Is dat zo?quote:
Ach als je zo naar de naam kijkt ...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Mensen die hun emoties niet kunnen bedwingen en dan maar alles eruit ratelen en zo zich zelf weer in een lachwekkende positie zetten
Mensen met enige intelligentie idd wel... deze meneer mist dat duidelijk. Zoals veel van die typesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ach als je zo naar de naam kijkt ...![]()
Maar snap het niet. Dat je een mening hebt, oke. Maar als je zulke dingen gaat posten (helemaal als politiek figuur), dan weet je toch van tevoren dat je het volk tegen je gaat krijgen
ow is hoax zie ik nu http://www.geenstijl.nl/m(...)osch_is_jankhol.htmlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen met enige intelligentie idd wel... deze meneer mist dat duidelijk. Zoals veel van die types
hij krijgt zeker uitkering en denkt is salaris toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow is hoax zie ik nu http://www.geenstijl.nl/m(...)osch_is_jankhol.html
zag van de week nog bij Wegmisbruikers. Een Marokaan werd aangehouden voor zwart rijden in de trein, werd hij helemaal gek toen hij de camera's zag. Hij vond dat asociaal gedraagquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij krijgt zeker uitkering en denkt is salaris toch?
wollah ies metroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zag van de week nog bij Wegmisbruikers. Een Marokaan werd aangehouden voor zwart rijden in de trein, werd hij helemaal gek toen hij de camera's zag. Hij vond dat asociaal gedraag
EDIT:
ah hier is hij
Typischquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zag van de week nog bij Wegmisbruikers. Een Marokaan werd aangehouden voor zwart rijden in de trein, werd hij helemaal gek toen hij de camera's zag. Hij vond dat asociaal gedraag
EDIT:
ah hier is hij
Ben jij rotterdammer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef Salatrel het volgende:
ik dus gisteren zo bellen he van hey staat prullenbak te roken op amsterdam cs spoor 14a stuur ff iemand met water oid..
zegt die piemel: heb je zelf geen flesje water bij je?
dus ik zo van: nee.....
is er een kiosk in de buurt?
nee.... bovendien is het tijd voor vertrek dus ik ben weg
oh dus je laat liever amsterdam centraal afbranden om op tijd weg te kunnen dan dat je even dat brandje uitmaakt
dus ik zo van: en dat vraag je aan een rotterdammer?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef Salatrel het volgende:
ik dus gisteren zo bellen he van hey staat prullenbak te roken op amsterdam cs spoor 14a stuur ff iemand met water oid..
oh dus je laat liever amsterdam centraal afbranden om op tijd weg te kunnen dan dat je even dat brandje uitmaakt
Maar ben je rotterdammer?quote:
Nog steeds geen antwoord. Zegt genoegquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben net zo rotterdams als de meeste inwoners van zuid
Wat is dit voor centrale?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef Salatrel het volgende:
Vakantiekrachten.quote:
Gewoon een grote bek teruggeven dusquote:
ja kan je daar voortaan je verse aarbeien in de blender neerzettenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik een instagram account maken met uitsluitend voedsel?
Plaats ik mijn cavias dan ook op instragram? Dat is tenslotte ook voer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja kan je daar voortaan je verse aarbeien in de blender neerzetten
het is maar wat je lekker vindt. Ah het is weer bijna kerstquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaats ik mijn cavias dan ook op instragram? Dat is tenslotte ook voer.
Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is maar wat je lekker vindt. Ah het is weer bijna kerst![]()
kerstquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.
Nee het is niet steeds vroeger, het is gewoon vroeg. BASTA!
Ik zou zeggen .. .sla vast inquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.
Hou op met je kerst.. Eerst nog sinterklaas en de pepernoten die zijn volgende maand al in de winkel te vinden. Elke keer dat gezeik over dat het steeds vroeger is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is maar wat je lekker vindt. Ah het is weer bijna kerst![]()
Kerst is wel leuk.quote:
Een zak van 5 kgquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .. .sla vast in
http://www.banketletters.(...)Mc0MM9vqbxoCec7w_wcB
Ja dat kan echt niet hoorquote:
Jij wel, ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een grote bek teruggeven dus
De vakantiekracht was begonnenquote:
Ik lasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kerst is wel leuk.
Als je met een beperkt aantal personen bent, anders niet
Hij heeft skit tochquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De vakantiekracht was begonnen
Jij leest alleen wat je wil lezenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las
met een aantal beperkte personen
Dat wel, ja. Nou en?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen
jah¡ En dan foto van je mossel postenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik een instagram account maken met uitsluitend voedsel?
Kerstquote:
Kk.quote:
quote:
Bijna uitgeschoten met Vanillacola inschenkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las
met een aantal beperkte personen
FOK!-reacties lezen en inschenken van drinken gelijktijdig doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna uitgeschoten met Vanillacola inschenken.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
FOK!-reacties lezen en inschenken van drinken gelijktijdig doen
Weet ik, je doet wel vaker brutaal tegen chloquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik leef graag op het randje.
vanilla en cherry cola.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna uitgeschoten met Vanillacola inschenken.
Nooit gehad dat water van de toiletborstel maar kan mij niet voorstellen dat dat zoet isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
vanilla en cherry cola.
Godstering wat vies.
Alsof je het vieze water wat in een toiletborstel zit op drinkt
Kan via de instellingen aanzetten maar het heet anders, geen equalizer. Kwam ik ook pas later achter.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef remi1986 het volgende:
Zijn er mobiele Spotify gebruikers op Android hier?
Volgens de website zou met de laatste update een Equalizer zijn toegevoegd, maar ik zie het niet![]()
Nou schiet mij maar lekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan via de instellingen aanzetten maar het heet anders, geen equalizer. Kwam ik ook pas later achter.
Mij ook.. heb geen idee. Heb geen spotify en al helemaal geen androidquote:
nou....dat is het dus welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit gehad dat water van de toiletborstel maar kan mij niet voorstellen dat dat zoet is
toiletboiquote:
quote:
mij gewoon een beetje in de maling nemen hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook.. heb geen idee. Heb geen spotify en al helemaal geen android![]()
hahaahhahhahaha ;pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mij gewoon een beetje in de maling nemen he
gvd, mn dijen zijn helemaal blauw van het slaan eropquote:
Equalizers gebruikenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef remi1986 het volgende:
Zijn er mobiele Spotify gebruikers op Android hier?
Volgens de website zou met de laatste update een Equalizer zijn toegevoegd, maar ik zie het niet![]()
Dijenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
gvd, mn dijen zijn helemaal blauw van het slaan erop
mond houden vuilnisbakquote:
komt van uitdijen. Vraag maar aan de vrouwen hier. Die zijn daar bekend mee.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
komt van uitdijen. Vraag maar aan de vrouwen hier. Die zijn daar bekend mee.
stik in een kippevleugel van de kfcquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Talentloze windvaan dat je d'r bent.
wait for it.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Duitse dood na aanval door kudde koeien
[ afbeelding ]
black people's dreamquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's wel een van de mooiste manieren om te sterven, in het harnas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of in het karkas, zoals u wilt.Nee, want "sterven in het karkas" makes no sense.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of in het karkas, zoals u wilt.Zo'n grap waar je allerlei verbanden eerst moet leggen om hem te snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen de bedenker die het snapt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nou nouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je bek dicht
Je verslikt je toch ook ergens 'in'quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, want "sterven in het karkas" makes no sense.
Wat zit er nog meer in?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Hmzzz... Heb een bloemkoolschotel gemaakt, zit nu in de oven. Ben benieuwd of het een beetje te kanen is.
gebruik al jaren PowerAmp. En het verschil is goed te horen. En ik stel EQ in per nummer, niet domweg een preset aanklikken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nou nou. Weet niet wat voor een muziek jij luistert, maar je mag er wel van uitgaan dat mastering producent/studio een redelijke eindmix aflevert
als die een flattere eq of een 'bass boost' hadden gewild dan hadden ze dat zelf wel toegevoegd, dus dan hoef je niet als consument een of andere gare curve er overheen te gooien en proberen het "mooier" te laten klinken. Verder zijn de equalizers op telefoons per definitie kut kwaliteit en kosten ze veel meer batterij.
Okay, good for you.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gebruik al jaren PowerAmp. En het verschil is goed te horen. En ik stel EQ in per nummer, niet domweg een preset aanklikken.
let op dat het niet zwart wordt hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Hmzzz... Heb een bloemkoolschotel gemaakt, zit nu in de oven. Ben benieuwd of het een beetje te kanen is.
Zou jouw bloemkolen kanenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Wise-opmerking in 3.. 2.. 1..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Kan zwart makenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt geen zwarte worst, dus helaas
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan zwart maken![]()
Maar is dat een must dan?
quote:
Dan marineer ik hem wel evenquote:
Is die onzin nou een beetje te nassen?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die onzin nou een beetje te nassen?
Waarom was het uit de schappen gehaald dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Vorige week bij AH nog een lading ingeslagen want bonus. Nooit geproefd nog? Was meer dan 10 jaar terug al op de markt, maar is toen weer uit de schappen gegaan en de laatste tijd op steeds meer plaatsen terug
.
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het uit de schappen gehaald dan?
Kregen mensen er kanker van ofzo?
waar krijg je tegenwoordig nou nog geen kanker van?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het uit de schappen gehaald dan?
Kregen mensen er kanker van ofzo?
OMG Winner Taco moet terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supers. Netals colatikkels. Nu de Winner Taco en Fido Dido-waterijs nog
.
Cavia's en mijn lavacakejes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar krijg je tegenwoordig nou nog geen kanker van?
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaaldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG Winner Taco moet terug.
Dat was zo lekker
Waarom zitten wij met alle niet-lekkere dingen in vergelijking met het buitenland?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaald.
[ afbeelding ]
Hier nog nergens gezien. Op de site staat 'ie wel als nieuw, het zou toch niet..
.
[ afbeelding ]
Modus be like: "oh joh, is Veer op vakantie ja"?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zitten wij met alle niet-lekkere dingen in vergelijking met het buitenland?
Op Nederlandse site staat die niet, geloof wel op Duitse...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaald.
[ afbeelding ]
Hier nog nergens gezien. Op de site staat 'ie wel als nieuw, het zou toch niet..
.
[ afbeelding ]
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus be like: "oh joh, is Veer op vakantie ja"?
Ja, en gvd die ik postte was Belgische sitequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Op Nederlandse site staat die niet, geloof wel op Duitse...
Is dit hem?
http://www.cornetto.de/product/detail/310621/cornetto-super-blob
dat wordt verhuizenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, en gvd die ik postte was Belgische site.
Ik zou best naar Belgie willen verhuizenquote:
Uiteraard.quote:
YOUR SCORE: 7quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)tyle/emoji-quiz.html
YOUR SCORE: 8
YOU'RE AN EMOJI WHISPERER (8 - 10)
Congratulations! You can carry on entire conversations in emojis.Go forth and teach others.
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supers. Netals colatikkels. Nu de Winner Taco en Fido Dido-waterijs nog
.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou best naar Belgie willen verhuizen
Geen probleem.
Ja, en vind 'm het minst lekkere van allemaal. Wel maar één keer geprobeerd, dus mss een 2e keer wel lekkerderquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker is
Wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Al een hele poos afgevraagd dit.
Bloemkool, grote krieltjes, knoflook, crème freche en kaas.quote:
Hoeveel mensen er ooit op Aarde hebben geleefd/hoe dat zich verhoudt tegenover huidige aantal mensen.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG Winner Taco moet terug.
Dat was zo lekker
Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewcquote:
Huh zit je in de oven?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/680(...)-7-dagen-uit-wc.html Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewc
Inb4 dewc (hahaaha snapjum![]()
)) die denkt dat je daar juist dood van gaat.
[ afbeelding ]
[..]
Huh zit je in de oven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[..]
Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het nog wel goed met je, ome Modus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaat het nog wel goed met je, ome Modus?![]()
![]()
[..]
Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewc
[ afbeelding ]
[..]
Huh zit je in de oven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[..]
Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm ja oke haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
"Ey"
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
#rabowebcaresubforum #nevahforgetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijning.nl. "Hippe" bedrijven.
![]()
ziet eruit als gekookte sperma met pissenbeddenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder homemade passievruchtsap.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Echt handig ben je niet met het op de foto zetten van je eten/drinken. Heb het idee dat het er vaak 10x viezer uitziet dan dat het is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder homemade passievruchtsap.
![]()
Kom ik net achter: burgermeester van de Belgische deelgemeente Kuttekoven-Borgloon heet Danny Deneuker
http://www.borgloon.be/info_burgemeester.html[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Oké.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Kom ik net achter: burgermeester van de Belgische deelgemeente Kuttekoven-Borgloon heet Danny Deneuker
http://www.borgloon.be/info_burgemeester.html![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef wise het volgende:
[..]
ziet eruit als gekookte sperma met pissenbedden![]()
Dan heb ik nog wel een leuke foto voor je.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
alleen als jij er bij staatquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik nog wel een leuke foto voor je.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik sta ervoor jaquote:iemand moet de foto maken he
nog wat interessants meegemaakt modus?quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik nog wel een leuke foto voor je.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta ervoor jaiemand moet de foto maken he
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Waar haalde je zo snel die pissebedden vandaan toen je sperma stond te koken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta ervoor jaiemand moet de foto maken he
![]()
Vind het er niet vies uitzien, hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Echt handig ben je niet met het op de foto zetten van je eten/drinken. Heb het idee dat het er vaak 10x viezer uitziet dan dat het is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens aantijging verworpen.
![]()
Fernandes melon smaakt naar banaan. Niks melon
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
HEquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar haalde je zo snel die pissebedden vandaan toen je sperma stond te koken?![]()
Ik ben dewc niet hoor.
Wadenkte?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het er niet vies uitzien, hoor.
goedbezig m8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens aantijging verworpen.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
De varkenszeug het nippeldrek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HE![]()
Ik ben dewc niet hoor.
Wadenkte?![]()
quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat vragen we dus ook nooit meer.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
mmmm kots met appelblokjesquote:
quote:Ik ga een blog maken met alleen maar dit soort foto's
Zou lid worden als af en toe bubblebutt tussendoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ga een blog maken met alleen maar dit soort foto's
Wat is dat linkse?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik eet graag slobber voor paarden hoezo?
Meestal ook nog wat fruit erbij voor den extra veeeezuls.
[ afbeelding ]With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Vruchten met mosterdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed poepen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Wat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou lid worden als af en toe bubblebutt tussendoor
Kontpiccas?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In een keer goed..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit havermout met appel of waar kijk ik naar?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
huh watquote:
quote:Ik heb overigens geen kont.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]maak je ook havermout lasagne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
picsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb overigens geen kont.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
ah ja je loopt nog zoals de vroegere mens op de staartbot ja okquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb overigens geen kont.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
kaplow!quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Uhm als jij dat wil welquote:
Lijkt me echt niet heel lekker, maar goed.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Vreemd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb overigens geen kont.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Zou toch proeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm als jij dat wil wel
Lijkt me echt niet heel lekker, maar goed.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De vroegere mens was een slak ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ah ja je loopt nog zoals de vroegere mens op de staartbot ja okBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
zou raken 7/10quote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Tevens hoin allen
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Hoiquote:
Heb je nou al een auto?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja. Nee?quote:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De vroegere mens was een slak ?![]()
Slakken staan bekend om de staartbot idd
Is dat je zusje?quote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Neequote:
Ga zondag a.s. naar die heimat toe om er eentje (serieus, dus met flappen op zak) te bezichtigen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Nee?
[..]![]()
Slakken staan bekend om de staartbot idd![]()
Slakken staan erom bekend dat ze bier lusten dus ja, de link met mannen is snel gemaakt
Waarom de link met mannen? Omdat geen kont? Watquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Slakken staan erom bekend dat ze bier lusten dus ja, de link met mannen is snel gemaakt* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Mannen met kontquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom de link met mannen? Omdat geen kont? Wat__
raar kindjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen met kont__
[ afbeelding ]
Oke wijfiequote:Ieder zn ding toch?
Ja isgoed missplankkontlovahquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wijfieIeder zn ding toch?
![]()
Met je wijfie
Ik vind haar wel tof, maar damn, wat smeert ze een plamuurlaag op haar gezicht.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Klopt, zonder al haar smeerseltjes en make up is ze niet echt mooiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar wel tof, maar damn, wat smeert ze een plamuurlaag op haar gezicht.![]()
Hebben blondines vaker last van.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, zonder al haar smeerseltjes en make up is ze niet echt mooi
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Eensquote:
brunette > blondineJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
#veertjequote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat klopt wel.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik moet opeens aan die blond/bruin-discussie denken met Veer.quote:
Zal best een hoogstaande discussie geweest zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die blond/bruin-discussie denken met Veer.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar wel tof, maar damn, wat smeert ze een plamuurlaag op haar gezicht.![]()
![]()
Zou je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwa, kan slechter.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, zonder al haar smeerseltjes en make up is ze niet echt mooi
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Haha nee doe het nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan die blond/bruin-discussie denken met Veer.![]()
Was mooi.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Was wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal best een hoogstaande discussie geweest zijn.
Denk 't wel.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
ze was veer.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dan kan ik me er wel iets van voorstellen.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja, dat is het altijd wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was wel vermakelijk.
[..]
Denk 't wel.
[..]
Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewc
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan kan ik me er wel iets van voorstellen.
Godverdomme wat heb ik zin in inktvisringen
Ik nu ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in inktvisringenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:
Pssst, maak eens een entrecote voor mij?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in inktvisringen
Modus?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Die entrecote in Italie was echt zo groot en zo lekkerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pssst, maak eens een entrecote voor mij?
Zou er speciaal voor terug gaan
Ja wtf.. ik wil dat ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die entrecote in Italie was echt zo groot en zo lekker
Zou er speciaal voor terug gaan
Ga heen danquote:
31 augustus pasquote:
Ja inderdaadquote:
Met je hubbie in een stacaravan?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
wat een waterige zooiquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oogaids gekregen.quote:
Volgende keer duw ik je de zee in.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Lamon?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Samen met dwc naar de camping.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, terechte reactie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oogaids gekregen.
Volgende keer duw ik je de zee in.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Uhm ik eet dit in de trein.quote:
In de hoop dat mensen niet naast me komen zitten.
Helaas mislukt dat, want nu komen alleen de raarste mensen naast me zitten die het geen reet uitmaakt wat mensen eten.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Miverquote:
Je hebt geen idee van PHBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Hard opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer duw ik je de zee in.
Wat insinueer jij hier, vervelende cavia?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal best een hoogstaande discussie geweest zijn.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Waar ga je heen danquote:
Vertel nog eens hoe die discussie ging. Ik lig nu al in een deuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat insinueer jij hier, vervelende cavia?
i know toch bbygurl all natural beauty hindahizzle janohquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou weer? Ik gebruik weinig make-upJouw ph is 7quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Miver
Je hebt geen idee van PH* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat insinueer jij hier, vervelende cavia?Niks hoor
Zou niet durven.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hahaha fuck off ga maar sherlockenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel nog eens hoe die discussie ging. Ik lig nu al in een deuk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
ITALIE !!!quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, en die van Fas dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
i know toch bbygurl all natural beauty hindahizzle janoh
[..]
Jouw ph is 7
Daar ging het om.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
JA WAAR IN ITALIEquote:
Trauma's komen weer bovendrijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en die van Fas dan?
Daar ging het om.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ik eet dit in de trein.
In de hoop dat mensen niet naast me komen zitten.
Helaas mislukt dat, want nu komen alleen de raarste mensen naast me zitten die het geen reet uitmaakt wat mensen eten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja, inderdaad.. Zou hij meelurken ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trauma's komen weer bovendrijven.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
-7quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en die van Fas dan?
Daar ging het om.
Ik denk dat hij inmiddels opgenomen is en zich in een erg zachte omgeving begeeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. Zou hij meelurken ?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:
Ahhhh ze hebben hem een spuitje gegeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat hij inmiddels opgenomen is en zich in een erg zachte omgeving begeeft.
Hij was niet meer herplaatsbaar.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
1 van de 384.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. Zou hij meelurken ?![]()
ga naar Cortonaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IN HET NOORDEN !!!
[ afbeelding ]
daar vind je de heilige graalJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Heilige entrecote-graal ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ga naar Cortona
daar vind je de heilige graalBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
*slurp*quote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Iemand serie tips again?
Beetje zoals Sherlock ofzo. Crime, maar wel met een vleugje humor erdoorheen? Iets? Anyone?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
NCIS , CSIquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Iemand serie tips again?
Beetje zoals Sherlock ofzo. Crime, maar wel met een vleugje humor erdoorheen? Iets? Anyone?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Miami vicequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Iemand serie tips again?
Beetje zoals Sherlock ofzo. Crime, maar wel met een vleugje humor erdoorheen? Iets? Anyone?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Postbus X.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Iemand serie tips again?
Beetje zoals Sherlock ofzo. Crime, maar wel met een vleugje humor erdoorheen? Iets? Anyone?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ondankbaar typquote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut? Die staat niet eens op IMDB?
[..]
Type.
Tijd voor koffie
gr grJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Iemand serie tips again?
Beetje zoals Sherlock ofzo. Crime, maar wel met een vleugje humor erdoorheen? Iets? Anyone?![]()
Sex Court!!111quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:33 schreef VeerEli het volgende:
Iemand serie tips again?
Beetje zoals Sherlock ofzo. Crime, maar wel met een vleugje humor erdoorheen? Iets? Anyone?
/Sala![]()
quote:. Baal er van dat Hakuna dit seizoen niet te zien was.
Oh nou moet ik 'Huh was ie daar ooit te zien dan?' vragen he.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]. Baal er van dat Hakuna dit seizoen niet te zien was.
.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar hij had een brief geschreven, las ik ergens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh nou moet ik 'Huh was ie daar ooit te zien dan?' vragen he..
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: