Moet voor mij echt stil zijnquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Sommige mensen hebben ook echt een cursus chips eten nodig. Niemand kan dat. Hoe moeilijk kan het zijn, echt...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb een keer iemand zijn tanden met een knijptang eruit gerukt toen die smakte als straf
#sharia4holland
Oh toen Lily heel hard ging kauwen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
Er was een aflevering van How I Met Your Mother waar alle eetgeluiden harder waren gemaakt.
Hoe was dat Borte?
#delevenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Als het regent is het wel heerlijk slapen, met mijn balkondeur open en een frisse wind die naar binnen komt en de regengeur binnenbrengt.
Mn voormalige bff at borrelnootjes dodelijk. Wilde haar dan iets aan doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Sommige mensen hebben ook echt een cursus chips eten nodig. Niemand kan dat. Hoe moeilijk kan het zijn, echt...
Ja. Hahahahahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh toen Lily heel hard ging kauwen?
THE ASMER EFFECT.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef Stimorol- het volgende:
Borte dat gewisper doet iets met me bu ne lan
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn voormalige bff at borrelnootjes dodelijk. Wilde haar dan iets aan doen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh toen Lily heel hard ging kauwen?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:48 schreef AbdulMalik het volgende:
Als het regent is het wel heerlijk slapen, met mijn balkondeur open en een frisse wind die naar binnen komt en de regengeur binnenbrengt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ken je klassiekersquote:
Ik voel kriebels en trillingen bij dat gewisper.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
THE ASMER EFFECT.
Omg je hebt het!!
slekte muziekquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken je klassiekers
Ik weet ook wel dat het 'het' is.
Asics. Geen dank.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:51 schreef AbdulMalik het volgende:
ik wil renschoenen halen, stimo help mij eens.
Jaa, genoeg filmpjes die alleen dat doen. Like I said, iedereen heeft zo zijn eigen triggers. Mij doet dat gefluister niks, ben meer van de hand bewegingen en camera aanraak geluiden, maar ieder zo zijn ding.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel kriebels en trillingen bij dat gewisper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |