Thanksquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doen. Voor 30 eur ofzo haal je kaart met internet. Zonder te unlocken. Kan geloof ik 6 weken mee.
Ben geen 43.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg aantrekkelijke vrouwen rond die leeftijd.
Yo, chill! Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zie jij niet waarvoor je ze toestemming geeft of lul je nu maar iets.
Foto's, contactpersonen, telefoonoproepen, camera, microfoon, app geschiedenis etc etcquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yo, chill! Wat nog meer dan?
Deel je foto's van 6 jarige meisjes aan borte? Tfoequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen 43.
Gezien mn buurmeisje van 6 mij elke dag dit zegt: ablaaaaa ne olur kom buitenspelen ablaaaa... Valt t wel mee. Borte weer beter. Die heeft een pic gezien.
MN COLLEGA AT VANDAAG SMAKKEND EEN DROPJEquote:nuOp donderdag 31 juli 2014 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
Dat moment wanneer je moe bent maar slapen niet lukt. Zo hatelijk.
Even een goed ASMR filmpje zoeken. Tegenwoordig hebben ze allemaal van die extended microfoons waardoor ik die mond/smak geluiden steeds beter hoor.![]()
![]()
Dichter bij de nul..quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deel je foto's van 6 jarige meisjes aan borte? Tfoe
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MN COLLEGA AT VANDAAG SMAKKEND EEN DROPJE
Feel you...quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een moord pleeg he, dan komt het omdat iemand te hard heeft zitten smakken. I tell you.
Zijn mensen zoals jij een bepaalt type soort vrouw?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit een moord pleeg he, dan komt het omdat iemand te hard heeft zitten smakken. I tell you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |