Hebben ze bij de lidl geen accijns dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:10 schreef RetRy32 het volgende:
Koop het bij de LIDL.
Maar Trojka pink zul je daar niet vinden helaas
Nee ik heb pijpvrees. Walg van smerige piemelsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon jongens pijpen. 1 fles drank per pijpbeurt. Voor 3 flessen krijg je er 4.
vastquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik heb pijpvrees. Walg van smerige piemels
Je moet ook schone piemels pijpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op :pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hebben ze bij de lidl geen accijns dan?
Mensen die student worden zodat ze zich 's avonds lekker klem kunnen zuipen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben in mijn nieuwe studentenflatje een beetje een alcoholvoorraad aan het aanleggen voor alle toekomstige studentenzuipavondjes. Ik zit momenteel nog maar op 6 flessen hoor, maar nu kwam ik tot het besluit dat ik alcohol verrekte duur vind. Ik wilde nog toevoegen, trojka pink (15 euro) dropshot (15 euro) Licor 43 (19 euro!!!!)
Klacht: dit kan de gemiddelde student toch niet opbrengen? Ik drink geen bier!!!!
Inb4: saffraan was altijd al duur
De mijne is clean, ik heb een half lege fles trojka liggen dus je hoeft alleen je handjes te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
TS is gelukkig maar een mbo'er, dus die vlieger gaat hier niet op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Mensen die student worden zodat ze zich 's avonds lekker klem kunnen zuipen.![]()
Zit minder alcohol in dan bij een slijter......quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef BrandX het volgende:
waar koop jij je dropshot voor 15 euro
hier bij de jumbo 7 of 8 euro.
tis anders exact dezelfde dropshot volgens mijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:18 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Zit minder alcohol in dan bij een slijter......
Hbo schelequote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is gelukkig maar een mbo'er, dus die vlieger gaat hier niet op.
Internetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:17 schreef BrandX het volgende:
waar koop jij je dropshot voor 15 euro
hier bij de jumbo 7 of 8 euro.
Doet er niet toe. Pillen en prikken gaan er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
alcohol is gewoon een harddrug hoor.
en xtc is een stuk goedkoper
ditquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
"Ik wil geen drugs maar zuip wel constant"
Achterlijke
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Alcohol in Nederland is fucking goedkoop vergeleken met andere veel andere Westerse landenZeik niet, mongool.
Dropshot is een Nederlandse droplikeur gebrouwen door De Kuyper in Schiedam. Het alcoholpercentage is 20%, waardoor het alleen in slijterijen verkocht mag worden. Sinds 2010 bestaat er een variant met 14,9 procent, die ook in de supermarkt verkocht mag worden. Dropshot wordt meestal genuttigd in een shotglas, is zwart van kleur en smaakt naar salmiak. De slogan van Dropshot is "It's Black Magic". Het wordt verkocht in flessen van 10 en 70 cl.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis anders exact dezelfde dropshot volgens mij
deze dus:
[ afbeelding ]
Ik zal van de week eens kijken hoeveel % alcohol er in zit bij de jumbo.
hoe kom je daar nou bij. Het is hier juist teringduurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Alcohol in Nederland is fucking goedkoop vergeleken met andere veel andere Westerse landenZeik niet, mongool.
Wat begrijp je niet aan veel? Kijk naar Frankrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, VK, Ierland.. Een handvol dure landen waar -- bijvoorbeeld -- een glas bier bij een willekeurige kroeg 5 euro kost. Goedkopere landen heb je ook zoals Duitsland en Luxemburg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Het kan nog veel goedkoper. Kijk maar naar Duitsland.
Niet alles is goedkoper op internetquote:
studenten die zich alleen maar 's avonds klem zuipenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:14 schreef Piebe het volgende:
[..]
Mensen die student worden zodat ze zich 's avonds lekker klem kunnen zuipen.![]()
Gelukkig dan maar dat ik het niet doe omdat ik denk dat ik dan 'stoer' ben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef Deetch het volgende:
[..]
Niet alles is goedkoper op interneten daarnaast is het helemaal niet stoer als je als "student" een drankvoorraad hebt.
Uhuhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha jaaa had er zo op de fiets om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:35 schreef Dettol het volgende:
http://www.drankgigant.nl/dropshot-de-kuyper-1193.html
Nog in de aanbieding ook en het is een 100cl fles ipv 70cl...
Edit: en je Licor 43 100cl fles voor 19euro. http://www.drankgigant.nl/licor-43-liter.html en dat roze spul http://www.drankgigant.nl/trojka-vodka-pink.html
Minder zeiken nu
Alsof er een verschil isquote:
Ik heb mijn kleine broertje net gewassenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |