Waarom was het uit de schappen gehaald dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Vorige week bij AH nog een lading ingeslagen want bonus. Nooit geproefd nog? Was meer dan 10 jaar terug al op de markt, maar is toen weer uit de schappen gegaan en de laatste tijd op steeds meer plaatsen terug
.
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het uit de schappen gehaald dan?
Kregen mensen er kanker van ofzo?
waar krijg je tegenwoordig nou nog geen kanker van?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het uit de schappen gehaald dan?
Kregen mensen er kanker van ofzo?
OMG Winner Taco moet terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supers. Netals colatikkels. Nu de Winner Taco en Fido Dido-waterijs nog
.
Cavia's en mijn lavacakejes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar krijg je tegenwoordig nou nog geen kanker van?
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaaldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG Winner Taco moet terug.
Dat was zo lekker
Waarom zitten wij met alle niet-lekkere dingen in vergelijking met het buitenland?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaald.
[ afbeelding ]
Hier nog nergens gezien. Op de site staat 'ie wel als nieuw, het zou toch niet..
.
[ afbeelding ]
Modus be like: "oh joh, is Veer op vakantie ja"?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zitten wij met alle niet-lekkere dingen in vergelijking met het buitenland?
Op Nederlandse site staat die niet, geloof wel op Duitse...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Spanje jaren terug had ik vaak deze gehaald.
[ afbeelding ]
Hier nog nergens gezien. Op de site staat 'ie wel als nieuw, het zou toch niet..
.
[ afbeelding ]
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Modus be like: "oh joh, is Veer op vakantie ja"?
Ja, en gvd die ik postte was Belgische sitequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Op Nederlandse site staat die niet, geloof wel op Duitse...
Is dit hem?
http://www.cornetto.de/product/detail/310621/cornetto-super-blob
dat wordt verhuizenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, en gvd die ik postte was Belgische site.
Ik zou best naar Belgie willen verhuizenquote:
Uiteraard.quote:
YOUR SCORE: 7quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)tyle/emoji-quiz.html
YOUR SCORE: 8
YOU'RE AN EMOJI WHISPERER (8 - 10)
Congratulations! You can carry on entire conversations in emojis.Go forth and teach others.
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werd steeds minder verkocht, maar dankzij social media etc. weer terug in de gangbare supers. Netals colatikkels. Nu de Winner Taco en Fido Dido-waterijs nog
.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou best naar Belgie willen verhuizen
Geen probleem.
Ja, en vind 'm het minst lekkere van allemaal. Wel maar één keer geprobeerd, dus mss een 2e keer wel lekkerderquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker is
Wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Al een hele poos afgevraagd dit.
Bloemkool, grote krieltjes, knoflook, crčme freche en kaas.quote:
Hoeveel mensen er ooit op Aarde hebben geleefd/hoe dat zich verhoudt tegenover huidige aantal mensen.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG Winner Taco moet terug.
Dat was zo lekker
Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewcquote:
Huh zit je in de oven?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
Hmzzz... Heb een bloemkoolschotel gemaakt, zit nu in de oven. Ben benieuwd of het een beetje te kanen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij fernandes melon weleens op? Just wondering of die lekker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/680(...)-7-dagen-uit-wc.html Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewc
Inb4 dewc (hahaaha snapjum![]()
)) die denkt dat je daar juist dood van gaat.
[ afbeelding ]
[..]
Huh zit je in de oven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[..]
Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het nog wel goed met je, ome Modus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaat het nog wel goed met je, ome Modus?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Verlamde man drinkt 7 dagen uit dewc
Inb4 dewc (hahaaha snapjum![]()
)) die denkt dat je daar juist dood van gaat.
[ afbeelding ]
[..]
Huh zit je in de oven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[..]
Haahaha Vas en fernandes melon snapjum ahaaha ha a haaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm ja oke haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
"Ey"
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
#rabowebcaresubforum #nevahforgetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijning.nl. "Hippe" bedrijven.
![]()
ziet eruit als gekookte sperma met pissenbeddenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder homemade passievruchtsap.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Echt handig ben je niet met het op de foto zetten van je eten/drinken. Heb het idee dat het er vaak 10x viezer uitziet dan dat het is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder homemade passievruchtsap.
![]()
Kom ik net achter: burgermeester van de Belgische deelgemeente Kuttekoven-Borgloon heet Danny Deneuker
http://www.borgloon.be/info_burgemeester.html[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Oké.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Kom ik net achter: burgermeester van de Belgische deelgemeente Kuttekoven-Borgloon heet Danny Deneuker
http://www.borgloon.be/info_burgemeester.html![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef wise het volgende:
[..]
ziet eruit als gekookte sperma met pissenbedden![]()
Dan heb ik nog wel een leuke foto voor je.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
alleen als jij er bij staatquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik nog wel een leuke foto voor je.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Ik sta ervoor jaquote:iemand moet de foto maken he
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
nog wat interessants meegemaakt modus?quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik nog wel een leuke foto voor je.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta ervoor jaiemand moet de foto maken he
I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Waar haalde je zo snel die pissebedden vandaan toen je sperma stond te koken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta ervoor jaiemand moet de foto maken he
![]()
Vind het er niet vies uitzien, hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Echt handig ben je niet met het op de foto zetten van je eten/drinken. Heb het idee dat het er vaak 10x viezer uitziet dan dat het is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens aantijging verworpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: