ik neem het gewoon voor supergirl op. Foksters onder elkaar enZoquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom post je met je kloon in je eigen topic
Ze zij precies hetzelfde als toen die keer dat ik m dr vrees hard inramde by haarquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wrom moet jy als vrouw je eige alcohol kope? Als ik met my girls uit ben zorg ik dat ik gwoon aangeschote gnoeg ben om mocht ik thuiskomen (hahaha![]()
) gnoeg aan 1 wijntje heb xD
is idd faking duur daarom gwoon uitbuitte zolang je die lichaam heb togXD
Hoe jij met deze schrijfstijl aan een blauw kleurtje bent gekomen is mij een raadselquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wrom moet jy als vrouw je eige alcohol kope? Als ik met my girls uit ben zorg ik dat ik gwoon aangeschote gnoeg ben om mocht ik thuiskomen (hahaha![]()
Maar verder gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Triestheid ten top ja. Maar het verbaast me niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom post je met je kloon in je eigen topic
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
ik neem het gewoon voor supergirl op. Foksters onder elkaar enZo
Schattige vrouwenopmerking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:13 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Vast niet zo lelijk als iemand die zichzelf dustbrain noemt
Jij bent zo dom, zo werkelijk dom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe jij met deze schrijfstijl aan een blauw kleurtje bent gekomen is mij een raadsel
Leg uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent zo dom, zo werkelijk dom.
Maar TS koopt elke keer een fles, geen winst dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:38 schreef Dettol het volgende:
[..]
Dan moet je meer bestellen om dat te compenseren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |