quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plus dictatoriale, incompetente regimes in de islamitische wereld, op zijn tijd geïnstalleerd en/of gesteund door het Westen, die enige oppositie in eigen land de kop in drukken, maar die het onderling ook niet met elkaar kunnen vinden. De Jom Kipoeroorlog was echt een zware afgang en heeft de incompetentie van de Arabieren goed aangetoond. Israël kreeg daarna haast vrij spel om haar invloed uit te breiden.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat veel verder. Het woord extremisten heeft weinig nut wanneer men spreekt over Israel aangezien een groot deel, if not iedereen, zionist is, illegale nederzettingen steunt en daarmee ook steunen dat Palestijnen uit hun huizen worden verdreven.
Ik snap iets niet he.quote:
Ik heb geen jodenhaat. De haat in mijn comment is heel duidelijk tegen zionisten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet op tegen jouw jodenhaat.
Was dat de zes dagen oorlog?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plus dictatoriale, incompetente regimes in de islamitische wereld, op zijn tijd geïnstalleerd en/of gesteund door het Westen, die enige oppositie in eigen land de kop in drukken, maar die het onderling ook niet met elkaar kunnen vinden. De Jom Kipoeroorlog was echt een zware afgang en heeft de incompetentie van de Arabieren goed aangetoond. Israël kreeg daarna haast vrij spel om haar invloed uit te breiden.
Vraag je dit aan mij?! Heb dit nooit begrepen sws. Stel schijnheiligen..quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he.
Als je Palestina vervangt met de Koerden en Israël met Turkije dan heb je toch precies dezelfde situatie? Waarom hebben ze daarin een andere mening?
Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En waarom kunnen moslims dat niet, denk je?
Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he.
Als je Palestina vervangt met de Koerden en Israël met Turkije dan heb je toch precies dezelfde situatie? Waarom hebben ze daarin een andere mening?
Vertel t verschil maar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.
Is ook allemaal BS. Zijn maar paar honderd mensen die door een imam worden opgeroepen om dat te doen. Vaak hebben ze de cartoons niet eens gezien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik.
Omdat de Turken de Palestijnen steunen vanwege religie. Niet omdat ze Palestijnen lief vinden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap iets niet he.
uhuhquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen jodenhaat. De haat in mijn comment is heel duidelijk tegen zionisten.
Goh, tuurlijk heb je geen problemen met joden als volk op zich, want er bestaan alleen maar zionisten volgens jou.quote:Met Joden als volk op zich heb ik geen problemen. Hey, guess what, heb zelf hoogstwaarschijnlijk Joods bloed.
iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb jij een bord voor je kop als je denkt Palestijnen te kunnen vervangen door Koerden.
je begint als weissman te klinken, ga je ooit nog eens serieus reageren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ze erg impulsief reageren. Er hoeft maar iemand een cartoon van de profeet te publiceren, en allerlei ambassades gaan in de fik.
O wacht, de Jom Kipoeroorlog was in de jaren '70, zie ik. Ik bedoelde inderdaad de Zesdaagse Oorlog eind jaren '60.quote:
Hij is mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
je begint als weissman te klinken, ga je ooit nog eens serieus reageren?
Al de argumenten die jij hebt om toch achter de overheid en de leger te staan, zijn precies dezelfde argumenten die de Israëlische bevolking hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is de Koerden groot onrecht aan gedaan? Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap iets niet he.
Waarom reageer je alleen op het (gechargeerde) voorbeeld dat ik benoem?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook allemaal BS. Zijn maar paar honderd mensen die door een imam worden opgeroepen om dat te doen. Vaak hebben ze de cartoons niet eens gezien.
Ben jij nou echt zo dom of doe jij alsof? Deze discussie is begonnen met mijn reactie op jou waar jij het het over de Joden in ISRAEL. Niet over Joden als volk op zich.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
uhuh
[..]
Goh, tuurlijk heb je geen problemen met joden als volk op zich, want er bestaan alleen maar zionisten volgens jou.
Ben jij eigenlijk -nog- moslim? Nofi, maar ik zie je eik alleen extremiteiten bekritiseren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat een teken van non moslim zijn of?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk -nog- moslim? Nofi, maar ik zie je eik alleen extremiteiten bekritiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |