Heb je weleens droogshampoo geprobeerd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
Morgen weer mn haar wassen. Zie er al tegen op
Nee kan mn haar niet kammen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je weleens droogshampoo geprobeerd?
We hebben dan andere informatie. . Mijn opa was 70/80 jaar geleden gevlucht uit Turkije toen zijn dorp werd uitgemoord en verbrand. Dus ik weet niet over welke Assyriërs je hebt van 2500 jaar geleden. Misschien zat daar de miscommunicatie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dus een Assyrische (etnisch gezien) staat op Oost-Turks grondgebied omdat dat ooit hun rijk was 2500 jaar geleden zou jij accepteren? Waarbij men de lokale aanwezige Koerden natuurlijk ergens anders moet dumpen want anders is de Assyrische (equivalent naar joodse) staat niet meer in de meerderheid etnisch Assyrisch. Hier ligt het hele probleem en nogal grote verschil naar mijn mening.
Denk dat het puntje bij paaltje toch wat anders ligt.
Ik houd het kort ivm mobieltje
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was mn haar 2 max 3 x per week... gereksiz
Ik doe ook om de 2/3 dagen. Maar wil 4 doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was mn haar 2 max 3 x per week... gereksiz
Nee alles. Zelf kijken is al haram.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn honden haram? Je mag geen hond in huis hebben bedoel je.
Hoe douche je dan? Met zo'n haar kapje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet vies. Heb droog haar en krullen was je om de 2 of 3 dagen.
Haar als knot? Niet te hoog hangen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe douche je dan? Met zo'n haar kapje?
Doe maar. Maak gelijk foto's.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haar als knot? Niet te hoog hangen.
Wil je een diy guide met uitleg?
ik zag die reclameborden ook, heb toen online gekeken en toch maar hollands nieuwe gehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een abo aangesloten via youfone en ik hoor net van iemand dat dat een kut provider is. Heb ik een fout gemaakt? Iemand ervaring.
Shit heb die helemaal niet gecheckt. Even kijken of ik ben geflasht..quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik zag die reclameborden ook, heb toen online gekeken en toch maar hollands nieuwe gehaald.
550 belminuten voor 12 euro
Welke netwerk gebruiken ze?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een abo aangesloten via youfone en ik hoor net van iemand dat dat een kut provider is. Heb ik een fout gemaakt? Iemand ervaring.
Welke abbo heb je afgesloten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee, de abo die ik wil kon ik sowieso niet via Hollandse nieuwe afsluiten. pfiew.
Dan is het toch goed? KPN heeft de beste netwerk. Helemaal waar jij woont.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
KPN volgens mij.
[..]
Simonly. 100 belminuten + 1000 MB.
Je kan ook +1000 MB nemen naast regulier belminuten bij Hollands nieuwe?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
KPN volgens mij.
[..]
Simonly. 100 belminuten + 1000 MB.
En die 275 kan je ook nog als mb gebruiken. Maar Hollands nieuwe is Vodafone. Is dat ook goed in Limburg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je kan ook +1000 MB nemen naast regulier belminuten bij Hollands nieuwe?
http://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only?CD=12
Sim only 275 + 1000 MB
15,50
I dunno, ik heb er iig geen problemen mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En die 275 kan je ook nog als mb gebruiken. Maar Hollands nieuwe is Vodafone. Is dat ook goed in Limburg?
Oh damn dat is wel goedkoper dan. Ik betaal nu per maand 14 euro voor 100 belminuten en 1000 mb. Maar goed, ik bel amper nog dus zo'n ramp is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je kan ook +1000 MB nemen naast regulier belminuten bij Hollands nieuwe?
http://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only?CD=12
Sim only 275 + 1000 MB
15,50
Gelukkig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan is het toch goed? KPN heeft de beste netwerk. Helemaal waar jij woont.
Hoeveel betaal je?
Ik wist niet eens dat er verschil was per stad/regio.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En die 275 kan je ook nog als mb gebruiken. Maar Hollands nieuwe is Vodafone. Is dat ook goed in Limburg?
Ik heb al 2x extra opgewaardeerd deze maandquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel goedkoper dan. Ik betaal nu per maand 14 euro voor 100 belminuten en 1000 mb. Maar goed, ik bel amper nog dus zo'n ramp is het nou ook weer niet.
[..]
Gelukkig.
Waarom gebruik je zo veel minuten als er veel goedkopere opties zijn?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb al 2x extra opgewaardeerd deze maandik kom niet eens toe met mijn 550.
Zoals?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo veel minuten als er veel goedkopere opties zijn?
Vodafone, tmobile en KPN heb je overal in Nederland daar niet van, maar er is veel kwaliteit verschil. Met KPN heb je gewoon zekerheid dar je overal bereik hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er verschil was per stad/regio.
Viberquote:
Oh mooi om te weten dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vodafone, tmobile en KPN heb je overal in Nederland daar niet van, maar er is veel kwaliteit verschil. Met KPN heb je gewoon zekerheid dar je overal bereik hebt.
Moet degene aan de andere kant ook niet die dingen hebben en moet ik dan niet op een internetverbinding zitten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Why?
Oh ja en je hebt ook nog Viber ja.
Die krijgen toegang tot je hele tel. Heb dat om die reden oa eraf gehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Why?
Oh ja en je hebt ook nog Viber ja.
Op een oude fiets moet je het leren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |