Moeten ze maar vrede willen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zonder de onderdrukking, bezetting en voortdurende kolonisatie geen raketten van Hamas.
Israel wilt geen vrede, die willen het liefst van de overige Palestijnse gebieden Israel maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Moeten ze maar vrede willen...
Wat bereik je nou met die raketten?
Maar kom op nou. Israel met zn High Tech leger heeft toch de verantwoordelijkheid om te zorgen dat er zo min mogelijk onschuldige burgers omkomen? Daar ben je het toch mee eens? En zeg dan is wanneer je wel zou vinden dat Israel te vergaat en dus deze verantwoordelijkheid niet neemt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze dat mogen, maar dat gebeurt nou eenmaal bij een oorlog.
De schuld ligt bij Hamas want de vuren raketten af waarop Israel dat wil stoppen
In Gaza gaat het nog altijd beter in Egypte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Hamas bestaat alleen maar dankzij Israel. Iets dat altijd maar makkelijk wordt vergeten.
Als jij in een land woont waar je blij mag zijn als je schoon water hebt (omdat Israel simpelweg 99% pakt van al het water), waar iedere poging om een economie op te bouwen de grond in wordt gebombadeerd (de palastijnse haven). Waar kolonisten mensen verdrijven uit hun huizen (en vervolgens beschermd worden door het Israelische leger), dan kan ik me voorstellen dat je de mensen steunt die daartegen proberen te vechten.
Dat proberen ze ook. Als ze gewoon willekeurig bommen gooien doen ze dat niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Maar kom op nou. Israel met zn High Tech leger heeft toch de verantwoordelijkheid om te zorgen dat er zo min mogelijk onschuldige burgers omkomen? Daar ben je het toch mee eens? En zeg dan is wanneer je wel zou vinden dat Israel te vergaat en dus deze verantwoordelijkheid niet neemt.
Onzin, twee staten voorstellen zijn gedaan door Israel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Israel wilt geen vrede, die willen het liefst van de overige Palestijnse gebieden Israel maken.
Sja. Onderhandelen gaat niet als de ene partij genegeerd wordt.
Dus het feit dat hamas raketten afschiet, even ongeacht hoeveel doden daarbij vallen, is rede genoeg om gaza aan te vallen zolang ze maar proberen om zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat proberen ze ook. Als ze gewoon willekeurig bommen gooien doen ze dat niet.
Dat is reden genoeg om Hamas en andere terroristen in Gaza aan te vallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dus het feit dat hamas raketten afschiet, even ongeacht hoeveel doden daarbij vallen, is rede genoeg om gaza aan te vallen zolang ze maar proberen om zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken?
Je vergeet dat het landjepik door de kolonisten gewoon doorging tijdens die voorstellenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Onzin, twee staten voorstellen zijn gedaan door Israel.
In recente jaren? Nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Onzin, twee staten voorstellen zijn gedaan door Israel.
Geef nou gewoon is antwoord wijsneus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat is reden genoeg om Hamas en andere terroristen in Gaza aan te vallen.
Net zoals het pikken van land door kolonisten een reden is om Israel aan te vallenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat is reden genoeg om Hamas en andere terroristen in Gaza aan te vallen.
lijkt mij meer dan genoeg reden jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dus het feit dat hamas raketten afschiet, even ongeacht hoeveel doden daarbij vallen, is rede genoeg om gaza aan te vallen zolang ze maar proberen om zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken?
Stel dat dat zo is, wat dan nog?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je vergeet dat het landjepik door de kolonisten gewoon doorging tijdens die voorstellen
dit ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:07 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Net zoals het pikken van land door kolonisten een reden is om Israel aan te vallen
Dat Israel reageert begrijp ik dan ook volkomen. Ik vind ze alleen veel te ver gaan met hun reactie. Het is buiten proportioneelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij meer dan genoeg reden ja
er zijn om oorlogen gestart om een stuk minder iig
Tijdens onderhandelingen over vrede/wapenstilstand in een oorlog gaat normaal gesproken de oorlog ook door.quote:
Nee. Ik bedoel dat zolang hamas raketten afvuurt Israel mag aanvallen en dat het aantal burgerslachtoffers wat daarbij valt volgens jou niet uitmaakt. Dat zeg je toch? Zolang ze maar proberen geen burgerslachtoffers te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'Gaza'? Het regime daar?
Het werkt vooral averechts. Het is niet dat er nu ineens heel veel Palestijnen zin hebben in een vreedzame oplossing nu hun hele woonwijk inclusief alle voorzieningen platgegooid is. Het gewapende verzet wordt hiermee alleen maar erger in plaats van minder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat Israel reageert begrijp ik dan ook volkomen. Ik vind ze alleen veel te ver gaan met hun reactie. Het is buiten proportioneel
Onderhandelingen over vrede? Waar heb jij het in godsnaam over. Het is er niet altijd 'oorlog'quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:10 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Tijdens onderhandelingen over vrede/wapenstilstand in een oorlog gaat normaal gesproken de oorlog ook door.
ben ik het ergens wel mee eens ja maar dit is niets nieuws, je weet wat er gebeurt als de Israelische hamer omlaag komtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat Israel reageert begrijp ik dan ook volkomen. Ik vind ze alleen veel te ver gaan met hun reactie. Het is buiten proportioneel
Ja maar wie aanvallen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:11 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat zolang hamas raketten afvuurt Israel mag aanvallen en dat het aantal burgerslachtoffers wat daarbij valt volgens jou niet uitmaakt. Dat zeg je toch? Zolang ze maar proberen geen burgerslachtoffers te maken.
Dat had gewoon kunnen doorgaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Onderhandelingen over vrede? Waar heb jij het in godsnaam over. Het is er niet altijd 'oorlog'
Die onderhandelingen zijn er juist geweest TEGEN dat landjepik, onderdrukking enz.
feitelijk klopt dat natuurlijk gewoonquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:11 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat zolang hamas raketten afvuurt Israel mag aanvallen en dat het aantal burgerslachtoffers wat daarbij valt volgens jou niet uitmaakt. Dat zeg je toch? Zolang ze maar proberen geen burgerslachtoffers te maken.
Hoe zou je het vinden als oekraine de krim zou gaan bestoken met raketten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Constructief absoluut niet. Maar het is zo'n beetje de enige optie voor Hamas als stel woestijnnomaden tegenover een grootmacht.
Lijkt echt op BF.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hamas leden hebben tegenwoordig go pro's ?
Ik zeg niet dat Israel burgers aanvalt. Maar, als er 1000 man als meat shield gebruikt worden voor 10 hamas strijders.. afknallen die hap? Is dat nog proberen om burgerslachtoffers te voorkomen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:13 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja maar wie aanvallen?
Ik heb net gezegd dat Israel Hamas en andere terroristen die raketten afvuren mag aanvallen zolang ze proberen geen onschuldige mensen te doden.
Is geen realistische situatie. Tevens zijn de schilden volgens Hamas vrijwillig dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
En als er 1000 man als meat shield gebruikt worden voor 10 hamas strijders.. afknallen die hap?
Ik vraag het ook niet als realistische situatie zijnde.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Is geen realistische situatie. Tevens zijn de schilden volgens Hamas vrijwillig dus ik zie het probleem niet.
hangt er een beetje vanaf hoe graag je ze dood wilt hebben maar je kunt ze afknallen jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Israel burgers aanvalt. Maar, als er 1000 man als meat shield gebruikt worden voor 10 hamas strijders.. afknallen die hap?
Feit is in ieder geval dat Israel er een stuk beter in slaagt om zijn burgers te beschermen dan Hamas.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
hangt er een beetje vanaf hoe graag je ze dood wilt hebben maar je kunt ze afknallen ja
itt wat mensen lijken te denken ligt de verantwoordelijkheid om burgerslachtoffers te voorkomen niet enkel bij de aanvallende/sterkste partij maar bij alle strijdende partijen
ik zou ze een kaartje sturen met felicitaties enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Feit is in ieder geval dat Israel er een stuk beter in slaagt om zijn burgers te beschermen dan Hamas.
Serieus? Hamas wil joden dood hebben maar ze hebben dusdanig slecht materiaal dat het ze gewoon niet lukt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Feit is in ieder geval dat Israel er een stuk beter in slaagt om zijn burgers te beschermen dan Hamas.
Oh sorry, moet ik eerst door de ballotage?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou ze een kaartje sturen met felicitaties enzo
wat doet het ertoe?
Als het vrijwillig is mag je ze doden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:17 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik vraag het ook niet als realistische situatie zijnde.
Zeker hebben alle strijdende partijen die verantwoordelijkheid. Het is ook absurd dat mensen als meatshield gebruikt worden (hetzij onvrijwillig, hetzij verplicht). Echter als je kijkt naar wat die 10 hamas gasten voor schade kunnen aanbrengen aan israel staat het niet in verhouding tot die 1000 man. Het leven van een onschuldige palestijn is niet minder waard dan dat van een onschuldige israelier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
hangt er een beetje vanaf hoe graag je ze dood wilt hebben maar je kunt ze afknallen ja
itt wat mensen lijken te denken ligt de verantwoordelijkheid om burgerslachtoffers te voorkomen niet enkel bij de aanvallende/sterkste partij maar bij alle strijdende partijen
anders ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:21 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Als het vrijwillig is mag je ze doden.
nee ik denk dat je het gewoon kunt sturenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh sorry, moet ik eerst door de ballotage?
En als die 10 gasten van hamas zich achter 1000 palestijnen hadden verstopt zonder dat die het doorhebben… Dan niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:21 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Als het vrijwillig is mag je ze doden.
ja naja daarom zijn het ook vijandenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:22 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Zeker hebben alle strijdende partijen die verantwoordelijkheid. Het is ook absurd dat mensen als meatshield gebruikt worden (hetzij onvrijwillig, hetzij verplicht). Echter als je kijkt naar wat die 10 hamas gasten voor schade kunnen aanbrengen aan israel staat het niet in verhouding tot die 1000 man. Het leven van een onschuldige palestijn is niet minder waard dan dat van een onschuldige israelier.
Mwah, 1000 onschuldige vind ik het niet waar om 10 hamas strijders te doden die toch zo vervangen zijn en ook later kunnen gedood worden.quote:
Zie hier boven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:24 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
En als die 10 gasten van hamas zich achter 1000 palestijnen hadden verstopt zonder dat die het doorhebben… Dan niet?
Feit is dat het enorm lastig is te zeggen hoeveel burgerslachtoffers er bij zoiets om mogen komen. Maar ik ben gewoon zwaar van mening dat Israel hierin te ver is gegaan.
De grote aantallen burgerslachtoffers aan Palestijnse zijde zijn kennelijk te wijten aan het feit dat Hamas ofwel strategische doelen in civiele omgevingen plaatst, of gedwongen of vrijwillig human shields inzet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:23 schreef sp3c het volgende:
ik zie het punt dat je probeerde te maken niet echt als ik eerlijk ben
wat als die 10 hamas strijders in de tussentijd 1 of 4 of 10 Israelische soldaten doden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:25 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Mwah, 1000 onschuldige vind ik het niet waar om 10 hamas strijders te doden die toch zo vervangen zijn en ook later kunnen gedood worden.
beiden zijn waarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De grote aantallen burgerslachtoffers aan Palestijnse zijde zijn kennelijk te wijten aan het feit dat Hamas ofwel strategische doelen in civiele omgevingen plaatst, of gedwongen of vrijwillig human shields inzet.
Als we, terecht of onterecht, aannemen dat Hamas ook uit is op het uitschakelen van militaire doelen en niet zozeer op het maken van burgerslachtoffers, dan heeft Israel e.e.a. blijkbaar beter gescheiden. Maar meer waarschijnlijk hebben ze gewoon een beter afweersysteem tegen aanvallen in het algemeen.
Dat jij het punt niet ziet of dat iets er niets toe doet zijn overigens twee verschillende dingen.
Nee zeker niet! Maar heb je enig idee hoeveel doden er zijn gevallen door die raketten in de 10 jaar voordat de pleuris uitbrak 3 weken geleden? Nu staat nog steeds elke dag in de krant dat hamas honderden zo niet duizenden raketten afvuurt Er zijn echter nog steeds maar 3 burgerslachtoffers gevallen in de laatste 3 weken aan Israelische zijde.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:26 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Zie hier boven.
Wat hadden ze dan moeten doen? Gewoon toelaten dat er raketten worden afgevuurd?
Laat maar hangen dan. Ik kan het niveau van NWS nog steeds niet helemaal aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
beiden zijn waar
ik zie het punt niet echt en het feit dat Israel beter bewapend is doet er niet toe
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als die 10 hamas strijders in de tussentijd 1 of 4 of 10 Israelische soldaten doden?
das lekker als je dat moet uitleggen aan de nabestaanden
dit is een beetje flauwquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat maar hangen dan. Ik kan het niveau van NWS nog steeds niet helemaal aan.
Ik ook.. heb de indruk dat het vergelding is wat ze doen.. precisiebombardementen my ass. Ze gooien hele woonblokken plat en hangen daarna een hypocriet verhaaltje op in de media. Fuckersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:24 schreef Fes1-2 het volgende:
Feit is dat het enorm lastig is te zeggen hoeveel burgerslachtoffers er bij zoiets om mogen komen. Maar ik ben gewoon zwaar van mening dat Israel hierin te ver is gegaan.
Dat in tegenstelling tot 'Ik snap het punt niet, dus dan doet het er niet toe'.quote:
28 en duizend gewonden en nog vele andere effecten:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:29 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Maar heb je enig idee hoeveel doden er zijn gevallen door die raketten in de 10 jaar voordat de pleuris uitbrak 3 weken geleden?
nee ik snap het punt niet WANT wat je zegt doet er niet zoveel toequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot 'Ik snap het punt niet, dus dan doet het er niet toe'.
Waarom gaan zoveel mensen van het waanidee uit dat het de enige optie is voor Hamas om die achterlijke raketten af te vuren.. ze moeten zich gewoon koest houden. Hamas is een gezwel voor de Palestijnen en Israël is dat eruit aan het snijden met een kettingzaagquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Constructief absoluut niet. Maar het is zo'n beetje de enige optie voor Hamas als stel woestijnnomaden tegenover een grootmacht.
dit is wel een hele sterkequote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel mensen van het waanidee uit dat het de enige optie is voor Hamas om die achterlijke raketten af te vuren.. ze moeten zich gewoon koest houden. Hamas is een gezwel voor de Palestijnen en Israël is dat eruit aan het snijden met een kettingzaag
Juist. De psychologische effecten zijn inderdaad het ergste. Psychologische effecten van je hele leven achter een muur wonen zonder hoop op een goede toekomst?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:33 schreef oksel12 het volgende:
[..]
28 en duizend gewonden en nog vele andere effecten:
https://en.wikipedia.org/(...)ks_on_Israel#Effects
Weet je wat je dan doet? Als je alles kwijt bent?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:36 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Juist. De psychologische effecten zijn inderdaad het ergste. Psychologische effecten van je hele leven achter een muur wonen zonder hoop op een goede toekomst?
Je verandert het onderwerp..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:36 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Juist. De psychologische effecten zijn inderdaad het ergste. Psychologische effecten van je hele leven achter een muur wonen zonder hoop op een goede toekomst?
Iemand hier verder het filmpje gezien van die 4 kids die worden afgeschoten aan het strand?
Raketten afschieten blijkbaarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Weet je wat je dan doet? Als je alles kwijt bent?
Zucht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:39 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je verandert het onderwerp..
Maar ook dat is de schuld van de PLO en Hamas.
Sorry klopt. Ik vind die 28 doden niet in verhouding staan tot de reactie van Israel. Jij (nog) welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:39 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je verandert het onderwerp..
Maar ook dat is de schuld van de PLO en Hamas.
Ook. Ook andere dingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:40 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Raketten afschieten blijkbaar![]()
helemaal heet gekregen van die discussie en morgen wekker weer vroeg… Ik ga naar bed.
Gelukkig kunnen we hier rustig leven
staat het ook niet echt, ik krijg ook niet de indruk dat het heel veel zin heeft allemaalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:41 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Sorry klopt. Ik vind die 28 doden niet in verhouding staan tot de reactie van Israel. Jij (nog) welKlaar? haha
... wellicht omdat de vriend van Israel beter bekend als Abbas helemáál niets klaar heeft gespeeld met Israel in al die jaren van geweldloos verzet? Misschien had Israel hem meer moeten belonen voor zijn pacifistische houding?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom gaan zoveel mensen van het waanidee uit dat het de enige optie is voor Hamas om die achterlijke raketten af te vuren..
Het zou juist verrassender zijn als men géén gewapend verzet zou plegen bij een voortdurende bezetting en continuering van nederzettingen. Toch?quote:
Ik wel, als Luxemburg raketten afvuurt op Nederland moet dat ook met alle macht worden gestopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:41 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Sorry klopt. Ik vind die 28 doden niet in verhouding staan tot de reactie van Israel. Jij (nog) welKlaar? haha
Vuurde die seperatisten (het is dan wel geen luxemburg) niet onlangs een raket af waarbij 194 Nederlanders om het leven kwamen…? … gaan we weerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:49 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik wel, als Luxemburg raketten afvuurt op Nederland moet dat ook met alle macht worden gestopt.
Kunnen natuurlijk ook een bom gooien in de buurt van Donetsk die groot genoeg is dat de verantwoordelijke sepratisten omkomen maar klein genoeg om niet meer dan 4000 man totaal te doden…..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:54 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vuurde die seperatisten (het is dan wel geen luxemburg) niet onlangs een raket af waarbij 194 Nederlanders om het leven kwamen…? … gaan we weer![]()
Staat niet vast dat zei dat deden en tevens steunt de overheid ze niet maar bestrijd ze. Tevens is het een ongeluk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:54 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vuurde die seperatisten (het is dan wel geen luxemburg) niet onlangs een raket af waarbij 194 Nederlanders om het leven kwamen…? … gaan we weer![]()
Een kind van 4 kan zien dat die raketten geen zoden aan de dijk zetten, dus het is een tamelijk nutteloze vorm van verzet, door een terroristische organisatie die ongetwijfeld iets wil bereiken maar niet het belang dient van het Palestijnse volk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:46 schreef Aloulou het volgende:
Het zou juist verrassender zijn als men géén gewapend verzet zou plegen bij een voortdurende bezetting en continuering van nederzettingen. Toch?
Ach het staat vast dat die raket uit dat gebied is afgeschoten. Bom erop en hebben we in ieder geval de verantwoordelijke te pakken gekregen.. Verder snap ik echt niet waarom dit een idiote vergelijking is? Misschien omdat hij zo dicht in de buurt komt van de waarheid.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:56 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Staat niet vast dat zei dat deden en tevens steunt de overheid ze niet maar bestrijd ze. Tevens is het een ongeluk.
Nogmaals, dat is dus een idiote vergelijking.
De energiebedrijven vanwege de extra elektriciteit die nodig is voor online discussies.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Welke grote bedrijven slaan een slaatje uit dit conflict? Is daar een lijst van?
Gisteren ook al gepost maar … klik op link voor aan raketaanval van Hamas waarbij bijna een kat om het leven komt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een kind van 4 kan zien dat die raketten geen zoden aan de dijk zetten, dus het is een tamelijk nutteloze vorm van verzet, door een terroristische organisatie die ongetwijfeld iets wil bereiken maar niet het belang dient van het Palestijnse volk.
Of het daadwerkelijk gaat lukken weet ik niet, maar Israel zal Hamas definitief van de kaart willen vegen dit keer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:50 schreef expans het volgende:
Nog een week of twee en Israel zal wel een kulverhaal van missie geskaagd, tunnels vernietigd de wereld inslingeren en zich terugtrekken.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De energiebedrijven vanwege de extra elektriciteit die nodig is voor online discussies.
Ten eerste weet je niet zeker wie de dader is, dus je weet niet wie je moet aanvallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ach het staat vast dat die raket uit dat gebied is afgeschoten. Bom erop en hebben we in ieder geval de verantwoordelijke te pakken gekregen.. Verder snap ik echt niet waarom dit een idiote vergelijking is? Misschien omdat hij zo dicht in de buurt komt van de waarheid.
Wij niet maar onze mensen zijn dood? Laat jij altijd een ander je vuile werk opknappen dan? Verder is het geen ongeluk, het is een terreuraanslag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ten eerste weet je niet zeker wie de dader is.
Ten tweede is het een ongeluk.
Ten derde bestrijd de Oekrainse overheid ze al met bommen.
IDF: "Unleash hell!!!"quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:00 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Gisteren ook al gepost maar … klik op link voor aan raketaanval van Hamas waarbij bijna een kat om het leven komt.
Je kan niet meer doen behalve als je grondtroepen wil sturen,quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:02 schreef Fes1-2 het volgende:
Laat jij altijd een ander je vuile werk opknappen dan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:02 schreef Fes1-2 het volgende:
Verder is het geen ongeluk, het is een terreuraanslag.
Waarom nu alleen grondtroepen en niet zoals Israel doet eerst een luchtoffensief en daarna de grondtroepen er achteraan om te kijken of we de lijken en het arsenaal kunnen vinden van diegene die we wilde doden? Oh ja fuck. Wij krijgen dan ruzie met Rusland maar wie komt er in hemelsnaam op voor die Palestijnen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:04 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je kan niet meer doen behalve als je grondtroepen wil sturen.
[..]Waarom zouden ze het in vredes naam expres doen?
Luchtoffensief doet Oekraine al. Maar goed, ik vind de vergelijking idioot en onzinnig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:10 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Waarom nu alleen grondtroepen en niet zoals Israel doet eerst een luchtoffensief en daarna de grondtroepen er achteraan om te kijken of we de lijken en het arsenaal kunnen vinden van diegene die we wilde doden? Oh ja fuck. Wij krijgen dan ruzie met Rusland maar wie komt er in hemelsnaam op voor die Palestijnen?
Dat ben ik met je eens, maar wat is de andere optie?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Een kind van 4 kan zien dat die raketten geen zoden aan de dijk zetten,
Men heeft weinig andere keus. Het is achterover op de rug gaan liggen, billetjes blootmaken en je laten verkrachten of enigzins verzet plegen en hopen dat je iets verder komt en op zijn minst wat eervoller ten onder gaat.quote:dus het is een tamelijk nutteloze vorm van verzet, door een terroristische organisatie die ongetwijfeld iets wil bereiken maar niet het belang dient van het Palestijnse volk.
Je zegt net letterlijk het volgendequote:Op woensdag 30 juli 2014 00:12 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Luchtoffensief doet Oekraine al. Maar goed, ik vind de vergelijking idioot en onzinnig.
Als luxemburg het perongeluk doet is het dus okee?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:49 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik wel, als Luxemburg raketten afvuurt op Nederland moet dat ook met alle macht worden gestopt.
Ja. Of vind jij dat Iran de VS had moeten aanvallen vanwege een per ongeluk neergeschoten vliegtuig?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Als luxemburg het perongeluk doet is het dus okee?
Nope. Maar lees vooral even het stukje Aftermath in het artikel waar je naar linkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:20 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja. Of vind jij dat Iran de VS had moeten aanvallen vanwege een per ongeluk neergeschoten vliegtuig?
Als je VS terug aanvalt vegen ze ons van de kaart. Zie ook Oekraine nu, als wij daar militairen naartoe sturen en die schieten per ongeluk voorbij de Russische grens een paar Russische soldaten neer dan ligt morgen Rotterdam weer plat met de groetjes van Putin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:25 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Hypocriet dus. Luxemburg moet aangevallen worden als ze iets per ongeluk doen, de VS niet.
Wat een onzin zo op de late avond.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als je VS terug aanvalt vegen ze ons van de kaart. Zie ook Oekraine nu, als wij daar militairen naartoe sturen en die schieten per ongeluk voorbij de Russische grens een paar Russische soldaten neer dan ligt morgen Rotterdam weer plat met de groetjes van Putin.
Ik bedoelde het natuurlijk theoretisch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als je VS terug aanvalt vegen ze ons van de kaart. Zie ook Oekraine nu, als wij daar militairen naartoe sturen en die schieten per ongeluk voorbij de Russische grens een paar Russische soldaten neer dan ligt morgen Rotterdam weer plat met de groetjes van Putin.
Wat denk jij dat er realitisch gaat gebeuren als je of Amerikaanse of Russische militairen al dan niet doelbewust om het leven brengt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzin zo op de late avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |