Dat lijkt alsof ze de terreurdaden van Israel steunt als ze precies nu die vlag buiten hangt. Het recht om buiten te hangen betwist ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister, ik walg er ook van, maar zij heeft het recht zo'n vlag te hangen. Net als dat dat wijf daaronder ook recht heeft op de Palestijnse vlag.
Hoezo haat je Israëliërs?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met joden. Ik heb een probleem met Israëliers.
Ik kom thuis bij een jodin. Eet daar. Slaap daar zelfs zo nu en dan.
Geen idee, ik heb de wedstrijd niet gekeken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeiden Feyenoordsers serieus ' Allah je moeder is een kankerhoer'?
Jij ziet dat als terreurdaden. Zij ziet het als verdedigingsaanvallen. Of ga je nu ook al voor haar beslissen hoe ze het mag zien?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dat lijkt alsof ze de terreurdaden van Israel steunt als ze precies nu die vlag buiten hangt. Het recht om buiten te hangen betwist ik niet.
Blijkbaar hebben ze dat dus wel gezegd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de wedstrijd niet gekeken.
Ik kan mij storen aan hun arrogantie en de neiging kleine kindertjes en onschuldigen iets aan te doen.quote:
Begrijp ik. Ik teer nog steeds op de zak van mijn oudersquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Zoals gezegd, ik moet er eerst voor zorgen dat ik mijn zaken op een rijtje heb. Ik mag ze namelijk niet meer om hulp vragen wanneer ik eenmaal weg ben.
Maar jij studeert, dus dat is weer een ander verhaal. Als ik zou studeren dan zou ik ook op mijn eigen mogen en steun van mijn ouders kunnen verwachten (school is heel belangrijk voor ze). En als ik na mijn studie een goede baan zou vinden zouden ze er ook geen problemen mee hebben als ik op mezelf zou gaan. Maar zonder opleiding op mezelf gaan mag niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Begrijp ik. Ik teer nog steeds op de zak van mijn ouders
Lekkor!quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
Offtopic, check mijn Arizona icetea fles
[ afbeelding ]
nee, doe even rustig, relax.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij ziet dat als terreurdaden. Zij ziet het als verdedigingsaanvallen. Of ga je nu ook al voor haar beslissen hoe ze het mag zien?
Lekker grootquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
halooooon het gaat om de grootte van de flesss. Is 2 liter volgens mij.
Hmmkey, 'yuhhh' dan!quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
halooooon het gaat om de grootte van de flesss. Is 2 liter volgens mij.
Maar je brengt het alsof zij allemaal daar achter staan. Hun hebben een hele andere manier van kijken naar deze situatie, dan wij hier veilig vanaf Nederland. Zij beleven het helemaal anders, omdat zij om de uur wel raketalarmen horen. Gelukkig vallen er bijna geen doden door de iron dome, maar je kan moeilijk hun haten dat zij achter Israël staan hierin. Voordat de iron dome er was, vielen er namelijk bij hun ook veel doden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan mij storen aan hun arrogantie en de neiging kleine kindertjes en onschuldigen iets aan te doen.
Hoe denk je dat het er bij mij uitziet? Een pluspunt aan mijn opvoeding is dat ik heel erg ben verwend wat betreft het huishouden. Nu moet ik alles zelf doen.quote:
Geen enkel weldenkend mens in Israël wil onschuldige burgers doden, laat staan kinderen. Het zijn gewoon de vieze gore machthebbers en extremisten die baat hebben bij een conflict. En die mensen noem ik geen mensen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je brengt het alsof zij allemaal daar achter staan. Hun hebben een hele andere manier van kijken naar deze situatie, dan wij hier veilig vanaf Nederland. Zij beleven het helemaal anders, omdat zij om de uur wel raketalarmen horen. Gelukkig vallen er bijna geen doden door de iron dome, maar je kan moeilijk hun haten dat zij achter Israël staan hierin. Voordat de iron dome er was, vielen er namelijk bij hun ook veel doden.
Ik zeg hier niet bij dat ik de aanvallen wel goed keur( want ik sta er juist niet achter), maar de Israëliërs kunnen er niets aan doen dat ze erachter staan. Ik ken veel joden en de meeste staan er ook niet achter, maar dat komt omdat ze het vanuit hier het veel objectiever kunnen bekijken.
Laat ik mijzelf verduidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je brengt het alsof zij allemaal daar achter staan. Hun hebben een hele andere manier van kijken naar deze situatie, dan wij hier veilig vanaf Nederland. Zij beleven het helemaal anders, omdat zij om de uur wel raketalarmen horen. Gelukkig vallen er bijna geen doden door de iron dome, maar je kan moeilijk hun haten dat zij achter Israël staan hierin. Voordat de iron dome er was, vielen er namelijk bij hun ook veel doden.
Ik zeg hier niet bij dat ik de aanvallen wel goed keur( want ik sta er juist niet achter), maar de Israëliërs kunnen er niets aan doen dat ze erachter staan. Ik ken veel joden en de meeste staan er ook niet achter, maar dat komt omdat ze het vanuit hier het veel objectiever kunnen bekijken.
Weet ik maar ze staan wel achter de aanvallen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens in Israël wil onschuldige burgers doden, laat staan kinderen. Het zijn gewoon de vieze gore machthebbers en extremisten die baat hebben bij een conflict. En die mensen noem ik geen mensen.
Joden in Israel die genieten van de raketten die op Gaza vallen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens in Israël wil onschuldige burgers doden, laat staan kinderen. Het zijn gewoon de vieze gore machthebbers en extremisten die baat hebben bij een conflict. En die mensen noem ik geen mensen.
Extremisten in Israël.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joden in Israel die genieten van de raketten die op Gaza vallen.
[ afbeelding ]
Deze foto had je ook andersom. Palestijnen die keken. Ik zie hier trouwens geen genieters?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joden in Israel die genieten van de raketten die op Gaza vallen.
[ afbeelding ]
Iemand die even een mooi plekje op een berg uitzoekt om naar de raketten te kijken die worden afgevuurd op Gaza doet dat niet uit medelijden maar uit sensatie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze foto had je ook andersom. Palestijnen die keken. Ik zie hier trouwens geen genieters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |