Ik heb wat tegen mensen die alcohol afzeiken en XTC ophemelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]wats met jou maat, werk je bij de gall ofzo?
ik heb wat tegen zuurpruimen, wordt jij ook boos als iemand lasagne vies vindt?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen mensen die alcohol afzeiken en XTC ophemelen
Vies vinden is iets heel anders kerel. Jij komt met belachelijke beweringen over alcohol. Alsof je zegt:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik heb wat tegen zuurpruimen, wordt jij ook boos als iemand lasagne vies vindt?
Half kratje bavaria, en daarna over op het budgetbier!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Veel betalen voor drank![]()
Beter leer je budgetbier drinken, of haal je een paar flessen bochtwodka uit Duitsland.
Bav is budget. Pauper.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Half kratje bavaria, en daarna over op het budgetbier!
Lust je ook wijn, dan moet je hier even kijken..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder hbo gedaan hoor
Dat is onzin. Door alle accijnzen is alcohol in Nederland juist best duur. In Zuid-Europa, Duitsland, Oostenrijk enzo is het veel goedkoper.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Alcohol in Nederland is fucking goedkoop vergeleken met andere veel andere Westerse landenZeik niet, mongool.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
6 euro voor hele dag en 3 euro voor een zieke nacht. Alleen dan nog je water en pakjes kauwgom
op welke festivals sta jij dan te rampetampe?quote:
Ik gebruik geen xtc, het was eigenlijk meer gezeur van mequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
op welke festivals sta jij dan te rampetampe?
zelf sta ik meestal zo ^^
Goedkope pillen koop jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
6 euro voor hele dag en 3 euro voor een zieke nacht. Alleen dan nog je water en pakjes kauwgom
Ik wil dit maar snap het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
Lust je ook wijn, dan moet je hier even kijken..
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #5 - Met extragratis nieuwsbrief
5 euro hele doos
Dat heb ik zonder pillen ook al met mijn vriendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Intense sex. Warm gevoel bij elke aanraking op elke plek
Moet je je pik wel nog omhoog zien te krijgen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Intense sex. Warm gevoel bij elke aanraking op elke plek
Kamagra kameraadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je je pik wel nog omhoog zien te krijgen.
Onwetend meisjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik zonder pillen ook al met mijn vriend
Weet je hoe fucking gevaarlijk dat is?quote:
Ik ga het binnenkort toch maar is doen, ben echt te benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen xtc, het was eigenlijk meer gezeur van me![]()
Maar ik ben vorige week naar Dominator geweest, het meest ga ik dus naar hardcorefeesten.
Als de line-up me aanstaat tenminste![]()
Jij? Je steelt wel de show als je er zo bijstaat hoor!!
Hoe gevaarlijk dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking gevaarlijk dat is?
Verhoogt het risico op hartaanvallen enorm.quote:
Ja, maar seks vermindert dat weer, dus dat vlakt elkaar wel uitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verhoogt het risico op hartaanvallen enorm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |