abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142905186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Goede argumentatie.
Ik kan niet op tegen jouw jodenhaat.
pi_142905193
ISRAEL ZUIGT
pi_142905204
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Plus dictatoriale, incompetente regimes in de islamitische wereld, op zijn tijd geïnstalleerd en/of gesteund door het Westen, die enige oppositie in eigen land de kop in drukken, maar die het onderling ook niet met elkaar kunnen vinden. De Jom Kipoeroorlog was echt een zware afgang en heeft de incompetentie van de Arabieren goed aangetoond. Israël kreeg daarna haast vrij spel om haar invloed uit te breiden.
pi_142905219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het gaat veel verder. Het woord extremisten heeft weinig nut wanneer men spreekt over Israel aangezien een groot deel, if not iedereen, zionist is, illegale nederzettingen steunt en daarmee ook steunen dat Palestijnen uit hun huizen worden verdreven.
:')

We hadden het over de huidige toestand daar (kinderen die gedood worden enzo), niet over het aloude conflict. Althans, daar had ik het in ieder geval niet over.

Maar goed, je punt is helder.
pi_142905241

TM luister deze :@
pi_142905247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Echte Turk jij.
Ik snap iets niet he.
Als je Palestina vervangt met de Koerden en Israël met Turkije dan heb je toch precies dezelfde situatie? Waarom hebben ze daarin een andere mening?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_142905275
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik kan niet op tegen jouw jodenhaat.
Ik heb geen jodenhaat. De haat in mijn comment is heel duidelijk tegen zionisten.

Met Joden als volk op zich heb ik geen problemen. Hey, guess what, heb zelf hoogstwaarschijnlijk Joods bloed.
pi_142905280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Plus dictatoriale, incompetente regimes in de islamitische wereld, op zijn tijd geïnstalleerd en/of gesteund door het Westen, die enige oppositie in eigen land de kop in drukken, maar die het onderling ook niet met elkaar kunnen vinden. De Jom Kipoeroorlog was echt een zware afgang en heeft de incompetentie van de Arabieren goed aangetoond. Israël kreeg daarna haast vrij spel om haar invloed uit te breiden.
Was dat de zes dagen oorlog?
pi_142905283
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik snap iets niet he.
Als je Palestina vervangt met de Koerden en Israël met Turkije dan heb je toch precies dezelfde situatie? Waarom hebben ze daarin een andere mening?
Vraag je dit aan mij?! Heb dit nooit begrepen sws. Stel schijnheiligen..
pi_142905303
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En waarom kunnen moslims dat niet, denk je?
Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik. :')
pi_142905315
quote:

[..]

Ik snap iets niet he.
Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.
pi_142905363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.
Vertel t verschil maar?

Jij klinkt als de joodse in het verhaal als je het hebt over koerden :)
pi_142905384
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik. :')
Is ook allemaal BS. Zijn maar paar honderd mensen die door een imam worden opgeroepen om dat te doen. Vaak hebben ze de cartoons niet eens gezien.
pi_142905398
quote:

[..]

Ik snap iets niet he.
Omdat de Turken de Palestijnen steunen vanwege religie. Niet omdat ze Palestijnen lief vinden.
pi_142905411
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb geen jodenhaat. De haat in mijn comment is heel duidelijk tegen zionisten.
uhuh

quote:
Met Joden als volk op zich heb ik geen problemen. Hey, guess what, heb zelf hoogstwaarschijnlijk Joods bloed.
Goh, tuurlijk heb je geen problemen met joden als volk op zich, want er bestaan alleen maar zionisten volgens jou. :')
pi_142905412
quote:

[..]

idd
pi_142905435
quote:

[..]

je begint als weissman te klinken, ga je ooit nog eens serieus reageren?
pi_142905462
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Was dat de zes dagen oorlog?
O wacht, de Jom Kipoeroorlog was in de jaren '70, zie ik. Ik bedoelde inderdaad de Zesdaagse Oorlog eind jaren '60.
pi_142905472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

je begint als weissman te klinken, ga je ooit nog eens serieus reageren?
Hij is mijn grote voorbeeld.
pi_142905509
quote:

[..]

Al de argumenten die jij hebt om toch achter de overheid en de leger te staan, zijn precies dezelfde argumenten die de Israëlische bevolking hebt.

Genoeg Koerdische steden waar Turken grond en geld mee kregen om te gaan wonen.

Alles is bijna 1 op 1.
pi_142905527
quote:
Ik snap iets niet he.
Is de Koerden groot onrecht aan gedaan? Ja.
Is het eenzelfde situatie? Nee, dan moet je toch echt beter kijken en vergelijken.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142905537
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Is ook allemaal BS. Zijn maar paar honderd mensen die door een imam worden opgeroepen om dat te doen. Vaak hebben ze de cartoons niet eens gezien.
Waarom reageer je alleen op het (gechargeerde) voorbeeld dat ik benoem?
pi_142905546
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

uhuh

[..]

Goh, tuurlijk heb je geen problemen met joden als volk op zich, want er bestaan alleen maar zionisten volgens jou. :')
Ben jij nou echt zo dom of doe jij alsof? Deze discussie is begonnen met mijn reactie op jou waar jij het het over de Joden in ISRAEL. Niet over Joden als volk op zich.
pi_142905566
quote:

[..]

Ben jij eigenlijk -nog- moslim? Nofi, maar ik zie je eik alleen extremiteiten bekritiseren.
pi_142905601
quote:
11s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben jij eigenlijk -nog- moslim? Nofi, maar ik zie je eik alleen extremiteiten bekritiseren.
Is dat een teken van non moslim zijn of?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')