ik voel kriebels en trillingen bij dat gewisper.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
THE ASMER EFFECT.
Omg je hebt het!!
slekte muziekquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken je klassiekers
Ik weet ook wel dat het 'het' is.
Asics. Geen dank.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:51 schreef AbdulMalik het volgende:
ik wil renschoenen halen, stimo help mij eens.
Jaa, genoeg filmpjes die alleen dat doen. Like I said, iedereen heeft zo zijn eigen triggers. Mij doet dat gefluister niks, ben meer van de hand bewegingen en camera aanraak geluiden, maar ieder zo zijn ding.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel kriebels en trillingen bij dat gewisper.
Wat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een stijve gekregen van ASMR. hoort dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |