In die Scandinavische landen krijgen studenten maandelijks gratis geld (VEEL meer als stufi)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan veel? Kijk naar Frankrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, VK, Ierland.. Een handvol dure landen waar -- bijvoorbeeld -- een glas bier bij een willekeurige kroeg 5 euro kost. Goedkopere landen heb je ook zoals Duitsland en Luxemburg.
En in Frankrijk krijgt men bijna geen flikker aan subsidies vergeleken met Nederland en het is er duur. Dus?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:52 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
In die Scandinavische landen krijgen studenten maandelijks gratis geld (VEEL meer als stufi)
Ik heb het toch niet over Frankrijk malloot. Leer lezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En in Frankrijk krijgt men bijna geen flikker aan subsidies vergeleken met Nederland en het is er duur. Dus?
En waarom die "" ?
Ik wel, en het is ook een land waar alcohol duur is, net als de Scandinavische landen. Leer jij maar eens lezen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:54 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over Frankrijk malloot. Leer lezen.
Ja joh, gewoon 3~4x in de week pillen klappuh, vier jaar lang, kan helemaal niet verkeerd gaan!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
alcohol is gewoon een harddrug hoor.
en xtc is een stuk goedkoper
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon 3~4x in de week pillen klappuh, vier jaar lang, kan helemaal niet verkeerd gaan!
Ik zei toch dat ze gratis geld kregen in die 4 landen dus de situatie is totaal niet vergelijkbaar met TSquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wel, en het is ook een land waar alcohol duur is, net als de Scandinavische landen. Leer jij maar eens lezen.
Oh, verrek! Dat klopt idd jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze gratis geld kregen in die 4 landen dus de situatie is totaal niet vergelijkbaar met TS
Of alsnog gewoon bier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef gargamelnl het volgende:
Echte studentes tikken flessen rose en wit weg, geen sterk.
Maar dat heb ik allebei dus al in de collectiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef gargamelnl het volgende:
Echte studentes tikken flessen rose en wit weg, geen sterk.
voor een feestquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef RedFoxy het volgende:
Wat voor een bocht drink je, meid?
Hoe een drankkast er uit hoort te zien:
1 Fles goede whiskey (minstens 50 euro)
1 Fles slobberwhiskey
1 Fles goede rum (denk aan club havana 7 jaar +)
1 Fles bacardi
1 Fles wodka in vriezer
6 Flessen goede rode wijn
6 Flessen goede witte wijn
Meer heeft een fatsoenlijk mens niet nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |