Hebben ze bij de lidl geen accijns dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:10 schreef RetRy32 het volgende:
Koop het bij de LIDL.
Maar Trojka pink zul je daar niet vinden helaas
Nee ik heb pijpvrees. Walg van smerige piemelsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon jongens pijpen. 1 fles drank per pijpbeurt. Voor 3 flessen krijg je er 4.
vastquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik heb pijpvrees. Walg van smerige piemels
Je moet ook schone piemels pijpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op :pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hebben ze bij de lidl geen accijns dan?
Mensen die student worden zodat ze zich 's avonds lekker klem kunnen zuipen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben in mijn nieuwe studentenflatje een beetje een alcoholvoorraad aan het aanleggen voor alle toekomstige studentenzuipavondjes. Ik zit momenteel nog maar op 6 flessen hoor, maar nu kwam ik tot het besluit dat ik alcohol verrekte duur vind. Ik wilde nog toevoegen, trojka pink (15 euro) dropshot (15 euro) Licor 43 (19 euro!!!!)
Klacht: dit kan de gemiddelde student toch niet opbrengen? Ik drink geen bier!!!!
Inb4: saffraan was altijd al duur
De mijne is clean, ik heb een half lege fles trojka liggen dus je hoeft alleen je handjes te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
TS is gelukkig maar een mbo'er, dus die vlieger gaat hier niet op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Mensen die student worden zodat ze zich 's avonds lekker klem kunnen zuipen.![]()
Zit minder alcohol in dan bij een slijter......quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef BrandX het volgende:
waar koop jij je dropshot voor 15 euro
hier bij de jumbo 7 of 8 euro.
tis anders exact dezelfde dropshot volgens mijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:18 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Zit minder alcohol in dan bij een slijter......
Hbo schelequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is gelukkig maar een mbo'er, dus die vlieger gaat hier niet op.
Internetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef BrandX het volgende:
waar koop jij je dropshot voor 15 euro
hier bij de jumbo 7 of 8 euro.
Doet er niet toe. Pillen en prikken gaan er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
alcohol is gewoon een harddrug hoor.
en xtc is een stuk goedkoper
ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil geen drugs maar zuip wel constant"
Achterlijke
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Alcohol in Nederland is fucking goedkoop vergeleken met andere veel andere Westerse landenZeik niet, mongool.
Dropshot is een Nederlandse droplikeur gebrouwen door De Kuyper in Schiedam. Het alcoholpercentage is 20%, waardoor het alleen in slijterijen verkocht mag worden. Sinds 2010 bestaat er een variant met 14,9 procent, die ook in de supermarkt verkocht mag worden. Dropshot wordt meestal genuttigd in een shotglas, is zwart van kleur en smaakt naar salmiak. De slogan van Dropshot is "It's Black Magic". Het wordt verkocht in flessen van 10 en 70 cl.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis anders exact dezelfde dropshot volgens mij
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik zal van de week eens kijken hoeveel % alcohol er in zit bij de jumbo.
hoe kom je daar nou bij. Het is hier juist teringduurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Alcohol in Nederland is fucking goedkoop vergeleken met andere veel andere Westerse landenZeik niet, mongool.
Wat begrijp je niet aan veel? Kijk naar Frankrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, VK, Ierland.. Een handvol dure landen waar -- bijvoorbeeld -- een glas bier bij een willekeurige kroeg 5 euro kost. Goedkopere landen heb je ook zoals Duitsland en Luxemburg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Het kan nog veel goedkoper. Kijk maar naar Duitsland.
Niet alles is goedkoper op internetquote:
studenten die zich alleen maar 's avonds klem zuipenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Mensen die student worden zodat ze zich 's avonds lekker klem kunnen zuipen.![]()
Gelukkig dan maar dat ik het niet doe omdat ik denk dat ik dan 'stoer' ben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef Deetch het volgende:
[..]
Niet alles is goedkoper op interneten daarnaast is het helemaal niet stoer als je als "student" een drankvoorraad hebt.
Uhuhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha jaaa had er zo op de fiets om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:35 schreef Dettol het volgende:
http://www.drankgigant.nl/dropshot-de-kuyper-1193.html
Nog in de aanbieding ook en het is een 100cl fles ipv 70cl...
Edit: en je Licor 43 100cl fles voor 19euro. http://www.drankgigant.nl/licor-43-liter.html en dat roze spul http://www.drankgigant.nl/trojka-vodka-pink.html
Minder zeiken nu
Alsof er een verschil isquote:
Ik heb mijn kleine broertje net gewassenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In die Scandinavische landen krijgen studenten maandelijks gratis geld (VEEL meer als stufi)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan veel? Kijk naar Frankrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, VK, Ierland.. Een handvol dure landen waar -- bijvoorbeeld -- een glas bier bij een willekeurige kroeg 5 euro kost. Goedkopere landen heb je ook zoals Duitsland en Luxemburg.
En in Frankrijk krijgt men bijna geen flikker aan subsidies vergeleken met Nederland en het is er duur. Dus?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
In die Scandinavische landen krijgen studenten maandelijks gratis geld (VEEL meer als stufi)
Ik heb het toch niet over Frankrijk malloot. Leer lezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En in Frankrijk krijgt men bijna geen flikker aan subsidies vergeleken met Nederland en het is er duur. Dus?
En waarom die "" ?
Ik wel, en het is ook een land waar alcohol duur is, net als de Scandinavische landen. Leer jij maar eens lezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over Frankrijk malloot. Leer lezen.
Ja joh, gewoon 3~4x in de week pillen klappuh, vier jaar lang, kan helemaal niet verkeerd gaan!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
alcohol is gewoon een harddrug hoor.
en xtc is een stuk goedkoper
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon 3~4x in de week pillen klappuh, vier jaar lang, kan helemaal niet verkeerd gaan!
Ik zei toch dat ze gratis geld kregen in die 4 landen dus de situatie is totaal niet vergelijkbaar met TSquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wel, en het is ook een land waar alcohol duur is, net als de Scandinavische landen. Leer jij maar eens lezen.
Oh, verrek! Dat klopt idd jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze gratis geld kregen in die 4 landen dus de situatie is totaal niet vergelijkbaar met TS
Of alsnog gewoon bier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef gargamelnl het volgende:
Echte studentes tikken flessen rose en wit weg, geen sterk.
Maar dat heb ik allebei dus al in de collectiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef gargamelnl het volgende:
Echte studentes tikken flessen rose en wit weg, geen sterk.
voor een feestquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef RedFoxy het volgende:
Wat voor een bocht drink je, meid?
Hoe een drankkast er uit hoort te zien:
1 Fles goede whiskey (minstens 50 euro)
1 Fles slobberwhiskey
1 Fles goede rum (denk aan club havana 7 jaar +)
1 Fles bacardi
1 Fles wodka in vriezer
6 Flessen goede rode wijn
6 Flessen goede witte wijn
Meer heeft een fatsoenlijk mens niet nodig
Goede whiskey heb je al vanaf 30 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef RedFoxy het volgende:
1 Fles slobberwhiskey
1 Fles bacardi
1 Fles wodka in vriezer
En keihard gefaald? Wat verrassend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder hbo gedaan hoor
Spreek willekeurig een bondkraagje op de leeftijd van 13 - 25 aan en die rijden persoonlijk wel even met je heen, daarna wordt je wel gedropt in een steeg in Antwerpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Zoek iemand met een leaseauto (die dus gratis rijdt) en rij een keertje naar Duitsland.
Geen goede Belgische bieren in huis hebben is echt niet fatsoenlijk hoor. Ook maar 1 fles whiskey, altijd 1 open en 1 dicht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef RedFoxy het volgende:
1 Fles slobberwhiskey
1 Fles bacardi
1 Fles wodka in vriezer
Welke dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede whiskey heb je al vanaf 30 euro
Auchentoshan Classic en Old Pulteney 12 heb ik allebei voor 32,50 gekocht. En dat zijn prima singlesquote:
Wat ging er toen fout en hoe ga je er voor zorgen dat het nu wel goed gaat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Club Havana.. Godverdomme vies smerigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef RedFoxy het volgende:
1 Fles slobberwhiskey
1 Fles bacardi
1 Fles wodka in vriezer
6 euro voor hele dag en 3 euro voor een zieke nacht. Alleen dan nog je water en pakjes kauwgomquote:
En wat als ik anders 2 speciaal biertjes had genomen? Als ik niet een hele nacht van de kaart hoef te zijn?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
6 euro voor hele dag en 3 euro voor een zieke nacht. Alleen dan nog je water en pakjes kauwgom
1-1,5 misschien 2 X'jes voor een dag / nacht euforie ipv 15 bier waarbij gekotst word, vernield en waarbij mensen agressief zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:53 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Geen drugs gebruiken![]()
Sex on X beter wordt het niet
Gefaald gefaald.... Om precies te zijn stopte ik na 1 introdag en 1 lesdag. Had geen zin meer in die studiequote:
Zonder in te gaan op je overdreven voorspellingen omtrent 15 bier en de gevolgen... Wat is jouw optie voor de avonden dat je 2 of 3 drankjes wil nemen. 1/4 pil? 1/8ste? Heb je daar wat aan? En hoe is de gebruikssensatie van het slikken van pillen en water drinken? Een beetje te vergelijken met de smaak en mondgevoel van een goed glas wijn, bier of gedestilleerd? Of gaat het alleen maar om het effect bij jou?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
1-1,5 misschien 2 X'jes voor een dag / nacht euforie ipv 15 bier waarbij gekotst word, vernield en waarbij mensen agressief zijn.
Ik weet het wel.
Ik dacht dat ik de verkeerde studie koos. Ik denk dat ik nu wel de goede studie te pakken hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat ging er toen fout en hoe ga je er voor zorgen dat het nu wel goed gaat?
Dit dus. Xtc love drugquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
1-1,5 misschien 2 X'jes voor een dag / nacht euforie ipv 15 bier waarbij gekotst word, vernield en waarbij mensen agressief zijn.
Ik weet het wel.
Duitslandquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben in mijn nieuwe studentenflatje een beetje een alcoholvoorraad aan het aanleggen voor alle toekomstige studentenzuipavondjes. Ik zit momenteel nog maar op 6 flessen hoor, maar nu kwam ik tot het besluit dat ik alcohol verrekte duur vind. Ik wilde nog toevoegen, trojka pink (15 euro) dropshot (15 euro) Licor 43 (19 euro!!!!)
Klacht: dit kan de gemiddelde student toch niet opbrengen? Ik drink geen bier!!!!
Inb4: saffraan was altijd al duur
Ik ga daar niet speciaal voor naar Duitslandquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Duitsland
Vorige week een fles Bacardi 0,7l voor 9 euro.
Voor een studentenfeestquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef RedFoxy het volgende:
1 Fles slobberwhiskey
1 Fles bacardi
1 Fles wodka in vriezer
dan moet je niet klagen dat het in nederland zo duur is kutquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga daar niet speciaal voor naar Duitsland
Dit topic gaat duidelijk over zuipavonden en de prijs daarvan. Niet over s'avonds lekker nog een biertje/wijntje drinken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder in te gaan op je overdreven voorspellingen omtrent 15 bier en de gevolgen... Wat is jouw optie voor de avonden dat je 2 of 3 drankjes wil nemen. 1/4 pil? 1/8ste? Heb je daar wat aan? En hoe is de gebruikssensatie van het slikken van pillen en water drinken? Een beetje te vergelijken met de smaak en mondgevoel van een goed glas wijn, bier of gedestilleerd? Of gaat het alleen maar om het effect bij jou?
Ervaringen met sex on x?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:53 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Geen drugs gebruiken![]()
Sex on X beter wordt het niet
En goeie schoenen vanwege rondjes doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
6 euro voor hele dag en 3 euro voor een zieke nacht. Alleen dan nog je water en pakjes kauwgom
roshe runs, aanradertjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En goeie schoenen vanwege rondjes doen.
Ah kijk, dat wist ik niet, thanks voor het opzoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Dropshot is een Nederlandse droplikeur gebrouwen door De Kuyper in Schiedam. Het alcoholpercentage is 20%, waardoor het alleen in slijterijen verkocht mag worden. Sinds 2010 bestaat er een variant met 14,9 procent, die ook in de supermarkt verkocht mag worden. Dropshot wordt meestal genuttigd in een shotglas, is zwart van kleur en smaakt naar salmiak. De slogan van Dropshot is "It's Black Magic". Het wordt verkocht in flessen van 10 en 70 cl.
Bron: Wikipedia
Geen sketchers rockenquote:
alsnog super ranzig, zeker als 15-jarige en dat je net over het randje gaat > zwarte kotsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik niet, thanks voor het opzoeken.
Tis gewoon net hoestdrank, van die ouderwetse die m'n oma vroeger maaktequote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
alsnog super ranzig, zeker als 15-jarige en dat je net over het randje gaat > zwarte kots
quote:
quote:
Wat is warme seks?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:24 schreef VarkensHart het volgende:
[..]als je ooit eens warme sex wilt moet je dat doen. High sensitive
hmm welke drink je dan, hoe :p? Ik heb een keer whiskey gedronken tijdens het uitgaan en vond het echt niet lekker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tis gewoon net hoestdrank, van die ouderwetse die m'n oma vroeger maakte![]()
Maar na drie slokjes heb je idd wel genoeg
Geef mij maar whiskey
Green label zo, niet on the rocks dat is voor mietjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hmm welke drink je dan, hoe :p? Ik heb een keer whiskey gedronken tijdens het uitgaan en vond het echt niet lekker.
tips?
Verschillende. Ik drink het liefst Ierse. Bushmills is mijn absolute favoriet. Heerlijk zacht met een lekkere afterbite. Schotse (zonder e) lust ik graag de Oban.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hmm welke drink je dan, hoe :p? Ik heb een keer whiskey gedronken tijdens het uitgaan en vond het echt niet lekker.
tips?
Oh en op de zuipavonden maakt het niet uit wat je drinkt? Mag gewoon bocht zijn?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dit topic gaat duidelijk over zuipavonden en de prijs daarvan. Niet over s'avonds lekker nog een biertje/wijntje drinken.
Moet jij weten wat je drinkt, ik weet niet echt waar je nou naartoe wiltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh en op de zuipavonden maakt het niet uit wat je drinkt? Mag gewoon bocht zijn?
Jij roept XTC XTC XTC, waarmee je compleet voorbij gaat aan alles voor het effect van XTC of alcohol. Drank drinken is meer dan dronken worden. Anders dan bij XTC.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Moet jij weten wat je drinkt, ik weet niet echt waar je nou naartoe wilt
Joh, pil in je bakkes en doorslikken kun je weinig van genieten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij roept XTC XTC XTC, waarmee je compleet voorbij gaat aan alles voor het effect van XTC of alcohol. Drank drinken is meer dan dronken worden. Anders dan bij XTC.
Knuffelen? Met mij? Ik ben een vuige agressieve alcoholdrinker (want dat zijn wij allemaal blijkbaar), daar doe ik toch helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Joh, pil in je bakkes en doorslikken kun je weinig van genieten.
Waar het hier eigenlijk om gaat is de prijs van drank, voor de zuipavonden van studenten. Ik maak gewoon een vergelijking met xtc.
Genieten van een lekker drankje heeft er verder weinig mee te maken, en die vergelijking maak ik absoluut niet.
Knuffelen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Knuffelen? Met mij? Ik ben een vuige agressieve alcoholdrinker (want dat zijn wij allemaal blijkbaar), daar doe ik toch helemaal niet aan.
Ik heb wat tegen mensen die alcohol afzeiken en XTC ophemelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]wats met jou maat, werk je bij de gall ofzo?
ik heb wat tegen zuurpruimen, wordt jij ook boos als iemand lasagne vies vindt?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen mensen die alcohol afzeiken en XTC ophemelen
Vies vinden is iets heel anders kerel. Jij komt met belachelijke beweringen over alcohol. Alsof je zegt:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik heb wat tegen zuurpruimen, wordt jij ook boos als iemand lasagne vies vindt?
Half kratje bavaria, en daarna over op het budgetbier!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Veel betalen voor drank![]()
Beter leer je budgetbier drinken, of haal je een paar flessen bochtwodka uit Duitsland.
Bav is budget. Pauper.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Half kratje bavaria, en daarna over op het budgetbier!
Lust je ook wijn, dan moet je hier even kijken..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is onzin. Door alle accijnzen is alcohol in Nederland juist best duur. In Zuid-Europa, Duitsland, Oostenrijk enzo is het veel goedkoper.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
op welke festivals sta jij dan te rampetampe?quote:
Ik gebruik geen xtc, het was eigenlijk meer gezeur van mequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
op welke festivals sta jij dan te rampetampe?
zelf sta ik meestal zo ^^
Goedkope pillen koop jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wil dit maar snap het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
Lust je ook wijn, dan moet je hier even kijken..
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #5 - Met extragratis nieuwsbrief
5 euro hele doos
Dat heb ik zonder pillen ook al met mijn vriendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Intense sex. Warm gevoel bij elke aanraking op elke plek
Moet je je pik wel nog omhoog zien te krijgen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Intense sex. Warm gevoel bij elke aanraking op elke plek
Kamagra kameraadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je je pik wel nog omhoog zien te krijgen.
Onwetend meisjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik zonder pillen ook al met mijn vriend
Weet je hoe fucking gevaarlijk dat is?quote:
Ik ga het binnenkort toch maar is doen, ben echt te benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen xtc, het was eigenlijk meer gezeur van me![]()
Maar ik ben vorige week naar Dominator geweest, het meest ga ik dus naar hardcorefeesten.
Als de line-up me aanstaat tenminste![]()
Jij? Je steelt wel de show als je er zo bijstaat hoor!!
Hoe gevaarlijk dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking gevaarlijk dat is?
Verhoogt het risico op hartaanvallen enorm.quote:
Ja, maar seks vermindert dat weer, dus dat vlakt elkaar wel uitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verhoogt het risico op hartaanvallen enorm.
hehehquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar seks vermindert dat weer, dus dat vlakt elkaar wel uit.
Ik zou je meteen aanspreken als je zo'n onderbroek aanhebt inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort toch maar is doen, ben echt te benieuwd.
thanks, ik doe meestal ook zon onderbroek aan, valt goed bij de vrouwtjes
jouw dildo trilt ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik zonder pillen ook al met mijn vriend
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking gevaarlijk dat is?
Les geven op het mbo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de verkeerde studie koos. Ik denk dat ik nu wel de goede studie te pakken heb
Jij onthoudt daarom wel verdacht veel feitjes van mij hoor hoinkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Les geven op het mbo.Ik heb nu al medelijden met de minderbedeelden die nu nog in het basis onderwijs worstelen om straks jou voor de klas te krijgen.
ga ik drank kopen en pillenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij onthoudt daarom wel verdacht veel feitjes van mij hoor hoinkben je verliefd?
ik had 42 flessen canei voor 17,50 euroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef hottentot het volgende:
Onterechte klacht:
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #5 - Met extragratis nieuwsbrief
20 dozen divers voor 150,-quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik had 42 flessen canei voor 17,50 euro
Aangezien sex een cardiovasculaire belasting is gaat die redenatie niet op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar seks vermindert dat weer, dus dat vlakt elkaar wel uit.
Olifantengeheugen. Het is een vloek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij onthoudt daarom wel verdacht veel feitjes van mij hoor hoinkben je verliefd?
Gewoon je mond spoelen met de drank.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waars ben je zo lelijk dat jongens je alleen piemel gunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vast niet zo lelijk als iemand die zichzelf dustbrain noemtquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:09 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Waars ben je zo lelijk dat jongens je alleen piemel gunnen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:13 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Vast niet zo lelijk als iemand die zichzelf dustbrain noemt
+ verzendkosten a ¤7quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:35 schreef Dettol het volgende:
http://www.drankgigant.nl/dropshot-de-kuyper-1193.html
Nog in de aanbieding ook en het is een 100cl fles ipv 70cl...
Edit: en je Licor 43 100cl fles voor 19euro. http://www.drankgigant.nl/licor-43-liter.html en dat roze spul http://www.drankgigant.nl/trojka-vodka-pink.html
Minder zeiken nu
Waarom post je met je kloon in je eigen topicquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:13 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik neem het gewoon voor supergirl op. Foksters onder elkaar enZoquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom post je met je kloon in je eigen topic
Ze zij precies hetzelfde als toen die keer dat ik m dr vrees hard inramde by haarquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wrom moet jy als vrouw je eige alcohol kope? Als ik met my girls uit ben zorg ik dat ik gwoon aangeschote gnoeg ben om mocht ik thuiskomen (hahaha![]()
) gnoeg aan 1 wijntje heb xD
is idd faking duur daarom gwoon uitbuitte zolang je die lichaam heb togXD
Hoe jij met deze schrijfstijl aan een blauw kleurtje bent gekomen is mij een raadselquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wrom moet jy als vrouw je eige alcohol kope? Als ik met my girls uit ben zorg ik dat ik gwoon aangeschote gnoeg ben om mocht ik thuiskomen (hahaha![]()
Maar verder gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Triestheid ten top ja. Maar het verbaast me niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom post je met je kloon in je eigen topic
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik neem het gewoon voor supergirl op. Foksters onder elkaar enZo
Schattige vrouwenopmerking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:13 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij bent zo dom, zo werkelijk dom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe jij met deze schrijfstijl aan een blauw kleurtje bent gekomen is mij een raadsel
Leg uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent zo dom, zo werkelijk dom.
Maar TS koopt elke keer een fles, geen winst dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:38 schreef Dettol het volgende:
[..]
Dan moet je meer bestellen om dat te compenseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |