abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142865197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En ondertussen base raped Israël Gaza en vindt er een genocide door ISIS plaats in Syrië en Irak.
En in China zijn ook tientallen doden en gewonden gevallen bij een bepaalde aanval in een provincie...... de wereld is gek geworden......
I´m back.
pi_142865233
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En in China in een provincie zijn ook tientallen doden en gewonden gevallen...... de wereld is gek geworden......
In Libië wordt ook flink gevochten.
pi_142865269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, ook nog idd.....
I´m back.
pi_142865363
Nog een weekend en dan begint de Eredivsie voetbal weer en al hadden we geen internet, wisten we hier geen bal vanaf. Wat we overigens nog steeds niet doen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:27:03 #105
389063 JCats
zakelijk
pi_142865414
Timmermans:
"En dan hebben we het over de mensen hier in Den Haag, de mensen in Eindhoven, in Hilversum. De mensen in Kiev, de mensen in Donetsk, de mensen in Charkov."

Noemt hij nou heel bewust niet de separatisten, mijnwerkers en andere mensen, die op de rampplek actief zijn geweest.
Nog steeds aan het demoniseren?

http://www.telegraaf.nl/b(...)ns_emotioneel__.html
Life is what happens while planning other things
pi_142865528
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En in de Filipijnen ook nog btw......
I´m back.
pi_142866270
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef JCats het volgende:
Timmermans:
"En dan hebben we het over de mensen hier in Den Haag, de mensen in Eindhoven, in Hilversum. De mensen in Kiev, de mensen in Donetsk, de mensen in Charkov."

Noemt hij nou heel bewust niet de separatisten, mijnwerkers en andere mensen, die op de rampplek actief zijn geweest.
Nog steeds aan het demoniseren?

http://www.telegraaf.nl/b(...)ns_emotioneel__.html
Hij had het over de mensen die hij de afgelopen tijd gezien heeft. Volgens mij is Timmermans niet op de plaats van neerstorten geweest.
pi_142866795
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oekraïne is ook niet schoon en treft zeker blaam wat mij betreft. Maar de grootste verantwoordelijkheid ligt bij de separatisten door zo'n raket af te schieten. Rusland indirect verantwoordelijk voor het leveren, en even na de aanslag het laten 'verdwijnen' van dat BUK systeem.

Tevens is Rusland schuldig aan het tonen van vervalst 'bewijs' om Oekraïne vals te beschuldigen.
In het Oekriane topic komt de eerste melding van de crash om 17:08 binnen. 43 minuten later deze tweet:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:51 schreef Janneke141 het volgende:
Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:49:33 #BREAKING: Ukrainian Interior Ministry adviser said the Buk missile was fired by separatists: Interfax reageer retweet
Hun eigen Antonov werd op een hoogte van 6.5 km neergehaald op 14/7. Daar reageren ze op met een optrekken van de minimum vlieghoogte naar 10 km. Als ze weten dat het een BUK was weten ze ook dat er geen veilige hoogte bestaat. Als ze dat niet weten, hoe kunnen ze dan zo snel weten wat de oorzaak was bij MH17? Het lijkt kortom erg waarschijnlijk dat Oekraine op 17/7 wist of had moeten weten dat het gebied onveilig was wegens BUKs.

Er lijkt weinig twijfel dat de rebellen dachten een militair vliegtuig neer te halen. Net zoals de Amerikanen dachten toen ze het Iraanse toestel in de Golf neerschoten. De Amerikanen waren voor zover ik weet nog niet door vliegtuigen aangevallen, de rebellen werden dagelijks bestookt.

Rest er nog één vraag: als heel wat maatschappijen dagelijks over het gebied vlogen, waarom waren de rebellen dan zo verbaasd toen het een passagiersvliegtuig bleek te zijn (volgens het vrijgegeven telefoongesprek)?

Ik heb een tiental vluchten van MH17 in de dagen ervoor bekeken, allemaal vlogen ze zuidelijker. Niet veel, misschien 10 km, maar er is een duidelijk verschil. Kan toeval zijn.
Heb de Russische claims (radarbeelden?) niet bekeken omdat ze eender wat kunnen beweren. Maar vrijgave van de opnames van de verkeerstoren, en de radarbeelden van zowel Oekraine als de Amerikanen zou, als er niets te verbergen valt, eventuele twijfels wegnemen.

Bij de Iraanse vlucht vernemen we drie jaar later dat de VS al die tijd gelogen heeft: ze waren in de territoriale wateren, niet erbuiten. Maakte toen niets meer uit.
Hetzelfde geldt hier: het conflict eindigt ooit, en wat we daarna nog leren over de crash maakt dan niet meer uit, tenzij voor de nabestaanden en eventuele civil claims. Logisch gezien heeft de VS en Oekraine er belang bij de beelden meteen vrij te geven als ze hun versie bevestigen, zodat niemand twijfel over de inhoud kan zaaien. Komt het niet overeen, dan houden ze het beter verborgen.

De zwarte dozen bevatten ook de gesprekken met de verkeersleiding, dus gaan die sowieso uitkomen. Oekraine zet nu haast achter z'n offensief, Rusland escaleert het conflict door blijkbaar op grote schaal beschietingen vanaf z'n grondgebied uit te voeren. Wil Oekraine het zo snel mogelijk eindigen, ongeacht de kost aan burger- en eigen slachtoffers, en wil Rusland het conflict rekken ongeacht de diplomatieke tol en mogelijk meer extra sancties? Omdat beiden iets verwachten van het onderzoek?

We weten dat de rebellen geschoten hebben, waarom komt Rusland dan met een ongeloofwaardig verhaal en met radarbeelden? Als ze weten dat niemand hun verhaal zal geloven, is het dan enkel voor Russische media bedoeld, of trachten ze de VS te dwingen de radarbeelden vrij te geven? Die bvb een Oekrains militair vliegtuig in de buurt van MH17 zouden tonen.
Rusland kan de waarheid niet vertellen: als ze toegeven dat de rebellen verantwoordelijk waren is dat een schuldbekentenis, niemand die dan nog maalt om een eventueel Oekrains toestel in de buurt.
Als de VS daarentegen radarbeelden toont met een Oekrains toestel vlakbij MH17, dan krijgt dat feit wel aandacht. Wil Oekraine de oorlog eindigen voordat dit gebeurt?

Misschien vloog het Oekrainse toestel in de buurt van MH17, denkend dat de rebellen niet zouden durven schieten uit angst het verkeerde doel te raken. En heeft de verkeerstoren daarom MH17 een iets andere koers gegeven zodat het over de bestemming van het Oekrainse toestel vloog. En de rebellen, die merkten niet dat er een tweede toestel was, die schoten (dachten ze) op het Oekrainse toestel. ...

Indien tl;dr:
Het toont dat je met een beetje fantasie een scenario kan bedenken waar de bekende feiten (voor zover ik weet) in passen...
En dat is dus precies de reden waarom de VS de beelden zou moeten vrijgeven: om wantrouwige personen tevreden te stellen, zodat ze hun tijd niet verdoen met het bedenken van zulke scenario's. ;)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:02:06 #111
104871 remlof
Europees federalist
pi_142867321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat alleen maar leidt tot de destructie van PD. Men is er nu aan het vechten. What about een cease fire waaraan ze zich gecommitteerd hebben?
Overigens las ik dat > 10.000 Russische troepen zich samentrekken aan de grens met Oekraïne.
Je geeft het antwoord zelf al, waarom zou je een cease fire willen als je tegenstander zich aan het versterken is?
pi_142867336
quote:

Hier in Holland sterft de laatste vlinder
op de allerlaatste bloem
en alle muziek die overblijft
is de supersonische boem

:{ ;( :{ ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:04:16 #113
389063 JCats
zakelijk
pi_142867439
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Hij had het over de mensen die hij de afgelopen tijd gezien heeft. Volgens mij is Timmermans niet op de plaats van neerstorten geweest.
In het begin gaat het wel degelijk in het algemeen over iedereen, die rechtstreeks etc

http://www.waarinholland.(...)elofelijk-goed-land/
(2e filmpje)
pi_142867494
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Je geeft het antwoord zelf al, waarom zou je een cease fire willen als je tegenstander zich aan het versterken is?
Maar die tegenstander had al toegezegd dat men daar een onderzoek kon doen.
I´m back.
pi_142867523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:52 schreef meth1745 het volgende:

[..]

In het Oekriane topic komt de eerste melding van de crash om 17:08 binnen. 43 minuten later deze tweet:

[..]

Hun eigen Antonov werd op een hoogte van 6.5 km neergehaald op 14/7. Daar reageren ze op met een optrekken van de minimum vlieghoogte naar 10 km. Als ze weten dat het een BUK was weten ze ook dat er geen veilige hoogte bestaat. Als ze dat niet weten, hoe kunnen ze dan zo snel weten wat de oorzaak was bij MH17? Het lijkt kortom erg waarschijnlijk dat Oekraine op 17/7 wist of had moeten weten dat het gebied onveilig was wegens BUKs.

Er lijkt weinig twijfel dat de rebellen dachten een militair vliegtuig neer te halen. Net zoals de Amerikanen dachten toen ze het Iraanse toestel in de Golf neerschoten. De Amerikanen waren voor zover ik weet nog niet door vliegtuigen aangevallen, de rebellen werden dagelijks bestookt.

Rest er nog één vraag: als heel wat maatschappijen dagelijks over het gebied vlogen, waarom waren de rebellen dan zo verbaasd toen het een passagiersvliegtuig bleek te zijn (volgens het vrijgegeven telefoongesprek)?

Ik heb een tiental vluchten van MH17 in de dagen ervoor bekeken, allemaal vlogen ze zuidelijker. Niet veel, misschien 10 km, maar er is een duidelijk verschil. Kan toeval zijn.
Heb de Russische claims (radarbeelden?) niet bekeken omdat ze eender wat kunnen beweren. Maar vrijgave van de opnames van de verkeerstoren, en de radarbeelden van zowel Oekraine als de Amerikanen zou, als er niets te verbergen valt, eventuele twijfels wegnemen.

Bij de Iraanse vlucht vernemen we drie jaar later dat de VS al die tijd gelogen heeft: ze waren in de territoriale wateren, niet erbuiten. Maakte toen niets meer uit.
Hetzelfde geldt hier: het conflict eindigt ooit, en wat we daarna nog leren over de crash maakt dan niet meer uit, tenzij voor de nabestaanden en eventuele civil claims. Logisch gezien heeft de VS en Oekraine er belang bij de beelden meteen vrij te geven als ze hun versie bevestigen, zodat niemand twijfel over de inhoud kan zaaien. Komt het niet overeen, dan houden ze het beter verborgen.

De zwarte dozen bevatten ook de gesprekken met de verkeersleiding, dus gaan die sowieso uitkomen. Oekraine zet nu haast achter z'n offensief, Rusland escaleert het conflict door blijkbaar op grote schaal beschietingen vanaf z'n grondgebied uit te voeren. Wil Oekraine het zo snel mogelijk eindigen, ongeacht de kost aan burger- en eigen slachtoffers, en wil Rusland het conflict rekken ongeacht de diplomatieke tol en mogelijk meer extra sancties? Omdat beiden iets verwachten van het onderzoek?

We weten dat de rebellen geschoten hebben, waarom komt Rusland dan met een ongeloofwaardig verhaal en met radarbeelden? Als ze weten dat niemand hun verhaal zal geloven, is het dan enkel voor Russische media bedoeld, of trachten ze de VS te dwingen de radarbeelden vrij te geven? Die bvb een Oekrains militair vliegtuig in de buurt van MH17 zouden tonen.
Rusland kan de waarheid niet vertellen: als ze toegeven dat de rebellen verantwoordelijk waren is dat een schuldbekentenis, niemand die dan nog maalt om een eventueel Oekrains toestel in de buurt.
Als de VS daarentegen radarbeelden toont met een Oekrains toestel vlakbij MH17, dan krijgt dat feit wel aandacht. Wil Oekraine de oorlog eindigen voordat dit gebeurt?

Misschien vloog het Oekrainse toestel in de buurt van MH17, denkend dat de rebellen niet zouden durven schieten uit angst het verkeerde doel te raken. En heeft de verkeerstoren daarom MH17 een iets andere koers gegeven zodat het over de bestemming van het Oekrainse toestel vloog. En de rebellen, die merkten niet dat er een tweede toestel was, die schoten (dachten ze) op het Oekrainse toestel. ...

Indien tl;dr:
Het toont dat je met een beetje fantasie een scenario kan bedenken waar de bekende feiten (voor zover ik weet) in passen...
En dat is dus precies de reden waarom de VS de beelden zou moeten vrijgeven: om wantrouwige personen tevreden te stellen, zodat ze hun tijd niet verdoen met het bedenken van zulke scenario's. ;)
Ik heb het volgende gelezen: Bij de luchtverkeersleiding van Oekraine zat iemand - die een verrader bleek te zijn - die aan de separatisten doorgaf als er een regeringsvliegtuig kwam overvliegen. Deze heeft dat ook gezegd toen het passagiersvliegtuig eraan kwam.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:06:39 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_142867559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar die tegenstander had al toegezegd dat men daar een onderzoek kon doen.
Ja en toen trok het Oekraïense leger om de 20km radius hun gebied binnen :')

Je kan een staakt-het-vuren niet zomaar afdwingen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:08:06 #117
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142867626
quote:
Wat een kneus. Misschien is het wel gewoon een lijst van klanten van een bepaalde organisatie waar een passagier werkte?
Dit is gewoon raar :l
pi_142867663
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Je kan een staakt-het-vuren niet zomaar afdwingen.
Dat was aanvankelijk wel de afspraak.
I´m back.
pi_142867759
Misschien stonden ze wel te juichen toen MMH17 werd neergehaald, remlof. Toch.
En dat is mijn scepsis.
I´m back.
pi_142867941
Oekraine is erbij gebaat als wij heel erg boos worden, want misschien gaan we dan militair ingrijpen en zullen we meehelpen de separatisten te verjagen.
Ik voorspel dus dat het tergen nog heel lang doorgaat.
pi_142867987

Is deze echt verwijderd bij BBC ? vind het op zich wel een item wat ook wel de aandacht mag hebben.
pi_142868008
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien stonden ze wel te juichen toen MMH17 werd neergehaald, remlof. Toch.
En dat is mijn scepsis.
In ieder geval stonden ze wel klaar met camera's om te filmen..
pi_142868090
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef JCats het volgende:

[..]

In het begin gaat het wel degelijk in het algemeen over iedereen, die rechtstreeks etc

http://www.waarinholland.(...)elofelijk-goed-land/
(2e filmpje)
Wat een kutpagina/site is dat, zo'n fragment/gebeurtenis gebruiken simpelweg om die enkele woorden uit hun verband te rukken en in een verhaal over buitenlanders, profiteurs en criminelen te plakken.
:r
pi_142868158
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

In ieder geval stonden ze wel klaar met camera's om te filmen..
Het is iig nu mijn scepsis.
Ik geef ze geen 5 centen, mensen zijn voor hen ook geen stuiver waard... zag ik terwijl die mensen uit de Donetsk republiek aan het vluchten waren.
I´m back.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:19:41 #125
389063 JCats
zakelijk
pi_142868197
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:17 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Wat een kutpagina/site is dat, zo'n fragment/gebeurtenis gebruiken simpelweg om die enkele woorden uit hun verband te rukken en in een verhaal over buitenlanders, profiteurs en criminelen te plakken.
:r
Gaat alleen om dat filmpje.
Als ik zou weten hoe slechts het filmpje te plaatsen, had ik dat ook veel liever gedaan.
pi_142868351
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Syd het volgende:

Is deze echt verwijderd bij BBC ? vind het op zich wel een item wat ook wel de aandacht mag hebben.
Was inderdaad verwijderd, maar of er iets achter zat? Deze denkt alvast niet:
http://globaleconomicanal(...)candal-afterall.html

Drugshond had in POL SC enkele links naar de site van deze man gepost, zei dat ie verrassend goed economische gebeurtenissen had voorspeld, ik zag dit verhaal er toevallig staan.
pi_142868569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:19 schreef JCats het volgende:

[..]

Gaat alleen om dat filmpje.
begrijp ik
quote:
Als ik zou weten hoe slechts het filmpje te plaatsen, had ik dat ook veel liever gedaan.
;)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:28:05 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_142868615
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat was aanvankelijk wel de afspraak.
Dat kan alleen eenzijdig hè? Je weet nooit wat de tegenpartij doet.

En Oekraïne heeft alleen beloofd dat ze geen gevechtsacties zou uitvoeren in de 20km radius en dat hebben ze ook niet gedaan voor zover ik weet.
pi_142869163
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:28 schreef remlof het volgende:

[..]

En Oekraïne heeft alleen beloofd dat ze geen gevechtsacties zou uitvoeren in de 20km radius en dat hebben ze ook niet gedaan voor zover ik weet.
Vanmiddag waren ze midden in het gebied aan het vechten.
I´m back.
pi_142869448
Die experts moeten niet zo pussy doen en gewoon dat onderzoek gaan doen daar. En wtf waarom rijden ze in normale auto's? :')
pi_142869545
quote:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoezo? Ze proberen gewoon het rampgebied zo snel mogelijk te veroveren.
Zo snel mogelijk veroveren zonder gevechtsacties in de 20 km rond de site? Wat gaan ze dan doen, kiezelsteentjes vodkaflessen strooien hopend dat de rebellen het spoor volgen?
pi_142869664
quote:

Ondertiteling gaat wel heel snel.
I´m back.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:57:45 #133
104871 remlof
Europees federalist
pi_142869707
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vanmiddag waren ze midden in het gebied aan het vechten.
Ja als je wordt aangevallen zal je wel moeten hè?
pi_142869928
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Precies. Er zijn wel twee partijen nodig om daar te vechten.
Make my day!
pi_142869951
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:08 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Wat een kneus. Misschien is het wel gewoon een lijst van klanten van een bepaalde organisatie waar een passagier werkte?
Inderdaad, wat een autist zeg. Lijkt me redelijk logisch dat er zoiets achter zit.

Vooral ook zeggen dat je discreet bent en dan de boel met naam en toenaam op youtube gooien. :r
pi_142869988
quote:

[..]

Mee eens. En heb dergelijke berichten ook niet gezien.
Misschien ook dat Donetsk momenteel niet de meest handige plek is om vandaan te werken.
Woord.
pi_142870032
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, is een offensief van Oekraïne. Zogenaamd om de PD veilig te stelen, maar dat ook weer ontkennen?
Nee, er klopt iets niet, remlof.
Waarom een akkoord met Timmermans sluiten en toch dat gebied aanvallen?
Dat is gek, en vanmiddag op PD een beetje gevechten entameren.
Hoe langer de gevechten daar duren, hoe moeilijker de toedracht kan worden vastgesteld..... toch?
We zullen morgen zien, denk ik.
I´m back.
pi_142870077
Het is meer dan vreselijk dit alles.
pi_142870162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Het is meer dan vreselijk dit alles.
Ja.
I´m back.
  woensdag 30 juli 2014 @ 00:12:23 #140
389063 JCats
zakelijk
pi_142870173
pi_142870259
quote:
Die Russische meneer vergeet even te vertellen dat Viktor Yanukovych verantwoordelijk was voor het failliet van Oekraine gesteund door Rusland. Afgezien van alle onzin over 'genocide' (het woord van 2014??).
pi_142870264
quote:
Hallo ook weer te snelle ondertiteling, en daarnaast eerste paar minuten, onzin wrs.
I´m back.
pi_142870394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja.
Hoe zou jij het probleem oplossen?
pi_142870423
quote:

http://english.pravda.ru/(...)eing-0/#.U9geJ2OeIah

Het is minder spannend dan het lijkt. Auntie BBC heeft het verslag naar eigen zeggen verwijderd omdat de verhalen van de getuigen nergens bevestigd konden worden en andere verklaringen tegenspreken. Dat lijkt lijkt een valide argument, ook al omdat de lucht bewolkt was.

BRON
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_142870494
oeh, ik zag pasgeleden een thread hierover ergens...

http://dejimachan.org/b/res/101084.html

(iedereen heet er henk overigens. Voor het verband)

[ Bericht 8% gewijzigd door zxc99 op 30-07-2014 00:32:56 ]
pi_142870536
quote:
Ah. De Oekraïners zijn dus een door Amerika gewapende en gesteunde, exponentieel groeiende groep Nazi's die Rusland willen binnenvallen om zo een wereldoorlog te ontketenen, zodat Amerika er uiteindelijk beter van wordt.

Gelukkig is deze kerel in 2004 geen president geworden..
  woensdag 30 juli 2014 @ 00:31:44 #147
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_142870597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:26 schreef zxc99 het volgende:
oeh, ik zag pasgeleden een thread hierover ergens...

quote:
En nu een paar heel onsmakelijke filmpjes over vlucht mh17
:{
2019: The Great Awakening
  woensdag 30 juli 2014 @ 02:01:46 #148
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_142872056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:28 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ah. De Oekraïners zijn dus een door Amerika gewapende en gesteunde, exponentieel groeiende groep Nazi's die Rusland willen binnenvallen om zo een wereldoorlog te ontketenen, zodat Amerika er uiteindelijk beter van wordt.

Gelukkig is deze kerel in 2004 geen president geworden..
De boodschap die onder deze ridicule redenering zit klinkt alleen wel weer een tikje dubieus. :{

quote:
We're talking about a modern war, which doesn't mean our tanks have to roll into Kiev, but we have the right under international law to at least stop the genocide.

All that is needed is to close the airspace and to use the same mechanisms to shut down the heavy weapons which are being used against the population, as the Americans themselves did against Libya: They closed the airspace, then fired at their armoured vehicles, artilery and aviation. As a result, the regime they were fighting against was unable to engage in battle.

We still have the chance to do that.
Eigenlijk pleit hij dus voor een preventieve aanval van Rusland op het Oekraïense leger. Hij zegt dat Rusland nu nog de kans heeft om de Oekraïense lucht- en landvoertuigen uit te schakelen, zogenaamd om oorlog te voorkomen en de bevolking te beschermen.

Zo komen zijn woorden, vanaf 6:45 in de video, op mij over.
Stap 1, het luchtruim gesloten krijgen, lijkt alvast voor elkaar te zijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2014 @ 09:03:14 #150
862 Arcee
Look closer
pi_142873917
quote:
Stille tocht afgelast: MH17 te lang geleden gebeurd

Een geplande stille tocht door Geldermalsen voor de 298 slachtoffers van rampvlucht MH17 kan donderdag niet doorgaan. De ramp is te lang geleden gebeurd, vindt de gemeente.

De gemeente Geldermalsen wil geen energie steken in de organisatie van de stille tocht, zegt een woordvoerder. "De ramp is te lang geleden gebeurd. Mensen zijn met andere dingen bezig."

De 24-jarige Dave van Hattem nam het initiatief tot de tocht. Daar ziet hij (voorlopig) van af, zegt hij in de Gelderlander. Volgens de gemeente moet hij namelijk eerst een vergunning aanvragen.

"Dat lukt mij niet in zo'n korte tijd", zegt Van Hattem. "Ik hoop in samenspraak met het Geldermalsense Comité 4 en 5 mei een nieuwe datum te prikken."

davevanhattem twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 12:00:22 Diep en diep triest, dat de @GemGeldermalsen en andere mensen een herdenking voor #MH17 zo enorm laten vallen. reageer retweet
Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')