Was inderdaad verwijderd, maar of er iets achter zat? Deze denkt alvast niet:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Syd het volgende:
Is deze echt verwijderd bij BBC ? vind het op zich wel een item wat ook wel de aandacht mag hebben.
begrijp ikquote:
quote:Als ik zou weten hoe slechts het filmpje te plaatsen, had ik dat ook veel liever gedaan.
Dat kan alleen eenzijdig hè? Je weet nooit wat de tegenpartij doet.quote:
Vanmiddag waren ze midden in het gebied aan het vechten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan alleen eenzijdig hè? Je weet nooit wat de tegenpartij doet.
En Oekraïne heeft alleen beloofd dat ze geen gevechtsacties zou uitvoeren in de 20km radius en dat hebben ze ook niet gedaan voor zover ik weet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En Oekraïne heeft alleen beloofd dat ze geen gevechtsacties zou uitvoeren in de 20km radius en dat hebben ze ook niet gedaan voor zover ik weet.
Zo snel mogelijk veroveren zonder gevechtsacties in de 20 km rond de site? Wat gaan ze dan doen, kiezelsteentjes vodkaflessen strooien hopend dat de rebellen het spoor volgen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Ze proberen gewoon het rampgebied zo snel mogelijk te veroveren.
Ondertiteling gaat wel heel snel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Syd het volgende:
Is deze echt verwijderd bij BBC ? vind het op zich wel een item wat ook wel de aandacht mag hebben.
Ja als je wordt aangevallen zal je wel moeten hè?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanmiddag waren ze midden in het gebied aan het vechten.
Precies. Er zijn wel twee partijen nodig om daar te vechten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja als je wordt aangevallen zal je wel moeten hè?
Inderdaad, wat een autist zeg. Lijkt me redelijk logisch dat er zoiets achter zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat een kneus. Misschien is het wel gewoon een lijst van klanten van een bepaalde organisatie waar een passagier werkte?
Mee eens. En heb dergelijke berichten ook niet gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, is een offensief van Oekraïne. Zogenaamd om de PD veilig te stelen, maar dat ook weer ontkennen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja als je wordt aangevallen zal je wel moeten hè?
Die Russische meneer vergeet even te vertellen dat Viktor Yanukovych verantwoordelijk was voor het failliet van Oekraine gesteund door Rusland. Afgezien van alle onzin over 'genocide' (het woord van 2014??).quote:
Hallo ook weer te snelle ondertiteling, en daarnaast eerste paar minuten, onzin wrs.quote:
http://english.pravda.ru/(...)eing-0/#.U9geJ2OeIahquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Syd het volgende:
Ah. De Oekraïners zijn dus een door Amerika gewapende en gesteunde, exponentieel groeiende groep Nazi's die Rusland willen binnenvallen om zo een wereldoorlog te ontketenen, zodat Amerika er uiteindelijk beter van wordt.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:26 schreef zxc99 het volgende:
oeh, ik zag pasgeleden een thread hierover ergens...
quote:En nu een paar heel onsmakelijke filmpjes over vlucht mh17
De boodschap die onder deze ridicule redenering zit klinkt alleen wel weer een tikje dubieus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:28 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ah. De Oekraïners zijn dus een door Amerika gewapende en gesteunde, exponentieel groeiende groep Nazi's die Rusland willen binnenvallen om zo een wereldoorlog te ontketenen, zodat Amerika er uiteindelijk beter van wordt.
Gelukkig is deze kerel in 2004 geen president geworden..
Eigenlijk pleit hij dus voor een preventieve aanval van Rusland op het Oekraïense leger. Hij zegt dat Rusland nu nog de kans heeft om de Oekraïense lucht- en landvoertuigen uit te schakelen, zogenaamd om oorlog te voorkomen en de bevolking te beschermen.quote:We're talking about a modern war, which doesn't mean our tanks have to roll into Kiev, but we have the right under international law to at least stop the genocide.
All that is needed is to close the airspace and to use the same mechanisms to shut down the heavy weapons which are being used against the population, as the Americans themselves did against Libya: They closed the airspace, then fired at their armoured vehicles, artilery and aviation. As a result, the regime they were fighting against was unable to engage in battle.
We still have the chance to do that.
quote:Stille tocht afgelast: MH17 te lang geleden gebeurd
Een geplande stille tocht door Geldermalsen voor de 298 slachtoffers van rampvlucht MH17 kan donderdag niet doorgaan. De ramp is te lang geleden gebeurd, vindt de gemeente.
De gemeente Geldermalsen wil geen energie steken in de organisatie van de stille tocht, zegt een woordvoerder. "De ramp is te lang geleden gebeurd. Mensen zijn met andere dingen bezig."
De 24-jarige Dave van Hattem nam het initiatief tot de tocht. Daar ziet hij (voorlopig) van af, zegt hij in de Gelderlander. Volgens de gemeente moet hij namelijk eerst een vergunning aanvragen.
"Dat lukt mij niet in zo'n korte tijd", zegt Van Hattem. "Ik hoop in samenspraak met het Geldermalsense Comité 4 en 5 mei een nieuwe datum te prikken."Bron: Telegraaftwitter:davevanhattem twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 12:00:22Diep en diep triest, dat de @GemGeldermalsen en andere mensen een herdenking voor #MH17 zo enorm laten vallen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |