HAHAHAHAHAHA dat petje dat van z'n kop vliegtquote:Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop om mezelf om wondroos btw, kk random![]()
.
[..]
Gvd, dat moet pijn doen. Dan ben je ook wel echt een mongool. Play it off, keyboard cat.
Haha zie dat nu pas, net een tekenfilmquote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA dat petje dat van z'n kop vliegt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel ...quote:
quote:
Bedtijd voor modus.. ik herhaal: bedtijd voor modus.quote:
Roger.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedtijd voor modus.. ik herhaal: bedtijd voor modus.
quote:
Ik ben je verjaardag vergeten, vergeef me. Alsnog gefeliciteerd. :$quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Niet lachen mensen, dan blijft hij aan de gang
Thxquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben je verjaardag vergeten, vergeef me. Alsnog gefeliciteerd. :$
je zou ook kunnen zeggen dat je ruim op tijd bent voor zijn volgende verjaardagquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben je verjaardag vergeten, vergeef me. Alsnog gefeliciteerd. :$
Wow okay doe maar zo. :squote:
Denk op maandagavond altijd aan jou.quote:
:$quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk op maandagavond altijd aan jou.
Het was een slechte grap hahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is nog te vroeg om hier een slechte grap over te maken
Trek maar eens aan mijn dood paard sloerie die je bent ;pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:26 schreef Chloroform het volgende:
Beetje trekken aan een dood paard dit.
Haha wow.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek maar eens aan mijn dood paard sloerie die je bent ;p
Het houdt niet op, niet vanzelf. :squote:
je mag een gegeven paard dan ook niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf. :s
Kutreclamequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf. :s
Ja, echt hè.quote:
Hoop altijd beetje op dat als ik die reclame zie, dat dan die ruziënde partij bij de buren binnen loopt en hen ombrengt middels toebrengen van zwaar letselquote:
Wow nootjes. Gewoon. Wow.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop altijd beetje op dat als ik die reclame zie, dat dan die ruziënde partij bij de buren binnen loopt en hen ombrengt middels toebrengen van zwaar letselzeikerds
Er zijn gewoon dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halenquote:
Ik heb 9, wil weten welke ik fout had.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)tyle/emoji-quiz.html
YOUR SCORE: 8
YOU'RE AN EMOJI WHISPERER (8 - 10)
Congratulations! You can carry on entire conversations in emojis.Go forth and teach others.
Kinderen halen altijd het bloed onder m'n nagels vandaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn gewoon dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halenniet veel, maar ze zijn er!
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kinderen halen altijd het bloed onder m'n nagels vandaan.Laatst toen ik thuis kwam, zag ik paar kinderen bij onze ingang staan. Een zo'n kutblaag was post uit brievenbussen aan het halen. Ik werd echt woest.
"JA HALLO, wat doe jij nou?! Is dat van jou?! Nee hè?! NEE HE?!"
Weer een kind getraumatiseerd.
Ja, juist bij kinderen die je niet kent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaja beetje herkenbaar. Al nu ik ouder word (
) steeds minder last van, en ook alleen bij onbekende kinderen
ben gek op mijn familie bois
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |