Ach ja...natuurlijk...en jij gaat vrijuit omdat je iemand wilens en wetens in levensgevaar hebt gebracht? Dacht het niet, niet volgens de wet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De moordenaar natuurlijk.
Jij bent indirect medeverantwoordelijk. (zeg maar wat USA over Rusland zegt op dit moment)
Ik zeg toch indirect mede verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ach ja...natuurlijk...en jij gaat vrijuit omdat je iemand wilens en wetens in levensgevaar hebt gebracht? Dacht het niet, niet volgens de wet.
Zelfde als met de heler en de koper. Koper word ook voor 100% bestraft.
ps USA zegt niet eens indirekt maar zegt direkt verantwoordelijk
Nee maar dat is diverse malen op CNN geuit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg toch indirect mede verantwoordelijk?
En je edit: heb je daar een bron van? USA heeft, na onderzoek, naar buiten gebracht dat Rusland indirect verantwoordelijk was. En dat heb ik niet 1 keer anders gebracht zien worden.
Jij stelt net dat USA heeft gezegd dat Rusland direct verantwoordelijk was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee maar dat is diverse malen op CNN geuit.
Het word zelfs hillarischer.
http://www.nbcnews.com/st(...)downing-mh17-n162426
“There’s not going to be a Perry Mason moment,” one U.S. official said. “We don’t know who pulled the trigger.”
Dus een heleboel geschreeuw en verdachtmakingen maar ze weten het gewoonweg niet....
Yep. Dat heb ik gehoord in diverse gesprekken op CNN.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij stelt net dat USA heeft gezegd dat Rusland direct verantwoordelijk was.
Dat is niet het geval, en ja, geschreeuw en verdachtmakingen zijn er wel. Veelal door de media daar, en hier, of in Rusland.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Yep. Dat heb ik gehoord in diverse gesprekken op CNN.
Dus eigenlijk staat de USA voor LUL met haar verdachtmakingen en vingerwijzen.
Ze weten het gewoonweg niet!!
Klopt. Feiten kunnen wel eens vervelend zijn, nietwaar?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Ik ga hier verder niet op in, te kansloos voor woorden.
Ja, vooral als JIJ er mee om de oren word geslagen, en vervolgens gaat lopen roeptoeteren over feiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Klopt. Feiten kunnen wel eens vervelend zijn, nietwaar?![]()
quote:Ukraine rebel chief Igor Bezler: 'I won't hesitate to have you shot'
Nicknamed the Demon, leader said to be behind the downing of MH17 ends rare interview by exploding into rage and threatening journalists
Hoezo? Ze proberen gewoon het rampgebied zo snel mogelijk te veroveren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin nu toch wel sceptisch te worden tav de Oekraïeners.... hebben ze wat te verbergen als er onderzoek komt?
Gezellige jongens.quote:
Nou nee.....er staat toch duidelijk dat de USA geen enkel bewijs heeft dat de Russen achter de raketlancering zitten. Dat is een feit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, vooral als JIJ er mee om de oren word geslagen, en vervolgens gaat lopen roeptoeteren over feiten.
Ik heb niet het idee dat er veel te verbergen is, maar vooral dat de kosten van het langer uitstellen van de ATO voor hen te hoog zijn. Ze willen graag door met het aanpakken van de rebellen en zitten eigenlijk niet zo te wachten op onze onderzoekers. Dat is onethisch, maar ergens wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin nu toch wel sceptisch te worden tav de Oekraïeners.... hebben ze wat te verbergen als er onderzoek komt?
Inclusief de rest van de opstandige gebiedenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Ze proberen gewoon het rampgebied zo snel mogelijk te veroveren.
Wat alleen maar leidt tot de destructie van PD. Men is er nu aan het vechten. What about een cease fire waaraan ze zich gecommitteerd hebben?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Ze proberen gewoon het rampgebied zo snel mogelijk te veroveren.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou nee.....er staat toch duidelijk dat de USA geen enkel bewijs heeft dat de Russen achter de raketlancering zitten. Dat is een feit.
Dat dat jij roept dat de Russen dus indirect verantwoordelijk zijn, is dus gebaseerd op niets, en word nu zelfs door de USA onderuit gehaald. Feit.
Godverdommequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou nee.....er staat toch duidelijk dat de USA geen enkel bewijs heeft dat de Russen achter de raketlancering zitten. Dat is een feit.
Dat dat jij roept dat de Russen dus indirect verantwoordelijk zijn, is dus gebaseerd op niets, en word nu zelfs door de USA onderuit gehaald. Feit.
Ok gaan we ff verder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godverdomme
Oke, vooruit dan. USA heeft officieel naar buiten gebracht dat zij de separatisten DIRECT verantwoordelijk achtten. In DEZELFDE VERKLARING melden ze dat ze Rusland NIET DIRECT verantwoordelijk achtten maar WEL INDIRECT.
Wat er dan op CNN geroepen word, plat gezegd, doet geen reet ter zake.
Goede vraag. Heb daar ook niets over gehoord nog.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Overigens: heeft al iemand iets gehoord betreffend de zwarte boxen? Die moeten nu toch al eens geanaliseerd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |